FBL intrebari,sfaturi si pareri
#3
Postat 10 February 2012 - 05:28 PM
Si eu am avut asa si nu am fost multumit si am pus head-ul original si RJX-ul pe HK500 (unde bratele vin perfect)
Peste asta Protos are bilele de alt diametru, putin mai mic.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 10 February 2012 - 05:42 PM
http://www.hobbyking..._MSH_only_.html
takeoff, la 10 February 2012 - 05:35 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 10 February 2012 - 09:27 PM
takeoff, la 10 February 2012 - 08:55 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 06 June 2012 - 12:11 PM
2min apare brusc o tendinta de rasturnare,noroc ca am fost foarte iute si l-am adus jos(nu a patit nimic).FBL este un SK720,alatur si un log.Ce pareri aveti?
Este clar ca au aparut niste vibratii mari.
#10
Postat 06 June 2012 - 02:45 PM
De unde au aparut tu trebuie sa descoperi. L-as tura fara pale sa vad de unde apar.
Oricum nu l-as pune la loc in aer pana nu gasesc sursa de vibratii.
takeoff, la 06 June 2012 - 12:11 PM, a spus:
2min apare brusc o tendinta de rasturnare,noroc ca am fost foarte iute si l-am adus jos(nu a patit nimic).FBL este un SK720,alatur si un log.Ce pareri aveti?
bad log.JPG
Este clar ca au aparut niste vibratii mari.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 06 June 2012 - 07:36 PM
takeoff, la 06 June 2012 - 07:20 PM, a spus:
Oricum cea mai mare generatoare de vibratii este coada,dar nu am gasit nimic suspect.
Schimba axul de coada este cel mai mare generator de vibratii din zona
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#13
Postat 02 July 2012 - 08:02 PM
tantar, la 06 June 2012 - 07:36 PM, a spus:
Intradevar, de acolo provin vibratii foarte afurisite, dar nu schimba axul, indreapta-l. Eu mi le indrept cu dispozitivul facut de mine mai bine decat cele noi din fabrica, care vin cu 2-3 sutimi bataie, pe cand cel indreptat de mine are 0,5-1 sutime
#14
Postat 03 July 2012 - 03:25 PM
keeker, la 02 July 2012 - 08:02 PM, a spus:
daca se poate ... cum arata acest dispozitiv sau este ceva profi din industria de prelucrari mecanice de mare precizie ..
#15
Postat 03 July 2012 - 09:36 PM
REAL DESIGN, la 03 July 2012 - 03:25 PM, a spus:
pe bune su eu eram interesat sa stiu ce dispozitiv poate intrepta un ax cu o precizie mai mare decat iese el din fabrica - sunt curios cum arata (nu ma banuiti de nici o ironie - doar sunt curios pe bune) :rolleyes:
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#16
Postat 10 July 2012 - 04:13 PM
keeker, la 02 July 2012 - 08:02 PM, a spus:
ne faci curiosi si nu mai spui nimic :rolleyes:
#17
Postat 17 March 2013 - 07:22 PM
Care e mai bun cel de sus sau astalalt ? http://hobbyking.com...rex_450PRO.html
Mersi
Ciao Sorin
#18
Postat 17 March 2013 - 08:24 PM
#19
Postat 17 March 2013 - 08:34 PM
emilemir, la 17 March 2013 - 08:24 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#20
Postat 17 March 2013 - 09:30 PM
unde e cu rosu a trebuit sa adaug eu pe fiecare brat 2 suruburi (lipsesc)
Cu albastru e marcat locul unde joaca destul de tare blade gripul pe ax (ax sau rulment care nu e la cota)
surubul de prindere a palei e destul de scurt si piulita nu ajunge la partea cu plastic sa se stranga pe el
la pret am gresit, eu de pe ebay l-am luat fara swashplate de aceea e mai ieftin dar problemele tot raman
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 17 March 2013 - 09:31 PM
#21
Postat 17 March 2013 - 09:55 PM
La hobbyking ai avantajul ca se aduna mai multe opinii si te cam lamuresti ce cumperi, de pe ebay e loterie.
Daca e sa-mi dau o parere head-ul nr.1 tip DFC este mai pretentios, daca are probleme de calitate vor afecta mai tare zborul.
emilemir, la 17 March 2013 - 09:30 PM, a spus:
unde e cu rosu a trebuit sa adaug eu pe fiecare brat 2 suruburi (lipsesc)
Cu albastru e marcat locul unde joaca destul de tare blade gripul pe ax (ax sau rulment care nu e la cota)
surubul de prindere a palei e destul de scurt si piulita nu ajunge la partea cu plastic sa se stranga pe el
la pret am gresit, eu de pe ebay l-am luat fara swashplate de aceea e mai ieftin dar problemele tot raman
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 19 March 2013 - 09:03 AM
La fel si al doilea.
Al doilea echipeaza HK 450 PRO pe care il cumperi de la HK.
Mie imi place mai mult primul dar sunt lipsit de experienta la heli mai ales la FBL.Poate daca il vinde HK ul la piese pt. Pro, sa fie ceva mai bun decat cele de pe ebay?
Ciao Sorin
#23
Postat 19 March 2013 - 09:15 AM
http://www.hobbyking...K450_heli_.html
Trebuie bibilit putin dar in final zboara fantastic. Headurile astea mai smechere au aparut de curand. Eu zic ca la cat costa merita sa risti si sa fi primul care cumpara unul. De regula chinezii au cotele corecte, o mai zbarcesc pe la fileturi si maruntisuri, adica ai sanse mari sa il faci sa mearga bine cu putina bibileala.
Cum spuneam si mai sus, headul tip DFC (ala cu brate groase pe rulment) e mai nou si mai smecher (are si alt swash) dar e si mai dificil, daca are bube se vor vedea mai tare/corecta mai greu.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#24
Postat 19 March 2013 - 10:30 AM
head dumpers au fost inegale ca latime, introducand un joc de cativa mm in heat! total nezburabil! Link arm-urile au o prindere foarte fragila, introduc un usor joc si se rup des. Corectat prin gaurire brat si introdus surub de 2 mm.
Dupa ce am inlocuit/corectat, s-au redus si jocurile, head-ul zboara bine.
Acum astept un DFC de la HK sa vedem asta cum este!! Din poze posibil sa fie mai bun.
Aceasta postare a fost editata de sebica_heli: 19 March 2013 - 10:32 AM
#26
Postat 17 June 2013 - 10:26 PM
SORIN CAIUS, la 17 June 2013 - 07:21 PM, a spus:
Vezi ca nu ai mai zis nimic de headul DFC de la HK care sigur ti-a venit de mult.
Ciao Sorin
headurile DFC sint mult mai sensibile si mai greu de controlat (indiferent ca sint hk sau Align)
recomand versiune vech(mult mai sabila)_si o folosesc
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#27
Postat 19 June 2013 - 10:10 PM
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#28
Postat 20 June 2013 - 03:27 PM
SORIN CAIUS, la 17 June 2013 - 07:21 PM, a spus:
Vezi ca nu ai mai zis nimic de headul DFC de la HK care sigur ti-a venit de mult.
Ciao Sorin
Da, a ajuns de mult de la chinezi, insa 450-ul sta nefinalizat, mi-am luat un mcpx cu care imi pierd timpul.
Tot ce pot sa spun, la o analiza vizuala e ca blade grip-urile par de aceeasi calitate ca si cele align iar link armur-uile HK par muuult mai sanatoase decat cele align. Sigur, main shaft si si feathering shaft au aceeasi calitate HK (guma de mestecat cu finisare de strungar orb)