Modelism - RHC Forum: Lady Bug - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Lady Bug Albinuta Nitro

#1 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 13 August 2013 - 10:56 PM

Dupa cum am inceput sa povestesc in topicul micului Telemaster, zilele trecute la un targ de aeromodelism, m-am trezit cu o Albinuta vesela in brate. Este un proiect de restaurare pentru avionas si deschidere de drum pentru mine in lumea termicelor.

Era pe masa mai retrasa, ascunsa dupa tot fel de vechituri asteptand un nou stapan. Cand am vazut cat e de mic si bondoc, prima intrebare a fost "chiar zboara?". Nenea s-a amuzat si mi-a povestit un pic despre avionas. Nu era in starea cea mai buna, cateva parti din fuselaj si aripa lovite, murdarel si cu folia in unele locuri dezlipita. Intamplarea a fost ca numai ce ratasem o oferta la un motoras de 10cc benzinar(cineva l-a cumparat exact inaintea mea) si nu am vrut sa patesc la fel cu Albinuta. I-am facut o oferta pe care ar fi putut sa o refuze, dar nu a facut-o asa ca nu am plecat cu mainile goale.

Nu am stat mult pe ganduri, am studiat motorasul si a doua zi am iesit sa vedem daca porneste. Este un Norvel (NV Engines) 061 (0.99cc), cum spunea si dl Dan Mitea, este productie ruseasca, calitate si precizie ridicata. Se gaseste si in prezent atat motorasul cat si piese pentru el. Este o bijuterie de motoras. Fara nici o ezitare, dupa cateva secunde cu un starter micut, a inceput sa bazaie ca o albinuta vesela.

De atunci l-am mai pornit de cateva ori si am inceput sa ma prind cu se regleaza acul care controleaza amestescul. La ultima iesire am pus si electornica pe el si am inceput sa setez statia. Mi-e destul de greu sa gasesc relantiul, fie merge prea turat, fie se opreste. Nu am cu ce sa masor RPM.

Aripa este intradevar foarte mica si din dorinta de a-l zbura de mai multe ori, nu doar o data, o voi modifica. Oricum trebuia sa o dezbrac si sa pun folie noua, am sa o fac un pic mai lata. Initial era de aprox 22". Ma gandesc sa o fac undeva pe la 28" - 30".

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1899.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1900.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1901.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1902.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1904.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1905.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1909.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1916.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1917.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1919.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1921.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1925.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1926.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1927.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1928.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 13 August 2013 - 10:57 PM

0

#2 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 14 August 2013 - 08:06 AM

Victoras

fa aripa mai lunga adica anvergura mai mare, nu mai lata adica profunzimea mai mare, cred ca asta voiai sa spui sau nu?

La motor din cate vad nu are carburator RC adica sa-l poti ambala de la relanti la maxim in timpul zborului ,cel putin din poze asa se vede.De altfel la marimea asta e normal sa fie asa.

Asa ca nu ai ce regla decat maximul din jigler si gata il pui jos si ii dai drumul sa zboare.Dupa ce il reconditionezi bine inteles.

Spor la treaba.

Ciao Sorin
0

#3 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 14 August 2013 - 12:11 PM

Pt.ca am o oarecare experienta cu LazyBee - in sensul ca am construit tot felul de aripi pt.fuselajul dat as zice sa-i micsorezi coarda aerodinamica a aripii proportional cu marirea anvergurii ....( care la 28" mi se pare cam mare - as merge pe un 25 " )

Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 14 August 2013 - 12:14 PM

0

#4 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 14 August 2013 - 05:10 PM

Intradevar m-am exprimat gresit, bineinteles ma gandeam la aripa mai lunga. Mai lata nici nu ar incapea pe fuselajul micut. Lungimea initiala era de aprox 22". Cu siguranta a zburat si asa, dar nu sunt convins ca de foarte mult ori. Cu o aripa un pic mai lunga, ma gandesc ca o sa fie ceva mai docila si mai controlabila. Ma gandeam sa o lungesc cu 2x distante dintre 2 nervuri, dar intradevar as vrea sa pastrez si proportiile cat de cat ok.


In poze poate nu se vede bine, bratul pentru acceleratie este sub acul pentru reglat amestecul. Motorasul este :nv engines, are carburator, iar relantiul ar trebui sa fie pe la 4000rpm. L-am reglat sa stea destul de jos, dar fara un utilaj de masurat, nu stiu cum sa-mi dau seama daca ar trebui sa fie si mai putin.






Vezi postareaSORIN CAIUS, la 14 August 2013 - 08:06 AM, a spus:

Victoras

fa aripa mai lunga adica anvergura mai mare, nu mai lata adica profunzimea mai mare, cred ca asta voiai sa spui sau nu?

La motor din cate vad nu are carburator RC adica sa-l poti ambala de la relanti la maxim in timpul zborului ,cel putin din poze asa se vede.De altfel la marimea asta e normal sa fie asa.

Asa ca nu ai ce regla decat maximul din jigler si gata il pui jos si ii dai drumul sa zboare.Dupa ce il reconditionezi bine inteles.

Spor la treaba.

Ciao Sorin

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 14 August 2013 - 05:14 PM

0

#5 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 August 2013 - 06:40 PM

Zic si eu si tare as vrea sa cunosc si parerea lui pccdtk, nu crezi ca ar trebui si un pic de diedru?. Aripa imi seamana ca cea cu eleroane. Cred ca este instabila. Nu ar fi mai nimerita o aripa poliedrica, ca cea de la Lazy Bee?
Multa, multa bafta.
0

#6 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 14 August 2013 - 06:56 PM

Nu stiu. Acuma ca m-am uitat mai atent la aripa de lazy bee, intradevar am vazut diferenta. In cazul asta cred ca cel mai eficient ar fi sa fac o aripa noua. Sau sa incerc sa-i maresc partea de sus a ultimei nervuri din capatul aripii?

Nu o sa pierd mult timp daca termin acuma aripa asta asa cum este, doar sa o lungesc, o intaresc un pic si sa o imbrac la loc. Apoi vedem cum zboara si luam decizia?



Vezi postareadan_mitea, la 14 August 2013 - 06:40 PM, a spus:

Zic si eu si tare as vrea sa cunosc si parerea lui pccdtk, nu crezi ca ar trebui si un pic de diedru?. Aripa imi seamana ca cea cu eleroane. Cred ca este instabila. Nu ar fi mai nimerita o aripa poliedrica, ca cea de la Lazy Bee?
Multa, multa bafta.

0

#7 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 14 August 2013 - 07:10 PM

Si totusi, daca ma gandesc mai bine, nu ar fi deloc complicat sa-i fac aripa asta mai lunga si poliedrica. Trebuie doar sa-i ridic capetele, si sa modific ultima nervura.
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 August 2013 - 01:37 AM

Daca observi, cam la toate modelele de albinuta, exista varianta clasica si cea cu aripa extinsa. Diferenta nu consta in capete, sunt la fel, ci in faptul ca se aduga nervuri la centru.
Multa, multa bafta.
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 August 2013 - 03:08 AM

Am citit din nou si mi-am dat seama ca nu am fost clar. Sa luam, de exemplu, aripa fara eleroane. Intre varianta clasica si cea extinsa, diferenta consta in partea centrala.
Cred ca, acum, m-am exprimat mai coerent, mii de scuze.
Multa, multa bafta.
0

#10 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 15 August 2013 - 05:59 AM

Am inteles. Asa m-am gandit si eu sa fac. Am aranjat un pic partile de aripa unde le-am despartit iar partea taiata a primit o nervura proaspata. Am luat referinta greutatea actuala, doar sa urmaresc cat adaug.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1934.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1935.JPG

0

#11 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 15 August 2013 - 06:08 AM

Le-am aliniat si am pus niste baghete provizorii pentru ghidaj.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1936.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1937.JPG

0

#12 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 15 August 2013 - 06:22 AM

A primit o nervura noua in mijloc. Am folosit balsa un pic mai gros si mai dur.

Pentru intarituri ulterioare m-am gandit la triunghiuri mici de balsa iar in locul unde e grosimea maxima a aripii, intre cele doua baghete voi pune placaj balsa subtire (shear web - nu stiu cum se mai numesc). Trebuie doar sa ma lamuresc cu orientarea fibrei.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1939.JPG

0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 August 2013 - 01:08 PM

Te rog sa nu uiti ca, la albinuta, totul este greutatea. Nu vreau sa ma laud, dar, am reusit sa fac aripa de 48'' de 126g. L-am ascultat pe Robert, care este mare mester la albinute si am facut aripa extinsa. Acum, albinuta zboara mult mai bine. Dar, este aripa poledrica. Nu stiu daca te-ai uitat aici:
http://www.rhcforum....post__p__610586
Ai cateva imagini. Pentru a castiga greutate, zic eu, ai nevoie de capetele aripii laminate.
Despre pozitia fibrei, nu exista dubii: fibra se pune vertical.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 August 2013 - 01:09 PM

0

#14 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 16 August 2013 - 07:22 AM

Bineinteles ca m-am uitat. Decizia urmatorului model devine din ce in ce mai grea. Tot mai multe ajung pe lista scurta: Rascal, Astro Hog, J3 Cub... pe toate le-as construi.

Am mai lucrat un pic la albinuta. Am mai iesit cu ea sa pornesc motorasul sa-l reglez si dupa fiecare tura era plin plin de ulei. La evacuare nu avea nici o garnitura, toba sta prinsa doar cu un arc. I-am facut o garnitura noua si am schimbat-o si pe cea de sub carburator. Am sperante mari pentru urmatorul test, am suflat in evacuare si nu pare sa mai scape aer.

Am lipit si nervura adaugata la aripa. Nu m-am grabit, pare sa fi iesit bine. Maine bordul de atac/fuga, intariturile si e gata. Nu stiu cum sa fac cu infolierea. Mai am rosu transparent de la micul Telemaster dar parca Albinuta a aratat tare bine cu galbenul original. Vedem. Dupa cum se spunea: o rola de folie in plus, nu e niciodata in minus!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1942.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1943.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 16 August 2013 - 07:24 AM

0

#15 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 16 August 2013 - 08:19 AM

Lucrat ingrijit si frumos. Imi permit sa-ti dau doua sfaturi sper sa nu te superi. Din poza se vede (poate nu am vazut bine) ca ai lipi lonjeroanele cap la cap, lipitura nu va tine asa trebuie facut ca si mai jos. Eu as pune intre cele doua lonjeroane o intaritura de balsa pentru a obtine un lonjeron I
Imagine atasata: Untitled.jpg
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#16 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 16 August 2013 - 08:26 AM

Le-am lipit cap la cap. Nu le-as mai taia acuma, ma gandesc cumva sa mai intaresc imbinarile respective.

Exact asa vroiam sa fac, cu placaj subtire de balsa intre lonjeroane. Am doua perechi de lonjeroane, sa pun intaritura la ambele sau doar la cele unde e cea mai groasa aripa?
0

#17 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 16 August 2013 - 09:31 AM

Victoras,

am vrut sa zic si eu dar mi-a luat-o Old Boy inainte, lipiturile cap la cap nu tin, se va rupe in aer.

Asa cum a aratat Old Boy trebuie facut sau acum daca nu vrei sa mai desfaci lipiturile lipeste de o parte si de alta a fiecarui lonjeron, de unde se imbina cap la cap, cate 2 baghete identice lungi de vreo 4-5 cm .
Va trebui sa largesti de o parte si de alta lacasul nervurilor la fiecare imbinare, astefel ca sa incapa baghetele care intaresc lipitura.Ai de facut asta in 10 locuri cred. La bordul de atac si cel de scurgere poti sa faci stiftuirea asa se numeste operatiunea de care zicea Old Boy.
In plus la stiftuire se tine cont si de directia solicitarii deci taietura e perpendiculara pe baghete de la stanga la dreapta, sau de la dreapta la stanga, asta nu conteaza. Insa trebuie sa tii cont de fibra bagetei ca cea pe cere o stiftuiesti sa aibe fibra orientata la fel ca cealalta.
Cred ca totusi e mai simplu , mai elegant si mai sigur sa stiftuiesti baghetele
Degeabe pui intaritura intre cele doua baghete (una de sus si corespondenta de jos) nu va tine, se va rupe.
Daca nu intelegi ceva iti explic din nou pe PM.

Ciao Sorin
0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 August 2013 - 01:01 PM

Chiar autorul recomanda solutia:
http://www.rhcforum....ttach_id=166347
Acolo unde bordul de fuga si de atac este inadit se pune o bucata de placaj subtire pentru intarire.
Multa, multa bafta.
0

#19 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 18 August 2013 - 04:43 AM

Multumesc pentru sfaturi. Am intarit locurile unde se imbina baghetele. Am evitat sa le tai din nou de data asta si cred ca a iesit destul de bine. (in poze doar partea de sus e gata. Imbinarile de pe intrados le fac dupa ce dezlipesc aripa pe de masa). La bordul de atac/fuga am folosit bucati de placaj tare, a fost o idee buna!

As mai avea doua intrebari:



- cu placajul de balsa dintre lonjeroane, sa merg pana in capetele aripii sau e suficient atata?

- unde ar mai fi puncte importante unde sa pun intarituri? (triunghiuri mici de balsa)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1944.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2012.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2014.JPG

0

#20 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 18 August 2013 - 07:57 AM

du-te pana la capatul aripi
Triunghiuri la imbinarea nervurilor cu bordul de atac si cu bordul de fuga. Atentie la structura balsei.
Imagine atasata: 1.jpg
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#21 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 18 August 2013 - 08:04 AM

uuu, sa stii ca la directia fibrei la triunghiuri nu m-am gandit. Le fac cum trebuie de acum incolo.
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 August 2013 - 08:35 AM

Asa zice autorul:
http://www.rhcforum....ttach_id=168179
Intaresc ceea ce spune Old-Boy:
http://www.rhcforum....ttach_id=166163
O sa fie tare faina.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 18 August 2013 - 08:38 AM

0

#23 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 August 2013 - 10:40 AM

Valteras,

ia citeste aici ca sa fii mai lamurit cu niste probleme : Vladimir Novitchi - Constructii de planoare (1952 ) poate fi consultata la adresa :
http://flybrico.blogspot.com

Pe langa ce e interesanta e si foarte instructiva.

Spor la treaba

Ciao Sorin

0

#24 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 August 2013 - 11:07 AM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 18 August 2013 - 10:40 AM, a spus:

Victoras,

ia citeste aici ca sa fii mai lamurit cu niste probleme : Vladimir Novitchi - Constructii de planoare (1952 ) poate fi consultata la adresa :
http://flybrico.blogspot.com

Pe langa ce e interesanta e si foarte instructiva.

Spor la treaba

Ciao Sorin


0

#25 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 August 2013 - 11:09 AM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 18 August 2013 - 10:40 AM, a spus:

Valteras,

ia citeste aici ca sa fii mai lamurit cu niste probleme : Vladimir Novitchi - Constructii de planoare (1952 ) poate fi consultata la adresa :
http://flybrico.blogspot.com

Pe langa ce e interesanta e si foarte instructiva.

Spor la treaba

Ciao Sorin



Pardon Victoras nu Valteras
0

#26 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 August 2013 - 11:11 AM

Pardon Victoras nu Valteras
0

#27 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 August 2013 - 07:52 PM

Multumesc mult pentru link. Din pacate nu reusesc sa descarc arhiva. Daca cumva o ai, vrei sa ma indatorezi si sa mi-o trimiti la mitea_dan@yahoo.com ?
Multumesc anticipat.
0

#28 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 18 August 2013 - 09:08 PM

Si mie pls :) victor.iakab@ g ma il.co m

Pare foarte interesanta!
0

#29 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 19 August 2013 - 08:40 AM

In sfarsit am dezlipit aripa de pe masa. Persoana care a construit-o nu cred ca s-a straduit prea mult. Pe langa ce am facut eu sa o lungesc, a trebuit sa mai fac mici reparatii si in alte parti iar la final am avut foarte mult de slefuit. Nici o piesa nu a parut sa fi fost slefuita inainte de constructie. In final sunt foarte incantat de cum a iesit, tinand cont am "reparat-o" si nu am construit-o eu. Cu ocazia asta am invatat si cateva tehnici noi, de imbinare, de intarire... care ma vor ajuta mult si la avionasele ce urmeaza.

Marea surpriza a fost la cantar, se pare ca la cat de mult am slefuit, chiar am redus greutatea finala. Initial am cantarit-o imediat dupa ce am dezbracat-o. E posibil sa fi anulat greutatea pieselor adaugate doar prin ce am slefuit? Imi vine greu a crede, dar nu zic nu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2026.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2027.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2028.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2029.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2030.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2031.JPG

Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 19 August 2013 - 08:40 AM

0

#30 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 August 2013 - 08:42 AM

Victoras,

imi pare ca la baghetele de jos nu ai aplicat metoda de dublare ca sa tina lipitura cap in cap.

Ciao Sorin
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro