Modelism - RHC Forum: September Fly Fest Sanpetru - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

September Fly Fest Sanpetru "parizerul dolofan" intalnire master si nu numai

#151 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 03 September 2013 - 07:25 PM

lasa Gigi, ca ce "debitezi" tu, nu aici, ci la intalniri, noi savuram cu placer. off ce vremuri super cans statea la Copaceni pana tarziu sa ascultam povestile tale si ne tavaleam pe jos de ras...hai bre, ca daca doamna are de obiectat, vin cu nevasta la voi la birou si o convingem.



pentru DT: refacem gasca? pentru toti modelistii: am deschis pe FB eveniment. confirmati???

https://www.facebook...05748962841256/

o sa fie iar un eveniment beton, cu de toate. de fapt... e tipic pentru orice intalnire sau eveniment organizat de inimosii de la Sampetru.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#152 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 September 2013 - 07:56 PM

Vezi postareaALLEN, la 03 September 2013 - 07:25 PM, a spus:

lasa Gigi, ca ce "debitezi" tu, nu aici, ci la intalniri, noi savuram cu placer. off ce vremuri super cans statea la Copaceni pana tarziu sa ascultam povestile tale si ne tavaleam pe jos de ras...hai bre, ca daca doamna are de obiectat, vin cu nevasta la voi la birou si o convingem.



pentru DT: refacem gasca? pentru toti modelistii: am deschis pe FB eveniment. confirmati???

https://www.facebook...05748962841256/

o sa fie iar un eveniment beton, cu de toate. de fapt... e tipic pentru orice intalnire sau eveniment organizat de inimosii de la Sampetru.



Lasa buey ca iti trece ! - la varsta noastra .. uitam repede ce vroiam de fapt in urma cu 5 min ...
Eu ti-am zis atunci sa ma inregistrezi, ca acu' ascultai si tu seara inainte de
culcare povesti ca lumea, nu S.F.- uri cu scufita rosie .. da tu nu .. Batman! Batman!
Ia si lupta-te cu lupu sub plapuma acu, s-o salvezi pe scufita .. si da'í la cap fara mila !
Da'í nenicule da'í ca ne mananca si pe noi :hi:

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 September 2013 - 07:59 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#153 Useril este offline   zoli_jet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 16-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Jets

Postat 03 September 2013 - 08:53 PM

Sa speram ca vom avea vreme calda, mai ales cu corturile daca va fi vreea asa cum e acum o sa le inghete putza!!!:) o sa fie ca in bancul ala:
Un elefant merge la nudisti si vede pe unul in p--a goala si il intreaba:bai tu pe unde dracu respiri!!:):):)
0

#154 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 03 September 2013 - 09:00 PM

hai sa-mi bag ceva in el de autocorrect... acu am vazut ca am scris.

revenind la oile noastre...de ce tati, sa ceri drepturi de autor, ai? pai da cum, pe alea 20 de cesne... sau pe luftul de la usile de bucatarie??? asa ceva nu se uita, si ma apuca rasul numai cand imi aduc aminte. da acu, noi sa fin sanatosi si cand oi sta la mult promisul foc de tabara, o sa beau o bere (radler) in cinstea ta.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#155 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 September 2013 - 09:23 PM

Vezi postareaALLEN, la 03 September 2013 - 09:00 PM, a spus:

o sa beau o bere (radler)

ai grija cu berile astea, iti creste pasarica!

Citeaza

vin cu nevasta la voi la birou si o convingem
nu mai bine iei 2 racketi si il convingi pe el?



Aceasta postare a fost editata de Flying Kettle: 03 September 2013 - 09:26 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#156 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 September 2013 - 09:32 PM

Vezi postareaALLEN, la 03 September 2013 - 09:00 PM, a spus:

hai sa-mi bag ceva in el de autocorrect... acu am vazut ca am scris.

revenind la oile noastre...de ce tati, sa ceri drepturi de autor, ai? pai da cum, pe alea 20 de cesne... sau pe luftul de la usile de bucatarie??? asa ceva nu se uita, si ma apuca rasul numai cand imi aduc aminte. da acu, noi sa fin sanatosi si cand oi sta la mult promisul foc de tabara, o sa beau o bere (radler) in cinstea ta.



Beri .. fara numar! fara numar! ca o colivie mare gasim !

Nici gand de drepturi de autor mai copii .. tocmai .. inregistrarile erau la liber adica era permis accesul in zona de "show"
cu : camere, reportofoane, aparate foto etc etc .. nu ca la fitoasele alea de Madona, Lady Gaga etc unde nu ai voie cu electronica pa' tine ..

P.S.

Cred ca pana la urma trimit o poza in care sa am sapca, ca aia ma reprezinta, si in plus, poate isi aduce aminte iar un coleg din D.Team de cei doi mosnegi ca'n Muppets comentand pa'Chitila teoria statului la plaja ... si sa aiba pe ce sa isi descatuseze energiile .. dar sa iei aminte colegul :

" Caci moÅŸnegii ce priveÅŸti , nu-s papusi din Muppets
Ei sunt vrajitorii Ţării Româneşti !
Si nu ţi-aş dori vrodată să ajungi ca să'i cunoşti
Doua vorbe'n barba'si spun si MX-ul tau.. e dus !!
Ca in povesti - Sa traiesti ! "

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 September 2013 - 09:34 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#157 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 September 2013 - 07:20 AM

Asta e,pui o samantza de intalnire si...a naibii se prinde si mai da si roade.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#158 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 September 2013 - 12:36 PM

Daca tot nu ma-am agitat azi,schimb backgroundul.Pentru doua zile.
Jurnal de campanie : Am pornit ieri Hurricanul dupa refacerea CG.Vant,temperatura 17 grade.
Motor CRRC 40cmc/Kit.Pana acum a mers superb cu elice 18x6 Xoar.
Am schimbat cu tripala Graupner 3x 16x8,con carbon/platou aluminiu.Motorul a pornit cu soc la 3 pale
apoi fara la 3 pale.Relantiul destul de rotund.Incalzesc 2 minute si turez.Apare fenomenul:
- se tureaza la 7000,se reduce la 3000 si o tine asa in ciclu de 1-2 secunde.
- carburatorul e lateral cu gura de admisie aer(efuzorul) iesit binisor din capota(Hurricanul are un bot
lung si ingust).Practic motorul sta tot afara .
Marele mester Giro face un experiment,cu mana simuleaza o palnie care sa impinga mai mult aer in efuzor.Merge! Rotund,turat.
ALLEN,care-i baiul,ca mester mai pedagog ca tine nu e. Tai la 45 grade tubul de plastic(efuzorul) ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: wp 1.PNG

Bine ca zboara si....insectele !
0

#159 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 September 2013 - 12:45 PM

Tot sprijinul comandantului Aeroclubului Brasov pentru intalnirea fenomenala :
"SeptemberBest Fly Fest"
In caz de frig seara putem"campa la shueta" in sala de curs(mese/scaune din plin) sau in noua bucatarie( daca promitem sa
sprijinim financiar(3lei) pe fatuca noastra care face curat dupa.Vantul de ieri dupa amiaza a fost de cupa mondiala,uniform,etajat,laminar...sa tot scotzi linerul de 3,5 m si sa-l tii pe loc la 40 m.Gazon perfect,verde,scurt,des.

Salut ANDUNG,zi ,care-i baiul cu motorul?
Bine ca zboara si....insectele !
0

#160 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 September 2013 - 12:48 PM

Au venit bustenii pentru foc de tabara.Barosani,trebuie crapati si scurtati ca altfel aprindem cerul.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#161 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 September 2013 - 01:09 PM

Undeva ,mai sus,emisesem o eroare: motorul de 40cmc a mers bine cu elicea 20x8 insa niciodata pe model nu am turat la maxim.
Inconvenientul era ca elicea 20x8 se apropia cam mult de sol ,trenul cu amortizoare,catastrofa iminenta.Tripala suna bine si avionul ia viteza repede.Ca tripala 16x8 e mica(ideal 18x6)insa tractiunea e suficienta iar Hurricanul are un hectar de aripa.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#162 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 05 September 2013 - 01:34 PM

Vezi postareaflypol, la 05 September 2013 - 12:36 PM, a spus:


Marele mester Giro face un experiment,cu mana simuleaza o palnie care sa impinga mai mult aer in efuzor.Merge! Rotund,turat.
ALLEN,care-i baiul,ca mester mai pedagog ca tine nu e. Tai la 45 grade tubul de plastic(efuzorul) ?



daca asa merge mai bine, adica daca in mom in care maresti prize de aer cu mana, atunci clar va trebui sa tai la 45. nu gasesc acum clipul de pe YT, in care un nene a facut acest experiment si spunea, ca, in functie de elicea folosita, punea alta prize de aer. acelasi motor. la inceput am zis ca e cu capul, dar acum se confirma ca nu.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#163 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 September 2013 - 01:44 PM

De 10 minute am schimbat elicea cu cea veche bipala de 20x8.Merge bine,fara mofturi.Am inca doua efuzoare.Tai unul si cred ca va merge. Multumesc! Caut si eu ca fenomenul e real si palpabil.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#164 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2013 - 01:46 PM

N-am nici pe departe experienta lui ALLEN in motoare, da' imi dau si eu cu parerea, ca la asta ne pricepem toti :lol: : inainte de a taia acel efuzor in 45, poate ar merge facuta o proba cu un cot in 90% cuplat la efuzor si orientat catre fata.




0

#165 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 05 September 2013 - 01:55 PM

Vezi postareaANDUNG, la 05 September 2013 - 01:46 PM, a spus:

N-am nici pe departe experienta lui ALLEN in motoare, da' imi dau si eu cu parerea, ca la asta ne pricepem toti :lol: : inainte de a taia acel efuzor in 45, poate ar merge facuta o proba cu un cot in 90% cuplat la efuzor si orientat catre fata.




good point:

http://www.rcunivers...ml#post11425764
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#166 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 September 2013 - 06:29 PM

........ce ma rama......

Cotul ala va face ca admisia in motor sa fie direct proportionala cu viteza....si uite asa ma duce gandul la undele de soc drepte si oblice si la conul Mig-ului 21.
sincer, cred ca nu e cea mai buna solutie. Admisia in motor va fi dependenta de viteza, si intr-un picaj, la relanti (cum ar trebui facut un picaj...) notorul ar fi inundat de aer, si probabil se va opri! Zic si eu....dar merita incercat...pe modelele altuia.

Ideea e ca picajul sa fie facut pe panta de aterizare, si nitel mai departe, pe la "apropiata" in asa fel incat sa nu fie nevoie de multa "glisada" pentru a prinde pista...(sa ma ierte pilorii de IS28-B2 ca le vand secretele)
0

#167 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2013 - 06:50 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 05 September 2013 - 06:29 PM, a spus:

... undele de soc drepte si oblice si la conul Mig-ului 21. ...
alea au legatura cu regimul trans- si supersonic; chiar tu ai spus de undele de soc! Daca gandesti doar in legatura cu cantitatea de aer care intra in motor, cred ca nu e corect, mai ales, ca ala e o turbina, iar asta e motor cu piston. Dar probe, da, merita facute!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#168 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 05 September 2013 - 08:55 PM

Mihai, deja nu mai faci parte din tagma pilotilor de B2 te retrogradam (ca e la moda) ca dai prea mult afara in secretele meseriei

Ciao Sorin
0

#169 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 September 2013 - 09:37 PM

Vezi postareaFlying Kettle, la 05 September 2013 - 06:50 PM, a spus:

alea au legatura cu regimul trans- si supersonic; chiar tu ai spus de undele de soc! Daca gandesti doar in legatura cu cantitatea de aer care intra in motor, cred ca nu e corect, mai ales, ca ala e o turbina, iar asta e motor cu piston. Dar probe, da, merita facute!



Ce e corect e corect si ce e incorect trebuie demonstrat...doar ca tovarasul Bernulli se va intoarce in mormant...daca o mai fi ceva de intors...

Ideea e ca o data cu cresterea vitezei va creste cantitatea de aer in admisie (presiunea dinamica)...si oare o fi bine? sincer habar nu am si de aia intreb si eu...uf..da mergem departe de subiectul topicului...

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 05 September 2013 - 09:39 PM

0

#170 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 September 2013 - 09:39 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 05 September 2013 - 08:55 PM, a spus:

Mihai, deja nu mai faci parte din tagma pilotilor de B2
Ciao Sorin


Oare poti uita vreodata prima decolare la mosor?...mi-e teama ca eu unul nu pot...Ca nu am mai fost intr-un B2 de vreo 25-30 de ani..e corect, dar brevetul ala...nu mi-l mai ia nimeni...iar bucuria primului zbor...aici nu incape discutie..

ALO...DEVIEM si ne ia nenea Fly la rost!...

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 05 September 2013 - 09:40 PM

0

#171 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 September 2013 - 05:14 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 05 September 2013 - 09:37 PM, a spus:

Ce e corect e corect si ce e incorect trebuie demonstrat...doar ca tovarasul Bernulli se va intoarce in mormant...daca o mai fi ceva de intors...

Ideea e ca o data cu cresterea vitezei va creste cantitatea de aer in admisie (presiunea dinamica)...si oare o fi bine? sincer habar nu am si de aia intreb si eu...uf..da mergem departe de subiectul topicului...


Acum, de ce oare ma bag in seama, zic si eu: viteza aerului in efuzor creste si cu turatia motorului, adica cu fluxul de aer trimis de elice. As zice ca influenta ar fi mai mare de cat viteza modelului. Sau sunt in balarii?
Multa, multa bafta.
0

#172 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2013 - 08:09 AM



La OS GT 55cc e asa, ce-i drept nu e frontal, dar cred totusi ca preia ceva si din fluxul de aer care intra direct.


0

#173 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2013 - 08:12 AM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: os 55gt.jpg

Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 06 September 2013 - 08:12 AM



0

#174 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 September 2013 - 08:27 AM

Motoare pe benzina de aeromodele nu am avut inca, cele pe metanol sunt ca in ultima poza postata de Andung.

La motoare de ultrausoare sau VLA am intalnit carburatoare care preiau fluxul de aer din fata printr-un efuzor .

La unele e carburatorul jos in fata (Continental, Lycoming) la altele se ia aerul din fata cu o priza de aer sau priza Naaca si se canalizeaza spre carburator unde e si un Air Box. Asa am facut si eu la motoarele Sauer si merg mai bine si parca si putin mai reci ( la chiulasa 5-10 grade), primesc mai mult aer si mai rece si mai dens dar a trebuit sa pun si alte jicloare de benzina mai mari si a crescut consumul.

Ciao Sorin
0

#175 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 September 2013 - 10:22 AM

Ieri am facut un test.Am un dispozitiv rudimentar cu tub cu apa cu care pot face comparatii intre diferite viteze ale aerului.
In spatele elicei la nivelul efuzorului sunt diferite viteze ale aerului.Elicea 20x8 creeaza ,la aceeasi turatie,o viteza a aerului cam cu 16-17% mai mica decat elicea tripala de 16x8.Tripala ,incredibil,nu creeaza un curent laminar.Desi e foarte bine echilibrata,daca te uiti in planul de rotatie ,apar curbari ale palelor functie de turatie (plastic nu foarte rigid).
Problema e de "doctorat in mecanica fluidelor" :rolleyes: Cand motorul se tureaza elicea minunata de la Graupner creeaza un con de rotatie datorita flexibilitatii palelor.Curentul de aer ce trece prin fata efuzorului scade,motorul reduce turatie,elicea revine,se tureaza si se tot repeta cosmarul.
Concluzii: Elicea tripala nu este pentru acest tip de motor.O data ca e mica( ar fi trebuit cam 18 x8 sau 19x6) si in acelasi timp e mult prea flexibila si mai scrie pe ea max.7000 rot/min.Motorul urca usor la 8000.
Viteza aerului si deci implicit presiunea la gura efuzorului e mai uniforma cu cat ne apropiem de axul motorului
si oscilanta cu cat ne apropiem de extremitate
Concluzia : cumparam elice adecvata 18x6 sau 18x8 tripala insa de lemn ,mai rigide sau vorba lui Zod,"mareste pneurile cu 1 cm
si inalta jambele cu inca 2 cm".Lucru practic posibil la care lucrez acum. :D :huh: :nea: :wacko: :blink: Elicea 20x8 se indeparteaza de sol cu 3 cm.E suficient sa zbor pana vine tripala( care costa cat capra de SeptemberBest Fly Fest :ph34r:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#176 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 September 2013 - 10:55 AM

Biela e foarte buna .. nu are cum sa se indoaie - este din carbon si nu e nici asa scumpa precum un Mejzlik :

16x10 - http://shop.lindinge...oducts_id=55755
16x8 - http://shop.lindinge...ucts_id=9703293

Nici de pomana nu sunt .. dar .. lucru bun su ieftin ..??

P.S.

O daduram pe Tehnice in topic de .. intruniri si distractie .. da merge !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 September 2013 - 10:55 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#177 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 06 September 2013 - 12:44 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 06 September 2013 - 10:55 AM, a spus:

O daduram pe Tehnice in topic de .. intruniri si distractie .. da merge !


carcotas ce esti tu...
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#178 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 September 2013 - 01:11 PM

Vezi postareaANDUNG, la 06 September 2013 - 08:09 AM, a spus:

La OS GT 55cc e asa, ce-i drept nu e frontal, dar cred totusi ca preia ceva si din fluxul de aer care intra direct.


Doar ca OS a renuntat la acest model si, acum, toate motoarele OS au carburatorul in spate. Primul DLE 30 avea carburatorul pe lateral si au avut probleme. Au scos un kit de conversie pentru a-l aduce in spate. Acum toate motoarele DLE au carburatorul in spate.
Multa, multa bafta.
0

#179 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 September 2013 - 01:16 PM

@Real_Design.E important ca daca Hurricanul nu zboara bine de INTALNIRE ,ii dau foc.
ISTORIC: Cumparat acum 4 ani de la LINDI/ZOZO
Pregatit pentru motor PH 180FS 3CP elice 18x6
Greu de coada / CG de la ESM tiparit gresit.
Siria ARAD -il zboara Florin 100% si bine ca a fost el.L-a adus greu jos lipseau 730 grame in bot
Ca sa-l echilibrez cat de cat,pun motor de 1,24 kg. CRRC 40cmc elice 20x8
Il zbor pe Sanpetru si-l aterizez greu.
Mai pun 200gr. si-l zboara Camil la un HobbyConstruct. Inca e greu.Aterizat frumos,mana de acrobat.
Refac toata prinderea motorului,distantieri de inca 160gr .
Il zbor la HC 2013.In aer sta bine,motorul nereglat suficient de atent,nu se tureaza la 40-50m,il aduc jos
si observ problema: atata greutate in bot impinge amotizoarele mult si elicea da de iarba.
Pun elice de 16x8 plastic Graupner si.....ce ati citit mai sus.
Modelul e robust insa greu,6,3kg. A suportat impecabil 6 aterizari,4 la limita.
Am capota de rezerva.Ma bate gandul la un motor ingust Saito de 30 sau mai mare care sa incapa dar nu inca.
Mai trebuie schimbat distribuitorul pneumatic de la tren care scapa aer si risc sa nu pot scoate trenul dupa 10min.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#180 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 September 2013 - 02:20 PM

Vezi postareaALLEN, la 06 September 2013 - 12:44 PM, a spus:

carcotas ce esti tu...



Lasa Buey .. unsurosii cu chiuloase, bujii si piulite pline de vaselina si ulei .... la garaj !
Aici trebuie tinuta eleganta, ca pentru o intrunire de clasa, ca pentru un moment de sarbatoare !
Nu ?

Nu mai merg rapciugle ? .. simplu - pe focul de tabara cu ele .. ce atata chin si jale !
Vorba lui JiJi : Pac Pac Pac Pac si gata !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 September 2013 - 02:22 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

25 useri citesc topicul
0 membri, 25 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro