PISTA CHITILA Acum puteti decola mai usor
#362
Postat 11 September 2009 - 08:24 PM
Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 11 September 2009 - 08:26 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#364
Postat 12 September 2009 - 09:21 PM
#365
Postat 12 September 2009 - 10:20 PM
#366
Postat 12 September 2009 - 10:23 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#367
Postat 12 September 2009 - 10:51 PM
#368
Postat 12 September 2009 - 11:01 PM
adyc, la Sep 12 2009, 11:51 PM, a spus:
Tareeeeeeeeee :lol:).
Aviz amatorilor: la GIPO pescar am vazut niste bude ecologice de carat in masina. Ceva mic de 40-50cm inaltime.
#372
Postat 19 December 2009 - 10:05 AM
#374
#376
Postat 13 January 2010 - 06:13 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#377
#384
Postat 14 January 2010 - 06:11 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#386
Postat 04 March 2010 - 11:40 AM
Acum, cateva aspecte practice:
1. Daca si-a inchipuit cineva ca italianul ala o sa ia terenul in concesiune si apoi toata lumea o sa mai doneze niste bani/o sa mai dea la lopata, dupa care se va zbura la liber, eu zic sa se mai gandeasca odata.
2. Primarul nu poate da terenul in concesiune unei PERSOANE FIZICE, nu e vorba de un teren fara valoare la Cracanatii de Padure, ci de o parcela situata relativ aproape de linia de centura, intr-o zona unde, chiar si pe criza asta, se discuta pretul la metru patrat, nu la hectar. Cu alte cuvinte, cine ar semna asa ceva, chiar si cu cea mai mare buna-credinta, ar da apoi cu subsemnatul. Prin primarii se gaseste mereu cine sa reclame o chestie de genul asta, iar daca pe terenul respectiv incepe sa se desfasoare o activitate cu vag iz comercial e caz clar de puscarie.
Singura solutie pentru obtinerea in concesiune a acelui teren ar fi constituirea unei asociatii de modelism sau intreprinderea demersurilor necesare in numele uneia deja existente. Asta e o conditie sine qua non. Eu am relatiile necesare pentru a avea intrare si a discuta "pe bune" cu primarul (daca intelegeti ce vreau sa spun), dar fara un ONG in spate nu se poate obtine nimic.
Asadar ganditi-va daca vreti sa constituiti "Vulturii Chitilei" :), ca in rest nu vad alta solutie decat a continua ca si pana acum. Parerea mea, desigur.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#387
Postat 14 July 2010 - 02:16 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#389
Postat 14 July 2010 - 03:28 PM
Senzoor, la Jul 14 2010, 03:24 PM, a spus:
E relativ Ok pentru ce? Pe piste erau tufe de 30cm inaltime (tufe, nu fire de iarba) peste tot. Pentru elicoptere e perfecta iarba, recunosc...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#390
Postat 14 July 2010 - 03:54 PM
misumat, la Jul 14 2010, 03:16 PM, a spus:
Daca ai iesit la zbor doar pentru ca a tuns un binevoitor pista, nu vad care e motivul pentru care te vaiti. Un vechi proverb romanesc spune ca omul sfinteste locul... din pacate prostii aia care tundeau pista , faceau curatenie si se ocupau cat de cat de buna desfasurare a zborurilor in siguranta in timp ce alti aeromodelisti le dadeau cu planoarele in cap sau le daramau oglinzile masinilor zburand fara nici un Dumnezeu , s-au retras incercand sa construiasca un modelodrom modern pe care sa se zboare in deplina siguranta. Tanand cont de faptul ca acest modelodrom este privat iar lucrarile de amenajare sunt in desfasurare nu vad de ce ar fi trebuit sa facem publica aceasta actiune... sau te pomenesti ca esti de la SRI si trebuia sa te informez in mod deosebit de ceea ce imi fac prin casa.