Eu am redeschis acest subiect nu ca sa ne contrazicem sau sa gasim vinovati ci
ca sa incercam imposibilul - amenajarea pistei.
Fiind mai multi care vin acolo suntem ca intr-o "asociatie de locatari " adica greu
se va ajunge la o intelegere .
De aceea este bine ca daca facem ceva sa incercam sa o facem dupa ce majoritatea
va agreea solutia.
ZOD a facut tot ce a crezut ca este bine , sa dus pe camp cand altii poate se uitau la TV,
a trasat, a masurat pentru ca nu trebuia ratat momentul - se oferise cineva sa aduca utilaje
asa cum a facut si MlGore. La fel a facut si Marinaru iar acum lumea nu cauta solutii ci vinovati.
Riscul este ca daca iti asumi raspunderea singur , 100 % se va gasi cineva nemultumit sau 100 %
iti va scapa ceva ( de aceea de exemplu : softurile laborioase sunt facute de colective de programatori si analisti
fiecare avand portiunea lui de modul soft iar la intrunirile de test sunt cuplate si verificate ca un tot
unitar ).
Nu am zis ca pista noua nu ar fi buna ca dimensiuni - Florin 100 % aterizeaza Yak-ul de 2,3 m in mai putin de
jumatate de pista - dar ca si Hagi , Ilie Nastase ( nu zic Nadia sa nu se simta jignit ) Florin 100 % este un talent.
Mai mult am observat ca majoritatea prefera totusi partea de iarba dinspre unitate pentru ca pista noua este totusi
pentru cei multi si mai " incepatori " in primul rand ingusta si in ultimul rand scurta , pentru ca poti sa incepi sa
"filezi" daca tii neaparat de la benzinarie. Dar in aceasta zona sunt GROPI fratilor plus ca risti sa urmaresti in zbor ca un
avion de vanatoare in plina misiune toate masinile care vin sau pleaca la/de la camp - mai ramane atacul in picaj asupa lor.
De cate ori am fost, vantul este predominant perpendicular pe pista si sa spunem ca asta nu ar fi o problema
pentru cei care stiu decolare / aterizare , dar ca sa si zbori pe directia pistei cu vant lateral si sa incerci sa te antrenezi
pentru concurs de F3A cum faceau unii baieti este mai greu - te miri ca nu iesi bine din luping sau mai stiu eu ce manevra.
Referior la SOARE :
- unii mai incepatori ( si eu ) vin duminica foarte de dimneata 9,30 - 10,30 si au soarele exact in fata.
- in partea a II a a zilei este O.K.
Cei care au zburat in ultima vreme in alta parte ( Clinceni , Tariceni ) au facut-o pentru ca au modele mari sau de F3A care
au nevoie de pista mai lunga si FARA GROPI ( am vazut Exra lui Dragos cum a trosnit la tren desi venise incet cu ea la aterizare )
Si in final : daca ati fost atenti am spus ca in primul rand acum este putin Haos si nu neaparat ca nu este pista buna !
Daca urmam sfatul ca fiecare sa zboare cum vrea si unde vrea
- pe pista nou unii , pe cea veche altii , inspre unitate cei care nu se regasesc in celelalte doua categorii si undeva intre toate
acestea cei cu elicoptere - va imaginati ce o sa iasa : " EXACT CA LA H.F. ? - Ma indoiesc desi nu am fost acolo "
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 June 2009 - 09:29 AM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !