Modelism - RHC Forum: PISTA CHITILA - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 18 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

PISTA CHITILA Acum puteti decola mai usor

#91 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 November 2008 - 03:45 PM

V-am mai spus, eu am niste terenuri in 1 Decembrie.
Ce nu as da sa vina cineva si sa le niveleze gratis nu o pista ci chiar pe toate ?
Nu se pune problema sa dislocam pamant, sa sapam vreo groapa sau sa facem
cine stie ce lucrare care sa strice configuratia topo a terenului , ci doar o atenuare usora a hopurilor cum fac cei de la ADP prin
spatiile verzi de la intersectie, sau cum se indreapta terenurile de tenis de zgura periodic.

Gazon ? Nu cred ca a spus cineva sa facem pista exclusiv cu gazon si care culmea sa fie verde si in caldurile si seceta verii , nici macar nu ar razbii intre cite buruieni
sunt acolo, si doar aruncate niste seminte asa de completare caci sa oferit cineva, desi nu ar fi nevoie ( daca intorci radacinile de
la iarba existenta intr-un teren usor afinat iese iarba de te sperii. ) Cite balarii sunt pe tot campul ala , sau si mai simplu
piviti poza de pe prima pagina din topic-ul asta cand a tuns "Calu" iarba - juri ca este gazon.)
In ceea ce privesc demararile de constructii in zona NU UITATI ca a inceput CRIZA si serios vorbind ! ( incercati sa luati un credit ).
( bani de nitro sa avem noi ca de dat ne mai dam - asa cum poate fiecare - inca vre-o 2-3 ani )

Cititi si voi ce face Kriminel la Timisoara - tot la - Terenuri de zbor -( ne-am ciondanit noi cu pompa dar constructiv in final pentru mine )
dar sa nu uitam ca de la ei a pornit Revolutia oameni hotarati.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 November 2008 - 03:54 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#92 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 26 November 2008 - 04:27 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 26 2008, 03:45 PM, a spus:

V-am mai spus, eu am niste terenuri in 1 Decembrie.


Nu .. hai povesteste-ne..
DT
0

#93 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 November 2008 - 04:41 PM

Cauta tot la " Terenuri de zbor " topic Teren 1 Decembrie

Atunci ai raspuns ca mai jos si nu numai :



Sep 11 2008, 03:52 PM Trimis la #4

Z O D
GOLD MEMBER


Grup: Members
Postari: 1,999
Inregistrat pe: 12-March 03
De la: Bucuresti
Membrul Nr.: 1,033


"
Cei experimentati pun avionu acolo.. cei neexperimentati nu au avioane atat de mari incat sa fie complicat de pus pe pista acolo. Deci merge. La brasov cam toti au aterizat pe pista .. mai putin stiti voi cine .. si pista avea 20x80.

Ce e important sa nu fie stalpi, case, curiosi si sa se poata intra acolo dupa ploaie. "


Da daca mai vrei sa i-ti "povestesc" o fac cu placere dar mai pe seara inainte de culcare.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#94 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 November 2008 - 08:54 PM

Povestesc . caci e ora :
" a fost o data ca nici odata , ca daca n-ar fi ....
da pe care sa o spun .. p-aia cu scufita, sau p-aia cu ursu pacalit de ...

a uite ca nu mai e nevoie!
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#95 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 26 November 2008 - 09:02 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 26 2008, 08:54 PM, a spus:

Povestesc . caci e ora :" a fost o data ca nici odata , ca daca n-ar fi ....da pe care sa o spun .. p-aia cu scufita, sau p-aia cu ursu pacalit de ...a uite ca nu mai e nevoie!

Ia mai moderati mai flacai...ca iar bat campii astia!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#96 Useril este offline   Bobdog 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 04-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Urasc modelismul....

Postat 19 December 2008 - 02:43 PM

Are cineva coordonatele gps de la Chitila? Daca nu, sper sa gasesc eu pista, si le postez Luni... :lol:
________________________________________________________________________________
AUTO
Reely Carson 1:5 Buggy 29 cmc
Baja 5B 1:5 26cmc
Savage X 4.6 Rev 1:8
Jamara Ultra LX1 1:8 Buggy .28
Ofna Ultra LX1 1:8 Buggy .32
HB Lightning 2Pro EVO 1:8 Buggy .21
HB Lightning Stadium 1:8 Truggy
Team AE TC3 1:10 Onroad
Xray T3 1:10 Onroad
Xray 1:18 PRO Shaks Engineering Electric Onroad
Hpi RS4 Nitro 1:10 Onroad .12x2
Mustang Electric Sprint 2 Flux 1:10 Onroad
Kyosho Inferno GT2 Rally 1:8 .28
Losi 1:18 Mini Desert Truck
MOTO
Venom GPV-1 1:8 Electric Onroad
Thunder Tiger Ducati 999 Nitro Onroad
Anderson M5 1:5 Electric Offroad
AERO
Kyosho Calmato Trainer 40 Nitro
Kyosho Calmato Sport EP 1400
Sonic Low Wing Nitro
E-Flite Mini Pulse XT
Breeze ES Depron 3D
Arcus
ASW 15
Cularis
F18 Blue Angel
Yak-54 10cmc
PA Addiction 3D
Extra 260
Slinger Wing
HELI
Lama V4
Carson Apache
SJM 180
Trex 500 CF
Trex 700 Nitro Pro
NAVO
Ansmann Aligator 23cmc
Super Vee 27 Brushless
TX
DX3R, DX8
0

#97 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 December 2008 - 03:12 PM

Vezi postareaBobdog, la Dec 19 2008, 02:43 PM, a spus:

Are cineva coordonatele gps de la Chitila? Daca nu, sper sa gasesc eu pista, si le postez Luni... :lol:

sper ca ai 4x4.
flying is my life...
0

#98 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 20 December 2008 - 08:40 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Dec 19 2008, 03:12 PM, a spus:

sper ca ai 4x4.

Ete na, au intrat azi un Cielo, doo Loganuri, un Accent si-un Mertz A nu-stiu-cat (tancul lui Romulus nu se pune, ca ala chiar e 4x4=16...). E drept, nu spun cum - adica in ce hal aratau cand - au iesit de acolo. Dar au intrat si au iesit :rolleyes:
Ave
0

#99 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 December 2008 - 09:25 PM

Vezi postareaBobdog, la Dec 19 2008, 02:43 PM, a spus:

Are cineva coordonatele gps de la Chitila? Daca nu, sper sa gasesc eu pista, si le postez Luni... :rolleyes:


http://wikimapia.org/#lat=44.4851168&l...amp;l=0&m=s
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#100 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 03 February 2009 - 03:27 PM

Duminica vine cineva?
T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#101 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 June 2009 - 03:01 PM

Baieti ati "aterizat" de la Alba, si bine ati revenit !

Acum baza de comparatie este mai proaspata in minte in ceea ce priveste calitatea
pistei si a tot " complexului " de acolo.
Comparatie cu Chitila , vroiam sa spun ! (desi nu prea ai cu ce sa compari cei la Alba .)

Acum situatia la Chitila a devenit usor incurcata ! Am fost in weekend si cam
greu de zburat.

1 ) Cei care au venit mai devreme au parcat corect , cu botul masinilor perpendicular pe
" pista " cea noua dar mult prea aproape de ea si daca veneai usor pe marginea pistei
la aterizareb sau tragea modelul intr-o parte pe decolare riscai sa dai in masini si "propetari".

Asa ca aici au evoluat cei cu elicoptere.

2) Am zburat pe platoul de iarba dintre masini si unitatea militara. Cu ceva asteptari caci erau
mai multe persoane cu electrice care se postasera chiar pe mijlocul acestei zone.
Nu stiam ca un la un EasyGlider pack-ul ala tine o vesnicie in aer si implicit pe pilot pe pista.

Plus un T-REX 700 care in evolutia lui ajungea sa survoleze si aceasta zona desi pe
pista asta erau persoane atente la ce zbura fiecare pe cer.

3) Pe aceasta a doua zona iarba a crescut destul de mult si am ratat cateva decolari
( modelul cu roti ceva mai mici dar normale pentru el nu putea sa prinda viteza .)

4) Tot pe aceasta zona sunt multe denivelari de toata " admiratia " . Una din ele la ultimul
zbor, la aterizare, dupa ce am pus modelul jos fara sa topaie , nimic, a reusit sa imi rupa panoul
cu trenul de aterizare. ( Un incident a mai avut cineva - domnul cu modelele din carton - IAR 80 , etc -
cand modelul ( Un EDGE de 1,6 m s-a dat peste cap si sa rupt o bucata din directie )

5) Vantul bate 80 - 90 % din timp perpendicular sau usor diagonala pe noua pista si implicit si pe aceasta zona de iarba de
care am amintit - nu ne mai deranjeaza soarele dar vantul nu ne ajuta deloc.

Trebuia sa vii la aterizare pe langa masinile din capatul pistei dinspre sosea.


Concluzie : "cand eram tanar fecior aveam pista la picior - adica la Chitila "
iar acum avem o pista veche dezafectata si o limba de pamant , noua insa ( ieri plina cu balti ) scurta , ingusta, si contra vantului ( ca sa nu zic
contra "naturii" ) .

Nu ar fi probleme cu zborul , dar imi este teama de accidente.

Ar trebui facut ceva, dar poate ma repet aiurea. Eventual tunsa din nou veche pista si lungita inspre hale ca sa evitam sleaurile facute de
trecerea masinilor peste pista.

P.S. In zona pistei compactata este imposibil sa insamantezi cu iarba caci nu intra samanta in pamant ( poate doar daca le luam
din serialul Specii 14 )

cam atat pe ziua de azi.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#102 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 01 June 2009 - 04:19 PM

gigi, treaba este f simpla: fiecare parcheaza unde vrea, dar pe proprie raspundere. cu cat mai aproape de locurile de zbor... cu ata mai rau ... WTF, fiecare isi asuma un risc (stiu ce spun, eu mi l-am asumat si am incasat un edge in cap).

apoi, daca limba de pamant nu va fi calcata in picioare, putem, acum dupa ploi, sa aruncam ceva samanta de iarba peste. costuri minime. o sa incerc pt WE sa fac rost de o cositoare din aia manuala, sa mai tai din iesburile pe partea dinspre unitate, dar si la capatul pistei noi. nu promit, incerc.

PS: am vazut ce a putut face Calin la A-51. cu putina bunavointa am putea face si noi ceva la chitila. doar sa vrem. si stiu ca eu vreau. si sunt si altii. trebuie doar sa ne urnim un pic. mare scofala nu este si se poate.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 01 June 2009 - 04:22 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#103 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 June 2009 - 06:17 PM

Ai dreptate ! Dar pista noua in afara de avantajul cu soarele, este pusa rau fata de vant.
Vis avis de seminte se anunta seceta cumplita si anul asta nu ai nici o sansa. ( La Luci la Alba
este alta clima - iarba este la ea acasa )
Cati din cei care zboara stiu sa vina la aterizare in " piezis " de fiecare data ca sa zic asa !
Vine toamna si se va intetii poate vantul si toti vor dorii sa vina pe directia lui si riscam
sa venim peste masini sau sa ramanem fara modele ! ( Tu spuneai ca vrei o Funtana - merita sa o strici ca bate vantul aiurea tot mereu ? )
Zona pe iarba unde zbori si tu are gropi multe. Am zpus ce s-a intamplat duminica.
Tot acolo a ciupit si Zod elicea , este adevarat mai pe margine putin dar tot acolo.
Tot acolo sa rupt o elice la o Extra benzinar venita in deadstick ca o pasare - planata super, perfect dar a venit
tufa si groapa .
Nu cred ca este placut sa dai 30 - 40 Euro asa aiurea de la o denivelare cand tu vii corect
la aterizare.
Cand e vina pilotului aia e !
Nu vreau sa insist . caci nu eu , sau tu sau cine mai stie cine poate decide de unul singur pentru toti.
Doar am prezentat ce am patit in weekend .
Daca se poate lua o hotarare care sa depinde doar de noi cei ce folosim zona ar fi O.K.
Domnul care a facut amenajarea de pana acum merita toata stima , dar poate este foarte prins cu treburi
este ocupat si nu a mai avut timp nici macar sa vina sa zboare si dansul modelele pe care le are, daramite
sa stea sa mai caute oameni care sa puna iarba etc.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#104 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 01 June 2009 - 07:01 PM

marturisesc ca dupa ce am zburat pe chitila pe noua varianta de pista am constatat ca directia preferentiala a vantului este transversala fata de directia pistei (lucru constatat si de colegul cu care eram).
oricum toti cei care au zburat atata timp pe chitila stiu ca directia preferentiala a vantului este asa cum era pista veche ...
0

#105 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2009 - 08:18 PM

in legatura cu directia pistei. aceleasi discutii au fost anul trecut cand s-a tuns "vechea pista" acum dezafectata. atunci vantul era perpendicular pe ea. din iulie pana la sfarsitul anului tot asa era...
atasez o poza cu pistele aeroporturilor baneasa si otopeni in raport cu cea de la chitila. eu zic ca stiu oamenii cate ceva...
Imagine atasata: harta.jpg
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#106 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2009 - 08:18 PM

Parerea mea sincera: prefer oricand pista veche decat asta noua care numai calitati nu are: e mica, e pusa aiurea, e mai jos decat restul terenului si se formeaza balti cand ploua, a intersectat pista veche. Singura ei "calitate" e ca a fost gratis, dar gratis e si un breloc de la OMV primit la un plin de benzina, numai ca pista asta e un pic mai inutila.... Eu zic sa strangem niste cascaval si sa facem o pista calumea chiar daca soarta ei va fi incerta.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#107 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2009 - 08:45 PM

Vezi postareaMLGore, la Jun 1 2009, 09:18 PM, a spus:

Parerea mea sincera: prefer oricand pista veche decat asta noua care numai calitati nu are: e mica, e pusa aiurea, e mai jos decat restul terenului si se formeaza balti cand ploua, a intersectat pista veche. Singura ei "calitate" e ca a fost gratis, dar gratis e si un breloc de la OMV primit la un plin de benzina, numai ca pista asta e un pic mai inutila.... Eu zic sa strangem niste cascaval si sa facem o pista calumea chiar daca soarta ei va fi incerta.


Sa stii ca nu e chiar inutila, e foarte buna pentru elicoptere, ca nu mai dam cu palele de coada in iarba la decolare si aterizare.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#108 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2009 - 08:58 PM

cine aduce masina de tuns iarba sa tundem in jurul pistei noi, sa o facem cat vrem noi de mare? lunga de 100m si lata de 50 daca ne tin curelele. si cu portiunea aia mica neteda ca in palma? ce ziceti de asta? cred ca e cea mai buna solutie
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#109 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2009 - 07:06 AM

Vezi postareahash84, la Jun 1 2009, 09:58 PM, a spus:

cine aduce masina de tuns iarba sa tundem in jurul pistei noi, sa o facem cat vrem noi de mare? lunga de 100m si lata de 50 daca ne tin curelele. si cu portiunea aia mica neteda ca in palma? ce ziceti de asta? cred ca e cea mai buna solutie



Pt. masina de tuns iarba trebuie vorbit cu Silviu, la el era ultima data. Problema e alta, pista noua e cu cativa cm mai jos decat restul terenului si o sa fie probleme cu aterizarile si decolarile.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#110 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 June 2009 - 08:01 AM

Daca se face ceva trebuie facut cu cap , caci altfel ajungem iar de unde am plecat.
Eu nu vin de multi ani la Chitila dar atat cat am venit pe vechea pista vantul batea
predominant pe directe buna ( am prins si cateva zile cand batea usor pe diagonala - pe directia
antena - hala ).
Cand au vazut pista noua baieti cu experienta ca Dragos, Cataero si altii au avut ca prima remarca
faptul ca nu este pe directia vantului.
Nu stiu eu cum bate de fapt , poate Hash are dreptate, poate sunt curenti diferiti in zona.
Statistica facuta de cei care merg de multi ani pe Chitila ne poate fi de mare ajutor.

Transmisie Live de la Alba SA PUTUT - sa aranjam o pista cat de cat NU ESTE IMPOSIBIL.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#111 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2009 - 08:36 PM

Hash , din pacate nu e cum zici tu (vezi poze). Ghideaza-te dupa cladirea mare alba , este vizibila in ambele poze , linia alba din GE este prelungirea axei aeroportului Baneasa

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pistanoua.jpg
  • Imagine atasata: ax_pista_baneasa.JPG

Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 02 June 2009 - 08:38 PM

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#112 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 03 June 2009 - 12:16 AM

Io din poza asta inteleg ca vechea pista era un pic defazata fata de Baneasa sau Otopeni , iar noua pista e si mai defazata.

Oricum daca nu se gaseste disponibila masina de tuns, am una care e la mine la casuta de vacanta langa Pitesti. Daca se doreste, o aduc cu mine ca tot ma duc in We acolo. Nu contati pe mine pe week-end-uri ca sunt plecat, dar in timpul saptamanii sunt disponibil. O iau la mine si tundem in timpul saptamanii. Numai sa vina careva cu mine la tuns ca singur nu ma bag sa tund asa pe tarlaua nimanui. Dati-mi de veste pana joi cand plec , ca acolo n-am net si nu va pot urmari, sa stiu daca o iau cu mine la innapoiere sau nu.
0

#113 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 03 June 2009 - 02:13 AM

pista noua e perpendiculara pe directia preferentiala a vantului ... si cam asta e tot ce pot sa spun despre asta vorba lui gump ... forest gump.
cu totii am vazut zeci poate sute de avioane de linie venind la aterizare si daca pe varianta veche erau aproximativ paralele cu pista acum categoric sunt perpendiculare pe ea ... si astea se aliniaza cu mare distanta inainte de a scoate trenul (noi le-am vazut cu trenul scos sau cand il scoteau)
0

#114 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 03 June 2009 - 07:28 AM

Vezi postareaAhernar, la Jun 2 2009, 09:36 PM, a spus:

Hash , din pacate nu e cum zici tu (vezi poze). Ghideaza-te dupa cladirea mare alba , este vizibila in ambele poze , linia alba din GE este prelungirea axei aeroportului Baneasa

Clar, din prima poza vad ca cei cu utilajele au "amenajat" pista a doua, tunsa de Romulus vara trecuta. Intr-adevar asta e oblica fata de prima, poate nu chiar fix perpendicular pe directia vantului dar oricum destul de inclinat. Am inteles ca oricum li s-a parut mare chiar si suprafata aia de 50x10 m, ce sa mai vorbim atunci de pista principala care e - pardon, ERA - aproape dubla in lungime si cam odata si jumatate in latime...
Ave
0

#115 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 03 June 2009 - 07:41 AM

Eu am zis sa punem pista asa. Tot anu trecut cand a batut vantul a batut pe directia aia ... Nu stiu exact cine l-a intrebat pe dragos (care nu prea mai zboara la chitila din cate am vazut) dar si el si Catalin au zburat tot anu trecut exact pe directia pistei noi. De ce oare ? ... din 2 motive. Din cauza soarelui si din cauza vantului. Daca vreti despic firu in 4... si va spun ca la vant foarte tare nu zboara nimeni indiferent de directia pistei si nu e placut sa decolezi cu soarele in fata. Mai mult.. e bine sa fie 2 piste in functie de vant de ex.. daca va deranjeaza asa mult... Oricum ar fi e un lucru bun.. chiar daca nu o folositi e un lucru neturu care nu va incomodeaza cu nimic.

Pista aia a fost facuta GRATUIT si SEPARAT de pista veche tocmai ca sa puteti zbura in continuare fara sa fiti deranjati. Pista e gratis asa cum e cine o poate folosi bine cine nu sa zboare pe cea veche.


Costin.. acum tu ai mai fost la chitila dar ultima oara pista era tocmai bine... Baltile se strang ca nu are iarba pe ea... Cauta poze din jurnalul de zbor .. http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=51229 Nu mi se pare mai jos.. Da iarba e mai sus... dar pamantul e la acelasi nivel. Si Florin si vad din poza ca si gicos au zburat de pe aia... ca e dreapta. Eu in cealata pista mi-am rupt trenu si la Yak si la Challenger.


Nu va obliga nimeni sa zburati pe pista aia. Oricum orice lucru gratuit iti poate aduce un pic de manjeala cu cacat ... O atitudine corecta ar fi fost sa o faceti mai buna cum a zis alex... De altfel asta a si fost ideea initiala.. O parte foarte dreapta si restu tunsa iarba sa iti dea senzatia ca ai o pista lunga.. oricum niciun avionu nu ruleaza atat.


Succes.
DT
0

#116 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 03 June 2009 - 07:58 AM

Man, evident mai multe piste = avantaj toata lumea :D Si am zburat si eu de pe pista noua, e foarte misto cu conditia sa opresti avionul pana in capatul ei (neavand iarba trebuie sa franezi altcumva sau sa virezi TARE cand te apropii de capat... eu am folosit varianta a doua la sugestia lui florin100%). Din punct de vedere al pozitionarii fata de soare - e FOARTE bine, soare in spate RULZ! Si hai sa fim seriosi: aterizarile cu vant lateral nu sunt deloc dificile :D ba dimpotriva, inveti sa folosesti directia asa cum trebuie (ha, aproape ca nu mai simt nimic la o aterizare cu vant din fata; pacat ca nu-mi pot seta vant lateral permanent si la camp ca si pe simulator, dar asta e :D ).

Nu stiam ca celor care au amenajat acolo le-a spus ce si cum cineva dintre noi; am citit (sau am retinut doar...) ca s-au codit cand a fost vorba de distanta / suprafata. Evident ca gestul de a "netezi" o pista este mai mult decat apreciat si nu poate decat sa ne bucure. Din pacate insa pista noua a intrat si peste cea veche, din cate am vazut eu ultima data (acum 3 saptamani) asa ca au ramas spre utilizare doar pista noua plus o suprafata de iarba oarecum paralela cu ea, dar inspre unitate.

Singurul inconvenient in acest moment este ca marginile pistei noi sunt destul de puternic denivelate fata de pista si fata de terenul inconjurator, prezentand un pericol ridicat de crash daca aterizezi prea scurt (inainte de inceputul pistei, asa ca mine) sau prea lung (daca iesi, mai ales putin mai tare, pentru ca din lipsa ierbii avionul nu a franat destul de repede). Dar nu e de nerezolvat cu niste sape, greble si eventual lopeti.
Ave
0

#117 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 June 2009 - 09:24 AM

Eu am redeschis acest subiect nu ca sa ne contrazicem sau sa gasim vinovati ci
ca sa incercam imposibilul - amenajarea pistei.
Fiind mai multi care vin acolo suntem ca intr-o "asociatie de locatari " adica greu
se va ajunge la o intelegere .
De aceea este bine ca daca facem ceva sa incercam sa o facem dupa ce majoritatea
va agreea solutia.
ZOD a facut tot ce a crezut ca este bine , sa dus pe camp cand altii poate se uitau la TV,
a trasat, a masurat pentru ca nu trebuia ratat momentul - se oferise cineva sa aduca utilaje
asa cum a facut si MlGore. La fel a facut si Marinaru iar acum lumea nu cauta solutii ci vinovati.

Riscul este ca daca iti asumi raspunderea singur , 100 % se va gasi cineva nemultumit sau 100 %
iti va scapa ceva ( de aceea de exemplu : softurile laborioase sunt facute de colective de programatori si analisti
fiecare avand portiunea lui de modul soft iar la intrunirile de test sunt cuplate si verificate ca un tot
unitar ).
Nu am zis ca pista noua nu ar fi buna ca dimensiuni - Florin 100 % aterizeaza Yak-ul de 2,3 m in mai putin de
jumatate de pista - dar ca si Hagi , Ilie Nastase ( nu zic Nadia sa nu se simta jignit ) Florin 100 % este un talent.

Mai mult am observat ca majoritatea prefera totusi partea de iarba dinspre unitate pentru ca pista noua este totusi
pentru cei multi si mai " incepatori " in primul rand ingusta si in ultimul rand scurta , pentru ca poti sa incepi sa
"filezi" daca tii neaparat de la benzinarie. Dar in aceasta zona sunt GROPI fratilor plus ca risti sa urmaresti in zbor ca un
avion de vanatoare in plina misiune toate masinile care vin sau pleaca la/de la camp - mai ramane atacul in picaj asupa lor.

De cate ori am fost, vantul este predominant perpendicular pe pista si sa spunem ca asta nu ar fi o problema
pentru cei care stiu decolare / aterizare , dar ca sa si zbori pe directia pistei cu vant lateral si sa incerci sa te antrenezi
pentru concurs de F3A cum faceau unii baieti este mai greu - te miri ca nu iesi bine din luping sau mai stiu eu ce manevra.

Referior la SOARE :

- unii mai incepatori ( si eu ) vin duminica foarte de dimneata 9,30 - 10,30 si au soarele exact in fata.
- in partea a II a a zilei este O.K.

Cei care au zburat in ultima vreme in alta parte ( Clinceni , Tariceni ) au facut-o pentru ca au modele mari sau de F3A care
au nevoie de pista mai lunga si FARA GROPI ( am vazut Exra lui Dragos cum a trosnit la tren desi venise incet cu ea la aterizare )

Si in final : daca ati fost atenti am spus ca in primul rand acum este putin Haos si nu neaparat ca nu este pista buna !

Daca urmam sfatul ca fiecare sa zboare cum vrea si unde vrea

- pe pista nou unii , pe cea veche altii , inspre unitate cei care nu se regasesc in celelalte doua categorii si undeva intre toate
acestea cei cu elicoptere - va imaginati ce o sa iasa : " EXACT CA LA H.F. ? - Ma indoiesc desi nu am fost acolo "

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 June 2009 - 09:29 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#118 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 05 June 2009 - 03:55 PM

Cautand un teren pt mine am gasit ceva interesant :)
Ia vedeti, va suna cunoscut locatia?
http://www.bursadeim...bil.php?id=4301
Asta ca sa ne facem o idee cam cat costa terenul in zona, daca mai bate pe cineva vreun gand sa puna de-o pista particulara :rolleyes:
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#119 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 05 June 2009 - 04:10 PM

maverik te manca dejtele? sa vezi ce te alerg pe camp.... bai, zona de care zici tu, e fix langa hale. zona unde zburam noi, cf legii, nu eu voie cu constructii (vezi baza militara). doar daca reuseste italinul sa concesioneze terenul fix pt activitatea ce o desfasuram noi... ar fi super.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#120 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 June 2009 - 04:26 PM

Si daca construieste careva pe terenul mai sus amintit si pe cele de langa, pe care se poate construi.. ai de unde decola.. dar zbori.. pe unde?
Ma rog ideea nu era sa cumparam noi terenul ala (si datorita pozitiei si datorita scorului). Era doar ca sa ne facem o idee cam ce pret are un teren in zona (fix in zona vizata).

Eu sunt de parere ca atat vreme cat nu te fugareste nimeni cu toporul ca i-ai batatorit pamantul, e cea mai buna pista. Daca e sa iei in concesie terenul si sa se construiasca imprejur, degeaba mai ai pista daca zbori peste casele oamenilor. Eu zic sa ramanem tot "popoare migratoare" si sa ne bucuram de ce avem, cat avem. Cand se impute situatia, mutam cortu' ca tiganu'

Iar daca e sa ma alergi, alearga-ma si tu cu un depron ceva, nu cu termicu' :rolleyes: ca de ala ma cam tem..
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

Arata acest topic


  • 18 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro