PISTA CHITILA Acum puteti decola mai usor
#331
Postat 06 August 2009 - 12:45 PM
am tot sunat si vorbit cu cei care ii stiam eu prin zona, care se ocupau cu aratul (spun ocupau, pt ca majoritatea si-au vandut utilajele pt ca nu aveau ce lucra cu ele). si cum doar unul mi-a spus ca s-ar putea sa ne ajute la arat/discuit/samantat/batatorit pista, va rog pe voi, cei care mai aveti cunostinta de oameni, firme care se ocupa cu asa ceva, ori sa ii contactati voi, ori lasati aici datele de contact si iau eu legatura cu ei. ma intereseaza in primul rand sa aibe utilaje cu care sa faca toate operatiunile (tractor plus restul de utilaje, nu x tractoare + x utilaje).
multzam anticipat de ajutor.
ps, in seara asta, actualizez lista cu donatii... ca s-au mai strans ceva banuti.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#332
Postat 08 August 2009 - 01:45 PM
allen_g30, la Aug 6 2009, 01:45 PM, a spus:
am tot sunat si vorbit cu cei care ii stiam eu prin zona, care se ocupau cu aratul (spun ocupau, pt ca majoritatea si-au vandut utilajele pt ca nu aveau ce lucra cu ele). si cum doar unul mi-a spus ca s-ar putea sa ne ajute la arat/discuit/samantat/batatorit pista, va rog pe voi, cei care mai aveti cunostinta de oameni, firme care se ocupa cu asa ceva, ori sa ii contactati voi, ori lasati aici datele de contact si iau eu legatura cu ei. ma intereseaza in primul rand sa aibe utilaje cu care sa faca toate operatiunile (tractor plus restul de utilaje, nu x tractoare + x utilaje).
multzam anticipat de ajutor.
ps, in seara asta, actualizez lista cu donatii... ca s-au mai strans ceva banuti.
Daca o Wola vi se pare utila (un excavator mare) in loc de toate operatiile de mai sus, am gasit pe unul care sta prin Chitila si care e dispus sa faca tot ce vreti voi cu pistele de acolo. Problema cea mare e ca omul nu se baga decat daca e un teren privat si are acordul proprietarului, sau acordul scris la primariei daca e terenul acesteia. Despre pret nu am vorbit. A, si a mai pus conditia sa nu fi plouat cu minim o saptamana inainte, ca altfel raman urme de la rotile lui.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#334
Postat 08 August 2009 - 09:22 PM
misumat, la Aug 8 2009, 02:45 PM, a spus:
ok, bine de stiut. sa vedem ce face mai departe italianul cu terenul. marti a zis ca vine in tara si o sa trec pe la el sa-i spun ca avem si utilaj.
ilie F1A, la Aug 8 2009, 10:15 PM, a spus:
puteti sa ma sunati maine dupa 9.00??? 0722486662, as vrea mai multe detalii.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#335
Postat 11 August 2009 - 05:46 PM
Nu prea am mai frecventat forumul in ultima vreme. Acum citesc si vad ca au inceput sa se miste lucrurile la Chitila. Doamne ajuta !
Doresc si eu sa cotizez cu 100 RON. Sper sa ajung in weekend acolo, daca nu, fac cumva sa ajunga la Allen.
TEL. 0726.191.725
#336
Postat 20 August 2009 - 02:18 PM
Ca am auzit de mai multe trenuri de aterizare indoite decat ar trebui ?
cea de iarba prea " valurita " iar cea de pamant are bolovanii aia tari spre
unul din capete de zici ca dai in bordura cu modelul !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 August 2009 - 02:21 PM
#337
Postat 20 August 2009 - 07:10 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#338
Postat 20 August 2009 - 07:16 PM
REAL DESIGN, la Aug 20 2009, 03:18 PM, a spus:
Ca am auzit de mai multe trenuri de aterizare indoite decat ar trebui ?
cea de iarba prea " valurita " iar cea de pamant are bolovanii aia tari spre
unul din capete de zici ca dai in bordura cu modelul !
Ai dreptate, una are multe denivelari si cealalta pietris ramas de la fantana si multe alte inconveniente insa de aici se naste o intrebare... cine va tine sa nu va apucati de treaba ???? Cred eu ca mana pe o lopata o poate pune oricine, sau se asteapta sa apar eu pentru a-mi ateriza v-run planor in cap sau in oglinda masinii in timp ce muncesc?
#339
Postat 20 August 2009 - 07:22 PM
deci va apucati de treaba?sau mai asteptati?- ( In momentul de fata se poate decola si ateriza fara probleme ?)..din cate am citit ma cam intristez ........ :)
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 20 August 2009 - 07:24 PM
#340
Postat 20 August 2009 - 07:31 PM
#342
Postat 20 August 2009 - 09:01 PM
allen_g30, la Aug 20 2009, 08:10 PM, a spus:
Dar totusi acolo e un camp imens. Nu s-ar putea amenaja alte piste, langa cele vechi? In ideea ca la unele se lucreaza si pe celelalte se zboara pana sunt gata cele bune?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#343
Postat 20 August 2009 - 09:54 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#344
Postat 21 August 2009 - 10:37 AM
allen_g30, la Aug 20 2009, 08:10 PM, a spus:
Hai sa avem rabdare pana trece caldura. Nu e bine sa insamantam inainte de jumatatea lui septembrie. Cei care au mai insamantat gazon stiu de ce se recomanda insamantarea toamna sau primavara si nu vara.
#345
Postat 21 August 2009 - 10:41 AM
dar imi asum toata treaba si lucrarile la pista se vor face dupa jumatatea lui septembrie, spre sfarsitul lunii. am vb cu mai multi si au fost de acord cu acest lucru. oricum, marti sau miercuri voi la pista cu cel care va veni cu utilajul, ca sa vada exact despre ce este vorba, sa stie cu e acareturi vine agatate la utilaj.
PS: de zburat se poate zbura pe ambele piste, destul de lejer. in we acum am sa curat pista de pamant de toate pitrele adunate de la put. cealalta pista, chiar daca are denivelari, este practicabila. eu cel putin numai acolo zbor.
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 21 August 2009 - 10:44 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#346
Postat 21 August 2009 - 12:50 PM
Importanta este comunicarea si sa se gaseasca solutia optima
vis avis de modul de nivelare, compactare, insamantare ca sa iasa bine.
Numai o firma specializata in gradinarit o poate face bine , nu tractoristi sau alti
"mecanizati" din agricultura sau constructii - si ei in general lucreaza mult manual la nivelare.
Gazonul nu stiu daca o sa tina in timp - ar trebui ierbicidat si tratat cu ingrasaminte periodic plus
un program de udat noaptea si dimineata zilnic.
Era bine doar discuita, afanata zona cu iarba ( am mai spus iarba aia este de sute de ani acolo )
completat cu pamant pentru nivelare si udat sau asteptat ploaie- zapada pentru ca sa iasa iar iarba
sau gazonul - a iesit iarba si unde sa RAS cu lama de nu a mai ramas nimic - ESTE PERENA nu creata
in laboratoare pentru stadioane !
Ati vazut cum a ajuns gazonul pe GHENCEA ? Praf sa facut - cica sa " sufocat " ! Si daca nici ala nu era ingrijit !
Referitor la perioada - nu stiu - in sectorul 4 se insamanteaza zilnic parcuri intregi ( la mine in fata blocului
deja a rasarit gazonul pus cu maxim 1,5 saptamani in urma )
mai tarziu sa nu se planga ca nu se poate lucra ca este pamantul prea ud de la ploi !
Voi hotarati , ati vazut ca eu nici nu am mai venit la zbor acolo ci doar in vizita sa mai schimbam doua-trei
vorbe !!
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 21 August 2009 - 12:53 PM
#347
Postat 21 August 2009 - 01:00 PM
stiu ca al tau cumnat parca se ocupa si el cu asa ceva. fa-mi o oferta care sa ma incante, si facem cu el treaba. sincer, prefer sa lucrez cu el pt ca te stiu pe tine, implicit si pe el, ca a mai fost pe chitila. treaba e sa ne faca un pret bun.
apoi, vreau ca treaba sa se faca ca la carte: arat, afanat, discuit, insamantat, compactat... etc.
si repet, nu acum ci dupa mijlocul lui septembrie.
astept un semn de la tine.
PS: chiar ma enervezi ca vii doar in vizita, vino si tu la zbor, nu doar la taclale... ca modele ai, de rupt nu ai cum sa le rupi pe piste (nici noi nu le-am rupt, decat din prostia sau greseala fiecaruia :) ).
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#348
Postat 21 August 2009 - 01:06 PM
Am "cascat" gura la cum se zboara F3A , am mai dat si cate un zbor doua si nu
in ultimul rand am admirat pista si iarba de acolo ! ca luciul apei frate , si cat vezi cu ochii !
Aia da Pista ! Lungaaaaa, Lataaaa dar Departeee 50 Km !
#349
Postat 21 August 2009 - 06:27 PM
Aceasta postare a fost editata de adyc: 21 August 2009 - 06:27 PM
#350
Postat 21 August 2009 - 06:44 PM
adyc, la Aug 21 2009, 07:27 PM, a spus:
Cat de denivelata?... ;)
#352
Postat 21 August 2009 - 08:28 PM
#353
Postat 22 August 2009 - 08:35 AM
MLGore, la Aug 21 2009, 08:05 PM, a spus:
Da ! si cate tuburi cu Epoxy sau Poxipol ai cumparat pentru Su 29 ala de 1.3 Kg ? ?
Si Florin 100 % a mai dezlipit trenul la Showtime mai de mult tot pe niste denivelari
si daca nici el nu vine in limita la aterizare de zici ca e fulg ......atunci cine..
Si Vlad a indoit trenul la Angel-ul de F3A, si Zod a ciupit elicea la Ultimate etc.
Ti-am dat exemple de baieti care piloteaza bine , ca sa nu zic cel mai bine.
Eu unul nu sunt in stare sa pun modelul exact pe cap de pista , il duc mai de la mijloc incolo si
poc in bolovani , iar Sebart-urile sunt firave la tren ( vezi ce a patit si Romulus mai demult )
Eu nu am zis ca nu se poate zbura .... zbori azi, zbori maine , poate si weekend-ul urmator
dar totusi ar fi pacat sa o comiti mai ales cu Katana 120 , eventual sa indoi si axul la motorul
ala smecher ..... si sa contabilizam pagube de cateva sute de euroi din cauza unui bolovan.
O sa zburam si noi modele mai urate mai proaste o vreme dar un F3A de composit in nici un caz.
P.S.
Turok ! vino frate cu vitezistul ala al tau ca poate mai "indrepti" pista piutin !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 August 2009 - 08:37 AM
#354
Postat 22 August 2009 - 08:53 AM
cine vrea sa zboare, zboara, cinu nu... asta e. pana una alta, ne multumim cu ce avem. si cand va fi cazul, pistele vor fi refacute de la zero. nu vreau sa fiu rau, dar daca Stefano nu incepea sa faca pista de beton, daca noi ceilalti nu ne implicam putin, garantez ca nimeni nu ar fi miscat nimic. adu-ti aminte cat timp ati zis ca de ce nu fac putul mai repede. pai nu eram idiot sa arunc cu banii pe primul putar si sa fac un put cu 140-150 lei metru liniar. mai bine am mai cautat si am facut mai ieftin, ne-au ramas bani si de furtun si ale lucruri. acum avem bani si pt indreptat pistele, dar nu le fac ACUM. repet, nu ACUM ci dupa mijlocul lui septembrie.
pana atunci, nu vad ce atatea lamentari si discutii inutile.
la dat din taste, suntem buni toti, la dat la lopata... no comment
PS: daca nu sunteti de acord cu hotararea ce am luat-o spuneti. va pun la dispozitie lista cu donatorii, banii ce-i avem in momentul de fata, di sa vedem apoi realizarile. personal nu-mi plac asemenea discutii. si chiar tu gigi, ai zis mai demult ca in toamna se fac asemenea lucrari. vad ca iti schimbi parerea precum vantul.
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 22 August 2009 - 08:57 AM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#355
Postat 22 August 2009 - 10:51 AM
allen_g30, la Aug 22 2009, 09:53 AM, a spus:
cine vrea sa zboare, zboara, cinu nu... asta e. pana una alta, ne multumim cu ce avem. si cand va fi cazul, pistele vor fi refacute de la zero. nu vreau sa fiu rau, dar daca Stefano nu incepea sa faca pista de beton, daca noi ceilalti nu ne implicam putin, garantez ca nimeni nu ar fi miscat nimic. adu-ti aminte cat timp ati zis ca de ce nu fac putul mai repede. pai nu eram idiot sa arunc cu banii pe primul putar si sa fac un put cu 140-150 lei metru liniar. mai bine am mai cautat si am facut mai ieftin, ne-au ramas bani si de furtun si ale lucruri. acum avem bani si pt indreptat pistele, dar nu le fac ACUM. repet, nu ACUM ci dupa mijlocul lui septembrie.
pana atunci, nu vad ce atatea lamentari si discutii inutile.
la dat din taste, suntem buni toti, la dat la lopata... no comment
PS: daca nu sunteti de acord cu hotararea ce am luat-o spuneti. va pun la dispozitie lista cu donatorii, banii ce-i avem in momentul de fata, di sa vedem apoi realizarile. personal nu-mi plac asemenea discutii. si chiar tu gigi, ai zis mai demult ca in toamna se fac asemenea lucrari. vad ca iti schimbi parerea precum vantul.
Eu am vazut ca nu se mai anunta nimic referitor la pista .
Desi se spunea ca vine Stefano si o sa avem lamurita si situatia juridica a terenului nici de asta nu a mai scris nimeni nimic !
Se spunea ca Stefano face totul si ca noi ca un popor ospitalier ar trebui sa nu primim doar moca ceva si sa contribuim si noi , lucru care de fapt sa si facut.
Acum vad ca tot noi facem si restul ! Nu ma dernjeaza dar nu se mai auzea nimic !
Acum pentru tine Allen :
1 - Nu vad de ce te superi pe mine
2 - Referitor la schimbarea parerii precum vantul - Amenajarea se poate face in doua feluri : ( unul din ele l-am propus acum 1-2 ani cred nu conteaza il gasesti aici in acest topic ) :
a) in voia si prin concursul Naturii : afanat pamantul ca sa intoarcem radacinile de iarba, completat cu pamant in gauri, nivelat ( 2 - 3 masini ) si lasat
peste toamna si iarna sa vina ploile si zapada , asa incat in primavara sa rasara iarba inclusiv prin pamantul adaugat. ASTA PRESUPUNE O ANUMITA PERIOADA A ANULUI.
Dar am avut ploi multe ca nici odata in vara asta si daca i-ti amintesti ti-am trimis oferta lui Ovidiu cu completare cu pamant si nivelare iar la ploile care au urmat am fi
avut gata pista cu iarba si cu iarba iesita chiar prin pamantul adaugat ( vezi cum a iesit pe pista de " beton " )
:) Stiintific cu ajutorul unei Firme Specializate cu gazonare etc. - perioada de lucru este mai lejera, mai larga ca numar de luni ale anului presupune apa curenta ( put ) - ADP - urile amenajeaza spatii verzi tot timpul anului si chiar le iese.
In Final : este foarte bine si cum ai propus tu !
Numai ca nu se mai auzea nimic si am crezut ca ramane putu si facem spalatorie auto sa recuperam costurile !
P.S.
Si apropo , Stefano mai face ceva , macar si cu actele , sau e ca in bancul cu Bicicleta Pobeda care de fapt era ceas si nu sa dat ci sa luat ?
#356
Postat 22 August 2009 - 01:46 PM
REAL DESIGN, la Aug 22 2009, 09:35 AM, a spus:
Eu am rupt trenul cand mi-a tacut motorul in hover si l-am pus pe burta in balarii, nicidecum pe pista sau la aterizare. Eu zic ca pita e practicabila, nu are rost sa ne grabim pana la toamna.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#357
Postat 22 August 2009 - 07:38 PM
REAL DESIGN, la Aug 22 2009, 11:51 AM, a spus:
Unde dai si unde crapa.....bati cumva un apropo ca mi-am stropit masina la camp, ca spalatura nu o pot numi?
Si asa apa curgea degeaba ....daca a deranjat pe careva acest aspect sa imi spuneti !
#358
Postat 23 August 2009 - 03:00 PM
adyc, la Aug 22 2009, 08:38 PM, a spus:
Si asa apa curgea degeaba ....daca a deranjat pe careva acest aspect sa imi spuneti !
NU ! Eu nici nu am fost acolo, sau eram dar nu am vazut ca ai stropit masina !
Si mai cred ca este exclus sa deranjeze pe cineva o chestie d'asta ! Era singura varianta
care mi-a venit in gand : daca nu mai facem pista , atunci "spalatorie" si oricum era o "gluma".
Am inteles ce se va face cu amenajarea si ca sa nu mai deranjez - mucles - pana taiem panglica de inaugurare !
#359
Postat 11 September 2009 - 07:13 PM
Ma cam mut si eu din Cluj in Bucuresti....as dori si eu sa sponsorizez la aceste lucrari, doar si eu zbor acolo si imi doresc sa zbor in viitor pe o pista mai buna.
Rog sa imi spuneti unde sau in ce cont trebuie virati banii.
O zi buna,
Andras
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro