Aceasta postare a fost editata de soarece: 11 July 2015 - 05:41 PM
HPI BAJA si CLONELE tot ce tine de BAJA 5B/5T
#1561
Postat 11 July 2015 - 05:40 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1562
Postat 11 July 2015 - 08:42 PM
Ice_2k, la 11 July 2015 - 11:03 AM, a spus:
Ramane sa o testez cand o voi porni.La acel levier de frana am pus un arc si am eliminat acel furtun de silicon.Ramane sa vad daca e vreo diferenta cu furtunasul acela sau cu arc.Servoul e o fantoma si in plus e de plastic,deci ma indoiesc ca e ceva de capul lui
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1563
Postat 11 July 2015 - 08:44 PM
soarece, la 11 July 2015 - 08:10 AM, a spus:
Pentru o frana ferma recomand http://www.rovanrc.c...-kit-gun-metal/
Valva aia de la rezervor are un rol strict si poate fi pusa si la 10mile de el,furtun sa ai !
E mai fiabila cea mecanica decat cea hidraulica?
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1565
Postat 11 July 2015 - 09:52 PM
Kitty, la 11 July 2015 - 08:44 PM, a spus:
eu le-am avut pe ambele.....poti merge fara griji pe cea cu cabluri-mecanica ! :good:
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1567
Postat 11 July 2015 - 10:15 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 11 July 2015 - 10:15 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1568
Postat 12 July 2015 - 12:41 AM
soarece, la 11 July 2015 - 05:40 PM, a spus:
Nu stiu exact cum e frana la Baja, poate de-aici nelamurirea... la mine frana e pe iesirea din cutia de viteze, inainte de "diff-ul" central care trimite fata/spate.
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#1569
Postat 12 July 2015 - 09:19 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1570
Postat 12 July 2015 - 10:24 AM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#1571
Postat 12 July 2015 - 11:52 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1572
Postat 12 July 2015 - 03:51 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#1573
Postat 12 July 2015 - 08:21 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1574
Postat 12 July 2015 - 08:50 PM
Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 12 July 2015 - 08:51 PM
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#1576
Postat 12 July 2015 - 09:20 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1577
Postat 12 July 2015 - 10:07 PM
hai s-o lamurim : deci era simplu,puteati sa trageti de frana la maxim si sa rotiti de una din roti intr-un sens si sa vedeti ce face ailalta ! o sa se invarta in sens contrar,e logic . Apoi cand frana de la baja actioneaza BRUSC si BLOCHEAZA rotile,pe pietris sau pamant una din roti o sa se invarta in sensul de mers al masinutei si cealalta o sa rupa aderenta cautand sa traga invers(nu stiu exact cat,cam 1/4 ,depunde de diff-out si de uzura dintre sateliti) pana se blocheaza si ea fortand grav in pinioanele satelitilor.....apoi voi credeti ca ala din fabrica a fost prost da-a setat-o pe mediu sau ca stie tot poporul ca baja e deficitara pe frane ? era greu sa cautati pe net sa vedeti cam ce face un retarder mai vechi si cam cum lucreaza ?
NU MAI REPET ,baja are nevoie de frane independente.....eu ma gandeam sa iau sistemul ala din link si sa pun doar pe spate franele pe disc ca sa evit o mie de cabluri si complicatii(nu-mi plac complicatiile/gadgeturile neam) si ca sa nu cumva sa rup vreun brat de fata din cauza franarilor(ca si fata e expusa rau la franele pe disc-asta da nu cumva va puneti bulkhead de aluminiu si brate tot din aluminiu) ....eu mai de mult am zis ca la modificari nu poti merge pe sferturi sau jumatati,daca intri in hora apoi joci ! cazuri de astea cu carpeli se pot face dar nu tin sau nu-s eficiente.....am eu multe in cap dar o sa le fac pe rand,masina m-a mancat,am si altele mai prioritare in cap,deocamdata stau cuminte dar pana in toamna o fac belea daca tot nu am reusit s-o vand la suma ceruta....
Aceasta postare a fost editata de soarece: 12 July 2015 - 10:12 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1578
Postat 12 July 2015 - 10:33 PM
soarece, la 12 July 2015 - 10:07 PM, a spus:
Pai asta am zis si eu cateva posturi mai sus :) Doar ca parerea mea e ca se blocheaza ambele roti si aia e. Intr-adevar e un stres suplimentar si posibil sa fie cum zici si sa cedeze intr-un final, nu zic nu pentru ca nu stiu sigur. Daca o fi sa crape vreun diff, te tin minte :))
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#1579
Postat 12 July 2015 - 11:00 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1582
Postat 13 July 2015 - 02:23 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#1583
Postat 13 July 2015 - 02:49 PM
hassel, la 13 July 2015 - 02:23 PM, a spus:
Cu mica diferenta ca la 1:1 se da drumul la frana cand se blocheaza roata, la noi e doar o pulsare, de fiecare data aceeasi indiferent ca esti pe asfalt sau pamant :)
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#1585
Postat 13 July 2015 - 03:57 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1586
Postat 13 July 2015 - 04:18 PM
hassel, la 13 July 2015 - 03:01 PM, a spus:
Da, clar e bun, si eu il folosesc si imi place, dar ziceam ca totusi nu-l putem compara cu "sistemul adevarat" :)
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
#1587
Postat 13 July 2015 - 05:05 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#1589
Postat 14 July 2015 - 10:22 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1590
Postat 15 July 2015 - 10:41 AM
Iar pt ca americanii sunt americani,la fiecare comanda introduc si un sticker cu o mica bombonica,detaliu mic,dar care conteaza foarte mult,ca la noi in tara primesti un mat belit :rolleyes:
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp