HPI BAJA si CLONELE tot ce tine de BAJA 5B/5T
#392
Postat 23 December 2013 - 10:21 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#393
Postat 24 December 2013 - 12:47 PM
ii dau 3 4 5 jeturi, sau cate sunt necesare, pana nu mai curge maro, scurg mizeria, il las la uscat apoi 10 15 min, ii pun 3 4 picaturi de afterrun si il reasamblez..
toate pe sus pe la piston si dupa 5 litri de combustibil. (nitro)
#394
Postat 24 December 2013 - 03:43 PM
e.cata, la 24 December 2013 - 12:47 PM, a spus:
ala n-ataca caucioacele ? eu am simeringuri pe la ambielaj ,o-ringuri multe peste tot.....mi-e cam frica !
VA UREZ UN CRACIUN FERICIT LA TOTI !!!!!!!!!!!!!
Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 December 2013 - 03:43 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#397
Postat 24 December 2013 - 06:21 PM
soarece, la 24 December 2013 - 03:43 PM, a spus:
VA UREZ UN CRACIUN FERICIT LA TOTI !!!!!!!!!!!!!
pe el scrie ca nu ataca cauciucul. da mai stii?
VA UREZ UN CRACIUN FERICIThttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/air_kiss.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/air_kiss.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/air_kiss.gif
#398
Postat 27 December 2013 - 09:48 PM
#399
Postat 27 December 2013 - 11:37 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 27 December 2013 - 11:38 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#400
Postat 28 December 2013 - 11:03 PM
#401
Postat 29 December 2013 - 11:53 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#402
Postat 07 January 2014 - 01:04 AM
Desfacut ,curatat,re-gresat rulmentii si ce era pe acolo ....pus ulei siliconic 100 000 wt ....mergea,adica tineam de diff,invarteam de o cupa si dadea sa se blocheze uneori ...mergea greu...zic eu ca o fi prea "dens" .....
curat iar si de data asta pun 12000 ,merge mai usor dar tot are momente cand da sa "agate" ,adica da sa traga blocat .....e normal ? totul e montat corect,am verificat de 5 ori cu cartea in mana....
Intrebarea e DACA E NORMAL ,are comportament de crawler,nu am nimic bolocat sau montat incorect desi ar da impresia de un "fail" pe parte mecanica,pentru ca ,pana acum mai mult pe vaselina am tinut-o si mergea OK,dar vaselina nu patrundea chiar peste tot,in toate orificiile mai mici,deci nu era OK ......ce ziceti ? :wacko:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 January 2014 - 01:05 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#403
Postat 07 January 2014 - 01:14 AM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 07 January 2014 - 01:14 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#404
Postat 07 January 2014 - 01:26 AM
La mine merge totul OK ,pe uscat merge dracu de te unge la suflet,cand pun ulei merge greu si nu ma deranjeaza asta,e mai ok ptr mine ca si asa doar cu 2x4 e jale dar are momente in care da sa "agate" si cealalta roata brusc....adica e ca un crawler..
eu n-am vazut masina asta cu ulei 1000,cand am luat-o era gol diff-ul noroc ca l-am vazut,pana acum a mers ok cu vaselina auto de rulmenti si acum merge ciudat cu ulei 12500wt ,de aia intreb....acuma vad in carte ca se recomanda wt1000 si eu am pus wt12500 ..... -_- ... ofi asta ?
grupul l-am refilat cu ulei pana la jumate,ca la masinile 1:1...
Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 January 2014 - 01:28 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#405
Postat 07 January 2014 - 07:24 AM
soarece, la 07 January 2014 - 01:26 AM, a spus:
La mine merge totul OK ,pe uscat merge dracu de te unge la suflet,cand pun ulei merge greu si nu ma deranjeaza asta,e mai ok ptr mine ca si asa doar cu 2x4 e jale dar are momente in care da sa "agate" si cealalta roata brusc....adica e ca un crawler..
eu n-am vazut masina asta cu ulei 1000,cand am luat-o era gol diff-ul noroc ca l-am vazut,pana acum a mers ok cu vaselina auto de rulmenti si acum merge ciudat cu ulei 12500wt ,de aia intreb....acuma vad in carte ca se recomanda wt1000 si eu am pus wt12500 ..... -_- ... ofi asta ?
grupul l-am refilat cu ulei pana la jumate,ca la masinile 1:1...
Pai daca in carte spune de 1000 , de ce bagi 12000 ? puteai incerca cu un 2000 in cel mai rau caz dar nu 12000 , baga 1000 ca la carte si nu ai probleme
#406
Postat 07 January 2014 - 08:16 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#407
Postat 07 January 2014 - 08:27 AM
soarece, la 07 January 2014 - 08:16 AM, a spus:
Nu este nimic stricat, a fost proiectat pentru 1000 , eu am folosit exclusiv uleiurile venite impreuna cu kit-ul si toate merg ca pe roate , pui 1000 si gata , la amortizoare ce ulei ai folosit ?
#409
Postat 07 January 2014 - 03:24 PM
soarece, la 07 January 2014 - 01:26 AM, a spus:
si asta era...
marian.dumitru74, la 07 January 2014 - 08:27 AM, a spus:
man,asa e ....nu am altceva dar sunt constient ca se invarte mai greu dar nu trebuie s-o faca in hopuri...la amortizoare folosesc HPI FORCH OIL 15 parca....
DanB, la 07 January 2014 - 09:20 AM, a spus:
era,un rest mic de turnare pe un stelit,daca-i inversai pozitia mergea ok ...am nimerit o pozitie naspa,ei s-au uzat intr-un anume fel si ordine(ca-s 4) si acum netinand cont si inversandu-i s-au incurcat dracii.....vedem ce-o fi,deocamdata merge de te unge la suflet,fara ulei.....sa-i pun.....acuma,nustiu ce sa fac,o sa combin niste ulei de telescop de la traxxas cu 12000 ....ala e 20 parca......il mai "diluez" .......acuma nu ma mai intorc la vaselina,am oringuri noi puse pe el,nu mai pierde,n-are cum....iar vaselina nu patrunde in toate orificiile.....e cidat construit.....daca tot o comite il las in doi sateliti pana una alta....va tin la curent !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#410
Postat 07 January 2014 - 11:31 PM
am "produs" o pasta din ulei de transmisie semi-sintetic + sapun de litiu,ceva galbui ,cu propietati bune de pompare(merge prin seringa),greu picurabil :lol: ....amestecate bine la cald,a iesit ceva delicios pentru diff.....merge extrem de bine acum....ma dispera garnitura care etanseaza carterele,se tot umfla,s-a marit,de ce naiba oare,ca n-am atins-o decat de ulei siliconic pana acum ? am pus alta noua..... -_- si cand ma gandeam ca am pus in savy ulei mineral si au sarit toti pe mine ca ataca oringurile....lucrul acesta nu s-a intamplat.....
Aceasta postare a fost editata de soarece: 07 January 2014 - 11:33 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#411
Postat 08 January 2014 - 09:37 PM
La capitolul garnitura cartere diferential vreau sa spun ca mi-am batut un pic capul ....aia de pe el s-a umflat inexplicabil,aia noua avea o mica ciupitura asa ca l-am izolat cum l-am mai avut ,cu silicon auto negru 2+2 rezistent la temperaturi/uleiuri/intemperii.....e OK,nu curge.....merge destul de frumos la rece,am scos-o azi la o mica alergare,se comporta super-bine....deci JOB DONE !
La carte scrie sa pui 1000wt dar la diferential cu carcasa de plastic....la al meu mergea si cu vaselina direct dar vaselina nu ajunge perfect prin toate fantele/orificiile interioare ok si diferentialul nu e uns ok in miscare,devine semi-uns....nu pot pune ulei in el ca n-ar tine mult,chiar daca tot ce e oring e nou...daca n-are simeringuri degeaba,tot jucarie ramane,iar la carte scrie ca trebuie verificat periodic ...deci nici cu 1000 nu era prea OK .....ce i-am pus eu moarte n-are si unge tot perfect...sunt sigur....
CAPITOL 2 : rulmenti roti ....pai dupa alergatura prin zapada am zis sa verific tot ce e rulment,inclusiv pe cel din servo de directie,rotile in viraj arunca pe el....totul era ok mai putin 2 rulmenti de pe spate ,marca KBS ,erau tapeni,am dat usor cu ciocanul de cauciuc in ei dupa ce i-am scos si nimic.....tot fixi erau...dupa o ora de stat in motorina erau ca noi....i-am curatat apoi cu diluant,re-gresat si voila,merg....chiar bine....nu ma indur sa-i arunc ca n-aveau decat o iesire....se intepenisera pentru ca fabrica a uitat sa puna vaselina in ei,deci KBS sucks desi scrie pe ei MADE IN USA ,is degeaba ! :lol:
IMPORTANT : cand luati rulmenti verificati ABEC-ul ,e coeficintul de duritate al materialului din care e facut,cu cat cifra mai mare cu atat mai OK ...TNKS lui SANDREI pentru pont,nu stiam treaba asta !
CAPITOL 3 : daca tot am demolat tot am refacut tot ce e Link fr/acc ,cu o spita de bicicleta si cu un patent....acu pare sa culiseze OK ....si alte mici maruntisuri/acordari cu statia....
BONUS PENTRU CEI CU BAJA : se pot pune 2 arcuri mici ca la pix(eu am pus ceva mai dure) pe pinii care tin sabotii ghidati pe discuri,ca in poza, a.i. in momentul rularii sa nu mai se frece discul de sabot aiurea si sa se face o ventilatie mai OK la sistem ....
Urmeaza si alta imbunatatire la butucii fata,cand oi avea timp !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 08 January 2014 - 09:37 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#412
Postat 08 January 2014 - 09:38 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#413
Postat 08 January 2014 - 09:40 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#416
Postat 08 January 2014 - 09:59 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#417
Postat 08 January 2014 - 10:02 PM
hassel, la 08 January 2014 - 09:50 PM, a spus:
da' matale crezi ca asta-i savage ? crezi ca suruburile se infileteaza in plastic ? nu prea maestre...au piulite cu frana incastrate in plasticuri,piulite care la mine in noi,is din inox si au si frana.....deja ca "realism" de constructie fata de 1:1 procentul e cam 80% ....
nimic nu se strica daca desfaci cu atentie si nu pui ceva gresit...
Ma tot nelinistea diferentialul uns cu vaselina si.....trebuia sa fie totul perfect..... ^_^
Aceasta postare a fost editata de soarece: 08 January 2014 - 10:03 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#418
Postat 08 January 2014 - 10:05 PM
soarece, la 08 January 2014 - 10:02 PM, a spus:
nimic nu se strica daca desfaci cu atentie si nu pui ceva gresit...
Ma tot nelinistea diferentialul uns cu vaselina si.....trebuia sa fie totul perfect..... ^_^
frumos frumos! sa ai grija de ea si sa nu uiti mileul :p bai ce sa zic e faina masina da a naibii de scumpa!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#419
Postat 08 January 2014 - 10:08 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#420
Postat 08 January 2014 - 10:59 PM
.....mareste pozele e-cata si vezi ce scrie pe motorul meu la HPI pe site...inscriptia nu cumva e tot Chung Yang ?
Deci sa na intelegem...HPI nu face motoare nitro,nu face motoare pe benzina....doar le cere de la anumiti producatori sub anumite conditii/standarde care tin de echipamente auxiliare etc....
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."