Modelism - RHC Forum: HPI BAJA si CLONELE - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 77 Pagini +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »

HPI BAJA si CLONELE tot ce tine de BAJA 5B/5T Evaluare topic: -----

#1621 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 July 2015 - 12:28 AM

Da,e unul si acelasi cu ce am pus eu.Buuuuun,acuma urc filmuletul,nu stiu cat de bine se va auzi motorul,ca in parcare sunt niste ventilatoare imense care fac un zgomot mai rau cu un avion.Dar poate va dati seama.Eu simt ca motorul asta are vana in el si sg problema e carburatorul.Mai intai voi comanda carburatorul si daca nici asa nu merge treaba luam si un motor.Totul e din carburator insa din ce im dau seama.Relantiul neregulat,nu l-am putut regla deloc...... :wacko:

Oricum pina la sf lunii ce iau banii,ma apuc sa dau jos carburatorul asta si oi vedea ce fac cu el.ori il vand,ori vb undeva(OBR sau DDM poate pot face ei ceva cu el

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 17 July 2015 - 12:29 AM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1622 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 12:30 AM

mai e o chestie....relantiul neregulat poate fi de la aer fals tras pe undeva pe la garnituri care nu mai etanseaza sau daca esti norocos poate SCHIMBI SI SIMERINGURILE DE LA PALIERUL MOTORULUI :good: :good: :good: ,ai doua,unul mai mic si unul mai mare...iti dau si dimensiunile daca e cazul !
motorul lasa urme de umezeala pe sub ambreiaj sau pe sub volanta ? uite-te atent !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 12:31 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1623 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 17 July 2015 - 12:34 AM

daca tot schimba carburatorul, de ce sa nu ia ceva mai serios, gen un 990?
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#1624 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 12:40 AM

eram sigur....serios pe naiba......cu ce e mai bun,realistic si tehnic vorbind ,pe un motor 26cc stock ?

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 12:42 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1625 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 July 2015 - 12:46 AM

Vezi postareasoarece, la 17 July 2015 - 12:30 AM, a spus:

mai e o chestie....relantiul neregulat poate fi de la aer fals tras pe undeva pe la garnituri care nu mai etanseaza sau daca esti norocos poate SCHIMBI SI SIMERINGURILE DE LA PALIERUL MOTORULUI :good: :good: :good: ,ai doua,unul mai mic si unul mai mare...iti dau si dimensiunile daca e cazul !
motorul lasa urme de umezeala pe sub ambreiaj sau pe sub volanta ? uite-te atent !


M-am uitat atent,nu foarte atent,dar scuipa doar pe la toba.Am dat jos si acel undertray,insa nimic umed.Cel putin nu pina acum,cat am rulat cu ea.Am rulat in toatl poate MAXIM 30 de minute,da nici atat si la turatii mici,ca nu vrea sa se tureze si s-a dus juma de rezervor,de aceea vad vinovat carburatorul.Dupa cum zicea hassel,admisia e mai mica,cred ca de aceea avea si filtru acela "sport" ,insa cu filtru original tind sa cred ca i-a taiat mult din aer

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1626 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 12:51 AM

filtru OEM e mai restrictiv decat unul sport ,iar filtrul sport e o porcarie mai mereu inafara de K&N ,ala e ok cam oriunde ,alaturi de ulei si solutia de spalare periodica!

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 12:51 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1627 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 July 2015 - 12:55 AM

Vezi postareaIce_2k, la 17 July 2015 - 12:34 AM, a spus:

daca tot schimba carburatorul, de ce sa nu ia ceva mai serios, gen un 990?



Cica asta ar fi mai bun pt faptul ca nu mai ai lag la ture joase.Si nu are soc daca bine vad eu.Deocamdata pe net ma uitam si cei cu stoc merg pe carburator stock.E posibil totusi sa fie diferenta intre ele,nu zic nu,dar eu deocamdata nu stiu ce si cum

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1628 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 July 2015 - 01:01 AM

iata si filmuletul,cu ocazia asta am pierdut si surubelnita dreapta cu care faceam reglajul,asta e ,oi lua alta,o fi semn de la carburator sa ii dau pace? :rofl:

https://www.youtube....h?v=RjSasw1YC3Q

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1629 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 July 2015 - 01:14 AM

Vezi postareasoarece, la 17 July 2015 - 12:51 AM, a spus:

filtru OEM e mai restrictiv decat unul sport ,iar filtrul sport e o porcarie mai mereu inafara de K&N ,ala e ok cam oriunde ,alaturi de ulei si solutia de spalare periodica!



Tind sa cred ca de aceea este si admisia mai mica,pt ca avea filtru sport.Ma batea un gand sa pun inapoi filtru sport sa vedem ce zice,da ii dau pace,ca mi se pare dubas fitru.Urmeaza atunci acel carburator 668

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1630 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 10:48 AM

Vezi postareaKitty, la 17 July 2015 - 12:55 AM, a spus:

Cica asta ar fi mai bun pt faptul ca nu mai ai lag la ture joase.Si nu are soc daca bine vad eu.


Ia un 668 nou,pune-l si rezolvi tot....nu face experimente pe banii tai ,sincer,nu are rost !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 10:49 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1631 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 17 July 2015 - 11:33 AM

Vezi postareaKitty, la 17 July 2015 - 12:55 AM, a spus:

Cica asta ar fi mai bun pt faptul ca nu mai ai lag la ture joase.Si nu are soc daca bine vad eu.Deocamdata pe net ma uitam si cei cu stoc merg pe carburator stock.E posibil totusi sa fie diferenta intre ele,nu zic nu,dar eu deocamdata nu stiu ce si cum

Da, nu are soc, ceea ce ofera un flux de aer mai bun. Este de asemenea carburatorul recomandat de OBR, ceea ce pentru mine inseamna mult. Am avut o discutie pe mail acum cateva luni cu unul dintre ei si cand am ajuns la capitolul carburatoare si l-am intrebat de ce recomanda 990-ul mi-a raspuns citez "it's simply the best peforming carb out there". Acum nu stiu ce sa zic, fiecare ia asta cum vrea. Eu am luat cam toate deciziile legate de motor pe baza recomandarilor OBR de la ulei si breakin pana la carburatoare si evacuari. Daca nu te intereseaza deloc sa obtii mai multa performanta ci vrei doar ceva reliable (cum pare sa fie cazul lui soarece), probabil ca 668-ul e foarte ok.

Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 17 July 2015 - 11:35 AM

1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#1632 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 17 July 2015 - 01:54 PM

Vezi postareaTHX, la 16 July 2015 - 10:11 AM, a spus:

e suficient de mare pista ...ia baja si o sa vz ce face o baja acolo...mai ales ca senzatia la 2wd este super fata de 4wd... ;) ...vb duminica dimineata ... e posibil sa intarziem si noi pt ca suntem plecati din buc pana duminica

Am reusit sa-mi eliberez programul pentru duminica, credeti ca putem stabili de-acum o ora?

@everybody Mai vine cineva?
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#1633 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 02:21 PM

OBR a creat un cult din ce vad eu si ,tot din ce vad eu, incepe sa aiba cat mai multi "adepti" ....daca rahatul ala de admisie ,de la DDM, inclinat da cuplu mai mare decat cel drept(cum ne luminai mai sus pe undeva,si ex. pot continua) inseamna ca e chiar asa cum a zis Larry Flynt despre televizor mai demult ......ajung la concluzia ca batranii nostri n-au fost prosti cand au zis ca " lac sa fie ca broastele se-aduna" ....
De ce un carburator fara soc ofera un flux de aer mai bun ? ca n-are clapeta fluture ? pai aia sta in pozitie orizontala cand motorul merge.....ai incercat vreodata sa treci pe un filtru sport sa vezi ce se intampla inafara de sunet agresiv la accelerari ? cu cat incurca aia clapeta aia? cu 1% ? sau poate 2% :good: ,cum o ponesti iarna cand e frig ? pui faclia ca la Saviem ?
Daca eu am site cu piese de tuning si am un stoc vechi de jante de aluminiu si fac o reducere gen Auchan si afirm ca baja fuge mai tare cu jante de aliaj chiar ma crezi ? De ce oare nu intelegeti si politicile de marketing ? man,mie au vrut sa-mi scoata dacia din garantie ca nu am pus ELF ! si nu au reusit.....dar au incercat,daca deadeau de un doctor sau un profesor il prosteau dar au dat de un parlit de mecanic......
Romania....tara tuturor posibilitatilor si noi,cei care am mai ramas in ea,oameni de baza,unul si unul,ca brazii.....detest faptul ca-s roman si nu ma feresc,nu mai sunt patriot de mult si nici la televizor nu mai ma uit de vreo 3 ani,am un parlit de radio in masina care mai behaie dimineata cand plec la garaj.....

BTW : te-ai suparat pe mine ca am lasat un comment pe topicul matale cu nitrogena aia....pai ce l-ai mai deschis daca stergi ? parerea mea e personala,eu nu oblig pe nimeni sa ma copie dar mor cand vad ca unii aduna "enoriasi" la greu pe baza unor prostii inventate la o bere si imi vine sa ma pish la coltul strazii sau pe cainele din scara blocului.....

DE AICI INCOLO DISCUTIA CONTINUA FARA MINE ,VA SALUT !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image0678.jpg

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 02:25 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1634 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 03:11 PM

inca ceva...ia arunca un ochi aici sa vezi ce spun baietii despre carburatorul minune : http://www.largescal...ead.php?t=18033

@kitty : mergi lejer pe 668B sau pe 603B ,le-am detinut pe ambele si se comporta f.ok !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 03:15 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1635 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 17 July 2015 - 03:17 PM

Vezi postareasoarece, la 17 July 2015 - 02:21 PM, a spus:

OBR a creat un cult din ce vad eu si ,tot din ce vad eu, incepe sa aiba cat mai multi "adepti" ....daca rahatul ala de admisie ,de la DDM, inclinat da cuplu mai mare decat cel drept(cum ne luminai mai sus pe undeva,si ex. pot continua) inseamna ca e chiar asa cum a zis Larry Flynt despre televizor mai demult ......ajung la concluzia ca batranii nostri n-au fost prosti cand au zis ca " lac sa fie ca broastele se-aduna" ....

Daca o sa cauti ce-am zis legat de acea admisie a fost ceva de genul "ei zic ca diferenta este X, nu stiu daca chiar asa o fi" tocmai pentru ca nu mi-e foarte clar ce se intampla acolo, ca atare nu am sustinut asta ca pe ceva sigur, doar ziceam ce scrie pe site. Tu pe de alta parte pari sa arunci foarte usor cu "eh, niste tampenii" chiar daca nu intelegi exact cum functioneaza respectiva chestie. Cam ca atunci cand vorbeam de evacuare si ziceam ca pare sa fie in jur de 2cp castigul unei evacuari gandite bine si pentru care la fel ai sarit "nu mai vorbiti tampenii, maxim 0.1cp, nu mai puneti botul la orice". Ti-am dat apoi dyno care arata ca valoarea era intr-adevar in jur de acei 2cp, am vazut si pe pielea mea ca diferenta a fost intr-adevar enorma, n-ai mai zis nimic.

Vezi postareasoarece, la 17 July 2015 - 02:21 PM, a spus:

De ce un carburator fara soc ofera un flux de aer mai bun ? ca n-are clapeta fluture ? pai aia sta in pozitie orizontala cand motorul merge.....

Da, culmea. Daca pui un obstacol intr-o gaura, oricat de mic ar fi obstacolul, iti va scadea fluxul de aer, nu e rocket science. Nu e vorba doar de suprafata clapetei (care e oricum mult peste acei 1-2% de care zici tu), ci si de turbulentele create.

Vezi postareasoarece, la 17 July 2015 - 02:21 PM, a spus:

BTW : te-ai suparat pe mine ca am lasat un comment pe topicul matale cu nitrogena aia....pai ce l-ai mai deschis daca stergi ?

Nu m-am suparat si n-am sters nimic ca nu-s moderator, postul tau e la locul lui. Doar ca tu ai venit pe topicul cuiva care si-a luat un model nou si i-ai explicat cat de cacat e masina respectiva si s-o vanda cat mai repede. Iar apoi te superi ca nu ti-am raspuns. Ce voiai sa-ti raspund? "Mersi, si eu sper s-o stapanesc sanatos"?

Vezi postareasoarece, la 17 July 2015 - 02:21 PM, a spus:

DE AICI INCOLO DISCUTIA CONTINUA FARA MINE ,VA SALUT !

Nu in ultimul rand, de ce esti asa artagos si certaret de fiecare data cand cineva are alta parere decat tine? Asa esti si-n viata reala?
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#1636 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 03:37 PM

Nu in ultimul rand, de ce esti asa artagos si certaret de fiecare data cand cineva are alta parere decat tine? Asa esti si-n viata reala?
[/quote]


viata reala ? care ? :o ....ideea e ca iti pot desena si eu o harta dyno ? sa-mi spui cam cum s-o "fac" ,unde sa pun cuplul maxim ? ;)

acuma :
1.ai citit link-ul e mai sus ?oamenii aia au testat deja,tu esti ,inca, in faza de test cu ele deci esti ramas in urma oarecum fata de ei !
2.daca eu iti spun ca nu ai dreptate nu ma crezi,daca iti spune OBR ii dai dreptate imediat ,ce am scris eu mai sus ? ^_^ treaba cu "enoriasii"....
3.toba ta e fix-pix si pe langa toba mea(hpi tuned pipe) is cam identice...pacat ca nu am cum sa ti-o demonstrez tehnic dar nici tu n-ai cum sa ma contrezi tot tehnic doar cu ceea ce ti-au scris aia din america pe mail,adica cuvantul lor conta cuvantului unui parlit(adica eu) :) .....
4.as pune o piulita mare de m8 legata cu o sarma ca sa n-o scap in piston in tubul venturi si ti-as arata ca masina merge la fel si cu si fara sau daca-s diferente alea-s nule....vrei diferenta ? pai ia-ti asta,o sa ma pomenesti de bine http://www.horizonho...clutch-zene29rc ,Zen-ul e facut sa dureze,de regula cad segmentii dar greu,pui nou si iar mai duce .......e longeviv.
5.un motor tunarit nu mai are aceeasi durata de viata ca unul stock,e logic nu ? aaaa ...doar daca se baga vreun text p-acolo sa scrie ca arborele(ambielajul) e din titanium sau ceva :lol: :lol: :lol:
6.Nu ma intelege gresit,NU SUNT CONTABIL,cu banii tai poti face orice,aici poti posta orice,asta nu inseamna ca eu,de pilda,voi crede tot.....
7.Am desfacut vreo 3-4 motoare de baja,vreo 3-4 carburatoare,cu unul wt668b mi-am fript ficatii incercand sa-i schimb supapa aia unisens din el,treaba de ceasornicarie pentru ca aia e o piesa de 2mm in diametru si e bagata la cald prin presare in corpul carburatorului...si ce sa vezi ? nu am reusit acuma 2 ani dar am reusit acuma o luna intr-o incercare mai mult din lipsa de timp....am desfacut si reparat un motor de Octane man,premiera in RO,citeste topicul meu de aici si ai sa vezi ce si cum......atenti ca un motor de baja il desfacem cum il desfacem dar la octane is multe particularitati si boltul de la biela iese greeu tare,nici la manual nu scrie cum....daca nu ai aptitudini il lasi asa...
cate motoare ai desfacut/reparat cu manutele tale ? ti-ai batut vreodata capul sa incerci sa intelegi principiul de functionare al unui carburator ? poate ca nu si nu esti de condamnat ca poate esti doctor si te ocupi cu alte treburi si e de inteles.....dar o tii in lant asa.....sincer !
8.Pe acest site sunt numai cunoscatori,deci o sa las si eu ciocul mai mic de acum !
9.Nu sunt la prima Baja,am mai avut automodele pe nitro si sa ma bata Dumnezeu daca nu l-am disperat pe Sandrei la un savage X caruia nu-i dadeam de cap ! si stii de ce ? pentru ca eu greseam mereu......noroc de bietul om ca e intelegator si uite-asa m-am luminat si eu !
10.cand sunt prost eu recunosc.....acuma nu ma simt !
11.imi permit sa te rog sa nu mai dai recomandari ,pe bune,cel putin nu mie !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 03:41 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1637 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 17 July 2015 - 03:42 PM

Daca tu-mi zici ca toba e fix pix, eu o montez si vad ca diferenta e enorma dar tu o tii pe-a ta ca e fix pix, cred ca orice continuare a discutiei e inutila.
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#1638 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 03:46 PM

da,asa este...fix-pix.....pune-ti un hpi tuned pipe si mai discutam.....e mai buna ca aia stock din tabla gen canistra....aia e clar !
diferenta ? fata de ce ? nu citesti atent ce scriu eu man...diferenta este fata de porcaria aia din tabla cu care vine motorul,aia gen canistra.....pune un HPI tuned pipe si te astept cu detalii...

uitasem : Sa ma bata Sfantu' daca eu am vreo ceva cu cineva de aici,discutii exista peste tot,poate ca felul meu de exprimare e mai brut dar nu am cautat decat sa ajut cum si altii m-au ajutat....caterinca fac de aia care nu tin cont de ce le scriu altii,cei care se trezesc postand dar le este lene sa citeasca un manual inainte sau alte bazaconii.....
Is satul de "cunoscatori",te rog nu deveni si tu unul din ala ca atunci chiar ca nu mai e nimic de discutat pe aici....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 03:49 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1639 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 17 July 2015 - 03:48 PM

Vezi postareasoarece, la 17 July 2015 - 03:46 PM, a spus:

da,asa este...fix-pix.....pune-ti un hpi tuned pipe si mai discutam

Compari toba de otel cu toba de aluminiu?........ Acum cine e "broasca" la lacul hpi? Anyway, ajunge, eu ma retrag din discutia asta (si eu chiar ma voi tine de cuvant).

Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 17 July 2015 - 03:48 PM

1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#1640 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 03:58 PM

Vezi postareaIce_2k, la 17 July 2015 - 03:48 PM, a spus:

Compari toba de otel cu toba de aluminiu?........


DA.
SI DA,sunt fan HPI ! inrait chiar ! :good:
Si DA,nu mai postez nici eu aici.......sanatate maxima !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 04:00 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1641 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 17 July 2015 - 04:07 PM

WHATEVER!

despre carburatoare si arcuri si supape de admisie a combustibilului si presiunea necesara pentru deschidere, si aer si rulmenti si bucse si etc ...
fiecare poate face ce vrea cu masina lui, modarea va duce, daca e facuta cu cap, la sporirea performantelor de orice fel. EU am modificat si admisia si evacuarea, am pilit si clapeta fluture si fanta de evacuare si am largit si admisia pe cilindru. Orice modificare aparent minora va influenta negativ sau pozitiv functionarea motorului garantat. Pot zice ca de la un motor mort, cu mai multe modificari pe carburator si inca cateva pe cilindru, am scos un motor care avea viata in el de necrezut. Mentionez inca o data, motor mort, cilindru vraiste si segment cat o sarma.
Ce se discuta aici pe forum este cam 0% din ce se poate face de fapt unui motor pentru a-i spori perfomantele! Recomand forumurile straine, pentru a vedea intradevar masini cu potential, modificari facute cu cap si performante duse la extrem.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#1642 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 04:17 PM

Vezi postareahassel, la 17 July 2015 - 04:07 PM, a spus:

Orice modificare aparent minora va influenta negativ sau pozitiv functionarea motorului garantat. Pot zice ca de la un motor mort, cu mai multe modificari pe carburator si inca cateva pe cilindru, am scos un motor care avea viata in el de necrezut. Mentionez inca o data, motor mort, cilindru vraiste si segment cat o sarma.
Ce se discuta aici pe forum este cam 0% din ce se poate face de fapt unui motor pentru a-i spori perfomantele! Recomand forumurile straine, pentru a vedea intradevar masini cu potential, modificari facute cu cap si performante duse la extrem.


asta inseamna sa fii mester ! adica sa te rezumi la ceea ce ai,sa-ti bati creierii,sa tii o pila/dremel in mana si sa iasa naibii ceva ok.....varianta opusa e sa arunci cu bani in "tuneri" renumiti si sa obtii cam tot acel ceva dar cu bani multi(ast e ,unii n-au timp,altii nu pot,etc ,nu e de condamnat) .....unii prefera Mercedesul S si ,la fel ca si altii, eu prefer o Dacie Rat-look impinsa bine spre extreme....asta nu inseamna ca o fac numai din pila/dremel dar imi storc neuronii ca sa fac ceva !
Exact acel ZERO mentionat de tine e pe aici.....link-ul meu nu e de bagat in seama,acolo oamenii au facut teste dar degeaba.....990 este cel mai coIos carburator al tuturor timpurilor !
Imi place de Hassel ca atinge filtrul de aer prin teava de esapament in mod silent ! :lol: de ce naiba nu pot si eu ? <_< oricum mi-am calcat cuvantul de trei ori pana acum.......ce rost mai are ? de acuma puteti sa scrieti ce vreti,sa ma injurati,sa faceti ce vreti...ma doare la basca,raman indiferent total !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 17 July 2015 - 04:22 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1643 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 17 July 2015 - 04:33 PM

Si am reusit duminica sa rup iar racordul de silicon de la toba! Ma dispera dracia asta, cand face tumbe cred ca se foarfeca. Foarte rezistenta coaja, si extrem de rezistenta baja in general asa clona cum e, am reusit niste rasturnari de senzatie, pacat ca nu a avut cine ma filma!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#1644 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 July 2015 - 10:44 PM

Merita acea modificare cu rulmenti la clapeta de acceleratie pt carburatorul 668?Unul stock e 30 de dolari,iar unul modificat e 70 de dolari,ce ziceti?

Eu m-am certat cu unii pe aici,am zis stop ca nu are rost.Fiecare cu cunostintele lui si experienta lui.

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1645 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 17 July 2015 - 10:50 PM

ar merita si n-ar merita...cam cum folosesti masina aia si cat si unde ? un carb stock te duce mult de tot si daca ai si link de la yama apoi nu mai lua si rulmentat...simplu,parerea mea ! ceea ce face uzura in carburator e link-ul stock !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#1646 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 July 2015 - 10:52 PM

Acuma imi propune unu un carburator 668 modificat cu 60 de iepuroi.Ma bate gandul sa il iau.Masina nu stiu unde o voi folosi,deovcamdata aici intr-un parc pe iarba,da cand ma intorc in tara am locuri destule

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 17 July 2015 - 10:53 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1647 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 19 July 2015 - 02:43 PM

Numai baieti seriosi azi la pista din tineretului.....
1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

#1648 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 19 July 2015 - 03:27 PM

Nasol ... As fi vrut sa avem si noi in Iasi o pista, poate altfel ar fi stat lucrurile. SIncer dupa o anumita perioada te cam plictisesti de bashing pe campuri si prin parcari, este fun, dar, pierzi repede interesul, mai ales cand sunt 1-23 oameni cu masini diferite total si nu poti organiza nimic. Cand pornesc cu baja, ceilalti isi trag speriati jucarelele langa ei ... 13kg vs 6-7kg sau mai putin ... nu iese bine calculul la impact.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#1649 Useril este offline   THX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 252
  • Inregistrat: 29-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Mecanica, Benzinare

Postat 19 July 2015 - 03:39 PM

ice _2k ... te cam grabesti cu reply urile publice ... pastreza ironiile "fine" pt prietenii tai daca se poate ... iti rec sa fol mesageria privata in aceste cazuri...spor la mesterit
0

#1650 Useril este offline   Ice_2k 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 639
  • Inregistrat: 19-January 15

Postat 19 July 2015 - 03:41 PM

Cred ca raspunsul corect de la tine era "scuze c-am aranjat ceva, am vb si pe forum, si pe whatsapp si-apoi mi-a fost lene sa te-anunt ca nu mai ajung ca sa nu stai ca prostu' pe-acolo", da' ma rog

Aceasta postare a fost editata de Ice_2k: 19 July 2015 - 03:45 PM

1/5 Redcat Rampage DuneRunner v3 32cc 4x4
:JetPro rear mount exhaust: :8000rpm clutch: :Walbro WT-1107 performance carb: :ADA Billet RC intake manifold: :HPI Baja dual-stage air filter on ShreadIndustries inclined stack: :FlySky FS-IT4 telemetry radio:
:Killer RC Super Bee kill switch: :Flywheel, air filter, pull start outerwears: :Shock covers: :5Ah DDM battery: :Voltwatch: :Custom in-the-box charger: :Tarmac busters on HPI rims: :HPI axle boots:
0

Arata acest topic


  • 77 Pagini +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro