Postat 16 May 2015 - 11:48 PM
Nu stiu daca te intereseaza parerea mea si nu te lua dupa ce scriu eu !Dar a lua de pe net o clona si mai ales de la un necunoscut e o mare ruleta ,dar daca tot vazui ce ai scris : un carburator walbro il scoti in 30E nou ,are roti de spate pe fata ,cere-i neaparat detalii despre starea motorului,daca motorul e dus NU face suma ceruta.
Reglajele stock pe carburator is H 1,5 ture si L 1,25 ture desfiletate dupa ce au fost stranse in prealabil la maxim ! Daca si carburatorul e clona(adica non-walbro) reglajele difera,ceva in genul H 1,25 si L 1 !!!
Verifica piesele sau asamblele scumpe la inlocuire.
La clone e belea pe telescoape,la Rovan is reusite in felul lor,la KM is mai nasoale.....la motor e pe dos,umbla vorba in targ ca motoarele Rovan au bube,crapa chiuloasele,compresia e aiurea etc. Deci mare atentie la motor,daca te gasesti cu el personal s-o vezi pornita e ok daca nu eu nu m-as risca......
Verifica-i musai si diferentialul,trage frana la maxim si invarte de o roata,daca cealalta nu se invarte in sens opus sau se invarte dar cu zgomote iar e nasol,un diff nou te tine 50$ -80$ .
Uite-te atent la scurgeri intre chiuloasa si bloc/fisuri etc .
Ideea e ca daca s-a mers mult cu carburatorul dereglat mai ales spre sarac s-ar putea sa ai noroc sa umbli prin motor !
Ai auzit de ruleta ruseasca ??? :lol: cam la aia te bagi acuma,ca sa stii.....
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."