Modelism - RHC Forum: motor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motor

#1 Useril este offline   Dan Liviu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 423
  • Inregistrat: 24-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 July 2013 - 06:56 PM

este normala incalzirea motorului brushless,dupa aterizare pare destul de incins nu prea poti pune degetul pe motoras!!!
sugestii!!!
0

#2 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2861
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 17 July 2013 - 08:00 PM

Vezi postareaDan Liviu, la 17 July 2013 - 06:56 PM, a spus:

este normala incalzirea motorului brushless,dupa aterizare pare destul de incins nu prea poti pune degetul pe motoras!!!
sugestii!!!

..asa nu putem sa te ajutam da niste detali ..referitor la ESC .motorel.acumulator..bla bla ..
0

#3 Useril este offline   Dan Liviu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 423
  • Inregistrat: 24-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 July 2013 - 03:20 PM

motor-D3542/5-1250kv,esc-hk70A,acc-4000mAh ,aeromodel-MENTOR MULTIPLEX
0

#4 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 18 July 2013 - 03:38 PM

Daca nu poti tine degetul pe el mai mult de 5 secunde este prea fierbinte.Redu marimea elicei (cu 1 ori la pas/diametru)si vezi dinou.Sau,scurteaza zborul/redu turatia motorului din EPA.
0

#5 Useril este offline   Dan Liviu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 423
  • Inregistrat: 24-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 July 2013 - 05:09 PM

elice 13x8.
stima
0

#6 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 22 July 2013 - 12:17 AM

Presupun ca asta e motorul si presupun ca ai citit specificatiile !

Turnigy D3542/5 1250KV Brushless Outrunner Motor
Spec.
Battery: 2~4 Cell /7.4~14.8V
RPM: 1250kv
Max current: 46A
No load current: 3A
Max power: 665W
Internal resistance: 0.021 ohm
Weight: 130g (including connectors)
Diameter of shaft: 5mm
Dimensions: 35x42m
Prop size: 7.4V/11x7 14.8V/9x6
Max thrust: 1350g

Ce cauti tu cu elice de 13x8 pe el ??? Sincer, ma mir ca nu s-a ars pana acum !

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 22 July 2013 - 12:20 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#7 Useril este offline   Dan Liviu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 423
  • Inregistrat: 24-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 July 2013 - 09:16 AM

m-i sa spus ca merge si cu acea elice!!!!
multumesc ptr.imformare!
intrebarea este daca modelul va zbura cu una dintre cele doua elicii?
voi cintarii mentorul.
stima
0

#8 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 24 July 2013 - 04:24 PM

Vezi postareaDan Liviu, la 22 July 2013 - 09:16 AM, a spus:

m-i sa spus ca merge si cu acea elice!!!!
multumesc ptr.imformare!
intrebarea este daca modelul va zbura cu una dintre cele doua elicii?
voi cintarii mentorul.
stima

Raspunsul la intrebare este proba in sine. In modelism trebuie sa simti avionul...
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#9 Useril este offline   ViorelX 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 537
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:modelism, electronica, mecanica

Postat 27 July 2013 - 09:57 AM

Eu aleg in asa fel motorul, elicea, bateria, ESC-ul incat nu se incalzeste nimic. N-ai spus la ce tensiune alimentezi. Motorul in specificatii are putere maxima de 665W, dar se poate arde f bine si la 150W daca n-ai ales bine componentele sistemului de propulsie.
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 July 2013 - 02:26 PM

Arsul nu ar fi nimic, se rebobineaza...
Problema este ca temperatura pe 70 grade duce la demagnetzarea magnetilor.
Ori, cand un metal nu mai poate fi tinut in mana, inseamna ca are peste 55 grade ;)

Acum, cu motorizarea Mentorului. Daca luam datele lui de pe net...
Wingspan: 64.2" (1630mm)
Wing Area: 697 sq in (45 sq dm)
Weight with 3 LiPo Cells: 4.3lbs (1950g)
...si le combnam cu ale motorului intr-un simulator, rezulta ca o elice de 9-10x5 va asigura din 3s o tractiune de 1100-1200 grame, suficienta pentru decolare si urcare sub un unghi de 30 grade.
Puterea dezvoltata de motor va fi pe la 300W, cam sub limita unui trainer, mai mult spre motoplanor.
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro