Modelism - RHC Forum: SAAB JA 37 VIGGEN - va zbura sau nu va zbura? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SAAB JA 37 VIGGEN - va zbura sau nu va zbura? de la placa la zbor ... sper

#31 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 15 August 2013 - 09:54 PM

Problema de aerodinamica ?

Poate fi asezarea aripii o problema ?
din cate am vazut prin documentare aripile trebuie sa creeze o presiune negativa deasupra lor iar din felul in care este asezata aripa la modelul meu pare sa faca aceasta presiune negativa jos
http://i.imgur.com/a0PptQ5.png
0

#32 Userul este online   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 16 August 2013 - 08:48 AM

În mod normal, profilul de la ampenajul orizontal trebuia desenat invers (posibil greşeală de desenare). Unghiurile "par" în regulă, ceea ce nu mă lămureşte din desen este unghiul de atac al aripii. Aşa cum sunt desenate, ca şi poziţionare, în cel mai rău caz la final după centraj vor face ca modelul în zbor să aibă o ţinută de zbor mai ciudată, adică fie cu botul prea ridicat fie prea coborât. Pentru început centrează-l.
Sultan Eduard
0

#33 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 16 August 2013 - 12:36 PM

l-am centrat si a nimerit o zi chiar vanturoasa sa vrea sa zboare
acum cu siguranta nu a cazut din cauza centrului de greutate gresit. a cazut din cauza mea si vantului (mai mult a mea :D)
oricum a zburat la incercarea a doua cam 20 metri
la prima incercare s-a rupt varful aripii din stanga , iar la a doua canardul din dreapta
chiar e alt model dupa centrare
nasul e ok
o sa il repar si iar la probe
0

#34 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 16 August 2013 - 01:04 PM

Ai ales pentru aripa un profil planconvex. Problema este ca, partea convexa trebuia sa fie pe extrados iar partea plana pe intrados. Aripa, asa cum ai construit-o, va trage coada modelului in jos si...in consecinta , botul se va ridica. Deci: trebuie sa faci o noua aripa respectind pozitia corecta a profilului. ( convex deasupra). Inainte de a schimba aripa incearca (poate fi o solutie) sa dai citeva grade pozitive la elevoane (bracare in jos). Vezi cum se comporta in zbor si daca este nevoie mai maresti unghiul de bracare.

Succes!
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#35 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 16 August 2013 - 01:40 PM

nu am cum sa schimb aripa. este lipita. ar trebui sa schimb jumatatea din spate cu totul. nu are rost din moment ce fac un nou model , model care inca nu are aripa atasata. o sa dau elevoanele in jos. multumesc pentru sfat.

aici sunt cateva poze cu noul canard care va fi intarit cu fibra (si celalalt va fi tratat identic) , admisiile care au fost taiate pentru ca se facusera franjuri de la prima tentativa de zbor (prima tentativa a fost pe un teren unde a fost plantata rapita si au ramas multe bete uscate si foarte dure care au rupt partile mai fine ale admisiei) si coltul rupt al aripii dupa reparatie
http://i.imgur.com/mM22mIO.jpg
http://i.imgur.com/R7IY7Vb.jpg
http://i.imgur.com/URCMORR.jpg
http://i.imgur.com/hYN1lWG.jpg

macar din toata povestea asta am invatat ca pentru urmatorul model pot sa iau baterii de 1800-2000mAh 3S
0

#36 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 17 August 2013 - 03:51 PM

Daca faci un nou model este OK. Atentie la profilul aripii. Ce plan ai folosit? Ai mai pilotat un aeromodel?
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#37 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 17 August 2013 - 08:09 PM

din punctul meu de vedere nu am mai pilotat nimic nicio data
dar am incercat sa zbor o jucarie chinezeasca la 200 lei care i-am facut-o cadou nepotului meu acum vreo 2-3 ani. avea doua motoare , cate unul pe fiecare aripa cu elici pusher si se ghida turand un motor (stanga dreapta) dar nu avea nicio suprafata de comanda. se tinea in aer doar cand era turat la maxim si cadea imediat ce dadeam stanga sau dreapta.

conform planului aripa trebuia sa fie din depron de 6mm (pt edf de 70mm) dar nu am avut la indemana depron si am facut din polistiren. oricum mie mi se pare ca arata mult mai bine asa

Aceasta postare a fost editata de SilviuStefan: 17 August 2013 - 08:11 PM

0

#38 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 18 August 2013 - 04:33 PM

Ceea ce ai pilotat nu se poate numii un aeromodel! Faptul ca nu ai mai pilotat niciodata un model, poate fi insa, o mare problema iar faptul ca ai ales ca primul tau aeromodel sa fie un model jet EDF nu face decit sa complice lucrurile. Poti sa inveti si cu un EDF, dar... mult mai greu! Bineinteles, va fi nevoie de multa munca si rabdare, foarte multa rabdare - atit pentru a construi si repara modelul (care se va rupe foarte des) cit si pentru a invata pilotajul. Planul original avea aripa din depron de 6 mm. O aripa profilata este net superioara , cu conditia sa alegi si sa realizezi profilul in mod corect. Un planconvex (clark y) poate fi o solutie de compromis: simplitatea realizarii / performanta aerodinamica.
Analizind, mai atent, imaginile postate, am observat o incidenta pozitiva la canard. De ce?

Mult succes!
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#39 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 18 August 2013 - 07:33 PM

Vezi postareaaeromax, la 18 August 2013 - 04:33 PM, a spus:

Analizind, mai atent, imaginile postate, am observat o incidenta pozitiva la canard. De ce?


conform planului , canardul trebuia sa fie tot din depron de 6 mm pentru edf 70mm.
am aflat destul de tarziu (dupa ce facusem fuselajul si canardurile , chiar inainte sa fac aripa) ca este greu de invatat pe edf ... acum nu am decat sa repar, sa mai incerc , sa mai repar etc.
poate kk2 din al doilea model ma va ajuta sa zbor modelul (nu sa invat)
http://i.imgur.com/hKl2tLv.png

Aceasta postare a fost editata de SilviuStefan: 18 August 2013 - 07:36 PM

0

#40 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 18 August 2013 - 08:10 PM

Risipesti banii.

Pune deoparte modelele astea si fa-ti un trainer simplu pe 3 canale si invata sa zbori.Dupaia ii faci eleroane si inveti si zborul cu 4 canale.IZICRAFT e o baza buna,se face usor si zboara bine,la crash ii faci intr-o zi alt fuselaj si muti electronica.Cu ce ai acum nu o sa inveti decat la al 3241512345 crash si al 3241512344 model rupt. si nu o sa ai nicio satisfactie.

Cauta pe google izicraft si gasesti destule.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 18 August 2013 - 08:10 PM

0

#41 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 18 August 2013 - 08:44 PM

Sunt deacord cu ciprian,pina si cind ai experienta incepi cu un trainer cu jet mai apoi un scale si stiu din proprie experienta pt ca si eu zbor un jet cu turbina reala.
0

#42 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 18 August 2013 - 08:55 PM

Sa mai zic ca tranzitia de la trainer la jet este una uriasa?Vorbim de timpi de reactie injumatatiti,reflexe instantanee si de finete in comenzi?

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 18 August 2013 - 08:57 PM

0

#43 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 19 August 2013 - 12:48 PM

Vezi postareaSilviuStefan, la 18 August 2013 - 07:33 PM, a spus:

conform planului , canardul trebuia sa fie tot din depron de 6 mm pentru edf 70mm.
am aflat destul de tarziu (dupa ce facusem fuselajul si canardurile , chiar inainte sa fac aripa) ca este greu de invatat pe edf ... acum nu am decat sa repar, sa mai incerc , sa mai repar etc.
poate kk2 din al doilea model ma va ajuta sa zbor modelul (nu sa invat)
http://i.imgur.com/hKl2tLv.png


OK, canardul are incidenta pozitiva, cam 10 grade. In felul acesta, modelul ridica botul (cabreaza). Probabil, pentru a zbura, are nevoie de acea incidenta! Incearca sa faci noul model cu aripa si canardul la 0. Centreaza-l corect!.
Si... daca vrei totusi sa incepi cu un jet, cel mai indicat pentru debut, un model cu anvergura de minim 1000 mm. Modelul pe care l-ai construit are o anvergura mica (500 mm).Un model, cu anvergura mica, poate avea un zbor deosebit de critic, stresant si cere o anumita abilitate din partea pilotului.
Un model nu te va ajuta niciodata sa zbori pentru ca nu poate zbura singur. Tu!trebuie sa-l pilotezi si pentru acest lucru este nevoie sa inveti.

Succes!
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#44 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 19 August 2013 - 06:33 PM

A zburat azi , am facut un oval in jurul meu si dupa acea l-am lasat sa cada usor in iarba asta fiind la a doua lansare. la a treia lansare s-a rupt
din pacate nu am dovada pentru ca am ramas fara memorie la camera si am filmata doar prima lansare in care modelul a cazut in iarba.
in seara asta o sa il repar si cel mai probabil maine seara voi face inca o incercare.
aici este clipul (fara sunet , asa am filmat):

si metoda de filmat:
http://i.imgur.com/1dEWYJ5.jpg
0

#45 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 20 August 2013 - 01:39 PM

Modelul a avut o traiedtorie descendenta. Mai mult nu am inteles din clip. Ai schimbat aripa, edf-ul este eficient? Ai respectat pozitia originala a C.G. pentru centraj?. Ce concluzii ai tras - fata de incercarile de zbor precedente?
Esti ambitios! Mergi inainte si...mai ales, nu renunta!

Aceasta postare a fost editata de aeromax: 20 August 2013 - 01:43 PM

"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#46 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 20 August 2013 - 05:54 PM

am inteles ca eu sunt de vina, trebuie sa invat sa il controlez. nu am schimbat nimic la el si nici nu am modificat inafara de lungirea nasului, doar reparatii.
se comporta total diferit dupa centrare. dupa lansarea aia am modificat din comanda pozitia elevoanelor dar inainte de zborul reusit am ramas fara memorie.
nu renunt , mai ales ca acum sunt sigur ca e capabil de zbor.

Aceasta postare a fost editata de SilviuStefan: 20 August 2013 - 05:55 PM

0

#47 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 20 August 2013 - 07:26 PM

azi am facut fix nimic cu camera , nu am filmat nimic
priviti si judecati:

zborul a fost mai lung decat ieri si am facut o singura lansare. avionul l-am lasat sa vina usor in iarba care se vede la sfarsitul clipului la vreo 20-25 de metri distanta de mine.
nici nu am mai scos avionul din masina. am luat doar bateria sa o incarc , iar maine am sa iau incarcatorul cu mine ca sa incarc bateria de la masina in caz ca e nevoie.

P.S. am modificat si bascain asa fel incat sa stea camera mai lasata pe spate.

Aceasta postare a fost editata de SilviuStefan: 20 August 2013 - 07:28 PM

0

#48 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 21 August 2013 - 11:03 AM

Schimba aripa sau construieste un nou model! Aripa, asa cum este acum, produce deportanta ( ceea ce nu este normal). Modelul va fi mereu instabil si va fi nevoie sa compensezi, mereu, acest lucru. Ai incercat bracarea elevoanelor in jos?. Foloseste trim-ul!.

Toate bune!
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#49 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 21 August 2013 - 05:11 PM

va trebui sa fac alt model pentru piesele care le are pe el acum pentru ca tocmai am rupt aripa irecuperabil

pana luni e gata
0

#50 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 21 August 2013 - 07:06 PM

ocazia perfecta sa faci un trainer si sa scapi de junghiul asta.
0

#51 Userul este online   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 21 August 2013 - 08:40 PM

Nu este atât de rău. Eşti pe drumul cel bun şi aşa cum a afirmat colegul Aeromax, încearcă o aripă profilată.
În momentul în care execuţi virajul, nu lăsa modelul să "pună botul în jos". Zboruri line.
Sultan Eduard
0

#52 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 22 August 2013 - 12:49 PM

Vezi postareaSilviuStefan, la 21 August 2013 - 05:11 PM, a spus:

va trebui sa fac alt model pentru piesele care le are pe el acum pentru ca tocmai am rupt aripa irecuperabil

pana luni e gata


Se pare ca, modelul zboara! Ai dat comanda eleron dreapta (pt. a vira, banuiesc) iar Saab-ul, asa cum se vede, din clip, s-a angajat. Cind virezi, dai comanda eleron + o usoara comanda de cabrare. Asa cum am mai spus, este nevoie de foarte mult antrenament! Poate, un simulator, ar fi de folos...
Acum, esti nevoit sa construiesti o noua aripa sau un nou model. Atentie la profil!

Iti urez zboruri cit mai reusite!

Aceasta postare a fost editata de aeromax: 22 August 2013 - 12:52 PM

"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#53 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 August 2013 - 01:40 PM

1 - Reparat cel existent
sau
2 - Construit un model nou tinand cont de experienta de pana acum
3 - Cautat un pilot cu experienta si solicitat sa il zboare .. ii va regla CG-ul dinamic dupa cum cere la zbor , va regla cursele suprafetelor de comanda, il va trima sau ...... il va pica daca modelul nu este zburabil.
4 - daca modelul zboara .. pus bine pe raft la conservare si inceput acest hobby in mod corect .. simulator ( mult ) un trainer , sau un motoplanor , eventual daca se poate si cu statia cuplata in mod profesor/elev alaturi de un coleg cu experienta si ...... rabdare ..

Altfel .. riscam sa nu mai gasim depron in magazine si nici Epoxy ..

Bafta !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#54 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 22 August 2013 - 02:14 PM

Vezi postareaCiprian97, la 21 August 2013 - 07:06 PM, a spus:

ocazia perfecta sa faci un trainer si sa scapi de junghiul asta.


eu nu ti-am criticat nicio creatie. daca nu poti sa te comporti civilizat te rog sa te abtii si sa nu mai postezi.

celorlalti care chiar au dat sfaturi utile le multulesc si o sa tin cont de sfaturile voastre. de reparat nu se mai pune problema , e deja foarte greu. fac alt model.
va tin la curent.
0

#55 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 August 2013 - 02:56 PM

Si foarte important ... lansarea din mana este de preferat sa o faca alta persoana decat pilotul .
Pilotul va sta cu manutele pe stick-uri si cu ochi pe model, ca pe butelie, pregatit de orice miscare neprevazuta .
Daca se poate, modelul trebuie ridicat la o inaltime care sa asigure un confort de siguranta ( sa ai timp sa redresezi )
dar nu dus prea departe caci nu se mai vede bine si nu vei mai stii daca modelul vine sau se duce.

La decolare lansat musai contra vantului ( aterizarea daca se ajunge la ea de asemenea contra vantului ) si exclus statul cu fata in soare ca nu se mai vede nimic ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#56 Useril este offline   SilviuStefan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 13-July 13

Postat 22 August 2013 - 04:50 PM

daca il lansez chiar deasupra unei vai e ok ?
0

#57 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3948
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 22 August 2013 - 04:54 PM

Da,o sa cada cu viteza mai mare si e posibil sa il aduni cu farasul...
Cauta o zona cu iarba mare,mare de tot,care sa amortizeze socul cazaturii

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 22 August 2013 - 04:54 PM

0

#58 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 August 2013 - 07:31 PM

Vezi postareaSilviuStefan, la 22 August 2013 - 04:50 PM, a spus:

daca il lansez chiar deasupra unei vai e ok ?


Nu este o idee rea - trebuie dupa zbor insa sa fie asezat pe o suprafata dreapta pentru aterizare , in panta este mai greu.

Si va fi si efortul coborarii in vale dupa model daca nu se reuseste aducerea lui pe zona de unde este lansat.

Trebuiesc comenzi extrem de mici mai ales la eleroane , evitat cabrarea brusca a profundorului pentru a nu scadea viteza sub limita - dozat motorul corespunzator ca sa ii asigure viteza mai ales pe viraje - de preferat virajele facute cu usoara dar usoara coborare pentru ai asigura viteza
minima necesara.

Cum s-a mai spus parca , neavand elice in fata care sa ii asigure un flux de aer pe suprafetele de comanda daca nu are viteza suficienta se va
angaja..

Dupa decolare trebuie ajustat din trim asa incat sa zboare drept fara sa se incline pe o aripa si de asemenea la diferite regimuri de
accelerare sa continue zborul in linie dreapta fara tendinte de urcare sau coborare .. aici si CG-ul are un cuvant greu de spus ..

Modelele mici ( nu numai cele cu turbina ) sunt foarte agile , cu schimbari bruste de traiectorie daca nu sunt manuite cu blandete .. un fel de musca fara cap si implicit greu de zburat dar mai ales de aterizat .. nu vii cu viteza suficienta la aterizare .. hopa se inclina brusc pe o aripa , da cu varful ei de pamant , se propteste in bot si gataaaaaa .. te ai ales cu mai multe bucati de avion .. daca nici nu este echilibrat , reglat etc e si mai greu ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro