Modelism - RHC Forum: HPI NITRO RS4 3 DRIFT - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

HPI NITRO RS4 3 DRIFT pentru conversie Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 20 February 2013 - 08:47 PM

Sint in negocieri pentru un schimb cu acest model HPI NITRO RS4 3 DRIFT Imagine atasata: drift_shells.jpgsi cum mai sint 2 luni pina pot sa il expluatez la adevarata lui valoare m-am gindit sa il convertesc la electrica .... care ar fi piesele necesare si diferenta de performanta intre acest model si HPI MONSTER ENERGY FALKEN Imagine atasata: 001 (1).jpgsau HPI SPRINT 2 DRIFT Imagine atasata: 001.jpg ?
... daca aveti sugestii dezbaterea este deschisa .

Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 20 February 2013 - 08:48 PM

0

#2 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 20 February 2013 - 09:00 PM

hpi rs4 e termica merge sa o faci electrica dar e mai complicat.

hpi e10 e mai entery level masina e buna dar nu-prea poti sa faci cine stie ce upgraduri la ea.
hpi sprint 2 e o masina mai buna decat e10 deoarece merge sa ii mai modifici un pic centrul de greutate si ai si mai multe piese optionale pentru ea.

deci daca vrei masina de drift iti recomand sprint 2.
0

#3 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 20 February 2013 - 10:00 PM

Fara doar si poate Sprint 2 este cu mult peste E10. Spun asta deoarce am avut in plan inainte achizitionarea de noua a uneia dintre aceste doua masini si toata lumea a spus ca E10 e slabut rau in comparatie cu Sprint 2 drift. Doar asa ca fapt divers am aflat ca E10 poate fi transformat si in rally car. O seara buna!
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#4 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 20 February 2013 - 10:21 PM

e10 se poate transforma in rally car doar daca ii se schimba amortizoare si are si transmisia inchisa

Aceasta postare a fost editata de Superman: 20 February 2013 - 10:22 PM

0

#5 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 24 February 2013 - 09:29 AM

Deci ... ? RS4 Drift 3 nu l-a convertit nimeni la electric ? ... nu exista chit de conversie ca la mai toate modelele?
0

#6 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 24 February 2013 - 10:22 AM

Vezi postareaC&RDINODINOWOODFAN, la 24 February 2013 - 09:29 AM, a spus:

nu exista chit de conversie ca la mai toate modelele?


din pacate nu exista
0

#7 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 24 February 2013 - 04:17 PM

http://www.rcunivers...e_1/key_/tm.htm
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#8 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 24 February 2013 - 04:27 PM

Vezi postareahamsterik, la 24 February 2013 - 04:17 PM, a spus:


Da Sef deastea facute pe genunchi am gasit si eu ... multumim pentru sugestie .
Ma interesa sa gasesc componente cum au fost cele de la KYOSHO ... cu suportul motor care are rulmentul de la diferentialul central integrat Imagine atasata: IF501.jpg ... cu cutie pentru receptor si servo de la directie Imagine atasata: IF504.jpg ... cu cutie pentru acumulator si ESC Imagine atasata: IF503.jpg ... chestii deastea stiintifice , si nu din considerentul ca nu sint bune si cele facute-n casa , mai mult pentru estetica .

Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 24 February 2013 - 04:28 PM

0

#9 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 24 February 2013 - 08:53 PM

Nu cred.Pana la urma de estetica se ocupa bodyul , nu? Cutie de receptor se poate lua de la mai toate modelele sau de ce nu, fara cutie. Pe mine m-ar interesa mai mult aspectul functional decat estetic , caroseria oricum acopera tot si daca o folositi la drift mai bine optati pentru alt sasiu ca sa nu mai existe complicatii.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#10 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 08 March 2013 - 06:19 PM

Cautind pe Site la HPI am gasit aceasta masina Imagine atasata: bodykenblock.jpgHPI WR8 FLUX Ken Block Monster
... analizind sasiul si diferentialul central m-am gindit ca s-ar potrivi pe NITRO RS4 suportul motor ,cutia pentru receptor si suportul pentru acumulator si ESC Imagine atasata: 109313_013p.jpg... este posibil ?

Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 08 March 2013 - 06:19 PM

0

#11 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 09 March 2013 - 12:16 AM

nu stiu daca este exact ceea ce cauti, dar ca mod de inspiratie cred ca e util macar!


http://www.integy.com/C24038PURPLE.jpg

http://www.integy.co...59#.UTpi1ZYvD8t

Aceasta postare a fost editata de hassel: 09 March 2013 - 12:17 AM


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#12 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 09 March 2013 - 05:54 PM

... este ! Multumim :hi:
Am apucat inainte sa postez ieri sa trimit si maill la Cluj , iar pe luni o sa am si raspuns oficial de la HPI

Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 09 March 2013 - 05:55 PM

0

#13 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 10 June 2013 - 09:34 AM

Pina va aparea un kit de conversie si pentru acest model m-am apucat sa il expluatez asa nitro cum este .
Am folosit un amestec cu 25 % si Cu greu am reusit sa il pornesc , iar cind a facut-o era turat maxim .
Cu ajutorul lui sandrei si a lui hassel am apropiat cit de cit relantiul , insa tot nu sta masina pe loc , trebuie sa o tin din frina o fi de la combustibilul expirat sau prea bogat , ca din reglaje nu cred ca mai pot scoate nimic ... daca scad high speed needle jumatate de tura se opreste motorul , low speed needleiar este practic desfacut , daca mai aeti vre-o idee ... :hi:
0

#14 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 10 June 2013 - 10:21 AM

Vezi postareaC&RDINODINOWOODFAN, la 10 June 2013 - 09:34 AM, a spus:

Pina va aparea un kit de conversie si pentru acest model m-am apucat sa il expluatez asa nitro cum este .
Am folosit un amestec cu 25 % si Cu greu am reusit sa il pornesc , iar cind a facut-o era turat maxim .
Cu ajutorul lui sandrei si a lui hassel am apropiat cit de cit relantiul , insa tot nu sta masina pe loc , trebuie sa o tin din frina o fi de la combustibilul expirat sau prea bogat , ca din reglaje nu cred ca mai pot scoate nimic ... daca scad high speed needle jumatate de tura se opreste motorul , low speed needleiar este practic desfacut , daca mai aeti vre-o idee ... :hi:



pai nu desfiletezi suruburile ... le strangi, pentru a saraci amestecul ... fiind desfacut la maxim, ai prea mult combustibil, si e una din cauze pentru care se opreste motorul! modificarile se fac in pasi mici, jumatate de tura e cam mult! incearca sa pleci razant cu low speed needle, si sa nu mai umbli la el cand ajungi la un setup corect!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#15 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 10 June 2013 - 11:54 AM

... am plecat razant ... cum string , cum se accelereaza ... asa ca am desfacut si sa mai domolit , inca nu sta momtomobilul pe loc , ii place la viteza de agatament , insa il strunesc cu frina .
0

#16 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 10 June 2013 - 12:37 PM

Vezi postareaC&RDINODINOWOODFAN, la 10 June 2013 - 11:54 AM, a spus:

... am plecat razant ... cum string , cum se accelereaza ... asa ca am desfacut si sa mai domolit , inca nu sta momtomobilul pe loc , ii place la viteza de agatament , insa il strunesc cu frina .



pai scade idle si vezi daca tot accelerat ramane! e posibil sa fie foarte sus relanti-ul si tu mergand bogat sa nu se tureze normal! asa reactioneaza si al meu motor, daca merge foarte bogat! si are si un moment in care ramane accelerat chiar daca eu revin in idle cu acceleratia!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#17 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 10 June 2013 - 05:01 PM

... surubul cu arc ce tine relantiul este slabit de tot .
Astazi dupa 1 plin consumat pe stand si-a mai revenit ... daca nu ii dau de cap sau o marit intre timp la cluj ajunge .
0

#18 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 07 July 2013 - 07:03 PM

... si driftul

... so crezi tu ... cum ar spune unii
0

#19 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 18 August 2013 - 03:08 PM

... in urma discutiilor de la Sprint 2 Drift am gasit rezolvare si la faptul ca vireaza destul de greu ... contragreutati pe fata .
Voi scoate buretele de la bumper sa vad cum voi adapta placile din plumb pe care le voi turma in diferite gramaje .

Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 18 August 2013 - 03:10 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro