Modelism - RHC Forum: "Solutii inovative pentru avioanele fara pilot miniaturizate" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

"Solutii inovative pentru avioanele fara pilot miniaturizate" idei lucrare de licenta

#1 Useril este offline   Pinochio 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 30-October 05
  • Interests:discussion

Postat 17 April 2013 - 05:26 PM

Buna ziua!

Sunt student la Academia Fortelor Aeriene din Brasov, anul 2, si mi-am ales titlul lucrarii pe care va trebui sa o prezint la sfarsitul anului 3: "Solutii inovative pentru avioanele fara pilot miniaturizate". Am deschis acest topic pentru a cere niste idei si pentru a prezenta evolutia lucrarii, atunci cand va incepe partea practica.
Pentru inceput, as vrea sa mentionez faptul ca dispun de un atelier aici in academie, materiale de constructie, aeromodele si pe langa radiocomanda, servo-uri, motoare si variatoare mai am si ceva senzori, tub pitot, gps, stabilizator de zbor, camera de filmat etc.
In anii precedenti s-au mai facut: un aeromodel cu o camera de filmat, unul cu grosimea profilului variabila si unul cu celule fotovoltaice (mai multe detalii nu stiu).
In prima faza m-am gandit ca as putea sa fac ceva legat de tractiunea vectorizata sau morfing (o aripa fara eleroane). Desi titlul suna pompos, la nivelul lucrarii de licenta nu trebuie sa inventez eu ceva. In materie de electronica, e clar ca nu am ce sa fac, mai ales din cauza costurilor si pentru ca nu ma pricep la programare. Mi-ar placea totusi sa fac un aeromodel care sa fie capabil de o misiune mai altfel decat celelalte, care ar putea sa fie util pe un anumit segment.

Astept ideile dvs. Va multumesc anticipat!
0

#2 Useril este offline   renatoa 

• Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05

Postat 17 April 2013 - 06:10 PM