Wing Tiger Reparare
#1
Postat 18 February 2015 - 09:14 AM
De curand am intrat in posesia unui trainer Wing Tiger, crashuit pe care as vrea sa-l readuc la "viata"
modelul a fost lovit (rupt )in partea din fata dar lipit, ampenajul rupt, etc
Am refacut ampenajul , refacut si lipiturile din fata modelului, l-am scos la linie ca sa zic asa, dar as avea nevoie de planul aeromodelului sa-l pot finaliza complet.
Aici as avea nevoie de ajutorul vostru
Merci
P.S
Stiu ca exista google si am si "butonul" de search, deci nu vreau asemenea "sugestii" ci astept un plan de constructie daca aveti (pt pozitionare acumulator, regulator, CG, etc)
#2
Postat 18 February 2015 - 09:56 AM
P.S.: Topicu asta se preta la ARF REVIEW, wing tiger se vinde ca arf!
#3
Postat 18 February 2015 - 10:14 AM
RedDevil, la 18 February 2015 - 09:56 AM, a spus:
Topicu asta se preta la ARF REVIEW, wing tiger se vinde ca arf!
Mi-am dat seama dupa ce am postat. poate il muta un moderator la sectiunea potrivita
Pe site-ul de la art-tech m-am uitat inainte dar nu este nimic concludent. Am vizionat si ceva cliputi pe you toube dar iarasi nu este ceea ce ma interesa
Bafta
P.S
O sa incerc si varianta cu cei de la sierra...
#4
Postat 18 February 2015 - 10:39 AM
danysoft32, la 18 February 2015 - 10:14 AM, a spus:
Pe site-ul de la art-tech m-am uitat inainte dar nu este nimic concludent. Am vizionat si ceva cliputi pe you toube dar iarasi nu este ceea ce ma interesa
Bafta
P.S
O sa incerc si varianta cu cei de la sierra...
Uite aici un topic intreg pe rcgroups www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=962601
Mai cauta pe google "wing tiger user guide"
Si urmareste pagina asta www.art-tech.com/en/down.asp?Sid=1
Pe vremuri la sectiunea aia aveau manualele la produsele lor, acum vad ca e in renovare. Si oricum ca la orice trainer CG-ul trebuie sa fie la 1/3 din BA.
#5
Postat 18 February 2015 - 07:47 PM
#6
Postat 18 February 2015 - 08:05 PM
ViP_Eol, la 18 February 2015 - 07:47 PM, a spus:
Sigur ca m-ar ajuta ceva poze, cum ar fi pozitionarea reciverului, acumulatorului si pozitionarea ESC-ului. In mare parte cam asta m-ar interesa. Intuiesc cam pe unde ar veni, insa acumulatorul e destul de incomod de introdus in locas (daca aceia este pozitia...) din cauza tijei de comanda care merge la roata din fata (cea care vireaza)
Merci
Dan
P.S. Iti raman indatorat daca poti sa faci aceste pozehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#7
Postat 18 February 2015 - 11:01 PM
danysoft32, la 18 February 2015 - 08:05 PM, a spus:
Merci
Dan
P.S. Iti raman indatorat daca poti sa faci aceste pozehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Oops. Noi i-am scos roţile şi implicit şi mecanismul roţii de bot. :rolleyes:
Fac zilele astea poze, dar poziţionările pe care le doreşti nu necesită un plan. Le faci în funcţie de ce ai şi cum e amenajarea interioară. Noi am pus motor termic, aşa că ... nu e ESC.
La original acumulatorul vine cam la 2 cm de peretele de foc. Noi am pus rezervorul de combustibil. Oricum acumulatorul îl foloseşti şi drept balast pentru echilibrare, aşa că dacă nu are loc, fă-i ! Astea sunt lucruri pe care le ştii deja. Care e teama ?
#9
Postat 18 February 2015 - 11:31 PM
ViP_Eol, la 18 February 2015 - 11:08 PM, a spus:
pe linkurile amintite ma uitasem deja inainte de a deschide topicul. Treaba cu locasul pt baterie, balast, etc stiu..., insa nalamurirea mea era cum sa fac sa fie mai accesibila schimbarea acumulatorului. Cand merg la camp nu ma duc doar cu un singur acumulator iar pt schimbarea lui nu vreau sa stau sa ma chinui. Adica sa zbor 10 min si sa stau dupa 1/2 ora sa schimb acumulatorul.
In alta ordine de idei ce spui tu ca ESC-ul vine imediat supa panoul de foc..., nu prea as crede (de asta si vroiam un plan), in primul rand nu prea are loc acolo + ca daca l-as pune totusi acolo ar freca cablurile de tija rotii viratoare. Nu stiu cum spui ca voi acolo la-ti montat, poate vorbim de modele diferite...
#10
Postat 19 February 2015 - 12:01 AM
danysoft32, la 18 February 2015 - 11:31 PM, a spus:
In alta ordine de idei ce spui tu ca ESC-ul vine imediat supa panoul de foc..., nu prea as crede (de asta si vroiam un plan), in primul rand nu prea are loc acolo + ca daca l-as pune totusi acolo ar freca cablurile de tija rotii viratoare. Nu stiu cum spui ca voi acolo la-ti montat, poate vorbim de modele diferite...
Nu ESC-ul, ci acumulatorul, dedesubt imediat după panoul de foc. Sunt vreo 2 cm de spumă. Ţi-am spus că noi am modificat modelul şi l-am făcut termic. Am scos şi roţile. După câte îmi aduc aminte, ESC-ul nu avea un locaş special, ci venea undeva după receptor, sub aripă, dar nu sunt sigur. Cu schimbarea acumulatorului ...depinde ce anume te încurcă la dimensiunea lui. Într-adevăr trapa de sub bot este cam peste mână, iar dacă ai un acumulator care intră fest, iese greu. Asta se rezolvă punând o panglică sub acumulator, lipită în locaş, cu celălalt capăt, liber. Când pui acumulatorul, panglica rămâne dedesubt şi doar un capăt, pe lângă acumulator, în afară. Când vrei să-l scoţi tragi simplu de panglică şi-ţi scoate acumulatorul. Metoda asta am aplicat-o şi la alte modele care aveau locaşul pentru acumulator poziţionat la fel.
#11
Postat 19 February 2015 - 09:15 AM
ViP_Eol, la 19 February 2015 - 12:01 AM, a spus:
mda, merci pt intentia ta de a ma ajuta dar e clar ca nu vorbim despre acelasi model (asa cred, pt ca din ce spui tu, nu se potriveste deloc cu realitatea- modelul despre care discutam)
O sa incerc sa fac ceva poza sa vezi despre ce vorbesc
Bafta
#12
Postat 19 February 2015 - 12:50 PM
danysoft32, la 19 February 2015 - 09:15 AM, a spus:
O sa incerc sa fac ceva poza sa vezi despre ce vorbesc
Bafta
Nu e clar. :D
Vorbim despre acelaşi model, dar nu mai ţineam minte cum arată originalul pentru că l-am modificat extrem. Mai avem nişte motoraşe termice mici şi unul l-am pus pe un Wing Tiger. Între timp, am dat nişte telefoane şi am aflat de la băieţi că mai avem unul nemodificat, în magazie (neuronul obosit). Este şi manualul lui. :rolleyes:
Îi fac poze, iau manualul, îl scanez şi ţi le trimit. :drinks:
URA
ViP
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 19 February 2015 - 12:52 PM
#13
Postat 19 February 2015 - 01:03 PM
ViP_Eol, la 19 February 2015 - 12:50 PM, a spus:
Vorbim despre acelaşi model, dar nu mai ţineam minte cum arată originalul pentru că l-am modificat extrem. Mai avem nişte motoraşe termice mici şi unul l-am pus pe un Wing Tiger. Între timp, am dat nişte telefoane şi am aflat de la băieţi că mai avem unul nemodificat, în magazie (neuronul obosit). Este şi manualul lui. :rolleyes:
Îi fac poze, iau manualul, îl scanez şi ţi le trimit. :drinks:
URA
ViP
Merci :clapping: :clapping:
#14
Postat 19 February 2015 - 01:56 PM
Centrul de greutate e pe tija din aripa. Contragreutatea din bot nu a mai trebuit sa o pun.
Este un trainer excelent, motorul trage de rupe cu tripala de 10x6 si 3s. ESC de 30 A.
Daca folosesti roata de fata originala, pune pe directie un servo MG.
:good:
Aceasta postare a fost editata de catamures: 19 February 2015 - 01:57 PM
#15
Postat 19 February 2015 - 05:23 PM
catamures, la 19 February 2015 - 01:56 PM, a spus:
Centrul de greutate e pe tija din aripa. Contragreutatea din bot nu a mai trebuit sa o pun.
Este un trainer excelent, motorul trage de rupe cu tripala de 10x6 si 3s. ESC de 30 A.
Daca folosesti roata de fata originala, pune pe directie un servo MG.
:good:
Salut Cata,
Ai dreptate in legatura cu ESC-ul (am vazut si balastul care l-a lasat chinezul in fata...) insa sunt ceva "probleme"
Esc-ul nu prea are loc prin acea fanta lasata (acum il pot baga f usor, pt ca modelul a fost lovit si are "canopia" din plastic sparta, deci il pot baga pe deasupra prin acea spartura. Daca insa as avea un fuselaj nou ar fi mare chinuiala mai ales cu pozitionarea lui sa nu atinga firele de tija rotii viratoare (o sa se vada in foto). Alt inconvenient este acela ca bateria nu incape in acel locas situat in partea de jos (unde are acel grilaj) si s-ar potrivi de minune in partea de sus in fata servourilor, insa iar ma lovesc de problema cu tija...
In alta ordine de idei mai este un capac (nedeschis) in spatele locasului unde vine bateria - pt. ce anume ar putea fii ?
Sunt unele nelamuriri pertinente zic eu si pt.asta solicitasem un plan.Cand vreau sa fac ceva vreau sa si inteleg nu sa le fac mecanic pt.ca asa trebuie.
Elice tripala nu am o sa pun una de 10 x 5 (APC sau GWS slow fly) si vedem ce iese
Merci mult pt.lamuriri.
.
.
.
#16
Postat 19 February 2015 - 08:43 PM
Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 19 February 2015 - 08:45 PM
#17
Postat 20 February 2015 - 08:16 AM
RedDevil, la 19 February 2015 - 08:43 PM, a spus:
Ai dreptate in legatura cu lungimea suruburilor, doar ca nu acolo voi pune bateria. O sa pun niste depron infipt in capetele suruburilor sa nu-mi afecteze ESC-ul (ca esc-ul o sa-l pun acolo). E buna ideia si cu placuta de depron pusa sub tija sa fiu sigur ca nu va atinge vre-un fir. Chiar o sa aplic asta. Am obs.ca fabricantul recomanda 3S1800 si cel putin in cazul meu, bateriile pe care le folosesc 3S1500 cat si 3S1800 au aceiasi dimensiune deci va trebui sa decupez din fuselaj ca sa intre.
Bafta
P.S
Vedeti de asta vroiam planul..., in realitate nu prea se potriveste cu ce am citit pe diferite forumuri si/sau site-uri. Probabil chinezul cand a conceput aeromodelul l-a calculat pt 3S1800 dar cu dimensiuni mai mici si poate livra si accumulatorul cu aceste dimensiuni...
#18
Postat 20 February 2015 - 08:40 AM
Spor la meșterit.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 20 February 2015 - 08:42 AM
#19
Postat 20 February 2015 - 08:55 AM
ViP_Eol, la 20 February 2015 - 08:40 AM, a spus:
Buna informatia asta. O sa incerc si vedem ce iese :good:
Bafta
#20
Postat 22 February 2015 - 03:01 PM
Partea cu botul rupt ap patit-o si eu, si pe langa adeziv am infipt si niste scobitori, poate, poate...
De zburat zboara super, e docil, stabil si predictibil. Elicea originala era 10X4,7 dar prima am rupt-o cand setam comenzile pe statie in casa :wacko: iar a doua s-a ciobit intr-o piatra in timpul unei aterizari.
Acum are APC electro 10X5.
Din cate imi aduc aminte, i-am schimbat regulatorul dupa primele zboruri, la sfaturile unor colegi de forum, cu unul de 30A si de atunci zboara fara probleme :clapping:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#21
Postat 22 February 2015 - 07:00 PM
http://www.rhcforum....na/page__st__30
#58
Am facut modificari la locasul bateriei dar o sa renunt si la roata "directoare" (care ma enerveaza la culme...) si o sa mut trenul de aterizare mai spre in fata . In spate o sa-i pun bechie si gata http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Aceasta postare a fost editata de danysoft32: 22 February 2015 - 07:01 PM