Am facut rost din intamplare de un variator de aero sau heli, nu stiu sigur, este de 30A brushless si ma intrebam daca merge sa-l pun pe un automodel, risc sa-l ard, sau...?
Multumesc,
Bogdan
Pagina 1 din 1
variator de turatie aero pe auto
#2
Postat 08 July 2013 - 06:11 AM
bogdan gabriel, la 08 July 2013 - 01:13 AM, a spus:
Am facut rost din intamplare de un variator de aero sau heli, nu stiu sigur, este de 30A brushless si ma intrebam daca merge sa-l pun pe un automodel, risc sa-l ard, sau...?
Multumesc,
Bogdan
Multumesc,
Bogdan
eu am folosit si merge perfect, nu am reverse dar am adaptat sistem de reverse cu un servo si 2 switchuri cu revenire sa inversez polaritatea .
Fly it, like you stole it!
#3
Postat 08 July 2013 - 08:23 AM
bogdan gabriel, la 08 July 2013 - 01:13 AM, a spus:
... risc sa-l ard, sau...?
Nu prea are legatura modelul cu arsul. In principiu daca folosesti motorizarea potrivita pentru acel ESC si functionarea este in conditii normale, nu se arde.
Clasificarea de "pentru aero" sau "pentru auto" e data mai mult de faptul ca la aero nu prea ai nevoie sa schimbi sensul de rotatie al motorului. La auto de cele mai multe ori e nevoie si de mersul inapoi.
Pe langa asta cu inainte si inapoi, mai exista multe "functii" suplimentare pe care le poate asigura un ESC. E nevoie sa le stii si pe alea, in caz ca te ajuta sau te incurca la unele aplicatii. In principiu poti folosi un variator de aero la auto si invers, daca iti este suficient ce ofera acel variator si daca gasesti si motorul potrivit. Cu toate astea, riscul sa-l arzi ramane indiferent de faptul ca schimbi sau nu destinatia motorizarii.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
Telefon: 0721 385365
#4
Postat 09 July 2013 - 02:28 PM
La auto pe langa reverse mai ai nevoie si de frana.
Am facut test la auto cu esc navo, care are revers, dar nu are frana.
Nu mai zic ca numai din greseala dai cate un revers de face transmisia ca un tren care deraiaza. Pe langa faptul ca suprasoliciti toata partea electrica inutil.
Cu esc de aero e ok, in conditiile in care te multumesti fara reverse si frana( desi frana e posibil sa o poti programa, daca are ESCul).
Am facut test la auto cu esc navo, care are revers, dar nu are frana.
Nu mai zic ca numai din greseala dai cate un revers de face transmisia ca un tren care deraiaza. Pe langa faptul ca suprasoliciti toata partea electrica inutil.
Cu esc de aero e ok, in conditiile in care te multumesti fara reverse si frana( desi frana e posibil sa o poti programa, daca are ESCul).
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1