Aeromodel Extra 300S, 1620 mm Black Horse Aeromodel Extra 300S
#1
Postat 12 May 2013 - 08:31 AM
http://s17.postimg.org/rno8u5dfv/IMG_1421.jpg
http://s17.postimg.org/6pdhibo7f/IMG_1422.jpg
http://s17.postimg.org/4jj6ntkqz/IMG_1423.jpg
http://s17.postimg.org/vet82q1qj/IMG_1424.jpg
http://s17.postimg.org/pf5gz2gy3/IMG_1425.jpg
#2
Postat 12 May 2013 - 10:23 AM
Cateva pareri daca nu e cu banat......
1. La modelul similar de la Graupner, ampenajul orizontal era prevazut cu hobane si din cele reportate pe net se pare ca nu erau chiar degeaba. In ideea ca nu te incurca la centraj ar fi indicat sa faci aceeasi modificare, mai ales ca ai un motor cu benzina care este mai greu decat metanolul de 10.
Oricum iti recomand sa faci mai multe teste de amplasare componente, incllusiv motor, pentru a verifica centrajul si a evita sa pui plumb la final.
2. Servoul Graupner C 507 daca este montat pe directie are cuplul muuult prea mic. Eu am gasit 2,8 Kg*cm. Un 5-6 Kg*cm ar fi mai bine.
Un avion frumos de care sper sa te bucuri.
Fratele lui de 1,44 are o celula foarte reusita si zboara superb
La el am mai verificat si intarit fixarea pe fuselaj a placii cu servouri.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 12 May 2013 - 10:27 AM
#3
Postat 12 May 2013 - 01:53 PM
e un avion ok. bun. l-am zburat vreo 2 sezoane.
uite aici filmul cu maiden.
si aici e reviewul meu :
http://www.rhcforum....__1#entry311968
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#4
Postat 12 May 2013 - 02:06 PM
Horja, la 12 May 2013 - 10:23 AM, a spus:
Cateva pareri daca nu e cu banat......
1. La modelul similar de la Graupner, ampenajul orizontal era prevazut cu hobane si din cele reportate pe net se pare ca nu erau chiar degeaba. In ideea ca nu te incurca la centraj ar fi indicat sa faci aceeasi modificare, mai ales ca ai un motor cu benzina care este mai greu decat metanolul de 10.
Oricum iti recomand sa faci mai multe teste de amplasare componente, incllusiv motor, pentru a verifica centrajul si a evita sa pui plumb la final.
2. Servoul Graupner C 507 daca este montat pe directie are cuplul muuult prea mic. Eu am gasit 2,8 Kg*cm. Un 5-6 Kg*cm ar fi mai bine.
Un avion frumos de care sper sa te bucuri.
Fratele lui de 1,44 are o celula foarte reusita si zboara superb
La el am mai verificat si intarit fixarea pe fuselaj a placii cu servouri.
Numai bine
Multumesc.Voi tine cont de sfaturi.
#5
Postat 12 May 2013 - 02:13 PM
hash84, la 12 May 2013 - 01:53 PM, a spus:
e un avion ok. bun. l-am zburat vreo 2 sezoane.
uite aici filmul cu maiden.
si aici e reviewul meu :
http://www.rhcforum....__1#entry311968
Multumesc.Frumos filmuletul!
#6
Postat 12 May 2013 - 07:52 PM
1. Modelul nu este un Kit ci este un ARF .....
2. Fiind inceput deja un topic despre avion atunci daca rogi un admin sa il lipeasca acolo va fi mult mai util pentru alti doritori in a zbura acest avion
Spor la mesterit
Numai bine
#7
Postat 17 May 2013 - 08:56 PM
http://s22.postimg.org/em4m7ssf1/2013_05_17_16_24_44.jpg
http://s22.postimg.org/rp08r2in1/2013_05_17_16_24_52.jpg
http://s22.postimg.org/ewc4r5719/2013_05_17_16_25_02.jpg
Maine primul zbor .Morcovul e cu frunze mari :))))))))))))))))
Imediat si un filmulet din timpul rodajului .
#11
Postat 19 May 2013 - 04:40 PM
#12
Postat 29 May 2013 - 04:35 PM