Micro heli 3d pareri despre ele
#31
Postat 17 November 2013 - 09:08 AM
Asta inseamna ca
- nu revine automat la orizontala. Ca nu stie ce e aia orizontala. Lasi mansa, pastreaza pozitia in care era.
- nu folosesti trim din telecomanda, orice input pe mansa care difera de pozitia de 0 memorata la bind (inclusiv cel dat de trim) il interpreteaza ca si comanda "continua sa iti schimbi pozitia"
- viraje: daca de exemplu zbori in fata (heli inclinat in fata) si il intorci din rudder cu 90 de grade stinga, intoarcerea se va face dupa verticala heli, nu a ta - heli va fi acuma inclinat dreapta fata de tine, nu inainte
In plus trebuie sa te obisnuiesti ca in caz de panica sa nu dai gazul maxim jos ci sa apesi throttle hold
#32
Postat 17 November 2013 - 12:50 PM
Unora le pare mai greu de setat dar nici asta nu mai e adevarat.
Un microheli FBL vine gata setat asa ca nu ai problema asta, ramane doar ca zboara mai bine, mai predictibil.
Confunzi cu microheli cu flybar la 45 grade (cum sunt mai toate astea mici cu pas fix) - astea se autostabilizeaza ca un coaxial. Dar zboara naspa.
heli89, la 17 November 2013 - 02:32 AM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 17 November 2013 - 12:53 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#33
Postat 17 November 2013 - 01:18 PM
#34
Postat 17 November 2013 - 04:03 PM
DanB, la 17 November 2013 - 09:08 AM, a spus:
Asta inseamna ca
- nu revine automat la orizontala. Ca nu stie ce e aia orizontala. Lasi mansa, pastreaza pozitia in care era.
- nu folosesti trim din telecomanda, orice input pe mansa care difera de pozitia de 0 memorata la bind (inclusiv cel dat de trim) il interpreteaza ca si comanda "continua sa iti schimbi pozitia"
- viraje: daca de exemplu zbori in fata (heli inclinat in fata) si il intorci din rudder cu 90 de grade stinga, intoarcerea se va face dupa verticala heli, nu a ta - heli va fi acuma inclinat dreapta fata de tine, nu inainte
In plus trebuie sa te obisnuiesti ca in caz de panica sa nu dai gazul maxim jos ci sa apesi throttle hold
Da asta toata lumea zice daca este problema de la throttle hold sa oprim elicopterul. Atat stiu ca opreste elicopterul, adica el ii pornit dar activand throttle hold nu raspunde la comenzi.De ce este avantajos de la throttle hold sa oprim???
Aceasta postare a fost editata de heli89: 17 November 2013 - 04:07 PM
#35
Postat 18 November 2013 - 03:36 PM
heli89, la 17 November 2013 - 01:18 PM, a spus:
Am uitat sa pun poza http://www.myrcmart....licotper-03.jpg
motorul principal roteste palele principale in acelasi timp si motorul spate se roteste intr-o directie (nu stiu in care),mai este un lucru interesant la FP este o directie in care daca vrem sa rotim elicopterul trebuie sa se opreasca motorul spate. Ce am citit ca CP-urile parca au 3 servouri separate,
daca nu stiu bine corectatima :D
#36
Postat 18 November 2013 - 05:13 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#37
Postat 18 November 2013 - 07:58 PM
Mishu-Ptm, la 18 November 2013 - 05:13 PM, a spus:
ok :)
#39
Postat 18 November 2013 - 08:42 PM
- sa inteleg ca asta e un topic "baiatul zice, mama corecteaza" - tu spui ce crezi ca e una sau alta si noi aprobam si corectam - e si asta un mod de a invata.
heli89, la 18 November 2013 - 08:15 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#40
Postat 18 November 2013 - 09:19 PM
Numele astea din cite stiu sint o "mostenire" din zona non-electrica, pe electric putea foarte bine sa le zica a, b, c sau ion, vasile si gheorghe. Si telecomanda n-are nimic impotriva daca le programezi invers c-asa iti place tie sau le folosesti pe toate ca diverse variatiuni de idle up (in fond si mcpx are soft start, pleaca frumos din th direct in idle up).
Gasesti pe net explicatii detaliate, ori nu stii sa te exprimi ori ti-e total neclar ce povestim pe aici
#41
Postat 20 November 2013 - 02:21 PM
Pana ieri a fost 93$, sper ca dupa sarbatori sa revina la 93$
#42
Postat 02 January 2014 - 10:30 PM
http://www.banggood....er-p-48795.html
http://www.banggood....ck-p-64748.html
Hisky cu telecomnda cu lcd este este in jur de 115 dolari, v922 cu telecomanda lcd 99 dolari.Telecomanda lcd Hisky cum vad are o gramada de butoane nu stiu daca sunt functionabile, am vazut elicoptere cu multe butoane numai pentru design.
#43
Postat 02 January 2014 - 11:45 PM
http://www.hobbyking...ode_2_RTF_.html
astea sunt cele mai bune oferte,le-a mai pus si Stefan.Lcd-ul nu inseamna mai nimic la categoria asta de heli.E un hobby scump si daca nu faci fata nu obtii rezultate.
spor
#44
Postat 03 January 2014 - 12:00 AM
takeoff, la 02 January 2014 - 11:45 PM, a spus:
http://www.hobbyking...ode_2_RTF_.html
astea sunt cele mai bune oferte,le-a mai pus si Stefan.Lcd-ul nu inseamna mai nimic la categoria asta de heli.E un hobby scump si daca nu faci fata nu obtii rezultate.
spor
cineva de pe forum a cumparat fbl 100 si a zis ca ii destul de enervant, nu se poate face reglari
Aceasta postare a fost editata de heli89: 03 January 2014 - 12:05 AM
#45
Postat 05 January 2014 - 02:46 AM
Citeaza
Pare o telecomanda unde poti inversa canalele si ceva subtrimuri dar eu zic sa eviti, ai destule sfaturi pe forum in legatura cu un model de inceput.
Succes !
#46
Postat 06 January 2014 - 06:58 AM
heli89, la 03 January 2014 - 12:00 AM, a spus:
Subscriu si eu, daca nu chiar despre mine era vorba desi nu-mi amintesc sa fi postat asta.
De cand l-am luat nu am facut un circuit cu el tocmai din cauza asta, ca n-am expo.
http://youtu.be/TKfgPSJyLJQ
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#47
Postat 08 January 2014 - 12:04 PM
Aceasta postare a fost editata de dr_vic: 08 January 2014 - 12:04 PM
#48
Postat 19 January 2014 - 01:08 AM
#50
#52
Postat 19 January 2014 - 02:09 PM
Am cu el aproximativ 30 de zboruri{majoritatea outdoor},in hover sta bine,raspunde bine la comenzi,timp de zbor cred{nu l-am mai zburat din vara} ca aproximativ 4-5 minute.Am sa incarc acumulatorii si am sa cronometrez timpul de zbor.
Palele,canopia si trenul de aterizare sunt dintr-un plastic moale care rezista bine{cel putin pana acum} la crashuri mici.
#55
Postat 21 January 2014 - 02:42 PM
Interesant ca tu ai gasit exact pe dos. Cine stie, poate v922 se simte mai bine cu motor mai slab.
#56
Postat 21 January 2014 - 02:57 PM
DanB, la 21 January 2014 - 02:42 PM, a spus:
Interesant ca tu ai gasit exact pe dos. Cine stie, poate v922 se simte mai bine cu motor mai slab.
este vorba de elicopterul Skyartec WASP NANO CPx 3D Brushless, imi place mai mult decat v922 si daca totul merge bine 2-3 saptani il si comand, oricum il voi zbura cand va fi timp frumos si iarba verde :D
acest motor au recomandat
http://www.banggood....mm-p-78820.html
http://www.banggood....PX-p-76866.html
Aceasta postare a fost editata de heli89: 21 January 2014 - 03:00 PM
#59
Postat 25 January 2014 - 12:13 PM
#60
Postat 25 January 2014 - 01:00 PM
Poti lua inca 3 incarcatoare stock si gata, rezolvat (cea mai simpla si fara batai de cap)
Poti cauta incarcatoare multi canal (avea celectra unul cu 4 canale dar cu alte mufe)
Daca le ai cu electronica poti sa-ti faci unul, exista integrate specializate pt incarcare lipo
Poti folosi incarcare paralela sau seriala, cu adaptoarele aferente, dar numai daca intelegi ce si cum se intimpla
Ca-ntrebai de blade. La zona micro (mcpx, msr, msrx, mcx, nanocpx etc.) depinde de heli, unele au venit cu celectra-ul cu 4 canale, majoritatea vin cu unul cu 1 canal, fix sau programabil. Probabil majoritatea care zboara ceva gen mcpx folosesc incarcatoarele "mari" si adaptoare paralele si le arunca pe alea stock in sertar/gunoi.