Furnizor baterii Align Europa?
#1
Postat 30 June 2013 - 09:15 AM
Caut HBP22502 si furnizorii mei clasici ori nu le au in stoc ori cer preturi obscene pentru transport (36 euro). Daca ma puteti ajuta cu cateva adrese de magazine din Europa unde s-ar putea sa gasesc v-as fi recunoscator. Vine vacanta si intru in criza de timp cu pregatirea de zbor a "heliciopterelor".
Multumesc!
#3
Postat 30 June 2013 - 11:59 AM
renatoa, la 30 June 2013 - 11:24 AM, a spus:
Am incercat alta marca si nu se misca la fel de bine in opinia mea. M-am uitat la HobbyKing si 1, cred ca mint cand vorbesc de rate de descarcare de 130C 2, dimensiunile si greutatea sunt mai mari decat la Align iar eu cu noul meu canopy "smecher" pe 450 aproape ca nu am loc pentru bateriile standard Align. 32-34 euro e ok pentru o baterie Align asa ca nu mai vreau sa experimentez si sa risc.
#4
Postat 30 June 2013 - 08:05 PM
qntt, la 30 June 2013 - 11:59 AM, a spus:
ia da ci http://www.align-tre...p-hbp22502.html
#5
#7
Postat 05 July 2013 - 11:08 AM
Daca se extinde in EU... am pus-o... devenim captivii magazinelor locale... sau se va ajunge la contrabanda...
Asa ca faceti stocuri...
#8
Postat 05 July 2013 - 02:29 PM
renatoa, la 05 July 2013 - 11:08 AM, a spus:
Daca se extinde in EU... am pus-o... devenim captivii magazinelor locale... sau se va ajunge la contrabanda...
Asa ca faceti stocuri...
Daca informatia e corecta... Nasol rau! Si eu care ma bucuram ca englezii habar nu au ca Romanica e in uniunea europeana si in concluzie nu percep tva pentru noi. Ssssssss! Sa nu mai spuneti nimanui! :pardon:
#11
Postat 10 July 2013 - 07:42 PM
#12
Postat 10 July 2013 - 08:03 PM
Dar faza cu distrugerea chiar e dura :o nu returnare, nu avertisment...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 July 2013 - 08:03 PM
#13
Postat 10 July 2013 - 09:49 PM
renatoa, la 10 July 2013 - 08:03 PM, a spus:
nu, macar anuntat ca sa nu mai astept ca prostul. Plec in concediu si iau pasaroiul cu mine. Fara baterii e cam intil noroc ca mi-am luat destul timp ca marja de eroare la comanda asta pentru evenimente neprevazute. Si uite ca s-a intamplat marlania...
Se cam impute treaba si cu legislatia impotriva dronelor pe care o tot promoveaza in US si faza cu bateriile in UK, perspectivele sunt destul de nasoale. Ma intreb ce fac astia de la Royal Mail cu un coxial micut de mol pe care bunicuta il trimite nepotelului de Craciun? Contine o LiPo. Cred ca ard jucaria copilului si nu anunta pe nimeni. RIDICOL. Au venit bateriile alea din Asia de unde or fi produse pana in Europa si uite ca inca o aruncatura de bat nu se poate!
#14
Postat 10 July 2013 - 10:05 PM
Ca in ianuarie la wizz, 6 bucati in bagajul de cala nu au suflat, e adevarat ca era inainte de 15 ian cand a intrat in vigoare, si nu era linie aeriana engleza... ma intreb, bagajele de cala or fi scanate :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 July 2013 - 10:06 PM
#15
Postat 10 July 2013 - 10:14 PM
Parca si din China transportul bateriilor a avut ceva de suferit pana au gasit o ruta prin Singapore...Elvetia...
Ca o completare....daca Dorel de la posta facea ceva cu pachetul si lua foc trenul, oare cine suporta costurile garniturii de tren?
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 10 July 2013 - 10:16 PM
#16
Postat 10 July 2013 - 10:55 PM
emilemir, la 10 July 2013 - 10:14 PM, a spus:
Parca si din China transportul bateriilor a avut ceva de suferit pana au gasit o ruta prin Singapore...Elvetia...
Ca o completare....daca Dorel de la posta facea ceva cu pachetul si lua foc trenul, oare cine suporta costurile garniturii de tren?
Realitatea este ca hobby-ul nostru e periculos si chiar poti sa omori pe cineva daca esti imbecil. E nevoie de o minima inteligenta ca sa-l practici dar asta e ceva normal in orice domeniu mai putin condusul auto unde pericolele sunt mult mai mici, victimele se refac repede si oricum putini il practica.
Nu stiu cand am zburat pasaroiul ultima oara vorbind la telefon dar in masina am vazut ca e ok mai ales daca esti femeie si in special daca esti la volan.
Eu cred ca Align ambaleaza bine produsele pe care le trimite clientilor de la bun inceput ca sa nu poata sa existe accidente (nici nu am auzit de asa ceva) si ca sa nu aiba de platit daune. O simpla baterie de 9 volti poate cauza un incendiu asa ca eu spun ca si alea sunt periculoase si trebuie interzise!
De cate ori ati trantit heliul si v-a luat foc bateria? Mie nu mi s-a intamplat! Contactele sunt izolate din fabrica si daca nu treci cu trenul peste pachet sansele sunt sa nu ia foc nimic. Orice maltratari aplica Dorel pachetelor mi-e greu sa cred ca va reusi un incendiu. Oricum nu-mi place de Dorel asta asa ca sa plateasca daunele in mama masi! :pardon:
#17
Postat 11 July 2013 - 07:52 AM
Asta cu mie nu mi s-a intimplat (corect ar fi "inca") e felul in care incep multe probleme.
Si eu am testat butelia de gaz cu chibritul si _inca_ nu am patit nimic. Sau am atins 400Vcc si nu am murit _inca_ (apropo nu incerca, la tensiunea asta pericolul e mult mai mare decit la priza). Sau am intrat de pe cedare cu masina fara sa ma asigur si n-am patit nimic _inca_.
#18
Postat 11 July 2013 - 08:16 AM
DanB, la 11 July 2013 - 07:52 AM, a spus:
Asta cu mie nu mi s-a intimplat (corect ar fi "inca") e felul in care incep multe probleme.
Si eu am testat butelia de gaz cu chibritul si _inca_ nu am patit nimic. Sau am atins 400Vcc si nu am murit _inca_ (apropo nu incerca, la tensiunea asta pericolul e mult mai mare decit la priza). Sau am intrat de pe cedare cu masina fara sa ma asigur si n-am patit nimic _inca_.
http://www.youtube.c...h?v=JtRkdttaYqs
Exista asigurari grase care se ocupa de tren si cred ca ne-am obisnuit sa ni se trateze bagajele si corespondenta mult prea neglijent fara sa protestam.
Daca e asa cum zice Roial Mail va trebui sa ne lasam de hobby-ul asta pentru ca un heli nu zboara cu un elastic rasucit.
A... Ce ziceti de bateriile din celulare, camere foto sau laptopuri? Toata civilizatia noastra se bazeaza pe electricitate si ce sa vezi? Se stocheaza in baterii!!! (posta romana nu vrea sa transporte baterii de nici un fel si e falimentara). Cate obiecte cu baterii se trimit prin posta si isi poate permite posta sa renunte sa le mai transporte? Partea proasta pentru dobitocii din transporturi si guverne e ca LiPo este cea mai avansata si performanta tehnologie in domeniu la ora asta si va migra incetisor spre uz comun.
Eu cred ca treaba asta e de fapt o pornire securistica de a interzice incet incet zburatoarele rc ca sa nu poti sa iei imagini aeriene ale cine stie carui obiectiv de cacao supravegheat de imbuibatii din servicii. Curentul a pornit din SUA si politica lor e preluata in Europa de fiecare data imediat de UK imediat.
#19
Postat 11 July 2013 - 08:36 AM
In rc inca nu folosim hard case peste tot (din contra, folosim hard case doar obligati, ca meh nu e voie sa-ti ia masina foc pe traseu), plus ca noi lipim mufe, cabluri, de multe ori nu vrei sa stii cum (putini dintre modelisti au experienta in electronica sau macar in lipituri), plus ca e asa de usor sa avariezi firicelele de la balancing. Nu tre sa-ti zic cit de protejata e bateria dintr-un mcpx, nu? Sau ce fain e cind te trezesti cu un fir de la egalizare, plutind si el pe acolo ca s-a rupt lipitura?
Si in fond, nu doar in anglia se gasesc baterii.
Chestia a pornit probabil de cind au inceput sa ia foc laptop-uri si telefoane, majoritatea cu baterii contrafacute (stiu, noua nu ni s-a intimplat). Noi nu contam decit atunci cind se lasa cu fpv pe unde nu trebuie.
#20
Postat 11 July 2013 - 03:20 PM
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 11 July 2013 - 03:21 PM
#21
Postat 11 July 2013 - 06:11 PM
emilemir, la 11 July 2013 - 03:20 PM, a spus:
Substante inflamabile prin posta?! Inteleg ca nu prea ai fost atent la discutie!
Glumeam... Partea proasta e ca nu poti sa zbori nimic din clasele mici pe gaz si mie imi place sa injur 130x-ul dar nu vreau sa renunt la el.
#22
Postat 11 July 2013 - 06:34 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 11 July 2013 - 06:34 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#23
Postat 13 July 2013 - 11:45 AM
#24
Postat 22 July 2013 - 02:31 PM
Marturisesc ca am fost cu morcovul infipt pana in gat, dar mi-am luat toate masurile de precautie ca sa imi sustin punctul de vedere.
Cele 6 baterii au fost puse in cutie de tabla maricica, de cafea jacobs 1/2 kg, care la randul ei a fost in geana de scule Alu 100%.
La check-in am fost intrebat ce este geanta aia de scule impozanta, dar cand au vazut avionul au devenit brusc amabili si intelegatori, dar nu ajunsesera sa deschida cutia de tabla cu lipo.
#25
Postat 22 July 2013 - 05:58 PM
renatoa, la 22 July 2013 - 02:31 PM, a spus:
Marturisesc ca am fost cu morcovul infipt pana in gat, dar mi-am luat toate masurile de precautie ca sa imi sustin punctul de vedere.
Cele 6 baterii au fost puse in cutie de tabla maricica, de cafea jacobs 1/2 kg, care la randul ei a fost in geana de scule Alu 100%.
La check-in am fost intrebat ce este geanta aia de scule impozanta, dar cand au vazut avionul au devenit brusc amabili si intelegatori, dar nu ajunsesera sa deschida cutia de tabla cu lipo.
Bravo!
Cred insa ca esti prea morcovist... Era vorba doar de Royal Mail. Nu cred ca regula asta idioata se va extinde prea curand (sper). Eu o sa plec cu vreo 20 de LiPo pana in Grecia si nu prea imi fac probleme. Distractie placuta!
#26
Postat 23 July 2013 - 01:31 PM
http://en.wikipedia....attery_problems
Pe 14.07.2013, au mai avut un stimulent la Londra:
http://money.cnn.com...fire/index.html
Nu stiu daca problema apare numai la depresurizare sau statistic in 0,...x% din cazuri. Asa ca o sa avem Lixx-ul introdus in scanner-ul de droguri cel putin in toata Europa. Este o problema de securitate, si n-au s-o tolereze dupa ce o identifica (percep).
Noi ca noi, sa vedem ce face industria electronica, ca si ei folosesc Lixx din plin. (IT-ul, comunicatiile, foto, ....)
#28
Postat 23 July 2013 - 01:36 PM
vlad1, la 23 July 2013 - 01:31 PM, a spus:
http://en.wikipedia....attery_problems
Pe 14.07.2013, au mai avut un stimulent la Londra:
http://money.cnn.com...fire/index.html
Nu stiu daca problema apare numai la depresurizare sau statistic in 0,...x% din cazuri. Asa ca o sa avem Lixx-ul introdus in scanner-ul de droguri cel putin in toata Europa. Este o problema de securitate, si n-au s-o tolereze dupa ce o identifica (percep).
Noi ca noi, sa vedem ce face industria electronica, ca si ei folosesc Lixx din plin. (IT-ul, comunicatiile, foto, ....)
Aia era o baterie de capacitate foarte mare si care nu a fost corect implementata. O recunosc chiar inginerii care au lucrat cu ea. Nu prea vad ce relevanta are pentru noi. Era o componenta a avionului, nu un produs transportat si era sub sarcina, in lucru, nu in stocare sau repaus.
#29
Postat 23 July 2013 - 01:44 PM
DanB, la 23 July 2013 - 01:34 PM, a spus:
Pana mea, o sirma, un colt ascutit si iesea nasol
Daca pachetul era strapuns de o sarma sau strivit si iesea nasol asa cum zici vina cui crezi ca era? Eu zic ca a transportatorului care are responsabilitatea integritatii bunurilor pe care le accepta pentru transport. Ar trebui sa ambalam totul sa reziste calcat de tren si transportatorul sa poata sa trateze cu maxima nesimtire pachetele?
Astea fiind spuse... Puteau sa le ambaleze mai bine.
Noi am primit un tablou care a ajuns cu geamul spart. Am facut proces verbal si a platit transportatorul.
#30
Postat 23 July 2013 - 02:55 PM
Culmea, un harcase e de obicei ambalat mai bine in cutia lui, si cind am comandat doi nu i-au aruncat la gramada
... sau poate vrei sa trimiti o mina antipersonal amorsata prin curier (in cutie cu bule ofcourse) si sa-l dai in judecata daca ajunge explodata
Adica imi vin monitoare de 24" second hand ambalate de poti sa joci fotbal cu ele si n-au nimic. Dar nah pe aia ii doare daca se sparg.