Modelism - RHC Forum: Big Red Flypol's Extra - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Big Red Flypol's Extra iesi din criza investind!

#61 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 July 2013 - 06:21 PM

Multumesc pentru gandul cel bun. Forta fie cu voi, zburatorilor.
Eliberati toate necuvantatoarele.
0

#62 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 July 2013 - 07:54 AM

Echilibrare Extra.Urmand exemplul lui Florin 100% ,am incropit o schela din lemn.Echilibrarea a fost usoara si utila.S-au mutat 3 cm bateriile spre fata.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#63 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 July 2013 - 07:59 AM

Si alta poza

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#64 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 July 2013 - 08:36 AM

Cam asa arata la inceput,inclinatie de 12-13 grade. Dispozitivul e pliabil si poate fi folosit la orice model daca pe cordeline se monteaza doua carlige de fixare pe fuselaj.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#65 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 July 2013 - 09:22 AM

Echilibrare Cessna 3m.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#66 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 July 2013 - 09:25 AM

Echilibrare Cessna,pozitia finala.Botul avionului 1-1,5 grade in jos.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#67 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 July 2013 - 09:39 AM

Raspuns la intrebarea lui Andrei din Salaj: Am pus 760 gr.plumb si 4 distantieri de cate 75 gr.Este enorm de mult; total 1700 grame.
Cauza : modelul din plastic,cu coada lunga, servouri pe profundor si motorul usor,a cerut pozitionarea 2 x LiFeA123,LiPo/ Ubec,aprindere si a inca 1,7Kg in zona panoului de foc. Total greutate model 13,7 kg. E clar ,nu este un acrobat;este un trainer care trebuie sa decoleze cat mai scurt(25-30m)si sa aterizeze in pozitia usor cabrat ,pe rotile din spate.
La Extra ,rosie si mare ,a fost mai simplu.Mintorul maricel a impus doar pozitionarea 2xLiPo 7,4/2500 la 150mm in spatele CG,pentru a avea o linie perfect orizontala cu avionul sprijinit pe CG.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#68 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 July 2013 - 09:43 AM

Rectific: desi am rezolvat sute de probleme din "Gazeta Matematica" ,am calculat gresit si v-am informat prost:
total plumb: 1060 grame. Cu aceasta greutate avionul are : 13,7 kg.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#69 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 09 July 2013 - 01:32 PM

Vezi postareaflypol, la 04 July 2013 - 07:54 AM, a spus:

Echilibrare Extra.Urmand exemplul lui Florin 100% ,am incropit o schela din lemn.Echilibrarea a fost usoara si utila.S-au mutat 3 cm bateriile spre fata.



I-a detaliaza un pic metoda asta/ si daca CG-ul nu pica pe lonjeron??? cum se procedeaza? ca tare ma intereseaza si pe mine
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#70 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 July 2013 - 07:47 AM

@Allen,prietenul nostru dintotdeauna. Capra de lemn ramane aceeasi.Bara e reazem,idem.Cordelinele au montate la capete doua carlige din otel de 6 mm.Carligele se pozitioneaza pe marcajul centrului de greutate daca exista decupare in zona CG pe locul unde vine aripa.Daca nu,vezi cazul Cessnei,se dau doua gauri de 6 mm pe nervura de fuselaj a aripii in care se introduc carligele.La modelele mai mici gaurile 4mm,oricum nu afecteaza structura de rezistenta. Pentru pretentiosi,dupa reglarea CG ,gaurile se pot obtura cu cepuri de lemn de 4,6...mm.
La modelele la care aripa se ataseaza pe sub fuselaj se pastreaza metoda cunoscuta prin rezemarea modelului de dedesubt.
Ieri m-am jucat cu Mintorul.....l-am facut sa porneasca in 3 pale cu soc/2 pale fara soc.Dementza!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#71 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 July 2013 - 07:35 AM

O, Manitoo...O ,Mintor...O,prieteni...Nu mai mi-e frica de motor.Reglat corect e o incantare;e facut in Italia ? Sigur?
Daca nu,bravo chinezilor :ph34r: Glumeam. Am avut pe mana cateva motoare bune,merita remarcate:
- PH (ASP,Magnum) 180 4 timpi luat pe garantie austriaca
- Laser 300V ,britanic cu pretentii,super calitate,super functionare( 580 sterline-face toti banii).
- DA 50,adus de la mama lui din America( unde o fi fost facut "bunutzu" stie) motor perfect,puternic,usor de reglat.
- CRRC 40 cmc,facut pentru asamblare,ieftin,robust ,sigur,usor de reglat.( pentru 750 lei te alegi cu un motor bun si
cu experienta montarii din bucati si satisfactia ca ai facut singur ceva ce se misca extrem de bine.
- Acest Mintor 110.Motor tare,elastic,compresie infioratoare insa permisiva la pornire. Am facut bine ca am montat elicea in
pozitia aprindere la ora 11,45 si...cateva secunde :rolleyes: Refuz sa ma gandesc ce ar insemna un rateu inapoi la elicea
28x10.
- ASP FS91 - 15 cmc in 4 timpi pentru modele pana in 2-2,5 kg. Dupa 30-40 zboruri e ca nou,merge din ce in ce mai bine.
- King 80cmc.Scula germana,robusta,luat pentru Wilga scara 1/3,5,vine rodat si reglat pentru conditiile clientului.Arata brut
la exterior,nefinisat ,greu ( 2,6 kg.)insa perfect functional,pornire exemplara;eficienta germana 100%.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#72 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 11 July 2013 - 08:17 AM

@Flypol .... apropos de PH-ul 180 30cc 4T, am reusit cu ajutorul lui RealDesign sa facem motorul sa mearga foarte frumos, am schimbat combustibilul cu unul cu 10% nitro si numai "plesteneste" la full throttle asa cum facea cu combustibilul de 20% nitro, are repriza, sta la relanti OK si nici nu se mai incalzeste asta si dupa reglaje, mare priceput RealDesign la reglatul motoarelor in comparative cu mine.

Intentionez sa mai achizitionez un ASP sau PH 91 15cc tot 4T pentru un viitor proiect. Deci se confirma cele spuse pe NET cum ca ASP, PH si SC merg cu nitro putin 10% cel mai bine si maxim 15% iar MAGNUM merge cu nitro mai mult, cred ca tine de compresie.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#73 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 July 2013 - 12:08 PM

Foarte adevarat.Sa vezi cum functioneaza cu metanol de Ramnicu Valcea cu 16% Bixxol sintetic.Fara nitometan.Te unge!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#74 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 July 2013 - 12:09 PM

Normal ca RD se pricepe.Saito,rolls royce 4T,plus ca-i de-al nostru.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#75 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 July 2013 - 12:37 PM

Vezi postareaflypol, la 11 July 2013 - 12:09 PM, a spus:

Normal ca RD se pricepe.Saito,rolls royce 4T,plus ca-i de-al nostru.


Cand sunt motoarele altora .. eheeee .. ma "pricep" cel mai bine .. dau de butoane in toate directiile fara teama
de la cap la cap ( si cate odata si peste cap ) pana iese ceva .... daca nu iese, ba dimpotriva iese dar rau de tot, eu le spun din start :

" - .. cam naspa motorul asta ! de ce nu ai luat altceva .. nu d'alta dar nu garantez ca nu se rupe ceva in el ! "

si daca pocneste pana trosneste le aduc aminte "

" Vezi .. ! nu ti-am spus eu ! "

P.S.

Noroc ca Teo nu stie " tehnologia " aplicata .. da sa nu ii spuneti ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#76 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 July 2013 - 08:31 AM

:blush:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#77 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 July 2013 - 09:11 AM

Vezi postareaflypol, la 12 July 2013 - 08:31 AM, a spus:

:blush:


Glumet nea Gigi ..... nu-l crede ca l-am vazut eu ca se pricepe dar nu vrea sa spuna.

Ce combustibil folosesti nea FlyPol la motoarele tale in 4T ASP-ul si PH-ul?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#78 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 July 2013 - 10:51 AM

Laser 300V combustibil fara nitrometan minim 16% sintetic facut de mine.Neil Tidy de la AGS sales(Laser) nu recomanda nitrometanul si uleiul de ricin. Uleiul face pelicula gel la temperatura si nu ajuta la mentinerea curata a carburatorului.
La acest motor nu se face presiune in rezervor.Suctiunea e mare si suficienta.
reteta: Alcool metilic 98% minim. si 16-18% Bixxol sintetic 2T de la omw
300V relanti 900 rot/min maxim.7680 rot/min cu reglarile engleze
Am incercat Tornado 5% merge la fel.
ASP 91FS merge cu orice.Eu folosesc Tornado 5%,motorum se tureaza pana la 8500rot/min se aude firesc numai 4250 explozii.
La nevoie am bagat si Robbe 10%. Nu se incalzeste mult,merge constant si nu s-a oprit decat cand am vrut.
PH 180FS merge si fara nitrometan.De regula pe Giles202 pun 5% Tornado,reglaj usor bogat.La reglaj mai sarac se cam incinge,
drept e ca se tureaza pana la 8200 si pleaca racheta cu elice 18x6.Ii place 19x10.
La OS 91FS de pe Edge-ul mic pun Tornado 10% ;merge putin mai turat.Cu 5% uneori repriza e lunga si usor sincopata,oricum
l-as regla.
La mine,ca regula,la patru timpi 5% nitrometan si sintetic 16-18%. reglaj usor bogat(sa scoata o linie fina de fum la
acceleratie constanta).
Bine ca zboara si....insectele !
0

#79 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 July 2013 - 01:27 PM

Vezi postareaflypol, la 12 July 2013 - 10:51 AM, a spus:

Laser 300V combustibil fara nitrometan minim 16% sintetic facut de mine.Neil Tidy de la AGS sales(Laser) nu recomanda nitrometanul si uleiul de ricin. Uleiul face pelicula gel la temperatura si nu ajuta la mentinerea curata a carburatorului.
La acest motor nu se face presiune in rezervor.Suctiunea e mare si suficienta.
reteta: Alcool metilic 98% minim. si 16-18% Bixxol sintetic 2T de la omw
300V relanti 900 rot/min maxim.7680 rot/min cu reglarile engleze
Am incercat Tornado 5% merge la fel.
ASP 91FS merge cu orice.Eu folosesc Tornado 5%,motorum se tureaza pana la 8500rot/min se aude firesc numai 4250 explozii.
La nevoie am bagat si Robbe 10%. Nu se incalzeste mult,merge constant si nu s-a oprit decat cand am vrut.
PH 180FS merge si fara nitrometan.De regula pe Giles202 pun 5% Tornado,reglaj usor bogat.La reglaj mai sarac se cam incinge,
drept e ca se tureaza pana la 8200 si pleaca racheta cu elice 18x6.Ii place 19x10.
La OS 91FS de pe Edge-ul mic pun Tornado 10% ;merge putin mai turat.Cu 5% uneori repriza e lunga si usor sincopata,oricum
l-as regla.
La mine,ca regula,la patru timpi 5% nitrometan si sintetic 16-18%. reglaj usor bogat(sa scoata o linie fina de fum la
acceleratie constanta).


Alcool metilic 98% minim. si 16-18% Bixxol sintetic 2T ...... ?????? 98%+16% sau 18% parca depaseste 100%, nu?
Parca trebuie sa fie ALCOOL%+NITRO%+ULEI%=100%, nu?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#80 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 July 2013 - 02:39 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 12 July 2013 - 01:27 PM, a spus:

Alcool metilic 98% minim. si 16-18% Bixxol sintetic 2T ...... ?????? 98%+16% sau 18% parca depaseste 100%, nu?
Parca trebuie sa fie ALCOOL%+NITRO%+ULEI%=100%, nu?

Nu ma, alcoolul folosit la amestec e de min. 98% concentratie.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#81 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 July 2013 - 02:49 PM

Vezi postareaFlying Kettle, la 12 July 2013 - 02:39 PM, a spus:

Nu ma, alcoolul folosit la amestec e de min. 98% concentratie.


Ahaaaaaa ....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#82 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 July 2013 - 03:24 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 12 July 2013 - 02:49 PM, a spus:

Ahaaaaaa ....


Ahaaa ! Deja te bate gandu sa il pui la visinata ! Numai Firicel e de vina ..

P.S.

Mai lasa bre studiile astea teoretice si puna mana si zboara ca vine ... pensia pana afli amestecul ideal pentru ASP - uri !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#83 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 July 2013 - 03:55 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 12 July 2013 - 03:24 PM, a spus:

Ahaaa ! Deja te bate gandu sa il pui la visinata ! Numai Firicel e de vina ..

P.S.

Mai lasa bre studiile astea teoretice si puna mana si zboara ca vine ... pensia pana afli amestecul ideal pentru ASP - uri !


Intrebam si eu nea Gigi ..... da matele pe unde umbli ca tot te-am sunat??? Ehhhhh???
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#84 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 July 2013 - 10:32 AM

Cine n-are Flying Kettle ,sa-si cumpere :clapping: Singurul furnizor din Valcea de alcool metilic de laborator ,la pret rezonabil(3 lei/lit) ,vinde concentratia 98% metilic,restul de 2% e sigur etilicul celebru din care fac secuii chimion. Ulei Bixxol 2T sintetic 45 lei/lit.
Socoteala e Pret combustibil = 16% x 45 + 84% x 3 ar fi 7,2 + 2,55 =9,72.Daca ai firma poti deduce TVA si pretul la aeromodel se apropie de 7,8 lei/lit.Daca adaugi 5% nitrometan ,te poti da cu aeromodelul pentru maxim 9 lei/lit. :wacko: Benzina buna in amestec 1/30 ajunge la pret
la 7,3 lei/lit ,diferenta e mica si justifica efortul in caz ca zbori motoare 4T mari,30-55 cmc in cazul Flypol.
Sa nu va inchipuiti ca olandezii si nemtii care fac metanol 5% ,adauga cine stie ce substante atomice in ...robornadele lor.Chimia e simpla."Agent de protejare motor" :yahoo: si pe instructiuni mai scriu "folositi ulei de conservare daca nu rulati frecvent motorul" :angry:
Discutie la telefon cu Neil Tidy de la Laser:" 300V -ul cam cat consuma ?" ."Destul de mult insa oricum mai putin decat benzina; poti sa-ti faci singur combustibilul si te apropii mult la pretul pe minutul de zbor / cmc instalat".
Daca ati vazut filmul cu pornirea lui 300V ,functiona cu amestec local FlyPol.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#85 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 July 2013 - 11:04 AM

No,bine...Cineva zice ca nu era metanol ci etanol,adica "trascau de secara din Covasna" luat pe sub mana de la Fabrica(in conservare) de la Ozun,cu care se ung la suflet toti secuii de la Raul Negru pana la Bretzcu.E unul la noi in comuna care avea in stoc( bineinteles ciordite) doua tone de 95% alimentar pe care-l vindea(pana a venit Garda de Finante) cu 9 lei, de se imbatase-ra toti,de la vacar la primar.Faptul constructiv a fost ca alcoolu' respectiv,se zice
ca ,ar fi contribuit la obtinerea de oarece fonduri europene,cu care sa se faca o baza sportiva dotata cu mese si scaune si pahare suficient de mari,ca sa "termine" satenii stocul ramas dupa trecerea controalelor :drinks: Traiasca sportul ;) ....aeromodelistic!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#86 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 July 2013 - 11:08 AM

Corect "imbatasera" ,incorect, "imbatase-ra", scris sub influentza alcoolului etilic :blush:
Sa-i uram ,de departe dar cu sufletul aproape, "La Multi Ani !" lui AdyC,de ziua lui.Fara Adi Craciun aeromodelismul nu exista !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#87 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 July 2013 - 11:14 AM

@ Flying Kettle. E drept ca se imbolnavesc de raceala,adica racesc vara,numai baietii destepti.
Valabil si prostii ca mine care au uitat ca ,la Brasov,daca te ploua in cap,e bine sa-ti amintesti de inventia lui Westinghouse numita uscator electric de par,foen,fion,feun,hair dryer,ieftina si folositoare.Normal ca dupa o bere extrem de rece! :excl: :huh: :wacko: :blink: :angry2:
Trece pana la hobiconstructia a 10-a ? Sper!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#88 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 July 2013 - 06:58 PM

Vezi postareaflypol, la 14 July 2013 - 11:14 AM, a spus:

inventia lui Westinghouse numita uscator electric de par
Pentru cine are par...

Vezi postareaflypol, la 14 July 2013 - 11:14 AM, a spus:

Trece pana la hobiconstructia a 10-a ? Sper!
Si noi!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#89 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 July 2013 - 07:31 AM

M-a ingrijorat expresia "Si noi 1". Aburit de gripa nu i-am inteles sensul. :blink:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#90 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 July 2013 - 10:29 AM

Vezi postareaflypol, la 15 July 2013 - 07:31 AM, a spus:

M-a ingrijorat expresia "Si noi 1". Aburit de gripa nu i-am inteles sensul. :blink:


"sper"


raspuns: si noi.

capisci? sau it fac un desen, ca pentru ingineri?


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro