Big Red Flypol's Extra iesi din criza investind!
#61
Postat 03 July 2013 - 06:21 PM
Eliberati toate necuvantatoarele.
#62
Postat 04 July 2013 - 07:54 AM
Fisiere atasate
-
rsz_extra_8.jpg (494.29K)
Number of downloads: 133
#63
Postat 04 July 2013 - 07:59 AM
Fisiere atasate
-
rsz_1extra_9.jpg (33.06K)
Number of downloads: 99
#64
Postat 04 July 2013 - 08:36 AM
Fisiere atasate
-
rsz_extra_12.jpg (85.14K)
Number of downloads: 82 -
rsz_extra_11.jpg (58.47K)
Number of downloads: 81
#65
Postat 09 July 2013 - 09:22 AM
Fisiere atasate
-
rsz_cessna_1.jpg (108.26K)
Number of downloads: 104 -
rsz_cessna_2.jpg (110.66K)
Number of downloads: 107
#66
Postat 09 July 2013 - 09:25 AM
Fisiere atasate
-
rsz_cessna_3.jpg (400.39K)
Number of downloads: 78
#67
Postat 09 July 2013 - 09:39 AM
Cauza : modelul din plastic,cu coada lunga, servouri pe profundor si motorul usor,a cerut pozitionarea 2 x LiFeA123,LiPo/ Ubec,aprindere si a inca 1,7Kg in zona panoului de foc. Total greutate model 13,7 kg. E clar ,nu este un acrobat;este un trainer care trebuie sa decoleze cat mai scurt(25-30m)si sa aterizeze in pozitia usor cabrat ,pe rotile din spate.
La Extra ,rosie si mare ,a fost mai simplu.Mintorul maricel a impus doar pozitionarea 2xLiPo 7,4/2500 la 150mm in spatele CG,pentru a avea o linie perfect orizontala cu avionul sprijinit pe CG.
#68
Postat 09 July 2013 - 09:43 AM
total plumb: 1060 grame. Cu aceasta greutate avionul are : 13,7 kg.
#69
Postat 09 July 2013 - 01:32 PM
flypol, la 04 July 2013 - 07:54 AM, a spus:
I-a detaliaza un pic metoda asta/ si daca CG-ul nu pica pe lonjeron??? cum se procedeaza? ca tare ma intereseaza si pe mine
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#70
Postat 10 July 2013 - 07:47 AM
La modelele la care aripa se ataseaza pe sub fuselaj se pastreaza metoda cunoscuta prin rezemarea modelului de dedesubt.
Ieri m-am jucat cu Mintorul.....l-am facut sa porneasca in 3 pale cu soc/2 pale fara soc.Dementza!
#71
Postat 11 July 2013 - 07:35 AM
Daca nu,bravo chinezilor :ph34r: Glumeam. Am avut pe mana cateva motoare bune,merita remarcate:
- PH (ASP,Magnum) 180 4 timpi luat pe garantie austriaca
- Laser 300V ,britanic cu pretentii,super calitate,super functionare( 580 sterline-face toti banii).
- DA 50,adus de la mama lui din America( unde o fi fost facut "bunutzu" stie) motor perfect,puternic,usor de reglat.
- CRRC 40 cmc,facut pentru asamblare,ieftin,robust ,sigur,usor de reglat.( pentru 750 lei te alegi cu un motor bun si
cu experienta montarii din bucati si satisfactia ca ai facut singur ceva ce se misca extrem de bine.
- Acest Mintor 110.Motor tare,elastic,compresie infioratoare insa permisiva la pornire. Am facut bine ca am montat elicea in
pozitia aprindere la ora 11,45 si...cateva secunde :rolleyes: Refuz sa ma gandesc ce ar insemna un rateu inapoi la elicea
28x10.
- ASP FS91 - 15 cmc in 4 timpi pentru modele pana in 2-2,5 kg. Dupa 30-40 zboruri e ca nou,merge din ce in ce mai bine.
- King 80cmc.Scula germana,robusta,luat pentru Wilga scara 1/3,5,vine rodat si reglat pentru conditiile clientului.Arata brut
la exterior,nefinisat ,greu ( 2,6 kg.)insa perfect functional,pornire exemplara;eficienta germana 100%.
#72
Postat 11 July 2013 - 08:17 AM
Intentionez sa mai achizitionez un ASP sau PH 91 15cc tot 4T pentru un viitor proiect. Deci se confirma cele spuse pe NET cum ca ASP, PH si SC merg cu nitro putin 10% cel mai bine si maxim 15% iar MAGNUM merge cu nitro mai mult, cred ca tine de compresie.
#73
Postat 11 July 2013 - 12:08 PM
#74
Postat 11 July 2013 - 12:09 PM
#75
Postat 11 July 2013 - 12:37 PM
flypol, la 11 July 2013 - 12:09 PM, a spus:
Cand sunt motoarele altora .. eheeee .. ma "pricep" cel mai bine .. dau de butoane in toate directiile fara teama
de la cap la cap ( si cate odata si peste cap ) pana iese ceva .... daca nu iese, ba dimpotriva iese dar rau de tot, eu le spun din start :
" - .. cam naspa motorul asta ! de ce nu ai luat altceva .. nu d'alta dar nu garantez ca nu se rupe ceva in el ! "
si daca pocneste pana trosneste le aduc aminte "
" Vezi .. ! nu ti-am spus eu ! "
P.S.
Noroc ca Teo nu stie " tehnologia " aplicata .. da sa nu ii spuneti ..
#77
Postat 12 July 2013 - 09:11 AM
flypol, la 12 July 2013 - 08:31 AM, a spus:
Glumet nea Gigi ..... nu-l crede ca l-am vazut eu ca se pricepe dar nu vrea sa spuna.
Ce combustibil folosesti nea FlyPol la motoarele tale in 4T ASP-ul si PH-ul?
#78
Postat 12 July 2013 - 10:51 AM
La acest motor nu se face presiune in rezervor.Suctiunea e mare si suficienta.
reteta: Alcool metilic 98% minim. si 16-18% Bixxol sintetic 2T de la omw
300V relanti 900 rot/min maxim.7680 rot/min cu reglarile engleze
Am incercat Tornado 5% merge la fel.
ASP 91FS merge cu orice.Eu folosesc Tornado 5%,motorum se tureaza pana la 8500rot/min se aude firesc numai 4250 explozii.
La nevoie am bagat si Robbe 10%. Nu se incalzeste mult,merge constant si nu s-a oprit decat cand am vrut.
PH 180FS merge si fara nitrometan.De regula pe Giles202 pun 5% Tornado,reglaj usor bogat.La reglaj mai sarac se cam incinge,
drept e ca se tureaza pana la 8200 si pleaca racheta cu elice 18x6.Ii place 19x10.
La OS 91FS de pe Edge-ul mic pun Tornado 10% ;merge putin mai turat.Cu 5% uneori repriza e lunga si usor sincopata,oricum
l-as regla.
La mine,ca regula,la patru timpi 5% nitrometan si sintetic 16-18%. reglaj usor bogat(sa scoata o linie fina de fum la
acceleratie constanta).
#79
Postat 12 July 2013 - 01:27 PM
flypol, la 12 July 2013 - 10:51 AM, a spus:
La acest motor nu se face presiune in rezervor.Suctiunea e mare si suficienta.
reteta: Alcool metilic 98% minim. si 16-18% Bixxol sintetic 2T de la omw
300V relanti 900 rot/min maxim.7680 rot/min cu reglarile engleze
Am incercat Tornado 5% merge la fel.
ASP 91FS merge cu orice.Eu folosesc Tornado 5%,motorum se tureaza pana la 8500rot/min se aude firesc numai 4250 explozii.
La nevoie am bagat si Robbe 10%. Nu se incalzeste mult,merge constant si nu s-a oprit decat cand am vrut.
PH 180FS merge si fara nitrometan.De regula pe Giles202 pun 5% Tornado,reglaj usor bogat.La reglaj mai sarac se cam incinge,
drept e ca se tureaza pana la 8200 si pleaca racheta cu elice 18x6.Ii place 19x10.
La OS 91FS de pe Edge-ul mic pun Tornado 10% ;merge putin mai turat.Cu 5% uneori repriza e lunga si usor sincopata,oricum
l-as regla.
La mine,ca regula,la patru timpi 5% nitrometan si sintetic 16-18%. reglaj usor bogat(sa scoata o linie fina de fum la
acceleratie constanta).
Alcool metilic 98% minim. si 16-18% Bixxol sintetic 2T ...... ?????? 98%+16% sau 18% parca depaseste 100%, nu?
Parca trebuie sa fie ALCOOL%+NITRO%+ULEI%=100%, nu?
#80
Postat 12 July 2013 - 02:39 PM
Teo-Costin, la 12 July 2013 - 01:27 PM, a spus:
Parca trebuie sa fie ALCOOL%+NITRO%+ULEI%=100%, nu?
Nu ma, alcoolul folosit la amestec e de min. 98% concentratie.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#81
Postat 12 July 2013 - 02:49 PM
Flying Kettle, la 12 July 2013 - 02:39 PM, a spus:
Ahaaaaaa ....
#82
Postat 12 July 2013 - 03:24 PM
Teo-Costin, la 12 July 2013 - 02:49 PM, a spus:
Ahaaa ! Deja te bate gandu sa il pui la visinata ! Numai Firicel e de vina ..
P.S.
Mai lasa bre studiile astea teoretice si puna mana si zboara ca vine ... pensia pana afli amestecul ideal pentru ASP - uri !
#83
Postat 12 July 2013 - 03:55 PM
REAL DESIGN, la 12 July 2013 - 03:24 PM, a spus:
P.S.
Mai lasa bre studiile astea teoretice si puna mana si zboara ca vine ... pensia pana afli amestecul ideal pentru ASP - uri !
Intrebam si eu nea Gigi ..... da matele pe unde umbli ca tot te-am sunat??? Ehhhhh???
#84
Postat 13 July 2013 - 10:32 AM
Socoteala e Pret combustibil = 16% x 45 + 84% x 3 ar fi 7,2 + 2,55 =9,72.Daca ai firma poti deduce TVA si pretul la aeromodel se apropie de 7,8 lei/lit.Daca adaugi 5% nitrometan ,te poti da cu aeromodelul pentru maxim 9 lei/lit. :wacko: Benzina buna in amestec 1/30 ajunge la pret
la 7,3 lei/lit ,diferenta e mica si justifica efortul in caz ca zbori motoare 4T mari,30-55 cmc in cazul Flypol.
Sa nu va inchipuiti ca olandezii si nemtii care fac metanol 5% ,adauga cine stie ce substante atomice in ...robornadele lor.Chimia e simpla."Agent de protejare motor" :yahoo: si pe instructiuni mai scriu "folositi ulei de conservare daca nu rulati frecvent motorul" :angry:
Discutie la telefon cu Neil Tidy de la Laser:" 300V -ul cam cat consuma ?" ."Destul de mult insa oricum mai putin decat benzina; poti sa-ti faci singur combustibilul si te apropii mult la pretul pe minutul de zbor / cmc instalat".
Daca ati vazut filmul cu pornirea lui 300V ,functiona cu amestec local FlyPol.
#85
Postat 14 July 2013 - 11:04 AM
ca ,ar fi contribuit la obtinerea de oarece fonduri europene,cu care sa se faca o baza sportiva dotata cu mese si scaune si pahare suficient de mari,ca sa "termine" satenii stocul ramas dupa trecerea controalelor :drinks: Traiasca sportul ;) ....aeromodelistic!
#86
Postat 14 July 2013 - 11:08 AM
Sa-i uram ,de departe dar cu sufletul aproape, "La Multi Ani !" lui AdyC,de ziua lui.Fara Adi Craciun aeromodelismul nu exista !
#87
Postat 14 July 2013 - 11:14 AM
Valabil si prostii ca mine care au uitat ca ,la Brasov,daca te ploua in cap,e bine sa-ti amintesti de inventia lui Westinghouse numita uscator electric de par,foen,fion,feun,hair dryer,ieftina si folositoare.Normal ca dupa o bere extrem de rece! :excl: :huh: :wacko: :blink: :angry2:
Trece pana la hobiconstructia a 10-a ? Sper!
#88
Postat 14 July 2013 - 06:58 PM
flypol, la 14 July 2013 - 11:14 AM, a spus:
flypol, la 14 July 2013 - 11:14 AM, a spus:
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#89
Postat 15 July 2013 - 07:31 AM
#90
Postat 15 July 2013 - 10:29 AM
flypol, la 15 July 2013 - 07:31 AM, a spus:
"sper"
raspuns: si noi.
capisci? sau it fac un desen, ca pentru ingineri?
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.