Modelism - RHC Forum: G.T. Model 5889 problema. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

G.T. Model 5889 problema.

#1 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 18 June 2013 - 11:44 AM

Dupa ce am reusit in mare parte sa il setez a aparut o problema.
Dupa ce il ridic si stau puti timp in hover incepe si se invarte nebuneste spre stanga. Acest fenemen apare atat indoor cat si outdoor.
Imi poate explica cineva de ce si cum se poate remedia situatia?

E cu un singur rotor, gyro vertical si doua servomotorase.
0

#2 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 18 June 2013 - 02:34 PM

Bateria mai e buna?

Cind se invarte nebuneste, ce face elicea de coada, mai misca?

Cauze pot fi gramada, baterie, electronica, motor coada, legaturi motor coada
USER BANNED BY ADMIN
0

#3 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 18 June 2013 - 03:03 PM

elicopterul e nou are 5 zile.

Da elicea din coada se invarte.

Am masurat tensiunea pe placa lui la iesirea spre ambele motoare ( curios lucru)
La motorul principal e 7.4 constant iar la motorul de pe coada creste in functie cu aceleratia.
0

#4 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 19 June 2013 - 12:21 PM

Foarte ciudat, la motorul principal ar trebui sa iti creasca voltajul odata cu acceleratia... Cred ca nu ai masurat tu bine. La motorul de coada e normal sa faca asa.
Verifica giroscopul: porneste heli-ul in mana, da-i putina turatie si misca-l pe axa yaw (roteste-i coada), acesta ar trebui sa mareasca voltajul motorului de coada si sa opuna rezistenta manevrei.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#5 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 19 June 2013 - 01:35 PM

L-am pipait si eu ieri live. Gyro pe loc merge la testul cu invirtitul in mina, dar in zbor nu prea. Deja in ridicare usoara pierde coada si se invirte (nu revine), abia cind las motorul se stabilizeaza oarescum. O sa incerce omul cu un acumulator nou. Nu am vazut nici un reglaj de gain nici pe tx nici pe heli. O fi acumulatorul, o fi motorul de coada cu probleme, o fi electronica... nu ma prind.

Masurat cu mavo nu prea e sigur ca masoara bine, motoarele sint comandate pwm, nu in tensiune.
USER BANNED BY ADMIN
0

#6 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 19 June 2013 - 03:15 PM

Cu trim ati incercat?
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#7 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 19 June 2013 - 03:22 PM

inlocuiesc acumulatorul cu unul nou, iar in cazul in care nici atunci nu-si revine voi cumpara alt motoras.


pe viitor :p s-ar putea sa-mi fac singur propiul heli :p
inca ma documentez ce si cum trebe facut, ce stiu sigur sunt urmatoarele:
1. Cadru de aluminiu
2. Motor de 9.5 Cp (7kW) alimentat cu benzina rpm min 800 (relantiu) rpm max 5000 (turatie maxima)
3. Ambreaj centrifugal care sa cupleze cand turatia creste peste 1000 rpm
4. 3 servo motorase (ptr swash plate) si 1 liniar (ptr acceleratia motorului)
5. Acumulator ptr alimentarea electronicii ( aici intervine buba cea mare ) nu stiu sigur daca gasesc un electronist care sa stie sa faca aceasta placuta. un mam gandit in felul urmator:
la glisare Stanga servo ce antreneaza swash plate pe stanga coboara cel de pe dreapta urca cel din spate ramane fix si invers ptr dreapta
la inaintare cele doua servo din laterale coboara cel din spate ridica swash plate-ul.
la acceleratie - servor liniar

ptr servo de la swash plate am nevoie de motoare pas cu pas iar ptr cel liniar un servo cu roata melcata(aici am un dubiu de viteza de raspuns)

Iar problema finala: masa totala in kg
centru-ul de greutate e si aia o proglema dar e rezorvabila cu 4 cantare :))
0

#8 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 19 June 2013 - 03:31 PM

Am tot incercat din trim de mi s-a urat, dar chestia e ca de ex. la turatie de hover il aduci sa stea dar la ridicare se invirte de nebun, nu cum ma asteptam doar tail blow si revenire, se invirte continuu. Pur si simplu la ridicare (incet, nu smuls) coada nu tureaza suficient ca sa-l tina sau macar aduca inapoi, desi dupa aia cind las mai moale gazul isi revine.
USER BANNED BY ADMIN
0

#9 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 19 June 2013 - 03:34 PM

in alte cuvinte, turatia motorului de la coada ramane in urma. Nu da nici semne ca ar vrea sa creasca turatia la coada ca sa contracareze rotirea spre stanga.

Aceasta postare a fost editata de STR82Hell: 19 June 2013 - 03:34 PM

0

#10 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 19 June 2013 - 04:58 PM

Am facut comanda la un li po 20c 7.4V la 1000 mAh. Vineri ajunge.
0

#11 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 22 June 2013 - 06:01 PM

Nu e de la acumulator
0

#12 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 22 June 2013 - 08:08 PM

Daca ii aplici rudder invers sensului de rotatie, se schimba rotatia?
Daca nu inseamna ca nu are suficienta putere motorul sa compenseze...
Daca da, inseamna ca este din giroscop.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#13 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 23 June 2013 - 08:12 PM

Oricat de mult as incerca din trim cand trece stickul peste jumate. Incepe sa se roteasca pe stanga. Ramane in urma gyro. Pana la jumatatea cursei e ok. Pot sa fac hover cand vreau sa.l maresc turatia motorul din spate ramane in urma.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro