Pagina 1 din 1
G.T. Model 5889 problema.
#1
Postat 18 June 2013 - 11:44 AM
Dupa ce am reusit in mare parte sa il setez a aparut o problema.
Dupa ce il ridic si stau puti timp in hover incepe si se invarte nebuneste spre stanga. Acest fenemen apare atat indoor cat si outdoor.
Imi poate explica cineva de ce si cum se poate remedia situatia?
E cu un singur rotor, gyro vertical si doua servomotorase.
Dupa ce il ridic si stau puti timp in hover incepe si se invarte nebuneste spre stanga. Acest fenemen apare atat indoor cat si outdoor.
Imi poate explica cineva de ce si cum se poate remedia situatia?
E cu un singur rotor, gyro vertical si doua servomotorase.
#4
Postat 19 June 2013 - 12:21 PM
Foarte ciudat, la motorul principal ar trebui sa iti creasca voltajul odata cu acceleratia... Cred ca nu ai masurat tu bine. La motorul de coada e normal sa faca asa.
Verifica giroscopul: porneste heli-ul in mana, da-i putina turatie si misca-l pe axa yaw (roteste-i coada), acesta ar trebui sa mareasca voltajul motorului de coada si sa opuna rezistenta manevrei.
Verifica giroscopul: porneste heli-ul in mana, da-i putina turatie si misca-l pe axa yaw (roteste-i coada), acesta ar trebui sa mareasca voltajul motorului de coada si sa opuna rezistenta manevrei.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#5
Postat 19 June 2013 - 01:35 PM
L-am pipait si eu ieri live. Gyro pe loc merge la testul cu invirtitul in mina, dar in zbor nu prea. Deja in ridicare usoara pierde coada si se invirte (nu revine), abia cind las motorul se stabilizeaza oarescum. O sa incerce omul cu un acumulator nou. Nu am vazut nici un reglaj de gain nici pe tx nici pe heli. O fi acumulatorul, o fi motorul de coada cu probleme, o fi electronica... nu ma prind.
Masurat cu mavo nu prea e sigur ca masoara bine, motoarele sint comandate pwm, nu in tensiune.
Masurat cu mavo nu prea e sigur ca masoara bine, motoarele sint comandate pwm, nu in tensiune.
USER BANNED BY ADMIN
#6
Postat 19 June 2013 - 03:15 PM
Cu trim ati incercat?
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#7
Postat 19 June 2013 - 03:22 PM
inlocuiesc acumulatorul cu unul nou, iar in cazul in care nici atunci nu-si revine voi cumpara alt motoras.
pe viitor :p s-ar putea sa-mi fac singur propiul heli :p
inca ma documentez ce si cum trebe facut, ce stiu sigur sunt urmatoarele:
1. Cadru de aluminiu
2. Motor de 9.5 Cp (7kW) alimentat cu benzina rpm min 800 (relantiu) rpm max 5000 (turatie maxima)
3. Ambreaj centrifugal care sa cupleze cand turatia creste peste 1000 rpm
4. 3 servo motorase (ptr swash plate) si 1 liniar (ptr acceleratia motorului)
5. Acumulator ptr alimentarea electronicii ( aici intervine buba cea mare ) nu stiu sigur daca gasesc un electronist care sa stie sa faca aceasta placuta. un mam gandit in felul urmator:
la glisare Stanga servo ce antreneaza swash plate pe stanga coboara cel de pe dreapta urca cel din spate ramane fix si invers ptr dreapta
la inaintare cele doua servo din laterale coboara cel din spate ridica swash plate-ul.
la acceleratie - servor liniar
ptr servo de la swash plate am nevoie de motoare pas cu pas iar ptr cel liniar un servo cu roata melcata(aici am un dubiu de viteza de raspuns)
Iar problema finala: masa totala in kg
centru-ul de greutate e si aia o proglema dar e rezorvabila cu 4 cantare :))
pe viitor :p s-ar putea sa-mi fac singur propiul heli :p
inca ma documentez ce si cum trebe facut, ce stiu sigur sunt urmatoarele:
1. Cadru de aluminiu
2. Motor de 9.5 Cp (7kW) alimentat cu benzina rpm min 800 (relantiu) rpm max 5000 (turatie maxima)
3. Ambreaj centrifugal care sa cupleze cand turatia creste peste 1000 rpm
4. 3 servo motorase (ptr swash plate) si 1 liniar (ptr acceleratia motorului)
5. Acumulator ptr alimentarea electronicii ( aici intervine buba cea mare ) nu stiu sigur daca gasesc un electronist care sa stie sa faca aceasta placuta. un mam gandit in felul urmator:
la glisare Stanga servo ce antreneaza swash plate pe stanga coboara cel de pe dreapta urca cel din spate ramane fix si invers ptr dreapta
la inaintare cele doua servo din laterale coboara cel din spate ridica swash plate-ul.
la acceleratie - servor liniar
ptr servo de la swash plate am nevoie de motoare pas cu pas iar ptr cel liniar un servo cu roata melcata(aici am un dubiu de viteza de raspuns)
Iar problema finala: masa totala in kg
centru-ul de greutate e si aia o proglema dar e rezorvabila cu 4 cantare :))
#8
Postat 19 June 2013 - 03:31 PM
Am tot incercat din trim de mi s-a urat, dar chestia e ca de ex. la turatie de hover il aduci sa stea dar la ridicare se invirte de nebun, nu cum ma asteptam doar tail blow si revenire, se invirte continuu. Pur si simplu la ridicare (incet, nu smuls) coada nu tureaza suficient ca sa-l tina sau macar aduca inapoi, desi dupa aia cind las mai moale gazul isi revine.
USER BANNED BY ADMIN
#12
Postat 22 June 2013 - 08:08 PM
Daca ii aplici rudder invers sensului de rotatie, se schimba rotatia?
Daca nu inseamna ca nu are suficienta putere motorul sa compenseze...
Daca da, inseamna ca este din giroscop.
Daca nu inseamna ca nu are suficienta putere motorul sa compenseze...
Daca da, inseamna ca este din giroscop.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
Arata acest topic
Pagina 1 din 1