Modelism - RHC Forum: Rascal 1,2m - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Rascal 1,2m scratch build

#1 Useril este offline   Alex99 

• Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 05-March 13

Postat 19 May 2013 - 10:55 PM

Postez acest topic aici ptr ca sunt incepator in tainele constructiei de aeromodele...

Am inceput constructia unui Rascal dupa planurile postate aici, pe forum. Pana acum, fuselajul nu a fost o problema, mai am mici detalii de lucrat la acesta.

O intrebare ar fi, ce smirghel sa folosesc pentru balsa?

O alta este adresata colegilor de pe forum ce au mai lucrat pe acelasi plan... Aripa este desenata numai jumatate... Aceasta nu e o problema cu tehnologia de azi, intrebarea ar fi daca se face aripa din 3 segmente ca si in kitul de la sig? adica partea de deasupra de fuselaj si cele 2 aripi? sau se face din 2 bucati si se imbina fix la mijloc. as prefera sa aibe putin unghi diedru la final.

Tot la aripa, ce ati folosit ca si "wing spar"? Bagheta de balsa?

Apreciez orice ajutor si bineintelez orice critica!

O seara faina, Alex!

Imagine atasata: IMAG03082.jpg Imagine atasata: IMAG03072.jpg

Aceasta postare a fost editata de Alex99: 19 May 2013 - 10:56 PM

Instructor de zbor (simulator + dubla comanda) in cadrul Cercului de aeromodelistica - Palatul Copiilor Timisoara!

www.facebook.com/aeromodeletimisoara
www.aeromodelismtm.enjin.com

tel: 0745.307.011
0

#2 Useril este offline   Ciprian97 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 3950
  • Inregistrat: 19-August 12

Postat 20 May 2013 - 04:35 AM

Wing spar ar fi chesonul principal al aripii,sau piesa de rezistenta structurala.Eu as merge pe o bagheta,dimensiunile ei nu iti pot da pentru ca nu cunosc planul si nici nu am mare experienta in lucrul cu balsa.