Beaver trage stanga f rau
#1
Postat 12 June 2013 - 09:21 PM
#2
Postat 12 June 2013 - 09:48 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4
Postat 12 June 2013 - 09:59 PM
Adi-GVA, la 12 June 2013 - 09:51 PM, a spus:
Incearca sa dai gaz progresiv (mai incet) si lasa-l sa ruleze mai mult se va schimba situatia.
motorul, elicea sunt ok e varianta arf pe youtube am vaz zboara f bn... sper sa nu fie aripa torsionata putin pentru ca sigur nu o sa mi.o schimbe :|
#5
Postat 12 June 2013 - 10:08 PM
GigiGL, la 12 June 2013 - 09:48 PM, a spus:
Acum m.am uitat la aripa si aripa dreapta este putin torsionata crezi ca asta poate fi cauza? cum pot sa o remediez? Avionul este nou luat de phoenixmodels asa a venit :(
#6
Postat 12 June 2013 - 10:27 PM
Dar mai intatai as incerca torsionarea in sens invers si incalzirea cu fierul de infoliere a solarului zonei cu probleme, urmata de presarea si mentinerea cateva zile in pozitia dorita, poate foarte putin peste aceasta limita de deformare.
Nu ai multe optiuni, dar merita sa le incerci pe rand.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7
Postat 12 June 2013 - 10:53 PM
GigiGL, la 12 June 2013 - 10:27 PM, a spus:
Dar mai intatai as incerca torsionarea in sens invers si incalzirea cu fierul de infoliere a solarului zonei cu probleme, urmata de presarea si mentinerea cateva zile in pozitia dorita, poate foarte putin peste aceasta limita de deformare.
Nu ai multe optiuni, dar merita sa le incerci pe rand.
este din EPO nu din lemn...
#8
Postat 13 June 2013 - 07:28 AM
Andrey113, la 12 June 2013 - 10:53 PM, a spus:
1: Inlocuire. Este viciu de fabricatie sau de depozitare la temperaturi ridicate si ar trebui sa ai garantie. Asta daca nu ai lovit-o.
2: Indreptare, dar vor ramane urme: Aripa torsionata introdusa in apa clocotita dupa ce o dezechipezi, o scoti dupa cateva minute cat se propaga caldura in interior si o tii torsionata invers pana la racire, apoi destul de repede cu o unealta plana apesi granulele de pe suprafata pentru a le tesi inapoi spre forma initiala. Atentie la maini! La cald ele expandeaza si devin bombate pe suprafata. Dupa apasare revin partial, dar suprafata nu va mai fi neteda ca la inceput.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 13 June 2013 - 07:32 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#9
Postat 13 June 2013 - 08:21 AM
Eu m-as axa mai mult pe efectul de cuplu .. si as verifica, eventual ajusta, unghiurile motor ...
Daca are elice tripala cumva efectul este si mai accentuat.
Eu am modele care sunt trimate cu eleroane cabrate pe inclinat dreapta exagerat de mult ca sa poata zbura drept din cauza cuplului - motor puternic , elice tripala ( e vorba de modele mici de la StyroKit ).
La unul din modele (Spitfire) care a venit cu elice cu 4 pale nu se putea zbura .. am inlocuit-o cu 3 pale .. efectiv facea tonou pe stanga si in pamant se ducea daca nu erai atent ..
La decolare daca e lansat din mana sa nu dai full gas ca e si mai rau .. mamxim 60-70 % ..
Verifica ca si profundorul sa lucreze egal stanga/dreapta .. sa nu ramana unul "in urma" decalat ca isi face efect de eleron si se inclina ..
Incearca sa il zbori , sa il trimezi pe eleroane si pe ce mai trebuie asa incat sa zboare drept ,
vezi si directia sa fie setata corect ca sa nu drifteze intr-o parte ca si directia il inclina ( vezi avioanele fara eleroane care iau viraj doar din directie .. )
Sunt multe de verificat .. de asemenea sunt modele care au suferit un catralion de crash-uri, sunt pline de scotch , adezivi, ciano, epoxy si toate cele .. si desii sunt strambe si urate cu crengi , inca zboara acceptabil daca sunt asigurate cateva chestii elementare ..
P.S.
Sunt modele mari in constructie clasica care mai au cate o aripa torsionata de la infoliere .. si crezi ca nu zboara ? .. nu te grabii cu concluziile .. si nici nu te apuca sa il cufunzi in oala cu ciorba sa il bagi la fiert .. apeleaxza la un coleg mai dibaci din zona ta de zbor .. daca e pilot bun o sa fii uimit ca la el poate va zbura .. nici returnarea produsului nu trebuie facuta doar asa pentru ca .. SUNT CETATEAN EUROPEAN ! AM DREPTURI !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 13 June 2013 - 08:25 AM
#10
Postat 13 June 2013 - 08:46 AM
REAL DESIGN, la 13 June 2013 - 08:21 AM, a spus:
Eu m-as axa mai mult pe efectul de cuplu .. si as verifica, eventual ajusta, unghiurile motor ...
Daca are elice tripala cumva efectul este si mai accentuat.
Eu am modele care sunt trimate cu eleroane cabrate pe inclinat dreapta exagerat de mult ca sa poata zbura drept din cauza cuplului - motor puternic , elice tripala ( e vorba de modele mici de la StyroKit ).
La unul din modele (Spitfire) care a venit cu elice cu 4 pale nu se putea zbura .. am inlocuit-o cu 3 pale .. efectiv facea tonou pe stanga si in pamant se ducea daca nu erai atent ..
La decolare daca e lansat din mana sa nu dai full gas ca e si mai rau .. mamxim 60-70 % ..
Verifica ca si profundorul sa lucreze egal stanga/dreapta .. sa nu ramana unul "in urma" decalat ca isi face efect de eleron si se inclina ..
Incearca sa il zbori , sa il trimezi pe eleroane si pe ce mai trebuie asa incat sa zboare drept ,
vezi si directia sa fie setata corect ca sa nu drifteze intr-o parte ca si directia il inclina ( vezi avioanele fara eleroane care iau viraj doar din directie .. )
Sunt multe de verificat .. de asemenea sunt modele care au suferit un catralion de crash-uri, sunt pline de scotch , adezivi, ciano, epoxy si toate cele .. si desii sunt strambe si urate cu crengi , inca zboara acceptabil daca sunt asigurate cateva chestii elementare ..
P.S.
Sunt modele mari in constructie clasica care mai au cate o aripa torsionata de la infoliere .. si crezi ca nu zboara ? .. nu te grabii cu concluziile .. si nici nu te apuca sa il cufunzi in oala cu ciorba sa il bagi la fiert .. apeleaxza la un coleg mai dibaci din zona ta de zbor .. daca e pilot bun o sa fii uimit ca la el poate va zbura .. nici returnarea produsului nu trebuie facuta doar asa pentru ca .. SUNT CETATEAN EUROPEAN ! AM DREPTURI !
Am pus o poza cu modelul este de la Pheonixmodels sper sa am vreo garantie(scris nimic) plus ca este f scump! De zburat a zburat cineva cu experinta de 8-9 ani de zile in asa ceva si cu mansa trasa maxim dreapta eleroanele la 45 grade el mergea dreapt motorul este ok si cu morol oprit in planare la fel se comporta...
#11
Postat 13 June 2013 - 08:57 AM
Andrey113, la 13 June 2013 - 08:46 AM, a spus:
Se vede evident mai mult intradosul semiaripii din partea dreapta decat al celei din stanga, cred ca aripa e principala problema, e torsionata serios + cuplul de care ti-a spus RD = seconds to disaster !
#12
Postat 13 June 2013 - 09:09 AM
ANDUNG, la 13 June 2013 - 08:57 AM, a spus:
Si crezi ca o sa reusesc sa le schimb la garantie ( nu am nici un act pt asa ceva) am doar factura?
#13
Postat 13 June 2013 - 09:12 AM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 13 June 2013 - 09:13 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#14
Postat 13 June 2013 - 09:18 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#15
Postat 13 June 2013 - 09:20 AM
Nu este cumva o eroare de asamblare? Nu s-a prins vreun cablu de servo sub semiaripa dreapta?
#16
Postat 13 June 2013 - 09:43 AM
VasiM, la 13 June 2013 - 09:20 AM, a spus:
Nu este cumva o eroare de asamblare? Nu s-a prins vreun cablu de servo sub semiaripa dreapta?
nu a fost totul verificar de 10 ori inainte de zbor totul era ok :|
#17
Postat 13 June 2013 - 10:27 AM
#18
Postat 13 June 2013 - 11:50 AM
http://www.phoenixmo...les/beaver5.jpg
Daca da .. vad ca are niste tije care intra in aripi ..
Eu as verifica astfel ..
1 - As pune aripile pe ceva plan si le as apropia ca si cum as vrea sa le imbin .. daca tijele nu se potrivesc pe gauri sau ce au ele acolo si sa si ramana aripile lipite de masa .. e problema si trebuie rezolvat .. alte gauri .. nu stiu ..
Daca e totusi bine, continui cu cercetarile ... si sa verifci si hobanele de sub aripi sa nu impinga sau sa traga una din ele anormal de mult ..
Daca tijele alea intra si prin fuselaj, mai verifici pe rand fiecare aripa ... si vezicu se comprta cand o pui pe fuselaj .. dar pe rand ....
E de studiu .. prin " telefon " e mai greu .. poti doar comanda cu succes o Pizza eventual !
P.S.
Dar "expertul" cu multi ani in spate care a zburat avionul .. ce spune ?
#19
Postat 13 June 2013 - 12:26 PM
REAL DESIGN, la 13 June 2013 - 11:50 AM, a spus:
http://www.phoenixmo...les/beaver5.jpg
Daca da .. vad ca are niste tije care intra in aripi ..
Eu as verifica astfel ..
1 - As pune aripile pe ceva plan si le as apropia ca si cum as vrea sa le imbin .. daca tijele nu se potrivesc pe gauri sau ce au ele acolo si sa si ramana aripile lipite de masa .. e problema si trebuie rezolvat .. alte gauri .. nu stiu ..
Daca e totusi bine, continui cu cercetarile ... si sa verifci si hobanele de sub aripi sa nu impinga sau sa traga una din ele anormal de mult ..
Daca tijele alea intra si prin fuselaj, mai verifici pe rand fiecare aripa ... si vezicu se comprta cand o pui pe fuselaj .. dar pe rand ....
E de studiu .. prin " telefon " e mai greu .. poti doar comanda cu succes o Pizza eventual !
P.S.
Dar "expertul" cu multi ani in spate care a zburat avionul .. ce spune ?
Aripa dreapta torsionata( cand a venit nici vopseaua nu era uscata p el se luat vopseaua pe foliile in care era ambalat si probabil nici lipiciul nu era f uscat si poate asta e problema) am trimis pozele la producator sper sa se rezolve in garantie asa ar fi normal