Traxxas Slayer PRO 1/10
#1
Postat 04 October 2013 - 09:25 AM
De curand mi-am achizitionat un Traxxas Slayer PRO 4*4 si sunt tare incantat de el.
Am deschis acest topic pentru a discuta despre acest automodel si a primi sfaturi despre intretinere si tunning.
Mentionez ca este prima mea experienta cu Nitro si mi se pare spectaculos.
Multumesc anticipat.
#2
Postat 04 October 2013 - 09:31 AM
asteptam pozele.
Dupa mine, ( nu sariti) nitro inseamna modelism. Daca nu iese fum.....nu e foc. :)
#4
Postat 04 October 2013 - 09:56 AM
Acum vad ce inseamna modelism, si cu riscul de a ma repeta este intradevar spectaculos.
Momentan este stoc, dar mi-am comandat un kit sway bar si astept sa il montez pe masina.
Ca si comentari nu prea am ce sa comentez ca abia am facut rodajul la motor si urmeaza sa reglez carburatorul(probabil maine ca se aude a fi o zi cu 17-18 grade).
Astept de la voi ceva sfaturi privind regaljul carburatorului.
Ca si combustibil folosesc TORNADO 20%.
#10
Postat 04 October 2013 - 12:33 PM
Pt ca m-am uitat pe site la traxxas.com si nu spune ca ar avea montat sway bar.
Probabil al tau este slayer original si vine cu sway bar instalat, al meu este modelul pro cu 2,5cm mai lat si 3cm. mai lung spun ei ca are stabilitate superioara fata de modelul anterior(slayer original)iar sway bar este optional.
#12
Postat 04 October 2013 - 02:40 PM
verifica manualul ca sa le identifici pe fiecare.Sau filme de pe youtube.Pt mine au fost de mare ajutor.In mare la toate motoarele nitro setarile fac cam acelasi lucru si se regleaza similar.
#16
Postat 04 October 2013 - 11:27 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#17
Postat 05 October 2013 - 12:30 AM
Dupa masuratori si brate, pare pro, a mea a venit cu sway bar, amortizoare big bore metalice.
Este un model foarte fain, problema la ele, pe teren accidentat, se rastoarna repede. Este foarte rezistenta.
Porneste pe default, daca nu vrea, inchide alimentarea o juma de tura poate cbiar o tura. Acjm depinde si de cat combustibil a papat motorul.
#18
Postat 05 October 2013 - 09:29 AM
Si pe mine ma captivat modelul de prima oara cand l-am vazut.
Referitor la sistemul de pornire, mi se pare foarte usor si sigur datorita sistemului de monitorizare a motorului si a bujiei, daca se blocheaza motorul sau se arde bujia ez starterul detecteaza si te anunta prin cele 2 leduri motor sau bujie.
Dupa modul in care este amplasata toba sigur este Slayer prima varianta(daca observi la mine toba are alt amplasament)
Aceasta postare a fost editata de ganciurobert: 05 October 2013 - 09:33 AM
#27
Postat 14 October 2013 - 11:39 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#28
Postat 15 October 2013 - 05:37 AM
Dupa cum am spus am ceva nevoie de bani, daca nu il vand sapt. asta dupa nu il mai dau ca mai mult ca sigur o rezolv sapt viitoare.
Referitor la Zeus(Adica daca sunt zero grade, gata cu nitro? Ai luat modelul doar pt vara) nu am luat-o doar pt vara , dar am inteles ca temp buna pt a seta carb. dupa temp ar trebui sa fie peste 20 grade.
#29
Postat 15 October 2013 - 07:15 AM
ganciurobert, la 15 October 2013 - 05:37 AM, a spus:
nu-i regula !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#30
Postat 15 October 2013 - 08:17 AM
Carburatorul il setezi dupa nitro, vreme, temp motorului, bujie, dupa tot. Asa e la nitro.
Cand te duci la joaca , 10 min setezi.