Ceea ce ai postat tu este o camuflare tipica finalului WW II si ete corecta! Multe avioane veneu din fabrici doar in "grundul" RLM 77, cu parti ne vopsite sau cu capota motorului intr-o culoare si aripa in alta, aceasta din cauza componentelor fabricate in diversa parti, fiecare furnizor vopsindu-le cu ce aveau disponibil in stoc!
Avionul pare sa fi vost vopsit pe exreadosul aripilor in RLM 77 (griul deschis) si nu in schema clasica RLM74/75, peste care s-a dat, probabil "in teren", cu RLM 82 si 83 (eventual RLM 81 ?). Fuselajul are camuflajul calasic RLM74/75, peste care s-a vopsit acelasi RLM 82/83(81?) de pe aripi.
Inradosul este mai complicat si anume: aripile au bordul de atac in RLM 75 (griul inchis), apoi spre bordul de fuga este aluminilu simplu, eleroanele si "burta" fuselajului sint in RLM 76, culoare ce urca si pe lateralele fuselajului.
Cocpitul era vopsit in RLM 66 (un gri foarte inchis) iar baia trenului, fie in RLM02 (gri-verde deschis) fie in culoarea intradosului, RLM76. Inclin spre RLM02.
Atentie la palele elicii: erau din lemn si mai late decit cele obisnuite (ex pt FW 190 D-9). Uneori au fost vopsite in negru.
Da, RLM 76 are u usoara tenta verzuie!
Daca nu gasesti in alta parte, da-mi adresa, pot sa-ti trimit niste mostre de culoare.
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 10 July 2005 - 03:03 PM