Su 26 100cc Construit acasa
#37
Postat 18 June 2013 - 06:45 PM
fly, la 18 June 2013 - 04:25 PM, a spus:
Am mai lucrat putin pe directie,incepe sa fie din ce in ce mai mare :D
...
...
de curiozitate, ampenajul orizontal il faci demontabil? sau o sa vina lipit?
Olivian Diaconescu
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#40
Postat 14 February 2014 - 07:39 PM
Ca sa nu poluez forumul cu topice voi continua aici cu un alt proiect care este pentru 111 cc ,proiectul cu su ramane dar ca deocamdata nu am buget pentru el asa ca m-am gandit la un pitts pithon la anv de 2000 mm constructie clasica ,am facut desenul 1:1 si am scos sectiunile si maine ma apuc sa traforez coastele ,aripile vor fi din polistiren placate cu balsa ,ramforsate cu carbon ,tuburile de imbinare vreau sa le pun din carbon.
La culori m-am gandit sa mi-l vopsesc in culorile romaniei ca si extraurile romanesti de acrobatie . :drinks:
La culori m-am gandit sa mi-l vopsesc in culorile romaniei ca si extraurile romanesti de acrobatie . :drinks:
#47
Postat 21 February 2014 - 08:18 AM
Am o curiozitate de pareri ,se stie ca la directie este normal sa fie parghie pull pull da la profundor de ce nu ?!! Modelul real are si la profundor acelasi mecanism si eu cred un avantaj pentru aeromodel cg se pastreaza in fata .m-am gandit sa il fac asa pentru ca este mai scale dar nici nu se vede urat in spate servoul afara .astept niste pareri. Eu am mai gasit la un model de 50 cc acelasi sistem si arata foarte bine . :huh:
#48
Postat 21 February 2014 - 08:31 AM
fly, la 21 February 2014 - 08:18 AM, a spus:
Am o curiozitate de pareri ,se stie ca la directie este normal sa fie parghie pull pull da la profundor de ce nu ?!! Modelul real are si la profundor acelasi mecanism si eu cred un avantaj pentru aeromodel cg se pastreaza in fata .m-am gandit sa il fac asa pentru ca este mai scale dar nici nu se vede urat in spate servoul afara .astept niste pareri. Eu am mai gasit la un model de 50 cc acelasi sistem si arata foarte bine . :huh:
este sigur ca si sistem dar trebuie sa ai grije cu greutatea aici este cea mai mare problema
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#51
Postat 21 February 2014 - 09:30 AM
fly, la 21 February 2014 - 08:56 AM, a spus:
Modelul va fi supra motorizat pentru ca normal 100 cc merge la model 2200 mm anv si al meu va avea 2000 mm :drinks:
Si motorul de 111 cc
Si motorul de 111 cc
eu sunt deacord cu tine dar intelege ca daca este supramotorizat nu este perfect in regula din cate stiu eu ,ar trebui sa fie o greutate estimata o incarcare pe aripa ,daca nu va veni la aterizare ca un jet
si e pacat ca este frumos modelul :pardon:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#52
Postat 21 February 2014 - 11:20 AM
fly, la 21 February 2014 - 08:56 AM, a spus:
Modelul va fi supra motorizat pentru ca normal 100 cc merge la model 2200 mm anv si al meu va avea 2000 mm :drinks:
Si motorul de 111 cc
Si motorul de 111 cc
Marimea motorului e functie de greutatea modelului - ca sa exagerez exemplul, poti face un model mic dar
din tabla si sa iasa greu , sau poti face un model gigant cu heliu .. clar nu o sa ii pui benzinar de 100 cc
aluia cu heliu doar pentru ca are peste 2 m anv.
Cu un motor mai mare posibil va fi dificil de centrat .
100 - 111 cc la modele de 2,7 m nu 2,2 m ( 12,5 - 13 kg - vezi Sbach-ul lui Florin 100 % )
50 - 55 cc cc la modele de 2,2 m ( sa zicem pana in maxim 7,5 - 8,5 kg )
Sistemele Pull Pull au hiba cu gasirea formei si dimensiunile echiilor de asa maniera incat
sa nu se slabeasca nici unul din cabluri indiferent de pozitie .. asa numitul off set !
Altfel risti sa intre in flutter si ... naspa ! Daca directia o folosesti si mai putin
profundorul e in alta situatie .
Eu as finaliza modelul , l-as echipa si as pune o greutate care sa simuleze cele doua motoare :
unul mare si unul mic , si as vedea care asigura centrajul mai lejer fara alte greutati suplimentare.
Banuiesc ca un motor mult mai mare cu o elice mai mare v-a avea un cuplu considerabil care va rasucii
violent modelul .. iar ca sa mergi cu gazul la 20 % nu e o solutie.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#53
Postat 21 February 2014 - 12:23 PM
#58
Postat 24 February 2014 - 07:56 AM
Panza o am de la un prieten care face confecti textile si uimirea mea a fost ca se comporta ca si koverall dar este mult mai ieftin ,am lipito cu superglu (ca) apoi am intinso cu feonul industrial ,find sintetica sa intins perfect apui lacuita si arata mult mai bine decat foliile termo ,arata si mai scale . :yahoo: