Robbe Comtesse intrebari
Postat 18 April 2007 - 09:45 PM
Sunt incepator in ale velierelor.
Are careva dintre voi acest model?
Care este unghiul maxim pe care trebuie sa il faca velele cu linia mediana a puntii? Nu prea stiu cum sa le reglez.
Ce se recomanda: folosirea unui vinci cu tambur sau cu lever?
Multumesc.
Postat 19 April 2007 - 10:05 AM
La servoul de vele ar fi bine probabil cea ce recomanda producatorul. Nu de altceva, dar poate alt sistem nu incape in locul prevazut. Servoul cu levier ocupa spatiu mult mai mare decat cel cu tambur, insa de obicei este o sulutie mai ieftina. Planul ce zice?
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
Postat 19 April 2007 - 07:21 PM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de sunrise_ro: 19 April 2007 - 07:24 PM
Postat 19 April 2007 - 11:57 PM
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
Postat 20 April 2007 - 08:21 AM
Postat 20 April 2007 - 12:21 PM
Ideal ar fi sa gasesc un tambur mai mare. Dar de unde?
Postat 20 April 2007 - 01:39 PM
Un tambur mai mare potzi sa-ti confectionezi din trei discuri suprapuse, in care discul unu si trei sa aiba diam ceva mai mare decat discul doi (cel din mijloc). Fixarea acestuia pe vinci nu cred sa fie o problema daca ai un burghiu, un surub, o pila si ceva indemanare. Eventual poti fixa acest tambur home made chiar pe-o cruce de servo, care se potriveste pe vinciul tau
Bafta
Soare
Postat 20 April 2007 - 05:24 PM
Azi am iesit pe balta. A fost o cu totul alta mancare de peste fata de data tecuta. Am inceput sa ma deprind cu tovarasa mea. E mult mai frumos decat cu motorizatele.
Problema observata de mine este ca barcuta nu merge sub nici o forma cu vant din pupa. Sa fie oare din cauza unghiului < 90?
Am sa incerc un tambur home made pentru a putea deschide ghiul in maxim care nu cred ca va depasi 75-80 de grade datorita sarturilor.