Modelism - RHC Forum: Ajutor la un aeromodel model termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Ajutor la un aeromodel model termic

#1 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 May 2013 - 11:55 AM

Am achizitionat un model : EXTRA 300S , motor, 2 acu .acumulator , 2 buc. UBEC si am 6 servo standard FUTABA .
Rugamintea mea este catre cei mai experimentati dintre dvs. , sa ma ajute cu schema sau sa-mi explice cum se face alimentarea servourilor, a motorului , adica cum se echipeaza din punct de vedere electric un avion cu motor termic .Mentionez ca este primul avion cu motor termic pe care il asamblez.Pana acum am doar modele electrice. Va multumesc de ajutor.!
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#2 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 04 May 2013 - 12:05 PM

pai...e cam urata treaba cu 2 ubecuri...e posibil sa nu dea acelasi curent la aceiasi tensiune si sa se arda reciproc.

In mare,pentru un model cu ubec +lipo vine cam asa:
baterie-intrerupator ubec-ubec-canal liber pe rx(unele au dedicat locas batt.

Eu am facut toate conexiunile intre ele cu mufe servo(cei drept nu am consum asa de mare ca tine)

Daca totusi vrei 2 lipo,pui ubecurile(iesirile lor)in serie cu un cablu Y si vine cam asa:

baterie1-intrerupator ubec1-ubec 1-
(cablul Y pe iesirile lor)........ - cablu Y-receptor
baterie2-intrerupator ubec2-ubec 2-

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 04 May 2013 - 12:06 PM

0

#3 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 04 May 2013 - 12:13 PM

uite aici cat mai clar:
Imagine atasata: schema.png
0

#4 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 May 2013 - 01:42 PM

Vezi postareaCiprian97, la 04 May 2013 - 12:13 PM, a spus:

uite aici cat mai clar:
Atasament schema.png


Multumesc
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#5 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 04 May 2013 - 01:47 PM

Cu placere.Totusi,eu n-as folosi 2 ubecuri in serie....mai bine unul mare si puternic decat 2 mai slabute....si nici scump nu e..
0

#6 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 May 2013 - 02:28 PM

Eu as folosi doar doua celule de LiFe, fara UBEC. Cu cat este mai simplu, cu atat este mai sigur. Ceva in genul:
http://www3.towerhob...p?&I=LXYAS7&P=0
sau:
http://www.hobbyking...iver_Pack_.html
Bun venit pe Bulevardul Metanolului si multa, multa bafta.
0

#7 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 May 2013 - 02:54 PM

Subscriu la cele recomandate de DanMitea.S-au inventat acumulatorii de 6,6V pentru alimentare directa.Majoritatea receptorilor si servourilor suporta aceasta tensiune.Nu apar interferente,se incarca extrem de rapid (10-15 min. suportand curenti de incarcare mai mari decat LiPo).Eu am schimbat pe toate modelele cu pachete LiFe A123 si am scapat de griji.Varianta mai sofisticata este o placa de
alimentare cu doua cai ( doi acumulatori) exemplu Rccskj verde (vezi la Phoenix Models) alimentata de 2x A123 6,6V sau 2 x alt tip ieftin LiFePO4.Vei avea max 6V la receptor si 6,6V servouri pe direct
deci curenti mari. Foarte simplu este un comutator -regulator cu intrare de la 2 x LiPo si o iesire de 5,8V.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#8 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 May 2013 - 03:47 PM

Vezi postareadan_mitea, la 04 May 2013 - 02:28 PM, a spus:

Eu as folosi doar doua celule de LiFe, fara UBEC. Cu cat este mai simplu, cu atat este mai sigur. Ceva in genul:
http://www3.towerhob...p?&I=LXYAS7&P=0
sau:
http://www.hobbyking...iver_Pack_.html
Bun venit pe Bulevardul Metanolului si multa, multa bafta.

Multumesc de sfaturi !

Vezi postareaflypol, la 04 May 2013 - 02:54 PM, a spus:

Subscriu la cele recomandate de DanMitea.S-au inventat acumulatorii de 6,6V pentru alimentare directa.Majoritatea receptorilor si servourilor suporta aceasta tensiune.Nu apar interferente,se incarca extrem de rapid (10-15 min. suportand curenti de incarcare mai mari decat LiPo).Eu am schimbat pe toate modelele cu pachete LiFe A123 si am scapat de griji.Varianta mai sofisticata este o placa de
alimentare cu doua cai ( doi acumulatori) exemplu Rccskj verde (vezi la Phoenix Models) alimentata de 2x A123 6,6V sau 2 x alt tip ieftin LiFePO4.Vei avea max 6V la receptor si 6,6V servouri pe direct
deci curenti mari. Foarte simplu este un comutator -regulator cu intrare de la 2 x LiPo si o iesire de 5,8V.

Multumesc de sfaturi !
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#9 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 May 2013 - 04:08 PM

Motorul achizitionat pentru el e acesta : motor .In primul post e gresit . Scuze .
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#10 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 May 2013 - 08:24 AM

Vezi postareaAdrianDim, la 04 May 2013 - 04:08 PM, a spus:

Motorul achizitionat pentru el e acesta : motor .In primul post e gresit . Scuze .

Motorul tau e pe benzina, deci UBEC-ul mai mare va alimenta receptorul si servourile, iar cel mai mic aprinderea electronica a motorului care cere sub 1A, SEPARATE galvanic, deci fiecare pack cu UBEC-ul lui. Daca vrei sa comanzi aprinderea prin statie-receptor, ai nevoie de un switch opto in locul intrerupatorului de pe aprindere, care sa separe electric receptia/comanda de aprinderea electronica pentru evitarea interferentelor. Este bine ca cele doua circuite sa fie fizic distantate intre ele iar batiul motorului sa fie legat la masa aprinderii electronice cu un fir flexibil gros. Nu-ti rcomand sa folosesti aprinderea pe alimentare la 6V, ii ajung 5V daca UBEC-ul permite setarea tensiunii de iesire.
Cipriane, daca vrei sa le prajesti, leaga-le iesirile in paralel! (UBEC-urile) Au mai incercat si altii si au reusit! E aproape imposibil sa ai doua din doua-trei cumparate cu aceeasi tensiune de iesire si caracteristica curent/tensiune identice.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 05 May 2013 - 08:28 AM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#11 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 May 2013 - 08:42 AM

Daca ai doua UBEC-uri mari, pastreaza unul si baga pe aprindere unul de 3A cu buzzer. Ii ajunge. Pentru receptie/comanda era bun un pack de capacitate mai mare, 1800 mAh de exemplu. Este model acrobat si servourile mananca curent destul cand le soliciti. Ultimul lucru pe care ti l-ai putea dori este sa te uiti la el neputincios cum cade fara nici un control! Nu stricau doua voltmetre, pe fiecare pack cate unul, dupa intrerupatoare. Le gasesti si in tara sub 20 Lei/buc.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#12 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 May 2013 - 08:42 AM

Cel mai simplu:life pe receptie,lipo 2s pe aprindere.Si gata,fara ubecuri si alte artificii...
0

#13 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1053
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 May 2013 - 08:48 AM

dece sa foloseasca 2 u bec uri daca iesirile sunt legate in paralel?
se pot folosi ambele fara sa fie unite si alimenteaza receptorul pe 2 canale diferite
eu la iak asa folosesc si nu am nici cea mai mica problema din contra la primul zbor am ramas doar intr-un pack si sa dovedit a fi eficienta alimentare duala :good:
bafta si minuni
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#14 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 May 2013 - 08:56 AM

Vezi postareaCiprian97, la 05 May 2013 - 08:42 AM, a spus:

Cel mai simplu:life pe receptie,lipo 2s pe aprindere.Si gata,fara ubecuri si alte artificii...


Da-i Lipo direct pe aprindere, 8,4V si ai rezolvat-o instant. Nu accepta decat max 6,1V. Si te rog sa nu mai induci omul in eroare cand nu stii EXACT despre ce este vorba. Ce crezi tu este una, REALITATEA este alta. Am zeci de ani in urma cu electronica, tu abia ai vazut cateva electrice si NICI UN TERMIC, mai ales benzinar, care are probleme specifice diferite fata de motoarele nitro. Nu mai zic nimic de faptul ca in afara de cateva gogoloaie de plastic negru, tu nu VEZI nimic in acele module electronice - principiu de functionare, proiectare, constructie, parametri.....
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#15 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 May 2013 - 09:20 AM

Mea culpa.Nu m-am uitat exact la cat se alimenteaza aprinderea.lipo 2s+ubec mic care sa scoata 5v.Pe receptie,duc servourile s30003 aproape 7.2 volti cat scoate direct Life-ul de 2 celule?Eu am avut ceva dubii cand am alimentat cu 6,3v 3 servo s3003 cu gandul ca e ceva peste 6v....
0

#16 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 May 2013 - 09:25 AM

Multumesc de sfaturile utile ale tuturor . Incet , incet incep sa pricep deja despre ce e vorba .
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#17 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 May 2013 - 09:30 AM

Vezi postareaGigiGL, la 05 May 2013 - 08:56 AM, a spus:

Da-i Lipo direct pe aprindere, 8,4V si ai rezolvat-o instant. Nu accepta decat max 6,1V. Si te rog sa nu mai induci omul in eroare cand nu stii EXACT despre ce este vorba. Ce crezi tu este una, REALITATEA este alta. Am zeci de ani in urma cu electronica, tu abia ai vazut cateva electrice si NICI UN TERMIC, mai ales benzinar, care are probleme specifice diferite fata de motoarele nitro. Nu mai zic nimic de faptul ca in afara de cateva gogoloaie de plastic negru, tu nu VEZI nimic in acele module electronice - principiu de functionare, proiectare, constructie, parametri.....



Multumesc mult de sfaturile utile date .
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#18 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 May 2013 - 09:39 AM

Vezi postareaAdrianDim, la 05 May 2013 - 09:30 AM, a spus:

Multumesc mult de sfaturile utile date .


Pentru putin! Multe zboruri frumoase si aterizari ca la carte!
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#19 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1053
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 May 2013 - 10:02 AM

hai sa va arat ce folosesc eu pe yak :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 05052013216.jpg
  • Imagine atasata: 05052013215.jpg
  • Imagine atasata: 05052013214.jpg
  • Imagine atasata: 05052013218.jpg
  • Imagine atasata: 05052013217.jpg

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#20 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 May 2013 - 10:03 AM

Vezi postareastelu82, la 05 May 2013 - 10:02 AM, a spus:

hai sa va arat ce folosesc eu pe yak :


O.... perfect ! Multumesc!
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#21 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1053
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 May 2013 - 10:04 AM

iar placa este hommade de Radu39

nu lua in considerare schema lui ciprian
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#22 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 05 May 2013 - 10:19 AM

Da, se poarta si powerbox-ul, doua alimentari pe receptie/comanda, selectate automat in functie de starea celor doua surse de alimentare pentru a avea garantia alimentarii neintrerupte a receptiei/comenzii. Dar vorba unui coleg, "paza vegheaza, dar nu garanteaza"!
... Nu-mi iese din minte faza vazuta pe viu acum o saptamana la Rapa cand un YAK 54 mare (2,2m) de la PILOT RC a cazut ca bolovanul cu tot cu powerbox..... M-a durut sufletul.... Prefer varianta mai simpla, UNA, dar BUNA! Verific legaturile, starea acumulatorului - de asta am zis de voltmetru - si nu ma doare capul! Nu il ridici daca simti o cat de mica neregula, fie si un tremurat de servo. Remediezi si apoi il zbori.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#23 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 May 2013 - 09:46 PM

Multumesc mult de sfaturi!
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 May 2013 - 01:31 PM

Cand am sugerat LiFe, credeam ca ai un motor pe metanol. De aceea iti si uram ''bun venit pe bulevardul metanolului''. Daca pentru receptie este excelent, pentru aprinderea care nu accepta peste 6,1V, este prea mult. Deci, pentru aprindere este, musai, nevoie de UBEC. Pentru receptor, as merge, tot pe un LiFe, fara UBEC.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 May 2013 - 01:31 PM

0

#25 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 10 May 2013 - 09:25 PM

Dragi colegi,
Datorita sfaturilor voastre am reusit sa deslusesc si sa rezolv partea electronica(mii de multumiri tuturor).
Dar am o alta dilema : Rezervorul primit cu avionul are 3 stuturi la iesire din el. Motorul este cel de sus (pe benzina) .Imi explica cineva si mie cum se face alimentarea cu combustibil la un asemenea tip de motor? As fi multumit si cu o mica "schita" sa ma lamuresc si cu acest aspect (uneori am impresia ca am intrat intr-o hora care nu era inca pentru mine), dar AMBITIE si PASIUNE am cat sa trec de aceste aspecte (sper eu minore). :)
Multumesc tuturor ce-si vor pierde vremea cu mine ! :))
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 May 2013 - 03:36 AM

In principiu ai doua tevi care duc in partea superioara a rezervorului si una, cu un tub flexibil si o greutate, care sta pe fundul rezervorului. Aceasta duce la carburator. Una din tevile de sus va servi pentru aerisire. De ea este legat un furtun, strans in ''SS'' si cu capatul liber. Nu-ti fie frica, nu va curge benzina, dar, se va egaliza presiunea din rezervor cu cea atmosferica. Cea de-a treia teava va avea un furtun cu un dop. Pe acolo vei alimenta.
Multa, multa bafta.
0

#27 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 11 May 2013 - 05:18 AM

Asa se conecteaza.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#28 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 11 May 2013 - 05:25 AM

Daca tot se vorbeste de alimentarea motoarelor termice,la un motor obisnuit termic,ASP 46a de exemplu,cum se alimenteaza?Banuiesc ca nu la fel...
0

#29 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 11 May 2013 - 06:18 AM

Vezi postareaCiprian97, la 11 May 2013 - 05:25 AM, a spus:

Daca tot se vorbeste de alimentarea motoarelor termice,la un motor obisnuit termic,ASP 46a de exemplu,cum se alimenteaza?Banuiesc ca nu la fel...


Banuiesti bine. O mica diferenta: Nu au pompa de combustibil si pe toba exista un stut pe care se baga furtunul care la benzinare ramane in aer. Prin el intra presiunea din toba in rezervor pentru a impinge combustibilul spre carburator, direct. Nu mai exista stutul de puls de pe carter ca la benzinare, folosit la actionarea pompei. Benzinarele au pompa de combustibil, cele pe metanol nu au. Benzina e mai inflamabila si nu se poate folosi acest sistem. Metanolul se aprinde prin compresie, ajutat de temperatura bujiei calde cu rezistenta electrica, asemanator motoarelor Diesel, iar benzina prin scanteie cu bujie clasica si aprindere electronica.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#30 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 11 May 2013 - 06:32 AM

Si iata ca am rezolvat si problema asta .Am inteles . Va multumesc inca o data tuturor pentru bunavointa aratata. Multa stima tuturor! Aterizari line! Voi pune si poze cu "impricinatul" cu fazele in care se afla , apoi vor urma poze si filmari sper eu cat mai multe si mai frumoase!
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro