Modelism - RHC Forum: Setari statie Centra CUK-2402 (Walkera WK-2402) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Setari statie Centra CUK-2402 (Walkera WK-2402)

#1 Useril este offline   Mato 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 29-May 11

Postat 03 May 2013 - 08:26 AM

Salut,

Desi nu sunt chiar incepator in domeniul RC, nu pot spune acelasi lucru pe parte de aeromodelism(pana acum m-am jucat cu modele auto.. si doar electrice din motive subiective).
De curand m-am hotarat sa imi incerc si eu abilitatile de "pilot" si am nevoie de ajutorul vostru pentru a reusi sa pun in functiune un model.
Pe scurt am un elicopter care este Imagine atasata: 20130503_074741.jpgechipat cu receptor P-RCX-27 (de la Century UK) si statie Centra CUK-2402.Datorita faptului ca nu ma impac deloc cu elicopterele, as vrea sa folosesc statia si receptorul pentru a echipa un aeromodel (F4U Corsair 800mm)
Din pacate nu am gasit niciun fel de documentatie in acest sens. singurele informatii relevante pe care le-am gasit sunt urmatoarele:
- in manual este o fraza care spune ca statia poate fi utilizata pentru heli/airplane
- Statia se pare ca este o Walkera WK-2402 rebrandata

Intrebarile sunt urmatoarele:
- pot utiliza statia si receptorul pentru a echipa avionul sau trebuie sa ramana pe un elicopter (ceea ce ar incheia premature topicul)?
- Daca da, cum anume se procedeaza(setari, modificari firmware daca este cazul, alte informattii utile)?

Multumesc anticipat tuturor celor care au cel putin rabdarea sa citeasca ce am scris mai sus si cu atat mai mult celor care ma pot ajuta in acest sens.

P.S. Am atasat cateva poze cu statia si receptorul.

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: 123.jpg

0

#2 Useril este offline   Mato 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 29-May 11

Postat 03 May 2013 - 08:32 AM

Si inca 2 poze cu statia

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: 20130503_075046.jpg