Care poate fi problema ? Teecomanda, variatorul, interferente ???
#31
Postat 15 May 2013 - 02:29 PM
Ma gandeam ca poate ar fi mai bine ca inainte de fiecare incarcare sa descarc complect acumulatorul si sa calculez in functie de amperajul incarcatorului timpul de incarcare si sa las acumulatorul timpul respectiv la incarcat.
sau
Eu am doua incarcatoare dar nici unul nu are martor care sa imi zica atunci cand bateria e incarcata. Nu stiti ceva schema electrica, care sa se poata atasa la un incarcator si sa faca treaba aceasta ?
Intreb si vreau sa fac lucrul acesta deoarece daca trebuie incarcat acumulatorul cand nu e descarcat de tot atunci se da toata treaba peste cap.
Va multumesc
#32
Postat 15 May 2013 - 03:27 PM
Aceasta postare a fost editata de navigator: 15 May 2013 - 03:31 PM
#33
Postat 15 May 2013 - 06:12 PM
Asta am inteles ce zici, dar intrebarea e cat il las la incarcat daca il pun partial incarcat (nu stiu cat e incarcat 20%, 50%, 60%) ?
Il las pana tensiunea care cade pe bornele acumulatorului cu incarcatorul pe el este de..... ??? Sau cum alfel imi dau seama ca e full incarcat ? Aceasta este marea mea dilema.
#34
Postat 15 May 2013 - 11:46 PM
Incarcatoarele pentru acumulatoarele cu Pb, incarca la tensiune constanta si limiteaza curentul de incarcare cum spune lumea aici la 10% din capacitatea acumulatorului (daca e de 7A, limiteaza la 0.7A), curentul scazind apoi spre 0 (curentul de 50mA nu le face rau) la finele incarcarii (spre 14,4V). Sa nu incarci acumulatorii la alimentatoarele obijnuite. Vor da curent maxim trecut pe eticheta si la tensiunea maxima a alimentatorului ! Spun asta pentru ca mi s-a parut ciudata intrebarea ta "de unde stii cind e incarcat". Timpul de incarcare trebuie sa fie de 12-14 ore si este dictat de gradul de descarcare. Treaba cu incarcarea rapida la Pb acid, las-o pentru altii. Incarcatoarele cu pretentii, controleaza incarcarea si functie de temperatura bateriei si a mediului ambiant.
Incarca acumulatorii doar cu incarcatoare specializate.
Bafta.
Aceasta postare a fost editata de dodo007: 15 May 2013 - 11:46 PM
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
#35
Postat 16 May 2013 - 08:35 PM
Serby13, la 15 May 2013 - 06:12 PM, a spus:
Asta am inteles ce zici, dar intrebarea e cat il las la incarcat daca il pun partial incarcat (nu stiu cat e incarcat 20%, 50%, 60%) ?
Il las pana tensiunea care cade pe bornele acumulatorului cu incarcatorul pe el este de..... ??? Sau cum alfel imi dau seama ca e full incarcat ? Aceasta este marea mea dilema.
N-ai citit atent ce ti-am scris mai sus. Daca ai incarcator adevarat pentru Pb, cu tensiune constanta si limitate de curent (sa stii ca nu e ceva scump), nu trebuie sa-ti faci griji cat il tii la incarcat si cat era incarcat. E ca la telefonul mobil cu acumulator LiIon pe care poti sa-l bagi oricand la incarcat, isi ia cat ii mai trebuie. Asta ti-a spus si dodo007. Daca il incarci cu un simplu alimentator ce da o tensiune redresata dar nestabilizata, nu ai nici un control asupra situatiei si poti sa strici acumulatorul, poate si alimentatorul si mai faci si o boacana mai mare.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 16 May 2013 - 08:38 PM
#36
Postat 17 May 2013 - 11:13 AM
Mai am o nedumeriere de ce se intampla cele descrise mai jos:
Telecomanda HobbyKing HK6S FHSS 2.4GHz daca pun motorul pe mansa din stanga ( mansa fara revenire ) atunci am 4 trepte de viteze, de fapt turantia la motor se schimba in trepte (4) nu gradat. In schimb daca mut motorul pe mansa din dreapta (mansa cu revenire) atunci totul e bine motorul se tureaza lin frumos pana mansa ajunge in capat. De ce oare ?
#37
Postat 17 May 2013 - 01:43 PM
Serby13, la 17 May 2013 - 11:13 AM, a spus:
Mai am o nedumeriere de ce se intampla cele descrise mai jos:
Telecomanda HobbyKing HK6S FHSS 2.4GHz daca pun motorul pe mansa din stanga ( mansa fara revenire ) atunci am 4 trepte de viteze, de fapt turantia la motor se schimba in trepte (4) nu gradat. In schimb daca mut motorul pe mansa din dreapta (mansa cu revenire) atunci totul e bine motorul se tureaza lin frumos pana mansa ajunge in capat. De ce oare ?
Pai raspunsul ti l-ai dat singur: mansa fara revenire lucreaza in trepte, mansa cu revenire, fara. Daca desfaci radiocomanda si dai la o parte acea piesa metalica de pe zimtii corespunzatori mansei fara revenire, o sa mearga lin. Succes!
Aceasta postare a fost editata de b75danny: 17 May 2013 - 01:43 PM
#38
Postat 17 May 2013 - 02:52 PM
Aceasta postare a fost editata de navigator: 17 May 2013 - 02:54 PM
#39
Postat 17 May 2013 - 03:34 PM
Trebuie sa fie alceva problema dar nu stiu ce.
Chestia e ca am folosit 2 bucati din acelasi timp de telecomanda pe 2 variatoare ( acelasi model ) si face la fel deci nu are cum sa fie variatorul defect.
Nu stiu care e problema,
#41
Postat 17 May 2013 - 09:01 PM
DanB, la 17 May 2013 - 06:18 PM, a spus:
Doar il completez pe DanB: trebuie calibrat pe acea mansa (pe acel canal).
#42
Postat 17 May 2013 - 09:25 PM
Aceasta postare a fost editata de furios: 17 May 2013 - 09:26 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#43
Postat 17 May 2013 - 10:24 PM