Modelism - RHC Forum: Care poate fi problema ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Care poate fi problema ? Teecomanda, variatorul, interferente ???

#1 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 02 May 2013 - 04:13 PM

Salutari
Vreau sa va descriu in cele ce urmeaza o problema pe care am intampinat-o si caruia nu i-am gasit nici o explicatie si de aceia rog pe cei mai experimentati dintre voi sa imi dea ceva idei.
Am iesit sambata sa fac probe de distanta (pe uscat) cu barcuta si am intampinat urmatoarea problema:
Am testat-o la diferite distante dar de la aproximativ 300 - 350m nu mai mergea comanda pentru variatorul de turatie de la motor dar restul comenzilor mergeau: carma, swichi lumini, cuve tot. Toate mergeau si la 1km fara probleme doar cu mici intarzieri.
Am telecomanda HobbyKing HK6S FHSS 2.4GHz 6 canale, si variatorul de turatie e facut cu PIC16F627.
Se poate sa imi ziceti din ce cauza se intampla problema.
Intre timp am veriicat si pe alt canal dar este exact aceasi problema, am incercat-o pe apa si pe 150m nu mai functioneaza variatorul dar dupa cum ziceam mai sus restul merg perfect.
Va rog frumos sa ma ajutati cu orice idee, poate este cineva care a mai patit asa ceva.
Va multumesc
0

#2 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 02 May 2013 - 04:24 PM

Ai inercat si cu alt regulator?O locatie?
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#3 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 02 May 2013 - 04:52 PM

Nu am incercat cu alt regulator.
Ar trebui sa sincronizez emitorul cu receptorul ? Nu am facut-o dar se zice ca este facuta sincronizarea din fabricatie.
Sunt din cluj napoca
0

#4 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 02 May 2013 - 08:30 PM

...daca esti sigur pe integritatea si calitatea acumulatorilor incearca un uBEC de v-o 3-5A, totodata respecta regulile de pozitionare ale antenelor la tx si rx , daca problema persista schimba statia insa sufocarea receptorului e de obicei un simptom al lipsei de curent !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#5 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 02 May 2013 - 08:52 PM

E posibil si asta,ca sa te lamuresti alimenteaza receptorul dim trei baterii,scoate firul rosu de la mufa regulatorului.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#6 Useril este offline   stelian 

  • NAVOMODELE CNX
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2400
  • Inregistrat: 01-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti_Militari Tel 0721 241 744

Postat 02 May 2013 - 09:52 PM

Incearca un regulator analogic si daca tot nu ii dai de cap inlocuieste receptorul, se pare ca orezarul a inceput sa nu isi mai faca treaba la locul de munca :blush:
facebook
https://www.facebook...3/photos_stream

https://www.facebook...le.7/photos_all

Alte barcute construite , poze de pe alte meleaguri !
http://forum.rcdesig...read274739.html

0721 241 744 VODAFONE
0762 028 013 COSMOTE



[Mail stelianionascu@yahoo.com [/size]
0

#7 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 02 May 2013 - 09:57 PM

Si eu tot analogice folosec,doar cu alt Pic si BEC intern de 5A.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#8 Useril este offline   mariandmd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2161
  • Inregistrat: 04-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 May 2013 - 11:14 PM

Incearca sa pui un fail save. De obicei amplifica un pic semnalul si da rezultate bune

Aceasta postare a fost editata de mariandmd: 02 May 2013 - 11:15 PM

0

#9 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 02 May 2013 - 11:16 PM

Mersi de raspunsuri.
Am bec extern de 3A si pe langa am la regulator becul incorporat deci nu ar trebui sa fie probleme.

"totodata respecta regulile de pozitionare ale antenelor la tx si rx , daca problema persista schimba statia insa sufocarea receptorului e de obicei un simptom al lipsei de curent !!!"
poti te rog sa imi explici mai pe larg cu pozitionarea antenelor si cu sufocarea ca aici m-ai cam pierdut ? Mersi mult. Nu de alta dar si eu ma gandeam la interferente si poate asta e problema. Tx - ul are antena incorporata.
0

#10 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 03 May 2013 - 05:57 AM

Problema la 2,4 ar fi ca receptorul sa fie montat la partea de sus al capacului si antena scoasa in exterior pe verticala ,mai poti incerca o rebinduire Tx-Rx ,se pare ca totusi e o problema de comunicare.Daca ai bec extern sper ca ai scos firul rosu de la ESC.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#11 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 03 May 2013 - 06:17 AM

Antena si receptorul sunt pozitionate sus. Antena este vertical scosa prin capac. O sa fac cateva poze sa va arat.
O sa incerc cu o rebinduire eu sper ca asta sa fie problema. Firul rosu e deconectat de la variator ( nu l-am lipit nici o data).
Daca nu oricum azi mai fac rost de o telecomanta si de un variator si o sa fac combiaii intre ele sa vedem ce iasa. O sa va tin la curent dar intre timp orice idee e binevenita.
0

#12 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 03 May 2013 - 07:55 AM

....fail -safe nu amplifica nimic, tipul regulatorului nu are nici o treaba iar rebinduirea nu te ajuta cu nimic atat timp cat restul functiilor isi fac treaba, repozitioneaza receptorul si verifica conexiunile, totodata muta regulatorul pe alt canal si incearca sa vezi cum functioneaza fara a cupla servourile de cuve, sufocarea receptorului poate fi cauzata de consumul exagerat al servourilor care lucreaza in fortaj ca urmare a dimensionarii sau pozitionarii gresite a parghiilor !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#13 Useril este offline   costelino 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 71
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Afumati, Ilfov

Postat 03 May 2013 - 09:52 AM

Pune mansa pe zero si apoi incearca din nou. Se pare ca unele exemplare ale acestui model de telecomanda au scurte intreruperi de semnal, iar daca esti cu barca in mars si ai un regulator cu protectie la porniri accidentale (cum sunt cele cu PIC prezentate pe acest forum), motorul se opreste pana revii cu mansa pe zero.
0

#14 Useril este offline   dodo007 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Turnu Severin

Postat 04 May 2013 - 03:30 AM

Salut,
Si eu cred ca se pierde semnalul (sau calitatea comunicarii) intre receptor si regulator.
Ai PM.
Bafta.
PLANURILE DE CONSTRUCTIE A BARCUTEI TIP ALLEN DIN ACEST TOPIC (upload sept 2016): allanplanbarcuta rar
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
0

#15 Useril este offline   DigitAll 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 23-January 09
  • Gender:Male
  • Location:ARAD

Postat 04 May 2013 - 08:13 AM

Vezi postareaSerby13, la 03 May 2013 - 06:17 AM, a spus:

Antena si receptorul sunt pozitionate sus. Antena este vertical scosa prin capac. O sa fac cateva poze sa va arat.
O sa incerc cu o rebinduire eu sper ca asta sa fie problema. Firul rosu e deconectat de la variator ( nu l-am lipit nici o data).
Daca nu oricum azi mai fac rost de o telecomanta si de un variator si o sa fac combiaii intre ele sa vedem ce iasa. O sa va tin la curent dar intre timp orice idee e binevenita.


Nu are rost sa te pui sa schimbi electronice prin barca. Fa multe drumuri cu barca pana in 50m sa fii sigur ca nu iesi din raza de actiune.
Daca si aproape de mal se va comporta la fel atunci este o problema la un modul electronic. Probabilitatea cea mai mare este UBEC-ul ; scoate mufele de la servouri cuve din receptor ,apoi retesteaza
Daca aproape de mal barcuta merge bine, atunci clar este o problema de comunicare. Pt teste,muta pozitia receptorului in barca si cablu cat mai scurt intre ESC si receptor. La receptor verifica optic daca nu cumva s-a fisurat firul de antena si pozitioneaza-l cat mai sus posibil. Daca si asa se va comporta la fel, atunci ai 2 variante: antena externa in 2,4GHz sau schimbi RC.
Tel : 0768080180
0

#16 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 May 2013 - 09:47 AM

Salut,
revin cu noi informatii. Toate testele le-am facut pe uscat nu pe apa.
Am facut probe cu servourile scoase si a crescut distanta la care merge pe uscat de la 350m la aprox 500m.

Intre timp am facut probe cu alt RX si TX ( cu un e-fly) si se comporta la fel exceptand doar distanta la care apare problema adica pe la 600m ( cu toate servourile cuplate), am antena externa montata de 5dB. Restul functiilor functioneaza perfect si mai departe ( basculare, lumini, carma). Oricum este prea putin deoarece pe barcuta de pe care am luat-o batea linistit pe uscat pana la 1000m.
Telecomanda HobbyKing HK6S FHSS 2.4GHz am luat-o si am pus-o pe cealalta barcuta si merge bine fara probleme pana pe la 800m cu toate cuplate pe barca. De unde am tras concluzia ca telecomanda ( RX si TX ) nu este de vina.

Configuratia celor doua barcute este identica excepand cablajul de la variator care este modificat la cea cu probleme, este modificat fata de versiunea de aici de pe forum (versiune pe care o am pe barcuta care merge) de unde am tras concluzia impreuna cu colegul dodo007 ca se poate ca aceasta sa fie problema, adica sa se altereze semnalul.
Atasez poze cu cele doua variante de cablaj si intre timp o sa mut si variatorul de pe o barca pe alta sa vedem daca se confirma.
Prima poza este cu cel de pe forum si a doua cu cel modificat.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Serby13: 04 May 2013 - 09:50 AM

0

#17 Useril este offline   DigitAll 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 23-January 09
  • Gender:Male
  • Location:ARAD

Postat 04 May 2013 - 01:45 PM

Este greu sa analizezi 2 cablaje fara dispunerea componentelor . Eu nu pot face legatura intre dispunerea componentelor si distanta dintre Rx si Tx. Mai repede m-as axa spre pozitionarea RX in barca si lungimea firelor intre acesta si ESC .
Chiar sunt curios unde e problema....
Tel : 0768080180
0

#18 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 May 2013 - 03:12 PM

Atasez schema electrica de la variator precum si pozitionarea pieselor pe cablaj.
Sper sa fie ok.

Fisiere atasate


0

#19 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 May 2013 - 03:20 PM

Atasez poze cu interior, cat s-au putut de bine:

Fisiere atasate


0

#20 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 04 May 2013 - 03:20 PM

O poza cu montajul realizat ar fi relevant ,si calitatea pieselor conteaza ,tranzistori 2Sc si draivere.
Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

#21 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 May 2013 - 03:22 PM

.....

Fisiere atasate


0

#22 Useril este offline   DigitAll 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 23-January 09
  • Gender:Male
  • Location:ARAD

Postat 04 May 2013 - 09:34 PM

Daca ai testat RC si e ok, iti recomand sa scoti firul de la esc afara din manunchiul ala de fire si sa il bagi direct in RX . Renunta si la inelul de ferita ca sa nu ai bucla pe acel cablu. Fa un test...
La ESC totul pare ok .
Tel : 0768080180
0

#23 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 13 May 2013 - 02:34 PM

Salutari,
i-am dat de capat la problema. Se pare ca era inelul de ferita de pe comanda regulatorului, inel la care am renuntat si acum merge bine, am mers pana la 310m pe balta si mai mergeam dar nu mai era fir pe tambur ( la batu cu, care am legat barca :) )
Oricum intre timp am facut si alt regulator cu 8 finali si la-am testat fara inel de ferita si mergea si la 500m pe uscat, dupa care am pus inelul de ferita si nu mai mergea numai pana pe la 250m pe uscat, asa ca am renuntat la inel si am scurtat fierele la regulator si totul e ok.

Este foarte interesant ca am facut impreuna cu un coleg de servici inca o barcuta in paralel cu cea in cauza si sunt practic gemene din toate punctele de vedere si barcuta aceea merge cu inel de ferita pana la 500m ( ca mai mult nu am testat) si la cea in cauza nu . Foarte foarte dubios.

O zi buna sa aveti

Aceasta postare a fost editata de Serby13: 13 May 2013 - 02:35 PM

0

#24 Useril este offline   DigitAll 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 23-January 09
  • Gender:Male
  • Location:ARAD

Postat 14 May 2013 - 10:48 PM

Vezi postareaSerby13, la 13 May 2013 - 02:34 PM, a spus:

Este foarte interesant ca am facut impreuna cu un coleg de servici inca o barcuta in paralel cu cea in cauza si sunt practic gemene din toate punctele de vedere si barcuta aceea merge cu inel de ferita pana la 500m ( ca mai mult nu am testat) si la cea in cauza nu . Foarte foarte dubios.



Eu cred ca "geamana" nu are receptorul in aceeasi pozitie ...
Tel : 0768080180
0

#25 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 15 May 2013 - 07:56 AM

Are receptorul in aceasi pozitie.
Lucram la ele ceva de genu: eu faceam el copia tot pe barca lui. Inclusiv pozitionare receptor si antena.
Oricum e dubios tare de tot ca la el merge cu inele si la mine nu merge cu inele de ferita. Asta e, oricum eu sunt ff multumit ca merge asa.
Mai am cateva intrebari daca se poate.
1. Telecomanda HobbyKing HK6S FHSS 2.4GHz daca pun motorul pe mansa din stanga ( mansa fara revenire ) atunci am 4 trepte de viteze, de fapt turantia la motor se schimba in trepte (4) nu gradat. In schimb daca mut motorul pe mansa din dreapta (mansa cu revenire) atunci totul e bine motorul se tureaza lin frumos pana mansa ajunge in capat. De ce oare ?
2. Configuratie barca: Catamaran, Motor 755/40, elice de 50 in 3 pale, acumulator 12V 7,2Ah well, greutate barca aproximativ 5,7kg fara nada, bec extern 5V 3Ah, regulator cu PIC16F627 si IRF-uri.
Eu pot sa duc cu ea aproximativ 2 drumuri dus intors pana pe la 250m si poate ar mai merge unul de 120m, ceea ce inseamna aproximativ 1250m. Intrebarea mea este: cat ar trebui sa fie autonomia in conditiile date ? Ale voastre ( daca au aproximativ aceasi configuratie) ce autonomine au? Ar trebui sa fie mai mare sau nu ?

Va multumesc pentru informatii.
0

#26 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 15 May 2013 - 08:15 AM

...in primul rand barca ta nu-i catamaran, dar indiferent de tipul barcii autonomia e data de calitatea acumulatorului, de corectitudinea montarii ansamblului propulsor, de greutate, de forma si cel mai important , modul in care incarci acumulatorul; multi dintre voi nu-l incarcati nici corect si nici suficient iar de aici incep problemele legate de autonomie sau functionare ,in configuratia ta autonomia ar trebui sa fie de cel putin 4-5 km, asta presupunand minim 10 drumuri la 200m ,dus/intors iar consumul nu ar trebui sa depaseasca 5A, faptul ca cedeaza dupa 2-3 drumuri sugereaza un consum mare dat probabil de alinierea defectuoasa a motorului cu axul elicei !!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 15 May 2013 - 08:17 AM

...tabula crasa, mortua est!
0

#27 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 15 May 2013 - 08:43 AM

Vezi postareaipsihi, la 15 May 2013 - 08:15 AM, a spus:

...in primul rand barca ta nu-i catamaran, dar indiferent de tipul barcii autonomia e data de calitatea acumulatorului, de corectitudinea montarii ansamblului propulsor, de greutate, de forma si cel mai important , modul in care incarci acumulatorul; multi dintre voi nu-l incarcati nici corect si nici suficient iar de aici incep problemele legate de autonomie sau functionare ,in configuratia ta autonomia ar trebui sa fie de cel putin 4-5 km, asta presupunand minim 10 drumuri la 200m ,dus/intors iar consumul nu ar trebui sa depaseasca 5A, faptul ca cedeaza dupa 2-3 drumuri sugereaza un consum mare dat probabil de alinierea defectuoasa a motorului cu axul elicei !!!

Alinierea motor ax am facut-o cu ampermetru montat sa verific consumul, astfel incat dupa ce am terminat de aliniat axul cu motorul aveam un consum in gol de aproximativ 0,75 Ah.
Eu cred ca problema poate fi de la incarcarea acumulatorilor, tu ce incarcator folosesti la ei poate imi zici o marca sau un tip de incarcator care sa fie bun si sa se potriveasca, ca ceeea ce am eu nu cred ca e ok, din cauza aceasta aveam si eu dubii.

Mersi
0

#28 Useril este offline   Serby13 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 10-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 15 May 2013 - 10:33 AM

Eu imi incarc acumulatorii la tensiune constanta de 14,7V si 710mA, este bine ? Este un incarcator gasit pe la munca.
0

#29 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 15 May 2013 - 12:11 PM

...eu folosesc un incarcator cu soft de detectie, ultramat 25 iar incarcarea acumulatorilor cu pb de 6 sau 12v o fac folosind programul pt lithiu-ion, 2 respectiv 4s, tu poti opta pentru un IMAX B6, il gasesti la sierra iar incarcarea te sfatuiesc sa o faci cu acelasi program !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#30 Useril este offline   manolo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3555
  • Inregistrat: 25-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti prin 4
  • Interests:Navo

Postat 15 May 2013 - 01:41 PM

Consumul in gol spune si nu prea,incearca in cada sa vezi cam cit consuma ,va fi ceva mai mare decit cel real,dar poti sa-ti faci o parere ,binenteles cu un acumulator bine incarcat si bun,dupa masurarea consumului ,tot in cada vezi ce cadere de tensiune ai la bornele acumulatorului, cu motorul la maxim.

Aceasta postare a fost editata de manolo: 15 May 2013 - 01:42 PM

Barcute intinse!
Tel. 0744915775
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro