Modelism - RHC Forum: saibe chiuloasa motor termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

saibe chiuloasa motor termic

#1 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 22 April 2013 - 10:15 PM

salut. am o intrebare.. am un hpi .28 cu vreo 3 litri consumati de 25% motor de hpi savage!
acum am trecut pe 20%.
am 4 saibe intre chiuloasa si camasa pistonului... stiu ca se pun in functie de procentaj.. mai scot una?? sau cum se procedeaza.

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 22 April 2013 - 10:15 PM

mai fac o baie!
0

#2 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 24 April 2013 - 09:03 PM

Vezi postareae.cata, la 22 April 2013 - 10:15 PM, a spus:

salut. am o intrebare.. am un hpi .28 cu vreo 3 litri consumati de 25% motor de hpi savage!
acum am trecut pe 20%.
am 4 saibe intre chiuloasa si camasa pistonului... stiu ca se pun in functie de procentaj.. mai scot una?? sau cum se procedeaza.

am mai scos una... frateeee.. parca e alt motor.
merge mai bine ... se accelereaza mai bine si mai usor.. a crescut si puterea
mai fac o baie!
0

#3 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 28 April 2013 - 03:05 PM

normal ca sa inbunatatit pentru ca ai micsorat camera de ardere si ai marit puterea ,ai facut un fel de tuning ,ai grije cu temperatura ca va creste mai repede si va fi mai mare decat cea normala :good:
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#4 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 29 April 2013 - 08:27 PM

Vezi postareakinderu56, la 28 April 2013 - 03:05 PM, a spus:

....ai grije cu temperatura ca va creste mai repede si va fi mai mare decat cea normala ...


temperatura era deja mare cu un clopot de 18 dintisori, dar a mai scazut cand clopotul a ajuns de 14! eu am doar o saiba de alu intre chiulasa si bloc! oare sa o scot si pe aia? :)) si merg cu 25% cateodata! temeperatura e ok, ca nu am oricum termometru, dat degetometrul zice ca nu doare la atingere! merge masina lui cata ... de rupe asfaltul, fata de a mea, dar el vrea perfection!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#5 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 01 May 2013 - 02:17 PM

Vezi postareahassel, la 29 April 2013 - 08:27 PM, a spus:

merge masina lui cata ... de rupe asfaltul, fata de a mea, dar el vrea perfection!


http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
mai fac o baie!
0

#6 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 02 May 2013 - 09:22 PM

acuma merge si a mea in 3 saibe...plus ca am marit si porturile din camasa...e o adevarata racheta,clopot am de 20 racing ventilat,prinde viteza mare-mare,pe asfalt sare de 80 lejer...daca e reglat bine amestecul nu ar trebui sa se incinga prea tare...

Aceasta postare a fost editata de soarece: 02 May 2013 - 09:22 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#7 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 02 May 2013 - 11:37 PM

cum ai facut asta?
detaliaza si tu plsss.
0

#8 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 04 May 2013 - 11:38 AM

Vezi postareaaiurica, la 02 May 2013 - 11:37 PM, a spus:

cum ai facut asta?
detaliaza si tu plsss.

nu-ti recomand sa umbli la porturi...
motorul hpi f4.6 are 4 saibe stoc. poti scoate una si rezolvi problema cu compresia.. '
daca totusi esti increzator si vrei sa iti faci de lucru, am scos de pe un site strain niste foto:
http://www.rctech.ne...tro-engine.html



Aceasta postare a fost editata de e.cata: 04 May 2013 - 11:39 AM

mai fac o baie!
0

#9 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1558
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 04 May 2013 - 02:20 PM

pai nu prea ai ce sa strici pentru ca din ce vad acolo este un fel de old time tuning. :)
cam cum se facea tuningul de moda veche....slefuire admisie, slefurie supape....etc.

practic acolo se asigura un flux de combustibil/aer mai bun, crescand astfel puterea si rpm.
ma gandesc daca o sa fac.

Soarece nu ai facut si tu poze in timpul operatiunii? chiar este atat de evidenta cresterea performantelor?Eu am o singura viteza si clopot de 17( cred) si teoretic merge cu 65 km/h.daca as pune clopot de 20 prbl ca ar ajunge la 80 doar din asta( nu cred ca intra totusi clopot de 20).


la un motor nou cu compresie extrem de buna se merita scoaterea unei saibe pentru obtinerea unor performante mai bune sau exista posibilitatea obtinerea fix a unui efect negativ datorat unei compresii prea mari?
0

#10 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 04 May 2013 - 07:18 PM

Vezi postareaaiurica, la 04 May 2013 - 02:20 PM, a spus:

pai nu prea ai ce sa strici pentru ca din ce vad acolo este un fel de old time tuning. :)
cam cum se facea tuningul de moda veche....slefuire admisie, slefurie supape....etc.

practic acolo se asigura un flux de combustibil/aer mai bun, crescand astfel puterea si rpm.
ma gandesc daca o sa fac.

Soarece nu ai facut si tu poze in timpul operatiunii? chiar este atat de evidenta cresterea performantelor?Eu am o singura viteza si clopot de 17( cred) si teoretic merge cu 65 km/h.daca as pune clopot de 20 prbl ca ar ajunge la 80 doar din asta( nu cred ca intra totusi clopot de 20).


la un motor nou cu compresie extrem de buna se merita scoaterea unei saibe pentru obtinerea unor performante mai bune sau exista posibilitatea obtinerea fix a unui efect negativ datorat unei compresii prea mari?


saibele au scopul de a mari sau micsora camera de ardere, si se scot sau se adauga pt a pastra cat mai apropiate performantele motorului indiferent de concentratia combustibilului.
(unii ) producatorii recomanda sa se pastreze aceeasi marca si concentratie de nitro, dar recomanda ca dupa x litri sa scoti o saiba ....
mai fac o baie!
0

#11 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 05 May 2013 - 09:45 PM

Vezi postareae.cata, la 04 May 2013 - 11:38 AM, a spus:

nu-ti recomand sa umbli la porturi...
....


nici eu,o mica greseala si arunci si camasa si pistonul,o faci pe risc...poze nu prea am facut decat vreo doua,nu se vede mare lucru in poze...link-ul lui catalin e bun,aia am facut si eu,ce e in link.

Vezi postareaaiurica, la 04 May 2013 - 02:20 PM, a spus:

pai nu prea ai ce sa strici pentru ca din ce vad acolo este un fel de old time tuning. :)
cam cum se facea tuningul de moda veche....slefuire admisie, slefurie supape....etc.

...... chiar este atat de evidenta cresterea performantelor?Eu am o singura viteza si clopot de 17( cred) si teoretic merge cu 65 km/h.daca as pune clopot de 20 prbl ca ar ajunge la 80 doar din asta( nu cred ca intra totusi clopot de 20).




motorul in 2t nu are supape,are guri de baleaj aka porturi iar supapele de pe 4t se slefuiesc cand sunt calaminate/motor statut ani de zile...supapele se scot cu tot cu scaune ,se alezeaza chiuloasa si se pun mai mari in diametru ;) ...si cam da,un fel de old-time tuning...

referitor la viteza : eu nu zic ca n-ajunge la 80 sau la suta darrrr depinde in cat timp,asa s-o lalai 3-400m poate...
a mea se ridica de bot instantaneu si in maxim 50-60m deja fuge cu peste 80,e racheta...jur...pleaca de pe loc agresiv rau!!!
o sa-i rog pe domnii militieni sa faca o mica filmare :o cand o mai scot pe strada,ultima data cineva a sunat acolo,toba aia buku e de vina,scoala si mortii... :D
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#12 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 06 May 2013 - 08:58 AM

pune frate un film, ca tot auzim si nu vedem nimik http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/angry.gifhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/angry.gif
mai fac o baie!
0

#13 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 06 May 2013 - 07:54 PM

Promit ca fac,cand oi avea timp s-o scot pe cartodrom,in curand !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro