Sa fii HoTT... nu e de ajuns
#1
Postat 18 December 2012 - 09:01 PM
18.12.2012 - 02:02 clock
Graupner under the protective shield
The Model Kirchheimer company Graupner has asked the district court Esslinger a protective screen method. Yesterday, the first of some 130 people in Kirchheim were informed about the situation. Afterwards, the director Stefan Graupner and Günter Kölle turned to the press.
...
The shield method "provides protection from enforcement event of insolvency or over-indebtedness, leaving the company in possession,...
http://translate.goo...id%2C76315.html
Nasol cadou de Craciun.
#2
Postat 18 December 2012 - 09:36 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 22 December 2012 - 11:28 AM
Asa se intampla daca lumea nu mai cumpara de la ei, ci de la HK. Eu am de la ei doua statii, MX12 si MX16 pe care le-am cumparat tocmai cu acest gand: "Ia sa-i mai ajut si pe ei, sa nu cumpar doar ieftinataturi de la HK." Se pare ca suportul meu n-a fost de ajuns.
#4
Postat 22 December 2012 - 12:01 PM
Poate numai nemtii sa faca corp comun sa ii sustina, prin cumparari.
Sunt curios daca si cum vor apare in Februarie la targ la Nuremberg.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 December 2012 - 12:02 PM
#5
Postat 22 December 2012 - 02:48 PM
Pariul meu e ca nu vor da faliment, mai degraba e o procedura prin care pot scapa de angajati si angajamente anterioare, asta se deduce din articol.
Daca vorbim de statiile HOTT koreenii de la http://sjproporc.com/ si-au vazut deja sacii in caruta. Eu in continuare sunt sigur (in opozitie cu Wabo) ca statiile Graupner HOTT sunt 100% sjpropo.
Sjpropo a avut nevoie de un vehicul de marketing (ei fac si servo Graupner si Hyperion, ESC si incarcatoare ROBBE, etc). Acum ca radiourile au dovedit ca sunt foarte bune daca Graupner pica pot sa le comercializeze cu alt partener sau chiar sub nume propriu eventual la preturi mai mici sa sparga concurenta. Nu ii subestimati pe koreeni, in electronice sunt no.1 acum. E posibil ca numele de HOTT sa apartina lui Graupner (dar il pot cumpara)
Si daca Graupner da faliment o sa vedem numele Graupner inca mult timp de acum incolo pe tot felul de chestii precum vedem inca Polaroid sau Grundig - firme care demult nu mai exista.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 22 December 2012 - 03:06 PM
Polaroid nu stiu cat de mort este, tocmai a excitat lumea cu o camera care pare clona de Nikon J1, doar ca ruleaza Android. O prezinta la CES in ianuarie. Si, cu ocazia asta, au facut Nikon de ocara, lasand sa se banuie ca si J1 sunt facute de aceasi firma chinezeasca, Sakar.
#7
Postat 22 December 2012 - 03:13 PM
Cu numele de Xihua nu cumpara nimeni ceva peste 50 USD, dai banul si pe aparate scrie Polaroid. Acum cu bani si marketing le poti baga in orice supermarket.
Poti sa faci orice: ceasuri, lanterne, ciorapi, bricege Polaroid; trebuie doar sa negociezi pretul cu detinatorul numelui.
Asadar banuiala ta ca Nikon J1 si Polaroidul pe Android vin din aceeasi fabrica poate fi cat se poate de adevarata.
Nikon isi face singur aparatele de top dar probabil ca cele de doi bani le comisioneaza.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 22 December 2012 - 06:18 PM
"On October 11, 2001, Polaroid Corporation filed for Chapter 11 bankruptcy protection. Almost all the company's assets (including the "Polaroid" name itself, which had become almost synonymous with instant photographs) were sold to a subsidiary of Bank One."
http://en.wikipedia....wing_bankruptcy
Pe Graupner cred ca ii cumpara Jeti :D
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 December 2012 - 06:18 PM
#9
Postat 22 December 2012 - 06:46 PM
Sa ai 130 angajati in Germania pentru o companie care nu produce e foarte mult. Adica nemtii aia, buni sau rai cum or fi sunt platiti cu salarii babane.
Comparat cu horizzonhobby care fac lucruri (nu cu mana lor dar totusi, cam ca Apple) si au 700 angajati si o cifra de afaceri muuult mai mare decat Graupner, 130 angajati e foarte mult.
http://www.horizonho...com/WhereWeAre/
Da cum ziceam la inceput sunt sigur ca statiile HOTT nu sunt in pericol de nici un fel indiferent ce pateste Graupner.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 22 December 2012 - 06:51 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 22 December 2012 - 07:12 PM
2005 profit = -€96k
2006 profit = -€175k
2007 profit = €744k
2008 profit = -€2432k
2009 profit = -€3287k
2010 profit = -€6336k
2011 profit = €2734k
2010 a fost anul dureros... cand au vandut plantatia de balsa si a trebuit sa cotizeze la jrpropo pentru dezvoltarea HoTT.
Si de angajati s-au mai scuturat in timp... 189 (2009), 168 (2010), 125 (2011)
Oricum, e clar ca de la alegerea neinspirata cu iFS li s-a tras, dupa ce au cotizat cine stie cat la Jim Drew, au lichidat in pierdere masiva tot ce a insemnat statie cu iFS.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 December 2012 - 07:13 PM
#11
Postat 13 February 2013 - 06:56 PM
Retineti acest site: http://openhobby.com/
Deocamdata nu e nimic incarcat, oriunde ati merge se vede aceasi pagina din home, dar tot ce e acolo este facut de SJpropo. Posibil ca openhobby sa fie viitorul nume pentru HoTT.
Numele nu are nici o legatura cu open source, explica undeva ca inseamna open business.
Alte doua link-uri la site-uri unde sunt deja review-uri la ce fac:
http://www.bigsquidr...hz-transmitter/
http://rctruckstop.c.../11/open-hobby/
#12
Postat 15 February 2013 - 07:01 PM
ViorelX, la 22 December 2012 - 11:28 AM, a spus:
Nu era mai smecherie sa le donati bani direct din contul dvs de salariu. La webra nu ati cotizat? Nu suntem toti gauritori sau femei de serviciu pe forumul asta sa plangem naiv cu lacrimi de crocodil dupa lipitori de etichete care cica raman fara acadea de lins!
PS. Chiar ii vedeti p`aia la cules de capsuni? Sau ce? Ramane lumea fara graupner si s-a terminat joaca? Va dau eu 200 de etichete de aluminiu cu graupner si nu se schimba nimic.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 15 February 2013 - 07:02 PM
#13
Postat 16 February 2013 - 01:45 PM
AG-74-HESS, la 15 February 2013 - 07:01 PM, a spus:
PS. Chiar ii vedeti p`aia la cules de capsuni? Sau ce? Ramane lumea fara graupner si s-a terminat joaca? Va dau eu 200 de etichete de aluminiu cu graupner si nu se schimba nimic.
Unde e butonul de like :rofl:
#14
Postat 16 February 2013 - 01:56 PM
Ciao Sorin
#15
Postat 16 February 2013 - 01:57 PM
Cand tot netul stia de clown-ul RC-ului Jim Drew, sa te bagi sa ii cumperi sistemul minune RC, care la vremea aia era subiect de pariu la marile intalniri, care pica mai multe Spek sau XPS-uri, denota... nu stiu ce :unsure:
Nu am inteles niciodata de ce nu si-au propus sa aiba propriul sistem RC... cand in 2009 si-au vandut plantatia de balsa din Costa Rica, cu 700.000 puteau cumpara oricare din cele 4 firme cehesti de RC care mai exista in afara de Jeti, mai putin cunoscute la noi. Sau vreo 2 poloneze. Au preferat sa plateasca coreeni si nu stiu cu ce s-au ales drept de proprietate din toata afacerea asta...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 16 February 2013 - 02:00 PM
#16
Postat 16 February 2013 - 04:52 PM
Asa fac majoritatea azi.
Ciao Sorin
#17
Postat 16 February 2013 - 06:37 PM
Sa fiti iubiti.
PS. Ma mira la modelistii, care se vor cu multa experienta, ca pot compara modelele Graupner cu facaturile chinezesti.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 February 2013 - 06:39 PM
#18
Postat 16 February 2013 - 07:46 PM
De la Graupner am avut 4 modele si mai multe motoare inainte de 1989.
Sorin
#19
Postat 17 February 2013 - 02:47 PM
dan_mitea, la 16 February 2013 - 06:37 PM, a spus:
Desi eu nu ma incadrez intre ``cei cu multa experienta``, am detinut/detin futaba, hitec si sanwa toate fabricate in china. Am o sacosa de servouri noi sau scoase dupa modele, iar 90% dintre acestea sunt hitec si futaba; la fel facute in china, sau uneori taiwan sau malaezia. Deci Dane, nu am nimic cu Graupner; ba chiar am avut si model de la ei. Dar lasa-i sa mai priponeasca gloaba, ca e criza frate, ori o lasi mai moale, ori intra alta echipa.... (vezi spre ex piata auto noi,case, terenuri, etc, etc.)
PS. Sincer sa fiu pana la capat, pentru Graupner chiar nu ma invart dupa coada. De webra chiar mi-a parut foarte rau!
Hai ca poate nu se sparge buba! B) Oricum, tu parca futaba zbori..... :good: Ia pune-o cu burta`n sus; ce scrie, germany?
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 17 February 2013 - 02:50 PM
#20
Postat 17 February 2013 - 02:58 PM
De a nu fi capabil sa iti dai seama ce e bun in propria firma si sa pastrezi, si sa arunci balastul, care nu te reprezinta. Nu trebuie sa acoperi toata gama, renunti la ce nu merge, dai oameni afara, ca tot acolo vor ajunge, dar ramane numele firmei pentru ce stie si poate sa faca bine.
Balsa Graupner era mai cunoscuta in lume decat statiile lor. Nu iti vinzi istoria, cu ce ai inceput, cataloagele Graupner care le-am avut in anii 70 cu asta incepeau, 2-3 pagini cu atelierele si tamplariile Graupner, si pe urma veneau modelele.
Nu vinzi asa ceva, cu care poate ca ai exclusivitatea, ca sa ai musai un sistem RC pe care iti pui eticheta, nefiind al tau, cand piata e plina, saturata, si forumurile dau pe dianfara de frustrari al cui sistem RC e mai bun, doar forumurile de aparatura foto mai sunt asa...
Si daca posesorii ar fi mai onesti si ar posta cand li se strica, si cum au fost tratai de service, poate si imaginea unor firme ar fi mai corecta... intreaba pe Laur ca sa intelegi mai bine la ce ma refer.
#21
Postat 19 February 2013 - 08:55 AM
Apoi Johannes a iesit la pensie, la comanda a venit fiul lui Stephan Graupner. Acesta este eniamente comerciant. (afacerist/businessman) Acesta a dus Graupner in era digitala si a internet-ului. Din acest motiv, face miscari dictate de capital si piata, mai putin legate de traditii. A facut ce a facut, a pierdut complet colaborarea cu JR.
JR a inceput sa comercializare sub marca proprie (Spectrum), a eliminat emblema Graupner de pe statii si a deschis alte canale de distributie in Europa (oricum in lume vindea sub nume propriu JR). Practic cind JR a inceput sa vinda si in nume prolriu (Spectrum), Graupner s-a concentrat spre linia Hott, si a continuat sa comercializeze stocurile existente (platite) de statii JR-Graupner. Linia Hott este aproape toata in posesia (licente) Graupner. Din pacate altii se misca mult mai repede.
Liniile de productie care implica manopera, au fost exteriorizate inspre Asia. Si acum (ca la orice firma europeana de RC) productia de carcase se face in firme specializate in mase plastice, productia de cablaje se face in firme specializate, electronica se monteaza in firme specializate, probabil asamblarea se face pe linii asiatice. Eu cred ca ei le si coleteaza, doar Know-how-ul si suportul logistic a ramas in Germania.
Noi avem un coleg (in Oradea), care a lucrat in Graupner, si cunoaste personal pe Johannes si Sephan Graupner. Ne-a mai povestit cite ceva.
#22
Postat 19 February 2013 - 09:03 AM
Mi-e greu sa cred ca colegul nu are stiinta de perioada aia, poate ne spune si wabo cate ceva.
In afacerea cu iFS/XPS cel batran a intrat, nu predase inca fraiele lui Stephan, cel putin asa povesteste Jim Drew pe net, cu el a batut palma.
#23
Postat 19 February 2013 - 09:07 AM
vlad1, la 19 February 2013 - 08:55 AM, a spus:
Apoi Johannes a iesit la pensie, la comanda a venit fiul lui Stephan Graupner. Acesta este eniamente comerciant. (afacerist/businessman) Acesta a dus Graupner in era digitala si a internet-ului. Din acest motiv, face miscari dictate de capital si piata, mai putin legate de traditii. A facut ce a facut, a pierdut complet colaborarea cu JR.
JR a inceput sa comercializare sub marca proprie (Spectrum), a eliminat emblema Graupner de pe statii si a deschis alte canale de distributie in Europa (oricum in lume vindea sub nume propriu JR). Practic cind JR a inceput sa vinda si in nume prolriu (Spectrum), Graupner s-a concentrat spre linia Hott, si a continuat sa comercializeze stocurile existente (platite) de statii JR-Graupner. Linia Hott este aproape toata in posesia (licente) Graupner. Din pacate altii se misca mult mai repede.
Liniile de productie care implica manopera, au fost exteriorizate inspre Asia. Si acum (ca la orice firma europeana de RC) productia de carcase se face in firme specializate in mase plastice, productia de cablaje se face in firme specializate, electronica se monteaza in firme specializate, probabil asamblarea se face pe linii asiatice. Eu cred ca ei le si coleteaza, doar Know-how-ul si suportul logistic a ramas in Germania.
Noi avem un coleg (in Oradea), care a lucrat in Graupner, si cunoaste personal pe Johannes si Sephan Graupner. Ne-a mai povestit cite ceva.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#24
Postat 19 February 2013 - 09:45 AM
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 19 February 2013 - 09:49 AM
#26
Postat 19 February 2013 - 06:07 PM
Zona de statii scumpe a ramas pentru JR (DX9, DX12). Evident in 2005-2006 nimeni nu era convins ca FM-ul e mort.
In 2007 Futaba a scos FASST.
JR facea statii pentru Graupner dar nu aveau drepturi si pentru DSM2. Graupner a ramas blocat cu statii in 35Mhz cand toata lumea migra spre 2.4Ghz. Sfantul Duh le-a calauzit pasii spre sistemul XPS pe care l-au bagat sub numele de IFS in statiile lor facute de JR.
Dar asta nu a fost tot, simultan (putin mai tarziu) au oferit si sistemul Weatronic pe statiile lor (tot cele facute de JR).
E usor acum sa zicem ca nu au facut bine dar trebuia sa bage ceva caci piata de FM era practic moarta.
Aparent vanzarile nu au mers bine asa ca au ajuns la o intelegere cu koreenii de la SJpropo (care fac multe chestii: servo, ESC, chargere) si asa a aparut pe piata sistemul Graupner HOTT (care a existat inainte de al lansa Graupner). In urma acestui acord SJPropo a renuntat sa mai comercializeze aceste statii in nume propriu sau prin alti intermediari. Statiile HOTT au aparut in 2010 toamna, adica au fost multi ani de tranzitie. In 2010 vara Graupner avea in continuare doar statiile produse de JR.
In aceasta clipa HOTT este sinonim cu Graupner si este foarte apreciat.
Separat acordul dintre HH si JR a expirat asa ca JR are acum propria emisie in 2.4Ghz numita DMSS (si vinde in continuare statii DSMX si DSM2 cu module de la HH) si HH (prin Spektrum) vinde statii DSMX sxumpe.
Evident nu stiu ce contin diversele acorduri intre firme dar efectele lor le poate observa oricine e atent.
vlad1, la 19 February 2013 - 08:55 AM, a spus:
JR a inceput sa comercializare sub marca proprie (Spectrum), a eliminat emblema Graupner de pe statii si a deschis alte canale de distributie in Europa (oricum in lume vindea sub nume propriu JR). Practic cind JR a inceput sa vinda si in nume prolriu (Spectrum), Graupner s-a concentrat spre linia Hott, si a continuat sa comercializeze stocurile existente (platite) de statii JR-Graupner. Linia Hott este aproape toata in posesia (licente) Graupner. Din pacate altii se misca mult mai repede.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 19 February 2013 - 06:08 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#27
Postat 19 February 2013 - 06:24 PM
stiganas, la 19 February 2013 - 06:07 PM, a spus:
E usor acum sa zicem ca nu au facut bine dar trebuia sa bage ceva caci piata de FM era practic moarta.
...
Statiile HOTT au aparut in 2010 toamna, adica au fost multi ani de tranzitie. In 2010 vara Graupner avea in continuare doar statiile produse de JR.
...
Ma intreb daca trebuie neaparat sa ai sistem RC propriu ca sa te consideri firma mare sau sa ai succes... :unsure:
Si graba care era ? In toamna lui 2007 incepuse scandalul lui Cisco impotriva RC 2.4G, in primavara lui 2008 Multiplex publica punctul de vedere prin care spunea ca sta pe bara pana in iunie 2008 pentru ca 2.4G este in pericol de a fi banat. Si ei si Hitec s-au apucat de treaba dupa ce s-au asigurat la congresul din vara ca domeniul este securizat. Hitec a scos Aurora in oct 2009, MPX mult mai tarziu in 2010, cam odata cu HoTT. Si ce rau le e la ambii acum...
O mica corectie de date, nu foarte majora.
In vara lui 2010, Graupner inca era pe iFS, Jim Drew scria undeva pe un blog ca tocmai se pregateste sa inceapa migrarea telemetriei XPS la iFS si ca a incasat pentru asta 400k USD.
In toamna Graupner a anuntat ruperea unilaterala a colaborarii cu XPS, si creerea marcii HoTT, poate machete dar statii nu au fost prezentate, pentru ca stiu sigur ca le-au scos pe piata practic in februarie 2011 la Nuremberg.
#28
Postat 20 February 2013 - 04:33 PM
Beschluss vom 13.02.2013
In dem Insolvenzeröffnungsverfahren über das Vermögen der
Graupner GmbH & Co. KG, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim/Teck (AG Stuttgart, HRA 230523), vertr. d.: 1. Graupner Verwaltungs-GmbH, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim/Teck, (persönlich haftende Gesellschafterin), vertr. d.: 1.1. Stefan Graupner, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim/Teck, (Geschäftsführer)
ist heute, am 13.02.2013, um 16:20 Uhr, angeordnet worden (§§ 21, 22 InsO):
Zum vorläufigen Insolvenzverwalter wird Rechtsanwalt Dr. Wolfgang Bilgery, Reinsburgstraße 27, 70178 Stuttgart, Tel.: 0711/xxxxx-0, Fax: 0711/xxxxxx bestellt .
Verfügungen der Antragstellerin über Gegenstände ihres Vermögens sind nur noch mit Zustimmung des vorläufigen Insolvenzverwalters wirksam (§ 21 Abs. 2 Nr. 2 InsO).
Den Schuldnern der Antragstellerin (Drittschuldnern) wird verboten, an die Antragstellerin zu zahlen. Der vorläufige Insolvenzverwalter wird ermächtigt, Bankguthaben und sonstige Forderungen der Antragstellerin einzuziehen sowie eingehende Gelder entgegenzunehmen. Die Drittschuldner werden aufgefordert, nur noch unter Beachtung dieser Anordnung zu leisten (§ 23 Abs. 1 Satz 3 InsO).
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 20 February 2013 - 04:35 PM
#29
Postat 20 February 2013 - 06:37 PM
renatoa, la 20 February 2013 - 04:33 PM, a spus:
Beschluss vom 13.02.2013
In dem Insolvenzeröffnungsverfahren über das Vermögen der
Graupner GmbH & Co. KG, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim/Teck (AG Stuttgart, HRA 230523), vertr. d.: 1. Graupner Verwaltungs-GmbH, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim/Teck, (persönlich haftende Gesellschafterin), vertr. d.: 1.1. Stefan Graupner, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim/Teck, (Geschäftsführer)
ist heute, am 13.02.2013, um 16:20 Uhr, angeordnet worden (§§ 21, 22 InsO):
Zum vorläufigen Insolvenzverwalter wird Rechtsanwalt Dr. Wolfgang Bilgery, Reinsburgstraße 27, 70178 Stuttgart, Tel.: 0711/xxxxx-0, Fax: 0711/xxxxxx bestellt .
Verfügungen der Antragstellerin über Gegenstände ihres Vermögens sind nur noch mit Zustimmung des vorläufigen Insolvenzverwalters wirksam (§ 21 Abs. 2 Nr. 2 InsO).
Den Schuldnern der Antragstellerin (Drittschuldnern) wird verboten, an die Antragstellerin zu zahlen. Der vorläufige Insolvenzverwalter wird ermächtigt, Bankguthaben und sonstige Forderungen der Antragstellerin einzuziehen sowie eingehende Gelder entgegenzunehmen. Die Drittschuldner werden aufgefordert, nur noch unter Beachtung dieser Anordnung zu leisten (§ 23 Abs. 1 Satz 3 InsO).
Decision of 13.02.2013
In the opening of insolvency proceedings over the assets of
Graupner GmbH & Co. KG, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim / Teck (AG Stuttgart, HRA 230523) Vertr. d: 1 Graupner Management GmbH, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim / Teck, (general partner) Vertr., d: 1.1. Stefan Graupner, Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim / Teck, (Managing Director)
today, was on 13/02/2013, at 16:20 clock arranged, (§ § 21, 22 Insolvency Act):
To the provisional liquidator is attorney Dr. Wolfgang Bilgery, Reinsburgstrasse 27, 70178 Stuttgart, Tel: 0711/xxxxx-0, Fax: 0711/xxxxxx ordered.
Orders the applicant on matters of their assets are effective only with the approval of the preliminary insolvency administrator (§ 21 Section 2 No. 2 Insolvency).
The debtors of the applicant (garnishees) is forbidden to pay to the applicant. The provisional insolvency administrator is authorized to collect cash and other assets of the applicant and to accept incoming funds. The garnishee will be asked to pay only with respect to such arrangement (§ 23 Paragraph 1 Clause 3 InsO).
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#30
Postat 20 February 2013 - 06:57 PM
.. noroc de cei cu FPV-ul ca doar asa or sa mai iasa pana in parc .. virtual !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 February 2013 - 07:00 PM