hpi trophy
#1
Postat 07 April 2013 - 11:58 AM
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#2
Postat 07 April 2013 - 12:17 PM
Cu ceva upgrade-uri la sasiu, poate fi folosita si in competitii. Motorul este mai mult decat sufifcient pentru participarea in competitii pe pista din Parcul Copiilor.
EugenS
#3
Postat 07 April 2013 - 12:23 PM
EugenS, la 07 April 2013 - 12:17 PM, a spus:
Cu ceva upgrade-uri la sasiu, poate fi folosita si in competitii. Motorul este mai mult decat sufifcient pentru participarea in competitii pe pista din Parcul Copiilor.
EugenS
Multumesc pt raspuns! Dar te referi la trophy buggy,da?
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#5
Postat 07 April 2013 - 01:05 PM
Truggy este 4.6
Nu am avut aceasta masina dar am vazut-o de multe ori la pista din parc, este rezistenta si motorul se regleaza usor, nu stiu unde ai auzit tu de probleme la motor. Poate probleme rezultate in urma proastei intrebuintari.
Servo-ul de pe directie la modelul cel vechi cu telecomanda in 27MHz stiu ca trebuie schimbat imediat, la modelul acesta nou poate or fi pus un servo mai bun, in orice caz RTR-urile vin mereu cu servo-uri slabe, majoritatea masinilor.
Citeaza
EugenS
Motorul poate sa reziste la un concurs, in rest nu ofera performante ca un motor dedicat pentru competitii de
1000-1500 lei.
Tine cont ca masina o sa traga bine la plecare de pe loc dar marele dezavantaj este ca pe linie dreapta o sa se plafoneze repede, nu are topspeed mare; asta este o comparatie pe langa acele motoare scumpe, sa nu se simta cei care se dau pe maidan si li se pare ca masina lor este cartus.
Aceasta postare a fost editata de Memento: 07 April 2013 - 01:07 PM
#6
Postat 07 April 2013 - 01:27 PM
Memento, la 07 April 2013 - 01:05 PM, a spus:
Truggy este 4.6
Nu am avut aceasta masina dar am vazut-o de multe ori la pista din parc, este rezistenta si motorul se regleaza usor, nu stiu unde ai auzit tu de probleme la motor. Poate probleme rezultate in urma proastei intrebuintari.
Servo-ul de pe directie la modelul cel vechi cu telecomanda in 27MHz stiu ca trebuie schimbat imediat, la modelul acesta nou poate or fi pus un servo mai bun, in orice caz RTR-urile vin mereu cu servo-uri slabe, majoritatea masinilor.
Motorul poate sa reziste la un concurs, in rest nu ofera performante ca un motor dedicat pentru competitii de
1000-1500 lei.
Tine cont ca masina o sa traga bine la plecare de pe loc dar marele dezavantaj este ca pe linie dreapta o sa se plafoneze repede, nu are topspeed mare; asta este o comparatie pe langa acele motoare scumpe, sa nu se simta cei care se dau pe maidan si li se pare ca masina lor este cartus.
Intampaltor, in perioada in care am detinut Trophy-ul am fost posesor si al unui motor " performant". Te rog sa ma crezi ca, pe pista din Parcul Copiilor, acest motor nu a reprezentat o buna alegere.
Un motor cu un cuplu si un top speed mare, combinat cu o pista lipsita de aderenta = lipsa aderenta in toate momentele cursei. Un motor mai "cuminte" atat la pornire cat si la viteze de varf = mai mult control asupra masinii.
Exemplul pe care il dai tu, este valabil, teoretic, pe piste mari, rapide si putin denivelate - din pacate inca nu avem in Romania nici o pista cu aceste caracteristici.
In plus, avantajul motorului " stock " de pe Trophy, l-a reprezentat faptul ca a rezistat atat caznelor supuse de reglajul de catre un incepator, cat si pretentiilor unui participant in competitii.
Toate cele bune
EugenS
#10
Postat 07 April 2013 - 01:42 PM
eu am truggy 4.6 iar viteza este undeva peste 60 km/h.
nu cred ca sunt mari diferente intre ele, dar eu as alege Truggy-ul in cazul in care doresti pentru bashing, coclauri si sarituri( desi nu prea cred ca e ok sa faci sarituri f mari cu ea pentru ca e foarte grea si mi se pare aproape imposibil sa termini ziua cu ea intreaga).
Masina este senzationala, practic fata de stoc mai adaugi un servo pe directie si in pui pe cel schimbat in locul franei si acceleratiei.Eu am o frana senzationala pe toate 4 roti cu servoul stoc de pe directie....deci isi face treaba acolo ok.
As mai alege Truggy, datorita faptului ca are front bumper nefiind astfel expus la lovituri.Truggy ul are motor de 4.6 trophy de 3.5.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 07 April 2013 - 01:43 PM
#11
Postat 07 April 2013 - 01:56 PM
aiurica, la 07 April 2013 - 01:42 PM, a spus:
eu am truggy 4.6 iar viteza este undeva peste 60 km/h.
nu cred ca sunt mari diferente intre ele, dar eu as alege Truggy-ul in cazul in care doresti pentru bashing, coclauri si sarituri( desi nu prea cred ca e ok sa faci sarituri f mari cu ea pentru ca e foarte grea si mi se pare aproape imposibil sa termini ziua cu ea intreaga).
Masina este senzationala, practic fata de stoc mai adaugi un servo pe directie si in pui pe cel schimbat in locul franei si acceleratiei.Eu am o frana senzationala pe toate 4 roti cu servoul stoc de pe directie....deci isi face treaba acolo ok.
As mai alege Truggy, datorita faptului ca are front bumper nefiind astfel expus la lovituri.Truggy ul are motor de 4.6 trophy de 3.5.
Ba m-am gandit si la 4.6 dar eu vroiam o masina care sa coste pana in 1700ron ca imi mai trebe pt ea si combustibil, uleiuri, starter kit,etc
Dar poate fac cei de la hpi ceva teduceri de pasti
GO .28
Hpi F3.5
Sprint 2 flux
#12
Postat 07 April 2013 - 01:58 PM
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 07 April 2013 - 01:59 PM
#13
Postat 07 April 2013 - 04:11 PM
In configuratie stock, este o masina f buna, fara a avea pretentia unei masini de competitie. Nici nu imi doream asta.
Nu am schimbat nimic la ea, doar pneuri, si a luat ceva lovituri si cazaturi zdravene.
Motorul l-am rodat si reglat bine de la inceput cu ajutorul unui prieten si avea niste reprize incredibile.
Mult mai rezistenta de exemplu ca Vapor de la Ansmann (primul meu model termic auto), la care schimbam ceva la fiecare soc.
Cu putina mea experienta in auto zic ca e totusi o alegere buna pentru incepatori sau intermediate unde nu vrei sa ai batai de cap cu motoare, gearing, etc. Opinia mea.
#14
Postat 10 April 2013 - 02:18 PM
EugenS, la 07 April 2013 - 12:17 PM, a spus:
Cu ceva upgrade-uri la sasiu, poate fi folosita si in competitii. Motorul este mai mult decat sufifcient pentru participarea in competitii pe pista din Parcul Copiilor.
EugenS
Cati litri a mancat motorul stoc pana nu a mai avut compresie si ce imbunatatiri ai adus la sasiu ca sa reziste la o finala de 45 de minute ?
#15
Postat 10 April 2013 - 02:45 PM
Memento, la 10 April 2013 - 02:18 PM, a spus:
Masina a plecat de la mine cu compresia motorului stock suficienta pentru a face fata unui concurs pe pista din Parcul Copiilor.
Doua upgrade-uri sunt necesare pentru ca acest sasiu sa fie competitiv: suporti bascule aluminiu ( FR si RR ) si inlocuirea rigidizarilor cu care masina vine in echiparea de baza, cu unele din aluminiu.
#16
Postat 25 May 2013 - 11:39 AM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#17
Postat 25 May 2013 - 05:41 PM
masini oarecum asemanatoare ...
daca vrei fie vii pe la mine fie ne intalnim poate maine in tineretului si te pot ajuta cu sfaturi si sa o pornesti.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 25 May 2013 - 05:41 PM