Ce ati alege intre Savage si T-MAXX? Doar cu explicatii, va rog!
#2
Postat 24 April 2013 - 11:20 PM
Tzicul, la 24 April 2013 - 09:25 PM, a spus:
savage ruuuulesss! cum fac rost de bani sigur iau unul, trag de mine pana iau unul, se misca demential, si zici ca e indestructibil! am vazut live cum ruleaza la limita! busituri lovituri accelerari in tromba si mers super brutal! nici un semn ca ar ceda ceva! toata actiunea pe asfalt, care nu iarta!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#3
Postat 24 April 2013 - 11:43 PM
-piese pe toate gardurile la preturi rezonabile
-customizabila(exista for-umuri dedicate/piese de tuning/suport tehnic daca esti incepator)
-buna la off ,buna la bashing,rezistenta rau...am testat-o pe pielea mea fara sa vreau
-motor mai mare fata de cel de 3.3 de pe t-maxx
-sincer,dar uite-te la T-max ce fel e construita si cam ce fel arata fata de savage(ma refer la sasiu/dispozitie rc/motor etc)
-piesele la traxxas is scumpe...
e si Traxxas o firma buna dar tot pe Hpi as merge.....deci savage !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 April 2013 - 11:44 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5
Postat 25 April 2013 - 11:22 PM
Deci, pana acum, avem 3-0 pentru HPI. La 5-0 schimbam portile :) :) :) Este foarte posibil sa-mi iau un XL de aici, de pe forum, exista unul care pare in toate mintile. Nu exclud nici unul nou, depinde de cash-flow-ul perioadei urmatoare :)
@e.cata - zici ca prietenii tai cu Revo spun ca Savage-ul e mai bun? Interesant, de retinut. Il avusesem si pe acesta in vedere, dar cele 2 care fac subiectul acestui topic par un pic mai monster truck decat el.
Mai astept pareri si comentarii. Merçi
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 April 2013 - 11:24 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#6
Postat 25 April 2013 - 11:37 PM
Tzicul, la 25 April 2013 - 11:22 PM, a spus:
daca urasti efectul de turma ia traxxas :lol: ....la faza cu XL-ul sa stii ca n-ai face rau ^_^ ,daca-ti permiti si nou apoi esti "boier" ... :good:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 April 2013 - 11:38 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#8
Postat 26 April 2013 - 06:51 AM
Tzicul, la 25 April 2013 - 11:22 PM, a spus:
Deci, pana acum, avem 3-0 pentru HPI. La 5-0 schimbam portile :) :) :) Este foarte posibil sa-mi iau un XL de aici, de pe forum, exista unul care pare in toate mintile. Nu exclud nici unul nou, depinde de cash-flow-ul perioadei urmatoare :)
@e.cata - zici ca prietenii tai cu Revo spun ca Savage-ul e mai bun? Interesant, de retinut. Il avusesem si pe acesta in vedere, dar cele 2 care fac subiectul acestui topic par un pic mai monster truck decat el.
Mai astept pareri si comentarii. Merçi
Daca urasti efectul de turma iti poti lua Traxxas , ai avut cateva raspunsuri la subiect mai sus dar parerea ta este ca parca mai bun este un traxxas cu planetare din plastic , si alte chestii revolutionare , de ce nu incerci si ceva de la thunder tiger s-au T.A. , ai vazut pe la vreun concurs vreo masina de la traxxas ? efectul de turma se poate aplica si la colegii care participa la concursuri nationale , unde majoritatea au Durango si T.A , daca mergeau pe aceeasi idee probabil ca se duceau in complexul Europa si ramaneau unici
#9
Postat 26 April 2013 - 08:23 AM
Daca ar fi sa extindem, ce parare aveti de Losi LST XXL sau MGT de la TA?
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#10
Postat 26 April 2013 - 08:49 AM
Savage este mult mai bun pt basching, revo statea mult mai bine pe pista.
Eu unul, daca as fi sa aleg intre astea doua, as alege Savage. Am avut 2, nu rupt niciodata nimic la ele.
In plus, Savage este popular si de aici si ideea ca vei gasi piese peste tot.
Daca il iei doar pt bashing, parerea mea este SAVAGE.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#11
Postat 26 April 2013 - 09:55 AM
VERSUS
http://img2.findthebest.com/sites/default/files/2436/media/images/HPI_Savage_X_46_Special_Edition_516400.jpg
Nu ma bag in detalii fiindca voi fi subiectiv. Las pozele sa vorbeasca :)
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 26 April 2013 - 09:55 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#12
Postat 26 April 2013 - 09:59 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#13
Postat 26 April 2013 - 10:06 AM
The Savage is no stranger to accolades from AMT readers: since 2004, the HPI Savage has totally dominated the Car of the Year vote, taking NINE wins since its release!
2004 Savage 21 RTR
2005 Savage 25 RTR
2006 Savage SS 4.6
2007 Savage X 4.1 RTR
2008 Savage X SS 4.6
2009 Savage XL 5.9 RTR
2010 Savage Flux RTR
2011 Savage Flux 2.4GHz RTR
2012 Savage Flux 2350 RTR
The Savage has won many awards from magazines and publications around the world, but the most special accolades are from the readers and fans of RC cars and trucks. We're very very proud to have another Savage model win this prestigious and special award!
Game Over :)
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 26 April 2013 - 10:06 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#15
Postat 26 April 2013 - 12:03 PM
sasiu de 3mm vs 2.5mm
suport motor de 3mm vs 2.5mm la X
planetare si cupe de flux super heavy duty vs heavy duty pe X
ai din start bac-uri de aluminiu, clopot racing ventilat si spur de otel pe XL
cutie in 3 rapoarte cu a doua si a treia din metal vs 2 trepte la X
carcasa de 1.5 mm vs 1.0 pe X
..
..
daca nu ma grabeam sa plec la servici ... mai detaliam
#16
Postat 26 April 2013 - 01:54 PM
e.cata, la 26 April 2013 - 12:03 PM, a spus:
sasiu de 3mm vs 2.5mm
suport motor de 3mm vs 2.5mm la X
planetare si cupe de flux super heavy duty vs heavy duty pe X
ai din start bac-uri de aluminiu, clopot racing ventilat si spur de otel pe XL
cutie in 3 rapoarte cu a doua si a treia din metal vs 2 trepte la X
carcasa de 1.5 mm vs 1.0 pe X
..
..
daca nu ma grabeam sa plec la servici ... mai detaliam
Mai exista si versiunea limitata de 1000 de bucati in lume, de X4.6 care le are pe toate cele mentionate mai sus, plus multe alte imbunatatiri.Si consuma mai putin :)))))) nu ...nu e diesel
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#17
Postat 26 April 2013 - 03:03 PM
Tzicul, la 26 April 2013 - 08:23 AM, a spus:
Daca ar fi sa extindem, ce parare aveti de Losi LST XXL sau MGT de la TA?
Thunder tiger si TA sunt una si aceeasi firma ( T.A a fost cumparat de TT acum vreo 2 ani parca ), colegii in interventiile de mai sus iti tot spun ce si cum ( nu am luat-o personal ) din punctul meu de vedere poti alege si revo tot una imi este , au intervenit in acest topic cativa oamenii '' grei '' din modelism dar tu vrei ceva mai aparte , degeaba te superi pe mine dar asa este, ca sa poti fi mai aparte te poti duce in europa , acum lasam gluma la o parte pe val sunt cei de la T.A. si cei de la Durango , te orientezi si tu dupa buget , eu am ales Thunder Tiger ST1-pro , ff multumit de masinuta , nu am reusit sa ii fac nimic chiar daca nu am participat inca la concursuri , dar masina cred eu ca tine piept celor mult mai scumpe , acum in cazul meu pilotul este problema http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
#18
Postat 26 April 2013 - 06:18 PM
sandrei, la 26 April 2013 - 01:54 PM, a spus:
Mai exista si versiunea limitata de 1000 de bucati in lume, de X4.6 care le are pe toate cele mentionate mai sus, plus multe alte imbunatatiri.Si consuma mai putin :)))))) nu ...nu e diesel
cum am putut uita de cireasa de pe tort....
cel mai bun SAVAGE.. contine cam toate upgrade-urile.. si are toate accesoriile necesare in cutie.. adaugi combustibil si distractia e garantata...
#19
Postat 26 April 2013 - 08:53 PM
sandrei, la 26 April 2013 - 01:54 PM, a spus:
e bio-diesel :lol: ...euro5 cu DFP ....asteptam benzinarul....ai PM ,stima !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 April 2013 - 08:57 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#21
Postat 10 May 2013 - 06:19 PM
Bun,deci odata stabilita treaba pot spune asa.:
Am detinut savage,o masina extraordinara,dar care necesita mereu ingrijiri,nu prea era iesire sa nu pui surubelnita sau cheia pe ea.
De curand am avut la revizuit un revo 3.3.Fata de savage e o adevarata opera de arta,sincer.Cred ca nu e asa rezistent la crashuri ca si mai sus amintitul savage dar ca si lucratura e o bijuterie fata de ce fac baietii la hpi.
Asadar si prin urmare concluzia mea e ca poti merge linistit pe savage daca iti place sa te dai HARDCORE,iar daca vrei o masina lucrata la nivel de top mergi pe revo.
Stiu stiu ca ai intrebat de T-MAXX insa ca si piese nu cred ca e diferenta mare intre ele.
#22
Postat 12 May 2013 - 11:53 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#23
Postat 27 May 2013 - 09:35 AM
N-am vazut in viata mea termica care sa porneasca mai repede ca T-Maxx-ul, punea rotostarterul si pornea imediat "la cheie" cum ziceam inainte la batrana dacie 1310 si la Oltcit.
Copilul acela n-avea deloc mila de masina, nu a existat data in care el sa nu incerce sa sara rampele dintr-o saritura, a reusit de 2-3 ori, in rest numai in bot, pe spate, in dos, cadea masina. Timp de 4 ore acea masina a fost maltratata de copil la acele rampe, pagube = o fuzeta dupa ce a cazut de la 3 metri si motorul calat dupa ce a mers ore-n sir fara termometru ....porneau masina si se dadeau pana se termina nitrometanul, numai asa.
Vazand acea masinuta prin ce trece imi venea sa-mi cumpar si eu T-Maxx, mi-a facut o impresie buna, auzisem pe forum ca aceasta masina este firava si ca suruburile cad din ea in mers, tampenii.
#24
Postat 27 May 2013 - 03:39 PM
Memento, la 27 May 2013 - 09:35 AM, a spus:
Mereu lumea o sa-si laude masinile pe care la are, asta in cazul fericit in care chiar detine acea masina, ca sunt multi care isi dau cu parerea fara sa vi avut vreodata masina respectiva, doar au auzit sau au citit anumite review-uri.
Ce ai povestit mai sus cu "chinuitul" masinii...nu stiu daca este chiar ok, chiar daca a fost proiectata pentru bashing, dar un minim de grija tot ar fi bine sa ai indiferent de cat de resistenta/fiabila ar fi.
Treaba cu suruburile sarite din Traxxas...din punctul meu de vedere sunt mituri. Am Traxxas, am mai avut unul si le-am chinuit si eu ceva, dar nu am avut probleme cu ele.
Pana la urma cred ca cel mai bine la alegerea unui model de bashing intre 2 sau mai multi producatori consacrati, este in sine doar un mit. Este clar ca orice masina are puncte forte si puncte slabe, iar alegerea uneia tine din punctul meu de vedere doar de gust. Evident luand in calcul costurile pieselor si disponibilitatea lor pe plan local (considerandu-le foarte apropiate sau chiar egale)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#27
Postat 27 May 2013 - 10:23 PM
Uzzy, la 27 May 2013 - 03:59 PM, a spus:
Nope! DEOCAMDATA mi-am luat Savage :lol: Nu exclud ca la un moment dat sa iau si un T-maxx. Si ce loc mai bun pentru comentarii decat acest topic?
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#28
Postat 28 May 2013 - 12:06 AM
Tzicul, la 27 May 2013 - 10:23 PM, a spus:
sincer si eu as vrea un t-maxx, poate doar ca un moft, dar imi place si traxxas, fiind pana la urma prima firma cu care am luat contact in automodelism! ce nu imi place insa la t-maxx e sistemul de suspensie ... e rigid si vazand un e-revo la plimbare pe coclauri, cu toate ca statea binisor la sarituri, savage parca era mai fluent in miscare la aterizari! e-revo parca se infigea in pamant si scotea niste sunete, te durea sufletul! acum ca am savage si am vazut cum merge ... si cum se strica ceva prin el, as incerca sa mai stric si altele, t-maxx ar fi o optiune :D
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#29
Postat 28 May 2013 - 08:42 PM
Memento, la 27 May 2013 - 09:35 AM, a spus:
ma mir...
sergiu 4wd, la 27 May 2013 - 03:41 PM, a spus:
corect !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#30
Postat 29 May 2013 - 03:15 AM
Memento, la 27 May 2013 - 09:35 AM, a spus:
N-am vazut in viata mea termica care sa porneasca mai repede ca T-Maxx-ul, punea rotostarterul si pornea imediat "la cheie" cum ziceam inainte la batrana dacie 1310 si la Oltcit.
si savage-ul meu porneste la fel, are nevoie de doar un mic impuls de la roto! nu cred ca tine de firma cum porneste motorul, am si un chinez go.28 care porneste la jumatate de sfoara, cred ca tine mai mult de motorul in sine si de reglaje. am vazut un t-maxx facut din termic in electric ... merge ca un demon si nu iarta nimic in cale!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion