Ce ati alege intre Savage si T-MAXX? Doar cu explicatii, va rog!
#31
Postat 29 May 2013 - 07:28 AM
tine de reglajele la motor,mult de etanseietatea lui si in ultimul rand tine putin si de compresie !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#33
Postat 29 May 2013 - 10:15 PM
soarece, la 29 May 2013 - 07:28 AM, a spus:
tine de reglajele la motor,mult de etanseietatea lui si in ultimul rand tine putin si de compresie !
Discutabil acel "putin". La Tamyia mea, in momentul in care s-a dus compresia, nu mai pot fi regla in niciun fel motorul. De altfel, tocmai am "prajit " si al doilea motor, nu cred ca avea un galon consumat! Am observat ca tubul care duce compresia de la toba la rezervor era rupt si cand am pus termometrul pe el, avea 170°C, probabil ca din cauza ca a mers EXTREM de sarac. Pa si la revedere, alt set motor! Tre' sa-i mai bag vreo doua rezervoare si ii termin rodajul
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 29 May 2013 - 10:16 PM
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#34
Postat 29 May 2013 - 10:51 PM
nasoala chestie,ce poate face un lucru mic neinsemnat ca un furtun...da,a mers sarac,lipsa de ungere si de aici si temperatura mare,daca-l depistai rapid nu patea nimic....
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#35
Postat 29 May 2013 - 11:01 PM
Naiba sa-l ia de furtun! Nu cred ca a mers mai mult de cateva zeci de secunde, ii faceam niste reglaje si nu avea carcasa. Probabil s-a agatat in ceva sau a facut vreo tumba. Vorba e ca pistonul se oprea la 1-1,5mm fata de partea superioara a cilindrului, in loc de 3-4 mm, adica era dus de tot. In rest nu avea semne de uzura
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 29 May 2013 - 11:06 PM
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#36
Postat 30 May 2013 - 12:45 AM
pare destul de solid ca si constructie,pistonul e dus....dupa mintea mea motorul este pe tehnologie mai veche ABN....cat te-a dus reparatia ?nu ieseai mai bine cu alt motor si cautai un ABC ? :nea:
Aceasta postare a fost editata de soarece: 30 May 2013 - 12:46 AM
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."