Modelism - RHC Forum: Model necunoscut - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Model necunoscut

#1 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 22 April 2013 - 08:03 PM

Salutare tuturor. De curand mi s-a pus pata pe automodelism si saptamana trecuta mi-am luat din piata un automodel pe metanol. Am dat 80lei (nu 800) pe ea. am tot la ea mai putin incalzitor bujie si combustibil. Cu ocazia asta poate imi da careva dintre voi PM care aveti cele mentionate :) Bujia se inroseste ca am testat-o cu o baterie. Radiocomanda merge ca am testat-o si pe ea.
Deci va atasej pozele ca sa va fie mai usor sa imi raspundeti la intrebari:

1. Ce caroserie se potriveste pe ea?
2. Ce dimensiune este? 1:8 ; 1:10 ; 1:16 etc etc etc
3. Ce model este? Buggy, Truck, MonsterTruck?
4. Ce parere aveti despre firma asta: Carson?
5. Cate viteze are?
6. As vrea in timp sa o convertesc in electric. Ma pricep la asta mai putin chestia cu diferentialul. Masina asta merge numai inainte. e greu de facut sa mearga si reverse?
7. Cat ma tine un rezervor? (in minute)
8. Exista vreun pasionat dintre voi din Oradea care se ofera sa ma ajute sa o pornesc, daca nu reusesc?

http://imageshack.us/a/img716/5589/20130422203816.th.jpg http://imageshack.us/a/img687/4603/20130422203751.th.jpg http://imageshack.us/a/img716/6659/20130422203723.th.jpg http://imageshack.us/a/img534/3194/20130422203646.th.jpg http://imageshack.us/a/img18/9073/20130422203613.th.jpg http://imageshack.us/a/img42/6798/20130422203456.th.jpg http://imageshack.us/a/img801/6444/20130422203437.th.jpg http://imageshack.us/a/img801/4983/20130422203418.th.jpg
0

#2 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 23 April 2013 - 01:36 PM

Nu gasesc nimic pe google despre model dar fa o poza la seria care o gasesti pe un element din sasiu. E carson , cel mai probabil un rally 1/8 . Iti recomand sa ai rabdare si sa o cureti bine fara sa demontezi ceva de pe ea , doar cu o carpa cu benzina sau diluant , ca e jegu pe ea...Verifica sa nu fie rezervorul spart , regleaza unghiul rotilor daca stii cum. Vezi daca are ulei in amortizoare , daca nu , cumpara ulei siliconic special de la un hobby shop , nu stiu ce densitate dar probabil pana diseara vei primi raspunsuri mai competente.
E destul de greu ca incepator sa reconditionezi un model din piata tratat nu stii cum. In orice caz , e chiar ok ca si masina , are 2 viteze , sa ii faci reverse , nu prea e posibil decat foarte greu , cu exceptia faptului ca poate exista kit pentru asta.Dupa ce rezolvi totul , ai grija cu sfoara de la pull start , poate sa fie imbibata de metanol si lasata mult timp a.i se va rupe usor.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#3 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 23 April 2013 - 10:16 PM

multumesc mult de raspuns. acum astept sa imi vina combustibilul si glowstarter-ul. am verificat ce mi-ai zis, am facut unghiul la rotile din fata. la cele din spate doar inclinatia, ca inner-ul si outter-ul sau cum ii zice nu stiu de unde se face ca nu gasesc suruburi sau reglaje....poate lipseste ceva. am cautat pe youtube cum se testeaza compresia si ii foarte buna. maine ma pun sa o curat. ii bun spray-ul pt discuri de frana? pot unge angrenajele cu vaselina la spray? sau cu ce?
0

#4 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 April 2013 - 09:59 PM

a ajuns combustibilul si bujia. din prima a pornit. am facut cateva ture numai ca am ceva probleme.
1. se opreste cand ajunge combustibilul sub jumatatea rezervorului.
2. la relanti scuipa pe toba cam mult nush ce...ulei, nitro? am pus bricheta si nu ia foc. am luat combustibil cu 25% nitro de la hpiracing. asa mult ulei sa contina?
0

#5 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 24 April 2013 - 11:47 PM

e sasiu de rally-car...ceva de la carson
-asa scuipa motoarele in 2 timpi,semn ca e ok,ai amestecul bogat...no pb !
-incearca sa-l dai putin mai bogat sa vezi ce se intampla....atentie:sa ai fum alb intotdeauna la accelerari...daca n-ai fum,ai amestecul sarac si paradesti motorul !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 April 2013 - 11:49 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#6 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 25 April 2013 - 05:03 PM

Nu te lua dupa ce zice soarece.
Nu este adevarat si mai mult ce e adevarat e incomplet.
Cauta pe youtube cum sa reglezi un carburator , fumul nu trebuie sa fie prezent mereu si foarte consistent , vei vedea cu un search ce inseamna motor reglat cum trebuie.
E normal sa scuipe uleiul , 25% nitro e putin cam mult , un 16-20 era suficient ca nu te duci la concursuri.
Nu stiu ce contine sprayul de placute deci nu pot sa ma pronunt.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#7 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 April 2013 - 06:19 PM

multumesc de raspuns. Nici eu n-am vrut musai nitro25% dar nu aveau la bidon de 1L. Initial am luat atata doar pt proba, in caz ca nu mergea, sa nu fi dat banii de geaba si pe combustibil. urmatoarea data iau un 16% sau poate 20%.
Chestia e ca am facut varza carburatorul. Sta la relanti, scuipa ulei, dar cand ii dau turatie moare. Apoi greu o mai pornesc. Nush cine m-a pus sa umblu pe la suruburile alea. Pe toate le-am modificat :| Asta ii curiozitatea incepatorului. Nu-i bai, numai sa caut pe careva de pe forum care sta in Oradea si ar vrea sa faca un ban cinstit sa mi-l regleze. Sau poate ma prind de pe youtube cum se regleaza.
0

#8 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 25 April 2013 - 07:22 PM

Fii atent, strangi surubelele alea 2 la maxim dar nu foarte tare. Nu umbli la relanti pentru inceput , apoi cauti ori la producator pe site ori ...nu stiu , asta e problema , sa vezi cate ture erau din fabrica. Urmareste cateva tutoriale pe youtube si o sa te prinzi.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#9 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 25 April 2013 - 09:12 PM

Vezi postareahamsterik, la 25 April 2013 - 05:03 PM, a spus:

Nu te lua dupa ce zice soarece.
Nu este adevarat si mai mult ce e adevarat e incomplet.


Ce nu e adevarat? Am zis ca daca scuipa ulei pe toba inseamna ca are amestecul bogat,fapt care nu dauneaza tehnic la motor cu nimic absolut...se coxeaza pistonul? :lol: ...poate prea putin,insesizabil...n-o sa traga cum trebuie dar pe masura ce mergi cu ea o tura ,doua il mai poate saraci pana cand trage ok ....totul e sa scoata fum la accelerare altfel are amestec sarac si nu mai se simte bine motorul,da' trage ....treaba aste e ca o balanta,tre' sa-i gasesti echilibrul ....
Incerc sa ajut si eu ,"orbeste" mai mult,ptr. ca nu stiu ce motor are masina aia dar ce-am scris mai sus e valabil in general la orice motor in 2T.Un manual de pe net sub forma de .pdf face minuni !!!

Si ,uite-asa,ne bagam in seama aiurea,comentam ,ca doar toti suntem experti,ultra-cunoscatori,super-mesteri si daca-i intrebi cum functioneaza un motor 2t s-au blocat...imi spune cineva de numarul de porturi,cand umblam eu prin ele la Trabi se numeau "guri de baleaj"....mie imi place sa mi se spuna unde am gresit,nu doar "ai gresit"...concret astept sa-mi spui unde am gresit,te rog ,no offence,e un forum public si impartim parerile,poate in felul asta o sa inteleaga si cel ce a initiat post-ul si o sa-si regleze bine acel motor!

Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 April 2013 - 09:15 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#10 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 April 2013 - 10:27 PM

nu va certati. Amandoi aveti dreptate in ceea ce spuneti. Am gasit pana la urma pe youtube un videoclip unde nu-i doar teorie ci si practica. Peste tot am vazut ca HSN (acuma vb si eu in termeni tehnici :)) se regla 3 ture de la margine in jos. Motorul meu merge bine cu HSN mai jos de jumatate. Inca n-am apucat sa-l reglez bine ca m-a apucat noaptea dar i-am dat de cap pana la urma. Deci cu reglatul carburatorului eu zic ca ma descurc. Acuma ma chinui sa vad ce caroserie s-ar potrivi pe ea, sa-i fac un suport de baterii pt receiver si sa iau niste baterii reincarcabile pt fisa bujie.
intrebare intrebatoare: daca bag 2 baterii 1.5 in serie, adica 3v prajesc bujia? eu pana acuma ca sa am amperaj am folosit 2 baterii reincarcabile de 2400mah in paralel si merge bine, doar ca nu prea tine la multe porniri. sau ar fi destul si o singura baterie? Mai bine zis...cate baterii in paralel as putea folosi? ce amperaj ar suporta bujia?
0

#11 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 April 2013 - 10:39 PM

aaa...si inca o chestie. imi clantane ceva cand trag de pullstart. ii grav?
0

#12 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 25 April 2013 - 10:46 PM

nu pune in serie acumulatorii, poti pune 4 in paralel, bujia ia cati amperi are nevoie, voltajul prajeste bujia! cu cat sunt mai multi amperi ca si capacitate, cu atat va tine mai multe porniri. cat despre reglaje ... crede-ma ca teoria e teorie, nu vei reusi niciodata sa faci motorul sa mearga ceas cu cartea in fata! poate doar un motor nou! cand apare uzura, setarile se schimba, si temperatura influenteaza mersul corect, si temperatura motorului, si presiunea din rezervor, de asta nici nu merge cand e rezervorul mai jos de jumate! verifica intai sa nu fie crapat rezervorul sau sa nu mai etanseze corect garnitura de la capacul rezevorului, daca astea sunt in regula verifica traseele de alimentare si traseul dintre toba si rezervor, care actioneaza ca o pompa . daca traseul de alimentare e prea scurt lungeste-l cu o blucla, e nevoie sa se creeze presiune in rezervor pentru a urca combustibilul spre carburator! sper ca am zis corect, eu am 2 termice si am mai invatat de la baieti, totul practic, nici un gram de teorie cu manualul motorului! clantanitul e de la rulmentul unisens, care posibil sa inceapa sa cedeze!

Aceasta postare a fost editata de hassel: 25 April 2013 - 10:47 PM


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#13 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 25 April 2013 - 11:40 PM

Vezi postareahassel, la 25 April 2013 - 10:46 PM, a spus:

..... cat despre reglaje ... crede-ma ca teoria e teorie, nu vei reusi niciodata sa faci motorul sa mearga ceas cu cartea in fata! poate doar un motor nou! cand apare uzura, setarile se schimba, si temperatura influenteaza mersul corect, si temperatura motorului, si presiunea din rezervor, ....


JOS PALARIA....STIMA !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#14 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 26 April 2013 - 04:12 PM

-asa scuipa motoarele in 2 timpi,semn ca e ok,ai amestecul bogat...no pb !
-incearca sa-l dai putin mai bogat sa vezi ce se intampla....atentie:sa ai fum alb intotdeauna la accelerari...daca n-ai fum,ai amestecul sarac si paradesti motorul !

Asta ai spus tu mai sus .
1. Nu stiu pe ce ulei te cartofi mergi tu , dar normal metanolul scoate fum albastru , incearca sa pui si tu asa ceva in masina si vei vedea.
2. Deci , daca scuipa uleiul , e semn ca e ok si ca e amestecul bogat? Motorul poate fii distrus si fara compresie , atat timp cat porneste tot va scuipa ulei, ca normal , ala nu e asa inflamabil. E bogat ? De unde stii? La un motor reglat perfect tot scuipa ulei.
3. Sa nu vorbesc de ce sfat i-ai dat , ca si cum pune-o pe calea ferata si vezi ce se intampla , nu conteaza ca inneci motorul , incepator fiind o sa tragi ca nehalitul si ramai cu sfoara in mana , nicidecum.

Ceea ce trebuie tu sa faci daca te-ai jucat la reglaje e sa le strangi la maxim , vorbesc de hsn si lsn , dar nu foarte tare si sa le desfaci la setarea din fabrica ce o gasesti pe net. Nu te lua dupa toti soarecii , hamsterii gandesc si apoi comenteaza! :drinks:
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#15 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 26 April 2013 - 07:57 PM

1,2,3, polemica inutila! E bine sa "scuipe" ulei pentru ca atunci este bine lubrifiat motorul, si totodata este si mai bine racit! Nu conteaza cu ce merge, ulei de palmier, orez, sau ceapa, e bine sa scoata fum pe accelerare, acesta fiind un semn ca amestecul este spre ok! Nu e bine sa scoata foarte mult fum, deoarece atunci amestecul este foarte bogat si sigur nu vei avea o acceleratie uniforma, si spre maxim se va ineca si va muri! Automat daca amestecul e foarte bogat, vei observa ca porneste foarte greu sau chiar deloc daca este inecat de combustibil! eu m-am chinuit o gramada pana am invatat toate astea, si nu am avut nevoie decat de cateva ore de practica! nu ma consider expert, dar masina mea merge 2-3 ore aproape nonstop si la oprire pot tine mana pe motor!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#16 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 April 2013 - 08:38 PM

@hassel :domnu' va rog lasati-l in pace...din ceea ce ati postat se vede ca stiti bine cum sta "joaca pe nitro",ar fi bine ca initiatorul topicului sa va citeasca bine postarile,in felul asta o scoate ok la capat ! i'm out of here...respect total !

@hamsterik : no offence,nu ma cert cu d-ta ca n-am de ce ! si inca ceva : hai sa nu ne tragem de sireturi...verifica-ti limbajul...

Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 April 2013 - 08:43 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#17 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 26 April 2013 - 09:07 PM

Vezi postareasoarece, la 26 April 2013 - 08:38 PM, a spus:

@hassel :domnu' va rog lasati-l in pace...din ceea ce ati postat se vede ca stiti bine cum sta "joaca pe nitro",ar fi bine ca initiatorul topicului sa va citeasca bine postarile,in felul asta o scoate ok la capat ! i'm out of here...respect total !

@hamsterik : no offence,nu ma cert cu d-ta ca n-am de ce ! si inca ceva : hai sa nu ne tragem de sireturi...verifica-ti limbajul...

De ce sa nu ne tragem de sireturi , nu vad ce ai in plus fata de mine , poate doar numarul care indica varsta ca in rest..
Tu ai vrut sa iti raspund de ce te acuz , ai vazut ce si cum si incerci acum sa te ascunzi dupa hassel care intervine unde nu trebuie , doar un moderator este in masura sa intervina cu un warn pentru off-topic. Si nu cred ca eu am inceput sa poluez topicul cu informatii aruncate la nimereala. Cele mai mici detalii conteaza ,stiu pentru ca atunci cand am avut primul nitro daca tu imi spuneai sa ma uit sa scoata fum alb si pe toba iesea albastru stateam o zi si ma intrebam de ce nu e cum spui tu. Vino cu informatii coerente si organizeaza-ti raspunsurile , daca esti mai in varsta decat mine nu inseamna ca esti mai bun sau mai informat.

Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 26 April 2013 - 09:08 PM

Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#18 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 April 2013 - 09:17 PM

Am intrat pe forum-ul asta la fel de "nevinovat" ca si tine,ca si altii sau ca toti de aici...nu ma ascund dupa hassel,am incercat sa explic omului ce si cum ca sa nu-si strice "jucaria",e incepator doar...toti am fost asa....hassel a stiut sa fie OBIECTIV,a punctat exact ce trebuie,tu incerci sa arati ca stii(da' bati campii) , o arzi in parabole si tipi in gura mare ca motanul(el phootey si tot el face scandal pe casa)....
Si pentru a doua oara iti spun frumos ca nu ma intereseaza cine esti sau ce faci tu de fapt: NU TE TRAGE DE SIRETURI CU MINE ,nu te-am jicnit cu nimic prin faptul ca ti-am spus/explicat frumos ceea ce stiu si eu din experienta proprie...daca nu stii sa joci nu te baga,parerea mea.
seara buna !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#19 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 26 April 2013 - 09:57 PM

in timp ce voi v-ati certat aici, eu am reusit sa rup arcul de la pullstart. cu putina imaginatie am reusit sa ii dau de cap cum sa-l pun inapoi. problema e ca porneste foarte greu. am besici la degete. si de 30 de ori ii dau pana s-o ia. apoi fac reglaje. daca-i prea mic amestecul o ia in ture, daca o potrivesc pana la urma tot se opreste si iar o iau de la capat cu trasu sforii de imi sar capacele. de inecat motorul nu-l onnec pt ca se simte la mana. cand ii innecat scot bujia si cu o carp deasupra trag de pullstart de cateva ori. ce nu-s eu in clar...furtunul care urca in carburator, combustibilul de pe el coboara odata cu cel din rezervor. o amorsez, iar coboara si tot asa. pe unde ar putea avea aer fals?
0

#20 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 April 2013 - 10:08 PM

"amestec mic" ...ce inseamna asta ?
amestecul e de doua feuluri : bogat(mult combustibil putin aer) si sarac (mult aer si mai putin combustibil).
Daca se duce inapoi combustibilul de pe furtunul rezervor-carburator nu prea e ok....se duce cand accelerezi la rece,cu motorul oprit ?daca da,ar fi oarecum normal....baga rezervorul cu dopul inchis bine intr-un vas cu apa ,sufla in rezervor prin furtunul ce duce in esapament in timp ce tii obturat furtunul ce duce in carbelitor :lol: ...spune daca pierde pe undeva!
Atentie : la rece merge cu un amestec bogat,cand s-a incalzit il mai saracesti putin,cand s-a racit de tot(a doua zi etc)iar il imbogatesti la loc la prima pornire...si sa ai maxim 1-2mm fanta intre cilindrul carburatorului si gaura delimitata de corp(te uiti pe gaura dupe ce dai filtrul jos si cotul de cauciuc) !

Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 April 2013 - 10:13 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#21 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 April 2013 - 10:14 PM

am editat.....o poza cu carburatorul tau se poate ?
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#22 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 26 April 2013 - 10:46 PM

Las-o moarta , tot ca tine e orice'i faci.
Fii atent. Fa cum ti-am spus de la inceput , si cauta exact specificatiile pentru motorul tau , sunt diferite de la model la model.
Verifica cu sublerul distanta de la relanti sa fie cat trebuie , filtru curat etc.
Cu pullstartul...eram sigur ca va patii ceva. Nu are voie sa porneasca asa greu , inainte de a o porni incearca sa scoti furtunelul din toba , sufla putin pana ajunge combustibilul in carburator , baga furtunelul la loc si dai la manivela . Reglajele se fac dupa ce se incalzeste motorul.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#23 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 28 April 2013 - 09:26 AM

http://imageshack.us...0427163323.jpg/
asta ii motorul. l-am dat jos sa-i fac pullstarterul si sa-l curat putin. sunt pe aproape cu reglajele. sta in idle 1min, la pinch test urca in ture si se opreste in 3-4sec. doar ca dupa ce ma joic cam 5 minute cu ea, se opreste. mai am de umblat la hsn cred.
ma bate gandul sa o fac sa porneasca cu masina de filetat. as solicita prea tare rulmentul unisens sau nu vor fi probleme? o pot pune si pe clicket in caz ca se inneaca, deci n-ar trebui sa fie probleme.
0

#24 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 28 April 2013 - 09:31 AM

omori rulmentul OWB ,plus ca nustiu daca pe stanga ai sa ai o turatie asa mare...am incercat eu la savage odata dar n-o lua ioc decat cu bosh-ul ala mare cu care "omor" peretii,dar aia are cel putin 6 kg deci las-o moarta...fa-i pull-ul,e mai sanatos !
ai probat rezervorul cum am scris mai sus ?
distanta aia poate sa fie si 2mm,porneste mai repede anyway :lol:
ai filtru de combustibil?

Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 April 2013 - 09:33 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#25 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 28 April 2013 - 10:02 AM

am filetanta profesionala cu acumulator. reglezi tot ce vrei la ea, viteza, forta. de aia zic ca nu am cum sa fortez rulmentul doar daca vreau asta. am verificat rezervorul. l-am bagat sub apa si am suflat prin furtunase. nu scapa aer nicaieri. nu am filtru. intrebarea mea: nu ar trebui sa aiba o supapa de sens undeva pe traseu sau in carburator sau nush? pt ca dupa ce urca combustibilul sus in carburator, pana sa pun bujia, scade pana la baza rezervorului.
0

#26 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 28 April 2013 - 11:51 AM

Vezi postareabeni.tomososchi, la 28 April 2013 - 10:02 AM, a spus:

.... nu ar trebui sa aiba o supapa de sens undeva pe traseu sau in carburator sau nush? pt ca dupa ce urca combustibilul sus in carburator, pana sa pun bujia, scade pana la baza rezervorului.


e oarecum normal,ai uzura la piston/cilindru....uite cum functioneaza un motor 2T ,sunt unii pe aici care stiu doar sa scrie ! in loc de supape la admisie cum are un 4t ai gurile de baleaj din cilindru...uite-te atent la partea galbena...pentru functionare optima un motor 2t trebuie sa fie etansat bine !

deci ,ca sa-l pornesti ok....asa fac eu: pune bujia,cu furtunele scoase,sufla prin furtunul care intra in esapament pana curge fluent pe ala ce duce in carburator...in timp ce curge ala de duce in carburator il infingi repede in stut ! apoi astupi toba cu degetele si tragi de pull de vreo 3 -4 ori pana nu ai nici un fel de bula pe furtunul care duce in carburator....apoi pui glow-ul si "dai ca la drujba" :good: ...dupa ce porneste ,las-o un minut asa sa se incalzeasca cu amestec bogat(desfileteaza putin HSN ) ....

uite-te atent la filmul din link...
http://blocs.xtec.ca...gory/tenologia/

Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 April 2013 - 11:55 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#27 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 01 May 2013 - 10:03 PM

noutati,ceva ?
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#28 Useril este offline   savage25 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 26-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 May 2013 - 11:29 PM

Poate ajuta cu ceva cele doua filmulete.
1.High Speed Needle Tuning of your Nitro Engine
2.Low Speed Needle Tuning of your Nitro Engine
0

#29 Useril este offline   beni.tomososchi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 08 May 2013 - 10:39 AM

m-am uitat de zeci de ori la filmuletele alea. merge 5min, porneste la sfert, nu umblu la reglaje, apoi moare dintr-o data si imi ia 10min sa o pornesc. m-am lasat pagubas. am consumat 1l nitro doar pe reglaje. intru in faliment :)). am sa merg la cineva din oradea si poate o rezolv.
0

#30 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 08 May 2013 - 09:01 PM

cred ca la tine problema e compresia! Cat este rece motorul ruleaza, dar apoi cand camasa se dilata din cauza temperaturii, nu mai are compresie, si astfel motorul se opreste, este de asteptat la un model atat de vechi! poti incerca totusi, daca ai gasit setarile stoc pentru motorul tau, sa il pornesti si il lasi in idle, cam 5 minute, primele cateva secunde lasa glow-ul pus, apoi cu motorul cald fa un pinch test si vezi cat de repede se opreste motorul. E posibil totusi sa ai probleme si cu amestecul, sa fie prea bogat, iar ti se opreste motorul, dar si relatiul e balbait. Perfect ar fi sa gasesti pe cineva care are deja un automodel nitro, asa pe nevazute e greu pentru oricine sa faca mai mult decat sa iti dea niste indicatii ... si cam atat!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro