Model necunoscut
#1
Postat 22 April 2013 - 08:03 PM
Deci va atasej pozele ca sa va fie mai usor sa imi raspundeti la intrebari:
1. Ce caroserie se potriveste pe ea?
2. Ce dimensiune este? 1:8 ; 1:10 ; 1:16 etc etc etc
3. Ce model este? Buggy, Truck, MonsterTruck?
4. Ce parere aveti despre firma asta: Carson?
5. Cate viteze are?
6. As vrea in timp sa o convertesc in electric. Ma pricep la asta mai putin chestia cu diferentialul. Masina asta merge numai inainte. e greu de facut sa mearga si reverse?
7. Cat ma tine un rezervor? (in minute)
8. Exista vreun pasionat dintre voi din Oradea care se ofera sa ma ajute sa o pornesc, daca nu reusesc?
http://imageshack.us/a/img716/5589/20130422203816.th.jpg http://imageshack.us/a/img687/4603/20130422203751.th.jpg http://imageshack.us/a/img716/6659/20130422203723.th.jpg http://imageshack.us/a/img534/3194/20130422203646.th.jpg http://imageshack.us/a/img18/9073/20130422203613.th.jpg http://imageshack.us/a/img42/6798/20130422203456.th.jpg http://imageshack.us/a/img801/6444/20130422203437.th.jpg http://imageshack.us/a/img801/4983/20130422203418.th.jpg
#2
Postat 23 April 2013 - 01:36 PM
E destul de greu ca incepator sa reconditionezi un model din piata tratat nu stii cum. In orice caz , e chiar ok ca si masina , are 2 viteze , sa ii faci reverse , nu prea e posibil decat foarte greu , cu exceptia faptului ca poate exista kit pentru asta.Dupa ce rezolvi totul , ai grija cu sfoara de la pull start , poate sa fie imbibata de metanol si lasata mult timp a.i se va rupe usor.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#3
Postat 23 April 2013 - 10:16 PM
#4
Postat 24 April 2013 - 09:59 PM
1. se opreste cand ajunge combustibilul sub jumatatea rezervorului.
2. la relanti scuipa pe toba cam mult nush ce...ulei, nitro? am pus bricheta si nu ia foc. am luat combustibil cu 25% nitro de la hpiracing. asa mult ulei sa contina?
#5
Postat 24 April 2013 - 11:47 PM
-asa scuipa motoarele in 2 timpi,semn ca e ok,ai amestecul bogat...no pb !
-incearca sa-l dai putin mai bogat sa vezi ce se intampla....atentie:sa ai fum alb intotdeauna la accelerari...daca n-ai fum,ai amestecul sarac si paradesti motorul !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 24 April 2013 - 11:49 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#6
Postat 25 April 2013 - 05:03 PM
Nu este adevarat si mai mult ce e adevarat e incomplet.
Cauta pe youtube cum sa reglezi un carburator , fumul nu trebuie sa fie prezent mereu si foarte consistent , vei vedea cu un search ce inseamna motor reglat cum trebuie.
E normal sa scuipe uleiul , 25% nitro e putin cam mult , un 16-20 era suficient ca nu te duci la concursuri.
Nu stiu ce contine sprayul de placute deci nu pot sa ma pronunt.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#7
Postat 25 April 2013 - 06:19 PM
Chestia e ca am facut varza carburatorul. Sta la relanti, scuipa ulei, dar cand ii dau turatie moare. Apoi greu o mai pornesc. Nush cine m-a pus sa umblu pe la suruburile alea. Pe toate le-am modificat :| Asta ii curiozitatea incepatorului. Nu-i bai, numai sa caut pe careva de pe forum care sta in Oradea si ar vrea sa faca un ban cinstit sa mi-l regleze. Sau poate ma prind de pe youtube cum se regleaza.
#8
Postat 25 April 2013 - 07:22 PM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#9
Postat 25 April 2013 - 09:12 PM
hamsterik, la 25 April 2013 - 05:03 PM, a spus:
Nu este adevarat si mai mult ce e adevarat e incomplet.
Ce nu e adevarat? Am zis ca daca scuipa ulei pe toba inseamna ca are amestecul bogat,fapt care nu dauneaza tehnic la motor cu nimic absolut...se coxeaza pistonul? :lol: ...poate prea putin,insesizabil...n-o sa traga cum trebuie dar pe masura ce mergi cu ea o tura ,doua il mai poate saraci pana cand trage ok ....totul e sa scoata fum la accelerare altfel are amestec sarac si nu mai se simte bine motorul,da' trage ....treaba aste e ca o balanta,tre' sa-i gasesti echilibrul ....
Incerc sa ajut si eu ,"orbeste" mai mult,ptr. ca nu stiu ce motor are masina aia dar ce-am scris mai sus e valabil in general la orice motor in 2T.Un manual de pe net sub forma de .pdf face minuni !!!
Si ,uite-asa,ne bagam in seama aiurea,comentam ,ca doar toti suntem experti,ultra-cunoscatori,super-mesteri si daca-i intrebi cum functioneaza un motor 2t s-au blocat...imi spune cineva de numarul de porturi,cand umblam eu prin ele la Trabi se numeau "guri de baleaj"....mie imi place sa mi se spuna unde am gresit,nu doar "ai gresit"...concret astept sa-mi spui unde am gresit,te rog ,no offence,e un forum public si impartim parerile,poate in felul asta o sa inteleaga si cel ce a initiat post-ul si o sa-si regleze bine acel motor!
Aceasta postare a fost editata de soarece: 25 April 2013 - 09:15 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#10
Postat 25 April 2013 - 10:27 PM
intrebare intrebatoare: daca bag 2 baterii 1.5 in serie, adica 3v prajesc bujia? eu pana acuma ca sa am amperaj am folosit 2 baterii reincarcabile de 2400mah in paralel si merge bine, doar ca nu prea tine la multe porniri. sau ar fi destul si o singura baterie? Mai bine zis...cate baterii in paralel as putea folosi? ce amperaj ar suporta bujia?
#12
Postat 25 April 2013 - 10:46 PM
Aceasta postare a fost editata de hassel: 25 April 2013 - 10:47 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#13
Postat 25 April 2013 - 11:40 PM
hassel, la 25 April 2013 - 10:46 PM, a spus:
JOS PALARIA....STIMA !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#14
Postat 26 April 2013 - 04:12 PM
-incearca sa-l dai putin mai bogat sa vezi ce se intampla....atentie:sa ai fum alb intotdeauna la accelerari...daca n-ai fum,ai amestecul sarac si paradesti motorul !
Asta ai spus tu mai sus .
1. Nu stiu pe ce ulei te cartofi mergi tu , dar normal metanolul scoate fum albastru , incearca sa pui si tu asa ceva in masina si vei vedea.
2. Deci , daca scuipa uleiul , e semn ca e ok si ca e amestecul bogat? Motorul poate fii distrus si fara compresie , atat timp cat porneste tot va scuipa ulei, ca normal , ala nu e asa inflamabil. E bogat ? De unde stii? La un motor reglat perfect tot scuipa ulei.
3. Sa nu vorbesc de ce sfat i-ai dat , ca si cum pune-o pe calea ferata si vezi ce se intampla , nu conteaza ca inneci motorul , incepator fiind o sa tragi ca nehalitul si ramai cu sfoara in mana , nicidecum.
Ceea ce trebuie tu sa faci daca te-ai jucat la reglaje e sa le strangi la maxim , vorbesc de hsn si lsn , dar nu foarte tare si sa le desfaci la setarea din fabrica ce o gasesti pe net. Nu te lua dupa toti soarecii , hamsterii gandesc si apoi comenteaza! :drinks:
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#15
Postat 26 April 2013 - 07:57 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#16
Postat 26 April 2013 - 08:38 PM
@hamsterik : no offence,nu ma cert cu d-ta ca n-am de ce ! si inca ceva : hai sa nu ne tragem de sireturi...verifica-ti limbajul...
Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 April 2013 - 08:43 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#17
Postat 26 April 2013 - 09:07 PM
soarece, la 26 April 2013 - 08:38 PM, a spus:
@hamsterik : no offence,nu ma cert cu d-ta ca n-am de ce ! si inca ceva : hai sa nu ne tragem de sireturi...verifica-ti limbajul...
De ce sa nu ne tragem de sireturi , nu vad ce ai in plus fata de mine , poate doar numarul care indica varsta ca in rest..
Tu ai vrut sa iti raspund de ce te acuz , ai vazut ce si cum si incerci acum sa te ascunzi dupa hassel care intervine unde nu trebuie , doar un moderator este in masura sa intervina cu un warn pentru off-topic. Si nu cred ca eu am inceput sa poluez topicul cu informatii aruncate la nimereala. Cele mai mici detalii conteaza ,stiu pentru ca atunci cand am avut primul nitro daca tu imi spuneai sa ma uit sa scoata fum alb si pe toba iesea albastru stateam o zi si ma intrebam de ce nu e cum spui tu. Vino cu informatii coerente si organizeaza-ti raspunsurile , daca esti mai in varsta decat mine nu inseamna ca esti mai bun sau mai informat.
Aceasta postare a fost editata de hamsterik: 26 April 2013 - 09:08 PM
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#18
Postat 26 April 2013 - 09:17 PM
Si pentru a doua oara iti spun frumos ca nu ma intereseaza cine esti sau ce faci tu de fapt: NU TE TRAGE DE SIRETURI CU MINE ,nu te-am jicnit cu nimic prin faptul ca ti-am spus/explicat frumos ceea ce stiu si eu din experienta proprie...daca nu stii sa joci nu te baga,parerea mea.
seara buna !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#19
Postat 26 April 2013 - 09:57 PM
#20
Postat 26 April 2013 - 10:08 PM
amestecul e de doua feuluri : bogat(mult combustibil putin aer) si sarac (mult aer si mai putin combustibil).
Daca se duce inapoi combustibilul de pe furtunul rezervor-carburator nu prea e ok....se duce cand accelerezi la rece,cu motorul oprit ?daca da,ar fi oarecum normal....baga rezervorul cu dopul inchis bine intr-un vas cu apa ,sufla in rezervor prin furtunul ce duce in esapament in timp ce tii obturat furtunul ce duce in carbelitor :lol: ...spune daca pierde pe undeva!
Atentie : la rece merge cu un amestec bogat,cand s-a incalzit il mai saracesti putin,cand s-a racit de tot(a doua zi etc)iar il imbogatesti la loc la prima pornire...si sa ai maxim 1-2mm fanta intre cilindrul carburatorului si gaura delimitata de corp(te uiti pe gaura dupe ce dai filtrul jos si cotul de cauciuc) !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 26 April 2013 - 10:13 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#21
Postat 26 April 2013 - 10:14 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#22
Postat 26 April 2013 - 10:46 PM
Fii atent. Fa cum ti-am spus de la inceput , si cauta exact specificatiile pentru motorul tau , sunt diferite de la model la model.
Verifica cu sublerul distanta de la relanti sa fie cat trebuie , filtru curat etc.
Cu pullstartul...eram sigur ca va patii ceva. Nu are voie sa porneasca asa greu , inainte de a o porni incearca sa scoti furtunelul din toba , sufla putin pana ajunge combustibilul in carburator , baga furtunelul la loc si dai la manivela . Reglajele se fac dupa ce se incalzeste motorul.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#23
Postat 28 April 2013 - 09:26 AM
asta ii motorul. l-am dat jos sa-i fac pullstarterul si sa-l curat putin. sunt pe aproape cu reglajele. sta in idle 1min, la pinch test urca in ture si se opreste in 3-4sec. doar ca dupa ce ma joic cam 5 minute cu ea, se opreste. mai am de umblat la hsn cred.
ma bate gandul sa o fac sa porneasca cu masina de filetat. as solicita prea tare rulmentul unisens sau nu vor fi probleme? o pot pune si pe clicket in caz ca se inneaca, deci n-ar trebui sa fie probleme.
#24
Postat 28 April 2013 - 09:31 AM
ai probat rezervorul cum am scris mai sus ?
distanta aia poate sa fie si 2mm,porneste mai repede anyway :lol:
ai filtru de combustibil?
Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 April 2013 - 09:33 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#25
Postat 28 April 2013 - 10:02 AM
#26
Postat 28 April 2013 - 11:51 AM
beni.tomososchi, la 28 April 2013 - 10:02 AM, a spus:
e oarecum normal,ai uzura la piston/cilindru....uite cum functioneaza un motor 2T ,sunt unii pe aici care stiu doar sa scrie ! in loc de supape la admisie cum are un 4t ai gurile de baleaj din cilindru...uite-te atent la partea galbena...pentru functionare optima un motor 2t trebuie sa fie etansat bine !
deci ,ca sa-l pornesti ok....asa fac eu: pune bujia,cu furtunele scoase,sufla prin furtunul care intra in esapament pana curge fluent pe ala ce duce in carburator...in timp ce curge ala de duce in carburator il infingi repede in stut ! apoi astupi toba cu degetele si tragi de pull de vreo 3 -4 ori pana nu ai nici un fel de bula pe furtunul care duce in carburator....apoi pui glow-ul si "dai ca la drujba" :good: ...dupa ce porneste ,las-o un minut asa sa se incalzeasca cu amestec bogat(desfileteaza putin HSN ) ....
uite-te atent la filmul din link...
http://blocs.xtec.ca...gory/tenologia/
Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 April 2013 - 11:55 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#27
Postat 01 May 2013 - 10:03 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#29
Postat 08 May 2013 - 10:39 AM
#30
Postat 08 May 2013 - 09:01 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion