Reasamblare motor OS Max 91 FX
#1
Postat 21 April 2013 - 06:36 PM
M-am impotmolit (la propriu si la figurat) intr-o camasa.
Va rog sa-mi dati o idee cum bag la loc un piston cu segment in cilindru. Oricat m-as stradui, nu intra afurisitul ala de piston din cauza segmentului.
Am desfacut motorul complet, l-am curatat, uns etc. si acum nu pot sa introduc pistonul inapoi.
Cu stima si prietenie!
#3
Postat 21 April 2013 - 07:50 PM
Hai sa iti explic de la capat...
In piston ai un canal unde e bagat segmentul... Segmentul ala nu sta in orice pozitie ci intr-o singura pozitie! altfel nu intra pistonul in camasa din cauza segmentelui...
Portiunea aia mica un e taiat segmentul trebuie potrivit in canalul din piston in asa fel incat taietura sa ajunga la un bolt micut care se afla in canalul pistonului...
Cel mai simplu sa gasesti pozitia segmentului e sa stragi de el cu degetele cel putin 3 degete, si invarti de segment pana sare la loc... dupa care daca nu ilmisti va intra fara problema in camasa...
Bafta si sper sa intelegi indicatiile...!
#4
Postat 21 April 2013 - 07:52 PM
Am incercat sa infasor o sarma otelita pe segment si apoi sa strang cu ea. degeaba. Scapa sarma de pe segment.
#5
Postat 21 April 2013 - 08:01 PM
nush, la 21 April 2013 - 07:50 PM, a spus:
Hai sa iti explic de la capat...
In piston ai un canal unde e bagat segmentul... Segmentul ala nu sta in orice pozitie ci intr-o singura pozitie! altfel nu intra pistonul in camasa din cauza segmentelui...
Portiunea aia mica un e taiat segmentul trebuie potrivit in canalul din piston in asa fel incat taietura sa ajunga la un bolt micut care se afla in canalul pistonului...
Cel mai simplu sa gasesti pozitia segmentului e sa stragi de el cu degetele cel putin 3 degete, si invarti de segment pana sare la loc... dupa care daca nu ilmisti va intra fara problema in camasa...
Bafta si sper sa intelegi indicatiile...!
Segmentul e pe canal, dar la mine se roteste foarte lejer in canal, nu am niciun bolt sau o pozitie fixa.
Singurul lucru vizibil e o sageata pe capul pistonului. Sa inteleg ca taietura segmentului trebuie sa fie in dreptul sagetii?
#6
Postat 21 April 2013 - 08:26 PM
incearca asa:
-scoate pistonul sa il ai in mana,
-unge cu elei pe langa segment
-strange cu degetele de segment si invartel, intr-o pozitie trebuie sa se opreasca si sa nu se mai invarta numa daca las mai moale segmentul
-dupa care incearca sa il bagi in cilindru...
daca inrta fa un semn pe piston unde e taietura de la segment, baga segmentul cu biela pe ambielaj si daca segmentul a ramas la pozitia in care a fost trebuie sa intre fara problema in camasa pe care o bagi de sus fara sa strangi de segment sau ceva deoarece camase e conica jos si strange segmentul automat...
bafta
#7
Postat 21 April 2013 - 08:41 PM
#9
Postat 21 April 2013 - 09:03 PM
Cum sa ma exprim?!
#11
Postat 21 April 2013 - 09:19 PM
#12
Postat 21 April 2013 - 09:40 PM
#13
Postat 22 April 2013 - 06:17 AM
de obicei sageata se gaseste la benzinare si indica directia spre fereastra de evacuare. Ca indiciu zona pistonului care a fost in dreptul ferestrei de evacuare e mai inchisa la culoare. Acesta poate fi un indiciu sigur daca motorul a functionat mai mult decat rodajul.
Spor la lucru.
Mugurel
#15
Postat 10 May 2013 - 09:45 AM
Intamplator sau nu, sageata indica atat sensul de rotatie, cat si pozitia fata de fereastra de evacuare.
Inca o data multumesc.