Modelism - RHC Forum: Funtana 125 G - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Funtana 125 G Hangar 9

#61 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 July 2013 - 06:54 PM

Ai grija cum il "macelaresti",e unul din cele mai finutze modele din clasa lui.Trebuie sa revina la HC intre Marathonul lui Navomarius si Gilesc 202 -ul meu; clasa 140.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#62 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 08 July 2013 - 09:20 AM

Vezi postareaflypol, la 04 July 2013 - 06:54 PM, a spus:

Ai grija cum il "macelaresti",e unul din cele mai finutze modele din clasa lui.Trebuie sa revina la HC intre Marathonul lui Navomarius si Gilesc 202 -ul meu; clasa 140.



Dorin, macelarit e putin zis. mai repede killer-it. varianta finala.

Fisier atasat  2013-07-05 00.24.53.jpg (100K)
Number of downloads: 82

am ales sa pun un rezervor mai mic, 250ml. este arhisuficient pt 10-15 min de zbor. initial am vrut sa folosesc un Kill-switch pt aprindere, dar am renuntat, pastrand intrerupatorul classic.

carburatorul ar fi mers intors (rasucit) 180grade, si sa pastrez pozitia originala a servoului de acceleratie, dar am preferat sa il las asa si sa pun suportul si servoul pe partea opusa, pt ca asa mi-a cerut centrarea.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 08 July 2013 - 09:25 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#63 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 July 2013 - 01:41 PM

Din experienta voastra,pozitionarea acumulatorilor relativ aproape de motor poate sa le dauneze?Ce problema am eu: Cessna mare
e grea de coada.Am fost nevoit sa mut tot ce e greu,implicit acumulatorii LiFe,aproape de motor( la 100mm).Curentul de aer raceste motorul si trece in procent de 30-40% pe langa acumulatori. Dauneaza ? Temperatura aerului nu cred ca depaseste 40 grade.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#64 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 08 July 2013 - 04:07 PM

Dorin, si la Extra, si la Suhoi, am avut si am pack-ul de aprindere pe motorbox. nu mi-a facut problem.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#65 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 July 2013 - 07:22 PM

Tot LiFe si eu la Yak Carden pe motorbox - fara nicio problema.


0

#66 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 July 2013 - 07:24 PM

Eu le am pe toate pe motor box .. doua LiPo pt. receptie si un LiPo pt. aprindere
In zilele calduroase le atasez deasupra o punga plina cu gheata ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#67 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 08 July 2013 - 08:07 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 08 July 2013 - 07:24 PM, a spus:

In zilele calduroase le atasez deasupra o punga plina cu gheata ...



ha ha ha, gheata la OO!!!

am cam terminat cu aranjatul. am facut si ghidajele de reglaj
Fisier atasat  2013-07-08 19.56.11.jpg (123.76K)
Number of downloads: 190


montat parghia pt shock.
Fisier atasat  2013-07-08 19.56.45.jpg (98.04K)
Number of downloads: 176

pargia de acceleratie e si ea gata, cat si rezervorul
Fisier atasat  2013-07-08 19.57.14.jpg (153.01K)
Number of downloads: 164

acum ramane sa vedem cum se comporta in aer.

Fisiere atasate


_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#68 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 08 July 2013 - 10:04 PM

Bey dar stramb mai este motorul ala ..... ;)
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#69 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 08 July 2013 - 10:13 PM

da mai Teo, cred ca mi-a dat cu virgule la masuratori si am taiat panoul stramb... da acu sper sa zboare drept. si de nu, o sa zbor numai in iatagan, si mai dau 2-3 click-uri trim pe profundor, sa compensez

bai, da tu mai vii la zbor? sau de cand ai bebe mic, gata... te-ai lasat? sau il inveti sa surubareasca??? ca am vazut ca-i cam place....
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#70 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 09 July 2013 - 07:12 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la 08 July 2013 - 10:04 PM, a spus:

Bey dar stramb mai este motorul ala ..... ;)


Vin coane Allen, sa mai treaca apele de pe la teren si vin si poate vin si la Brasov ..... asa sa stii.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#71 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 July 2013 - 07:35 AM

Invata omul la batranetze. Chestia cu ghidajele surubelnitzei pentru reglaje m-a dat gata.Preiau si ma apuc de aplicat metoda pe toate "ciorile" mele.
@Teo Costin.Trebuie sa vi la Brasov.Voi zbura Hurricanul,Extra mare,Cessna mare.CG-urile sunt perfecte la toate.Emotii,oricum..
Bine ca zboara si....insectele !
0

#72 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 09 July 2013 - 07:49 PM

a trecut si proba finala a montajului, si anume, verificarea CG-ului. am tot citit cum se face CG-ul, agatand modelul cu cordelina de lonjeron, dar nu m-am dumirit cum e cand CG-ul nu pica pe lonjeron, asa ca am apelat tot la metoda clasica de centraj, balans pe suport.

Fisier atasat  2013-07-09 20.26.11.jpg (101.17K)
Number of downloads: 111Fisier atasat  2013-07-09 20.26.24.jpg (54.33K)
Number of downloads: 115
Fisier atasat  2013-07-09 20.27.41.jpg (101.85K)
Number of downloads: 105Fisier atasat  2013-07-09 20.28.06.jpg (90.16K)
Number of downloads: 116

nici la cantar nu stau rau, 4650 g cu rezervorul plin. e ecceptabil, stiind din start ca DLE30 atarna 1200g fata de 1020g cat atarna GF 26i V2.

ramane acum testele in aer, timp bun sa fie.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#73 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 July 2013 - 08:00 PM

Metoda cordelina de lonjeron e posibila doar cand CG-ul este pe lonjeron .. daca este mai in spate sau mai in fata nu o poti aplica trebuind facut asa cum ai procedat ... Pilot Rc ( poate si altii ) au C.G. pe lonjeron .. nu stiu daca la toate modelele lor dar la Yak, Sbach si Extra merge ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#74 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 July 2013 - 08:06 AM

Am scris cum am facut la Cessna pe postarea Extra mare.
La modelele mari,grele,sprijinirea in doua puncte nu face chiar bine;pot apare imprimari sau mai grav,rupturi de balsa).Cu cat suprafata de sprijin e mai mica,cu atat acuratetea masurarii e mai mare.Trebuie puse insa talpi de sprijin si scade acuratetea reglarii. Carligele sunt bune daca in zona CG avem decupare in fuselaj.La Cessna nu aveam si am facut 2 gauri de 6mm.Dupa echilibrare gaurile se pot obtura cu cepuri de 6..( sau 4 la modele mai mici).Cum sa zic,nu e mare filozofie ce am facut; ai o stare de liniste cand vezi "matahala de avion" balansand pe doua stifturi de 6 mm.Asa, de fitze,am trasat cu nivela cu laser o linie orizontala pe fuselaj cam pe axa tractiunii dupa care am apreciat paralelismul cu axa nervurii aripii.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#75 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 10 July 2013 - 08:45 AM

@Flypol ..... pentru a nu apare acele imprimari si deformari in folie sau in balsa atunci cand sprijini modelul pe doua tepuse sau alt dispozitiv de acest gen, lipesti (cu banda adeziva de hartie) pe aripa pe intra-dos o fisie (un patrat, o bucata ....) de placaj de 0.4mm sau alt material tare si subtire si ai rezolvat problema iar dupa masuratori dai bucata deoparte.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#76 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 July 2013 - 09:03 AM

Vezi postareaflypol, la 10 July 2013 - 08:06 AM, a spus:

Am scris cum am facut la Cessna pe postarea Extra mare.
La modelele mari,grele,sprijinirea in doua puncte nu face chiar bine;pot apare imprimari sau mai grav,rupturi de balsa).Cu cat suprafata de sprijin e mai mica,cu atat acuratetea masurarii e mai mare.Trebuie puse insa talpi de sprijin si scade acuratetea reglarii. Carligele sunt bune daca in zona CG avem decupare in fuselaj.La Cessna nu aveam si am facut 2 gauri de 6mm.Dupa echilibrare gaurile se pot obtura cu cepuri de 6..( sau 4 la modele mai mici).Cum sa zic,nu e mare filozofie ce am facut; ai o stare de liniste cand vezi "matahala de avion" balansand pe doua stifturi de 6 mm.Asa, de fitze,am trasat cu nivela cu laser o linie orizontala pe fuselaj cam pe axa tractiunii dupa care am apreciat paralelismul cu axa nervurii aripii.


Si daca dupa maiden constati ca C.G.-ul nu e chiar acolo ? .. o sa ai un model cu fuselajul plin de cepuri .. sau gauri !
De fapt cred ca totusi e folositor pe timp ploios .. zbori cu Cessna si curge apa din ea prin gaurile de centraj .. :rofl:

P.S.

Daca modelul este mare si implicit greu nici metoda cu placuta de placaj nu e prea safe, existand riscul ca balsa sa cedeze si sa intra placuta cu bratul de centraj cu tot in aripa eventual sa iasa si pe partea cealalta ca sa fie treaba serioasa ..

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 10 July 2013 - 09:05 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#77 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 July 2013 - 06:59 AM

Da,e adevarat.Chestia e ca ,un CG bine reglat,te scapa de surprize.Importanta e totusi mamaliga cu branza de la HC10'th de vineri seara,moment important in stabilirea centrului de greutate al relatiei om-capra :D
@RealDesign.Cand am bagat burghiul in frumusetea de Cessna ,m-a trecut un fior total neplacut ,insa asta este;la cum zbor eu, ca tot incepatorul cu pretentii,numai un greu de coada mai lipseste!
Se zice prin lume ca un greu de coada e pierdut(scrie si la PilotRC si la ASM,ESM,TBM....)Nu e valabil la romani:
- la HC editia a 7-a Florin 100% a zburat Edge-ul de 2m cu un pak de 4,8/4000(230 gr) cazut in coada-fara daune
- La Siria ,ultima editie,tot Florinel a adus Hawker-ul de 2m la aterizare avand lipsa 670gr balast in bot.
- La HighFly 2012 Camil a aterizat perfect acelasi poznas de Hawker cu 250 gr.balast lipsa.
Norocul a fost ca motoarele PH 180 FS 30cmc si CRRC 40KIT s-au comportat exemplar,altfel.......
Are tara valori,altfel cum naiba mai traim in" buluceala asta aeromodelistica"....Mintorul ne salveaza !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#78 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 11 July 2013 - 07:23 AM

Vezi postareaflypol, la 11 July 2013 - 06:59 AM, a spus:

Mintorul ne salveaza !



baftosu-le... al meu a devenit piesa muzeu, pus frumos la loc de cinste, ca doar arata bine!
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#79 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 July 2013 - 10:52 AM

Mai pastreaza un loc in vitrina.Se zice ca la un crash in elice n-are nici o sansa sa scape.La stilul de zbor al lui FlyPol ...orice e posibil,inclusiv aterizari la 300 de metri ,in pom,cu pagube reparabile in doua ore :rolleyes: Asta bafta!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#80 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 13 August 2013 - 10:02 PM

up-date

dupa o lunga pauza, Funtana a fost azi la aer. Am reusit in we ce a trecut sa reglez DLE-ul 30cc, in asa fel, la tranzitia zbor pe spate-zbor pe fata, sa nu mai se opreasca.

una din solutii a fost planeitatea piesei intermediare dintre carburetor si motor. este pe net un tutorial cum se face, eu l-am aplicat si a avut success.a doua solutie (aplicata si ea) este crearea unei presiuni statice constant asupra membrane (membrane care are rol de pompa). se face cu ajutorul unui Stutz lipit pe capacul de la carburator, un furtun si o cutie de film (tot pe net se gaseste si tutorialul).si a treia solutie, a fost montarea unei goarne la carburator (solutie tot de pe net). se pare ca toate cele 300 si ceva de pagini citite despre DLE30au dat roade. motorul merge excelent.

acum despre funtana... cu noua motorizare e de vis. la primul zbor, asa cum ma asteptam, a fost nevoie doar de 2 click-uri stanga pe directie, in rest, toate trimurile pe zero. la aterizare, vine fulg, atat cu motor, cat si fara (m-a mancat si am oprit motorul cand am pus modelul pe panta de aterizare, si a venit... la picior. nu are tendinta de angajare.

n-am apucat sa fac fac poze, dar la urmatoarea iesire promit ca o sa fac. mai jos ceva poze cu modif. aduse la DLE

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (60.65K)
    Number of downloads: 112
  • Fisier atasat  2.jpg (65.27K)
    Number of downloads: 106
  • Fisier atasat  3.jpg (53.83K)
    Number of downloads: 99
  • Fisier atasat  4.jpg (60.84K)
    Number of downloads: 110

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#81 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 13 August 2013 - 10:42 PM

si link-urile necesare

http://rcraceboats.w...ustrated-guide/

http://www.thunderbo...rial_seven.html

http://www.rcunivers...-block-mod.html
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#82 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 August 2013 - 06:59 AM

Ar fi vreo retinere sa fac acelasi lucru(stut pe capac membrana plus....) si la carburatorul de pe Mintor110.Acum motorul merge ca dracu'....prost.Oricum incerc sa-l reglez la sol in aer suna altfel si nu trage ca de 11CP.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#83 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 14 August 2013 - 07:14 AM

Dorin, nu stiu ce sa zic. ideal ar fi sa vezi ce problem au si aia de pe afara si cum au rezolvat.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#84 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 August 2013 - 07:18 AM

Stut-ul e cositorit sau brazat (sudat , argintat ) ?

P.S.

Mintorul are o singura rezolvare .. alt motor .. din ce stiu ca s-au plans pe afara ( parca postase si Allen o astfel de
plangere )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#85 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 14 August 2013 - 07:26 AM

stutzul e cositorit.nu e nevoie de brazare, ca nu sunt temp. mari acolo. la 26cc GFI, pur si simplu l-am lipix cu epoxy pt metale, din ala gri si a rezistat mult timp.

din ce am mai citit, la mintor e o mare problema: pe masura ce se incalzeste, se dilate si pierde din compresie, ducand astfel la o functionare anormala. majoritatea s-au pland de asta, si la 55cc si la 110cc. asta ar fi si unul din motivele pt care au inchis fabrica o perioada, lumea nu mai cumpara aceste motoare. unii au gasit rezolvarea, in directionarea fluxului de aer fix pe radiatoarele motorului, altii am vazut ca merg cu ele mai bogate, dar sunetul e naspa. sunt multe problem cu aceste motoare, desi arata bestial de bine... sunt extreme de pretentioase in exploatare.

PS: Dorin, da cum ai reusit sa-l dereglezi? ca ultima data mergea excellent...

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 14 August 2013 - 07:27 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#86 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 August 2013 - 09:27 AM

Tot omul vrea mai bine.La acceleratie avea sincope.Trebuia sa turez in trepte cu mare grija sa nu se opreasca.Am inceput ca romanul sa reglez Low-ul ca sa am acceleratie continua fara balbaieli.Cate 1/8 ture Low,ajustaj fin High.Am reusit la sol desi am observat ca intr-o plaja de 1 tura Low mare lucru nu se intampla.Am refacut balansul Low/High cu finete si ...bucurie.Decolare ,turare constanta,raspuns rapid.La 50 m merge la inceput rotund,frumos...intorc pe spate ,cam la fel.
Urc mai sus usurel si incep problemele. trebuie iar sa accelerez cate putin caci motorul pierde treptat turatia.Cobor la 10 m
jumatate turatie,isi revine.Repet cu Low mai deschis .Parca e mai bine,repet sus,aceeasi figura.
Efuzorul carburatorului e inclinat 45 grade jos spre coada modelului.Ma gandesc sa fac o capota spre interior model ca sa stabilizez aerul aspirat.Oricum motorul porneste destul de greu la rece.Cand e cald,o pala si porneste.
Oricum carburatorul aspira in draci.Cu soc aproape ca curge combustibil dupa 3-4 pale.Da rateul de rigoare .Fara soc trebuie muncit 3-4 minute.Soc/fara,soc,fara....si la urma o ia.
Orice sfat e binevenit.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#87 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 14 August 2013 - 12:08 PM

dupa ceea ce zici, ar fi sec high-ul. dar este o parere. iar pozitionarea aia idioata a carburatorului, nu am inteles-o niciodata. toti il pun la 90gr, mintor, mai cu mot, la 45.

dar, dupa cum zici tu, ca la 10 m merge ok si la 50 aiurea, s-ar putea sa fie presiunea static la membrane. si atunci eu zic ca ar fi ok sa incerci Solutia cu Stutz si cutie film, sa vezi cum reactioneaza


_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#88 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 August 2013 - 01:50 PM

O fac in WE.Daca nu reusesc poti convoca trupa minunata pe Copaceni la un brainstorming.Bagam si un bulz :rolleyes: sau neste albitura de poastravi cu un botz de mamaliga pe o saramurica de sezon.
De altfel zboara dracovenia de te unge peste tot.Aveam pe vremuri o Extra 300S Wagstaff cu 15cmc/4T si munceam ca un hamal
s-o zbor. Asta rosie e teroare;ce nu faci bine tu,face ea :D :yahoo: :rofl: Sa fiti iubiti!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#89 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 01 April 2017 - 04:09 PM

Astazi am reusit si eu sa zbor modelul pt prima oara.
Modelul este chiar cel din primul post.
Nu am apucat sa zbor prea mult.
Am zburat pe setarile de la extra meu vechi care nu avea suprafetele asa de mari si nu avea expo deloc.
Cand l-am ridicat m-am speriat putin dar am reusit sa aduc modelul intreg la aterizare.
Dupa ce i-am pus expo imi facea un fel de mix adica ridicam profundorul si cand ajungea la capat se lasa in jos de tot. La fel si la eleroane.
Ca prima impresie mi-a placut mult motorul trage modelul bine. Eu sunt obisnuit cu modele care abea duc avionul.
https://www.youtube....eature=youtu.be
0

#90 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 April 2017 - 04:21 PM

...încă nu te-ai învăţat că acrobatele chiar nu pot fi zburate fără expo?.....oricum ai fost foarte aproape de trântă...
Încă ceva - vezi că nu e obligatoriu decolarea cu motorul în blană!!!...e însă obligatoriu desprinderea la viteza minimă de zbor...iar la terizare - vino cu viteză mai mare...că o să-i rupi trenul. Aterizarea aia a fost în limită de viteză!...

Să te bucuri de el...!
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro