Modelism - RHC Forum: DG 300 MULTIPLEX 3,2m - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

DG 300 MULTIPLEX 3,2m

#1 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 26 March 2013 - 07:49 PM

Salutare,tuturor iubitorilor de termica si termodinamica.Dupa ceva vreme de pauza,din lipsa de timp,am inceput sa montez cele necesare pe minunatul planor,DG 300 facut de multiplex si mentionez ca calitatea se vede.Am noroc ca prietenul meu Flaviu,care are mare experienta in constructia aeromodelelor, ma ajuta sa finalizam acest proiect,care a stat o vreme la praf.
Planorul are anvergura 3,2 m,dupa calculele mele RTF 1800gr-2000gr,frane aerodinamice din aluminiu,declansator tractor.Aripile sunt facute din polistiren si acoperite cu balsa,fuselajul din fibra de sticla,ambele bine lucrate.Voi monta la directie,elevator si declansator Hitec H311.Pt. eleroane am robbe carbon de 16 gr si la franele aerodinamice SG 90 de 9gr.Cu poze am sa revin pe perioada constructiei.

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#2 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 26 March 2013 - 07:53 PM

Poze

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#3 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 26 March 2013 - 07:58 PM

Poze

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#4 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 26 March 2013 - 08:04 PM

Poze

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#5 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 26 March 2013 - 08:09 PM

Poze

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#6 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 26 March 2013 - 08:14 PM

Ultimele pt.moment.

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#7 Useril este offline   tryll 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 209
  • Inregistrat: 02-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Petrosani
  • Interests:Parapantism, aeromodelism, motociclism......si multe altele

Postat 27 March 2013 - 01:20 PM

Foarte frumos,asteptam sa-l vedem la zbor :)
Easy Glider electric 1,8m (multiplex)
ASW 28 2m (pelikan)
Canary 40 1,6m (termic)
Minimag multiplex...
Planor (motoplanor) 2m...home made
Auto XSTAR PRO- electric brushless
0

#8 Useril este offline   ClearSkies86 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 18-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Petrosani(HD)
  • Interests:aeromodelism, Parapanta

Postat 27 March 2013 - 07:18 PM

Foarte frumoasa lucratura,baieti. Spor la treaba si sa il vedem cat mai curand inaltat pe ceriu.
Easy Glider PRO
Piper J3 Cub 1.8 m - MVVS 6.5 cc
Yak 54 - depron -1 m
Edge 540 -depron
Turnigy 9X (V2) - er 9X

Zborul, ce fericire!
0

#9 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 29 March 2013 - 09:49 PM

Hai nea Adi ca mai avem putin si ne vedem la rr :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#10 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 30 March 2013 - 07:29 AM

Pana la Rapa este gata.
PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#11 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 03 April 2013 - 09:31 PM

Am reusit sa mai fac cate ceva.

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#12 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 03 April 2013 - 09:48 PM

Am intampinat o problema,planorul este facut cu carlinga scala,cu scaun pt. pilot si pilot care ar fi fost destul de greu.Carlinga mea a fost sparta si umpluta cu spuma poliuretanica.Pt.a centra modelul am fost nevoit sa pun 260 gr. de lest.Pe viitor am sa pun un acumulator mai greu de receptie sa inlocuiesc plumbul cu ceva folositor.Nu am plan de constructie la el,CG-ul este aproximat de mine.

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#13 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 03 April 2013 - 09:57 PM

Pt.a tine aripile lipite de fuselaj am montat doua carlige si un elastic.Am mai folosit in trecut acest sistem fara nici o problema.Greutatea totala fara franele aerodinamice,care urmeaza sa le montez,este de 2834gr.Daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi mi-ar prinde bine.

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#14 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 03 April 2013 - 10:27 PM

La fel ca si fratii lui (alte 3 planoare)ar trebui sa zboare si aici,VF.Capra1927m altitudine jud.Hunedoara

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#15 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 04 April 2013 - 11:59 AM

Mi se pare un pic cam greut pentru un planor, daca era motoplanor cu motor si baterie mare era altceva.

Ai mai pus tu ceva in plus? Unde ai centrul de greutate de la bordul de atac spre scurgere? poate e prea in spate si atunci mai poti scoate ceva plumb.
Vezi ce mai poti usura in spate la ampenaje.

Ciao Sorin
0

#16 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 06 April 2013 - 09:15 AM

Am continuat cautarile in vederea gasiri planului original multiplex si am aflat ca este DG 600 MPX.Am vazut pe alt forum un plananor similar si RTF 2850gr-2950gr si CG-ul 78-80 mm,la fel ca la mine.Eu initial am reglat CG-ul pe lonjeron si exact acolo spuneau si ei ca ar fi acolo.Aripa are in partea mai lata 230mm si lonjeronul este la 80mm,sper sa fie OK.Ce parere aveti de varianta asta?Este un planor similar.

Fisiere atasate


PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 April 2013 - 09:40 AM

Pentru ca sunt baiat bun m-am gandit sa-ti fac o bucurie:
DG-600
http://www.multiplex..._push&docID=490

manualul de la mama lui, au si DG-300
http://www.multiplex..._push&docID=591

asa ca indiferent ce model ai esti acoperit.

Oricat de bune ar fi forumurile manualul e totusi cel mai bun punct de plecare.
0

#18 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 06 April 2013 - 10:04 AM

Multumesc Stefane,dar pana la Rapa uitate cum ar trebui sa zboare,http://www.youtube.com/watch?v=3OE5wBPV1Z8
PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#19 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 April 2013 - 10:06 AM

Adi tu ai servourile de directie si de profundor in fata acum nu? daca vei pune servoul in profundor ca in varianta de mai sus ai sa pui si mai mult plumb in bot.Influenteaza foarte mult CG ul am patit recent la un trainer asta si a trebuit sa mut servourile in fata ca altfel puneam prea mult plumb.
Nu cred ca merita
Daca ai asa CG ul incearca-l asa si mai vezi dupa aia mai trebuie sa-i pui frane aerodinamice? sunt in fata sau in spatele lonjeronului?

Ciao Sorin
0

#20 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 06 April 2013 - 10:48 AM

Franele sunt aproape gata si sunt in fata lonjeronului.Referitor la servomecanismul din ampenajul orizontal ai perfecta dreptate dar tija de comanda este acum de 2mm si 125 cm lungime plus o articulatie in forma de L in ampenajul vertical si elementele de cuplare aferente(furculite si bolturi),servomecanismul are 16gr cel de carbon si 24g cel metalic.Dar nu din punct de vedere al greutati as adopta varianta asta,ci d.p.v. al comoditati la montarea ampenajului. Pt. ca tija de comanda trece prin interiorul ampenajului vertical si este greu sa prinzi furculita, dar ma mai antrenez.Am citit manualul de la Stefan si se pare ca am nimerit CG-ul,este pe lonjeron.Revin cu poze de la montarea franelor.
PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#21 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 April 2013 - 11:07 AM

Pai fa o schema simpla pe hartie cu distantele servourilor si greutatilor lor fata de CG , compune fortele si vezi.Din ce spui tu acum se pare ca mai pui plumb la varianta cu servo in ampenajul orizontal.
Intradevar poate montarea si demontarea sunt neplacute dar asta e.
Zboara-l asa si vezi apoi te mai gandesti, poate faci un alt ampenaj orizontal in pendul, care sa fie mai usor , e o solutie sigura dar cu complictiile de rigoare.
Cum spuneam la mine nu a fost deloc ok si a trebuit sa montez servourile in fata bine ca nu taiasem locasurile din coada .
Daca pui franele poate mai scoti ceva plumb dar nesemnificativ pentru ca sunt langa lonjeron .
Se pare ca planoarele astea scale nu se pot scoate asa usoare cum ne-am dori.

Ciao Sorin
0

#22 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 April 2013 - 11:45 AM

Fac eu acum scenariile astea pentru un planor de 3m si iata ce cifre am:

Varianta cu servo in coada:
- 20 gr servo + 6 grame extensie 60cm
Variante cu parghie 90 grade:
- 4 grame mecanica 90 grade (bellcrank) + 7 grame tija otel 1.5mm, sau
- 4 grame mecanica 90 grade (bellcrank) + 2 grame tija carbon 2mm

Tija s-ar cam echivala cu cablul extensie servo, dar diferenta de greutate de peste 15 grame intre servo si parghie 90 grade imi pot economisi peste 50 grame de plumb in bot daca nu pun servo in coada. Decizia e cam luata...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#23 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 06 April 2013 - 11:34 PM

Vezi postarearenatoa, la 06 April 2013 - 11:45 AM, a spus:

Fac eu acum scenariile astea pentru un planor de 3m si iata ce cifre am:

Varianta cu servo in coada:
- 20 gr servo + 6 grame extensie 60cm
Variante cu parghie 90 grade:
- 4 grame mecanica 90 grade (bellcrank) + 7 grame tija otel 1.5mm, sau
- 4 grame mecanica 90 grade (bellcrank) + 2 grame tija carbon 2mm

Tija s-ar cam echivala cu cablul extensie servo, dar diferenta de greutate de peste 15 grame intre servo si parghie 90 grade imi pot economisi peste 50 grame de plumb in bot daca nu pun servo in coada. Decizia e cam luata...


Ce zici de o tija flexibila de la servo la coada. Ele cintaresc pe la 12g dar centrul de greutate al tijei este pe la mijoc nu in coada, in cazul servoului. Si servoul din poza este urias. Eu cred ca ce adauga in greutate cel mai mult sint piesele din coada. Sint curios cit cintaresc ele.
Am un planor (Jantar) la scara si are o coada asa de grea ca dupa ce am aduagat plumb in bot sa-l balansez, numai Dumnazeu il mai urca in termica. Jantar va ramine un model de zburat la panta. Daca vreau sa am alte planuri pentru Jantar ar trebui sa fac totul din nou exceptind fuselajul. Cozile cu siguranta se pot face de la 50+ grame la 25g, cu siguranta se pot face si cirma la fel de la 30 la vreo 15g. Aripile mai usoare si asa mai dparte dar este prea mult de munca si nu se merita. De aia cind am inceput modelul nou Skyhawk am vrut sa fiu sigur ca nu fac aceiasi greseala did nou.

Poate un curs de actiune este sa lasi modelul asta ca model de panta si gata. Se pare din video ca este foarte placut de zburat la panta si l-as lasa asa. A doua varianta este sa cumperi un fuselaz si sa faci restul de componentele cu atentie daca iti plac modelele de scara. In general modelele de scara sub 4M lasa de dorit in performanta pentru zbor termic, dar asta este aprerea mea.

In alta ordine de idei am observat ca tijele de comanda plutesc i aer. Tuburile ar trebui lipite de fuselaj in interior de la un capat la altul si daca ai nevoie sa te dezlipesti de fuselaj sa ajungi la servouri pune o bucatica triunghiulara de blsa sa rigidizezi tubul. Daca tubul este flexibil comanda nu ajunge de la servou la component.

Aceasta postare a fost editata de F2B: 06 April 2013 - 11:35 PM

0

#24 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 09 April 2013 - 04:06 PM

Moentan ramane asa cum este,tocmai am comandat un SKY ASSISTANT ca de mult eram cu ochii pe el,statia pt.receptia semnalului radio PMR este un Wouxun KG-UV@D pe care aveam de ceva vreme si o foloseam si la parapanta,este dual band.Ce motor ar trebui sa punem pe un Piper CUB J3 de 1,8m sa poata tracta planorul de 3kg?
PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#25 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1060
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 09 April 2013 - 04:51 PM

minim 10cc metanol zic eu depinde si cum se centreaza :pardon:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#26 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 09 April 2013 - 05:46 PM

Vezi postareaadi.tene, la 09 April 2013 - 04:06 PM, a spus:

Ce motor ar trebui sa punem pe un Piper CUB J3 de 1,8m sa poata tracta planorul de 3kg?


Ai nevoie de un motor de minim 15 cc 2T pentru a tracta un planor de 3kg in conditii de siguranta.

Aceasta postare a fost editata de MADA: 09 April 2013 - 05:47 PM

0

#27 Useril este offline   adi.tene 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 101
  • Inregistrat: 15-February 10
  • Gender:Male
  • Location:petrosani
  • Interests:Modelism si parapanta

Postat 09 April 2013 - 09:46 PM

In cazul asta cred ca mai bine un benzinar de 20-25cc,ca 15cc 2T metanol cred ca are costurile prea mari.Ati tractat cu 15cc2T?
PITTS SPECIAL S 1
Discus CS
Fournier RF-4D
Discus 2CULARIS MULTIPLEX
ALPHA 27 MULTIPLEX
DG 600 3,2M MULTIPLEX
SONIC TRAINER
Futaba T6EX
0

#28 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8333
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 May 2013 - 02:16 PM

Prima lansare, primul zbor cu mari emotii. In obisnuitul stil romanesc, merge si asa, Adi l-a lansat desi:

- statia avea zbomot pe un canal si spoilerele o luau razna (partial rezolvata prin revers)
- un eleron (din cand in cand) avea o viata a lui


doar prima lansare e DG600

Dupa ce a vazut cat de bine zboara l-am rugat pe Adi sa il aduca jos, dar nu, batman - a stat aproape o ora pana cand eleronul, asa cum era firesc, a luat-o razna. A urmat o aterizare cu parul maciuca dar in mod miraculos planorul a scapat - mufa de servo nu facea contact cum trebuie.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 01 May 2013 - 09:13 PM

0

#29 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 01 May 2013 - 09:05 PM

Stefan,
Daca nu ar fi si din astea nu ar avea farmec viata de aeromodelist ? sau poate ma insel, eu care urasc sa sparg vreun model.

Ciao Sorin
0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 May 2013 - 07:47 AM

Uraste-ma atunci si pe mine... mai prosteste de atat nu l-as fi putut rupe, la o ora dupa ce am ajuns la RR...
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro