Modelism - RHC Forum: BU 131 Jungmann - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

BU 131 Jungmann Balsa, coverall, alea, alea

#1 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 07:50 PM

Salutare tuturor,

De data asta am abordat un biplan, pe planuri verificate.
Este un Bucker Jungmann 131, balsa, electric, 1500 anvergura, probabil sub 3000g.
Planul si CDul cu instructiuni au fost cumparate de la RCpilot. http://www.rcpilot-o...ngmann_p75.html
Am preferat sa-mi tai singur lemnele pentru ca le aveam si nu ma deranjeaza activitatea asta.
In plus, l-am majorat cu 10% asa ca lemnele lor nu mi-ar fi folosit.
Planul a fost respectat cu mici modificari pe care le voi marca de-a lungul topicului.
Stilul telegrafic reflecta numai lipsa talentului de povestitor. Daca aveti intrebari sau daca cineva vrea sa-l faca, va rog sa ma
apelati de cite ori aveti nevoie.
Am atasat si o poza cu avionul real cu care ar trebui sa semene al meu...

PS. Ca sa nu stirnesc confuzii, lucrul a inceput in Ianuarie...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Bu Condor.jpg
  • Imagine atasata: DSCN4747.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4748.JPG

Aceasta postare a fost editata de bizu: 13 April 2013 - 07:51 PM

0

#2 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 07:54 PM

Am inceput ca de obicei, cu ampenajele...
Totul este balsa; 2mm la nervuri si 1,5mm in patru straturi la partile curbate.
Am "trisat" mergind pe conturul exterior dar, ampenajele un pic mai mari pot fi de folos la zbor.

Inca niste poze la capitolul asta...


Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4758.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4759.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4760.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4761.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4762.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4772.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4773.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4774.JPG

0

#3 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 07:55 PM

Acoperirea este cu Koverall pentru ca am avut tot ce mi-a trebuit. Inca imi place dar, mirosul lacului in balcon e cam mult.
Balamale plane cu pin, actionare directie cu cabluri iar profundor cu actionare comuna, sirma de 3mm, bucsa de 3,17 cu surub si echie din sticlotextolit.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4798.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4799.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4800.JPG

0

#4 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 07:57 PM

A urmat planul central superior, conform planului. Balsa 2mm la nervuri si 1,5mm la acoperire, la prinderi si tije, placaj aviatic de 2mm.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4744.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4745.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4746.JPG

0

#5 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 07:58 PM

Au urmat aripile. Mult de lucru si cam monoton. Din nou conform planului, balsa 2,5 la nervuri, placare cu balsa 1,5mm si
elemente de rezistenta cu placaj de 2mm aviatic.
Lonjeroanele din balsa de 4mm tare si in plus fata de plan, structura "D box" a fost inchisa din 2 in 2 pentru a obtine o aripa rigida.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4749.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4750.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4751.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4752.JPG

0

#6 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:01 PM

Inca niste poze;

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4753.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4754.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4755.JPG

0

#7 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:02 PM

Am inceput apoi fuselajul. Aici am facut niste artificii pentru a folosi materialele existente.
Grinda este cu balsa de 5x5 dublata cu pin de 3x3 in loc de pin 5x5 cum ar fi trebuit. Zabrelirea cu balsa 5x5. Am mai adugat niste gusee pentru linistea mea.
Celula este placaj aviatic de 2mm imbinat cum se vede prin poze. De remarcat sistemul batiului care este clar dedicat exclusiv motorizarii electrice.
Mi-a placut cum arata.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4776.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4777.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4778.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4779.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4780.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4781.JPG

0

#8 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 April 2013 - 08:03 PM

asa - apuctiva toti de construit....Cred ca si eu trebuie sa ma apuc...

Bravo. Spor la construit!
0

#9 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:03 PM

inca poze...


Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4782.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4783.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4784.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4785.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4786.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4787.JPG

0

#10 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:04 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 13 April 2013 - 08:03 PM, a spus:

Bravo. Spor la construit!


Stai sa-ti zic... e gata. Oricum mutam'
Adeca, sa construiesti numa' tu!
0

#11 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:05 PM

tot poze cu fuselajul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4788.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4789.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4790.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4791.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4792.JPG

0

#12 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:07 PM

Montantul aripii superioare si roata de coada care, spre deosebire de cea propusa in plan, aduce cu cea a avionului real.
Fiarele au fost argintate dupa matisate cu sirma subtire.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4801.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4803.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4804.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4805.JPG

0

#13 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 April 2013 - 08:07 PM

sunt un puturos. Am construit anul asta doar niste depronele de zburat pe la tara. In rest am tot schimbat si am tot cautat.
Am ramas acuma la cateva planoare, si o flota de 3D-uri de care nu mai am timp. A inceput sezonul termicelor.
0

#14 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:07 PM

Parca intrau mai multe poze odata.. sa fi fost mai mici...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4808.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4810.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4811.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4812.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4841.JPG

0

#15 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:09 PM

Montantul aripii superioare si roata de coada care, spre deosebire de cea propusa in plan, aduce cu cea a avionului real.
Fiarele au fost argintate dupa matisate cu sirma subtire.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4793.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4794.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4795.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4796.JPG

0

#16 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:10 PM

Roata spate este mobila si este actionata cu cabluri amortizate cu arcuri. Se vede si "suportul" servourilor de coada.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4813.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4814.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4826.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4827.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4828.JPG

0

#17 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:15 PM

Am trecut la infolierea partiala a fuselajului, am taiat sabloane pentru capotaj si alte maruntisuri.
Capotajul este realizat cu placaj de 0,4 si de 0,6mm care este asa de scump incit nu am riscat vreo taietura fara sablon...
Se poate vedea si batiul motorului intr-o stare aproape de definitivare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4825.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4830.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4832.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4833.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4834.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4835.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4836.JPG

0

#18 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:18 PM

In sfirsit, am decupat si lipit placajul, ceva finisaje la trecerea cablurilor si am scos de sub pinza ferurile fuselajului.
Intre timp am definitivat si partea din fuselaj a aripii inferioare. Nu am venit cu detalii mai multe pentru ca este conform planului.

poze

altele



Pentru ca va fi greu de controlat vopsirea ampenajelor dupa lipire, am preferat sa le definitivez inainte de montaj.
Schema de vopsire incepe sa prinda contur...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4842.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4843.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4844.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4845.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4846.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4838.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4839.JPG

0

#19 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:19 PM

Ampenajele au fost lipite pe coada, capacul spate, initial incercat cu tabla subtire,
a fost in final facut pe placaj de 0,4 acoperit cu aluminiu autoadeziv (la rola ca orice scotch).
Capota mobila, spre deosebire de cea din plan are structura de pin si acoperire cu placaj de 0,4.
Va fi prinsa in pozitie cu doi magneti.


Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4858.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4859.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4860.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4861.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4862.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4863.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4864.JPG

0

#20 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:21 PM

Aici se vad aripile infoliate si cu servourile montate pe aripile inferioare. Legatura la cele superioare se face cu tija de carbon de 2mm
iar echiile sint din sticlotextolit de 1mm croit pe genunchi. Practic, urmeaza vopsirea.
Trenul este din sirma de otel de 4 respectiv 3mm sudata in zona butucului. Prinderea in fuselaj se face conform planului. Nu voi carena trenul pentru
ca ma tem ca va influenta directia. Parca nu a iesit perfect axat trenul...; oricum, se vede cu greu diferenta. Voi monta niste roti de prin cutii.
Inca o vorba, balamalele pe eleroane sint din plastic plate cu pin, lipite cu monocomponent, cite trei pe fiecare eleron.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4865.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4866.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4867.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4868.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4869.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4870.JPG

0

#21 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:22 PM

Am pregatit fuselajul pentru vopsire. Usi montate, cu ceva elemente spre scale. Sint din tabla subtire profilata pe contur si lipita cu CA.
Terminatia rotunda este de fapt un tub de izolatie cablu taiat pe generatoare si indesat pe muchie. S-a lipit bine tot cu CA.
Balamalele sint bucatele de izolatie de cablu de 0,35 insirate pe o sirma de otel de 0,4mm. Daca le faceam direct pe cablu, ar fi fost greu sa le tin drepte la lipire.
Lipite tot cu CA. Tot aici am terminat si centrarea si ancorarea centralului aripii superioare. Urmeaza vopsirea, chiar daca nu prea e momentul
din pricina temperaturilor exterioare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4871.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4872.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4873.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4874.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4875.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4876.JPG

0

#22 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:23 PM

Inca niste poze inainte de vopsire.
Detalii usa, bord (uri) nu foarte scale, cu instrumente de cumparat, ramase dupa IAR22.
Batiul motorului pregatit; sa vad daca ramine asa pentru ca distanta pina la elice e cam mare. E posibil sa montez niste "saibe" din placaj ca sa aduc
motorul mai in fata.Motorul va fi prins pe un disc de sticlotextolit, disc lipit cu rasina pe batiul de placaj. Asta, dupa ce voi avea motorul.
Capota e completa si vopsita.Partea frontala nu arata extraordinar dar nu mai am rabdare. E din balsa scobita si slefuita.
Prinderea se face cu trei pini de centraj din bambus,bete de frigarui. Fixarea cu magneti, chiar daca nu prea mai am de lucrat in zona aceea.


Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4877.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4878.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4879.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4880.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4881.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4882.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4883.JPG

0

#23 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:25 PM

Citeva detalii la posturile de pilotaj, amplasare RC, electrice.
Motor seria 42 cu 850 rpv si elice 13x4, regulator 70A si acumulatori 5 celule 2650mA.
Motorul trage maxim 40A sau cel putin asa scrie pe el.
Dupa carte, merge cu maxim 4 celule la 12x6 elice. L-am pus pe 5 celule cu elice ceva mai mica.
Sper sa nu fie nevoie sa trag in plin de el...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4934.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4933.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4930.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4931.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4929.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4932.JPG

Aceasta postare a fost editata de bizu: 13 April 2013 - 08:26 PM

0

#24 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:28 PM

Citeva detalii cu hobane si montanti. Am de montat/demontat 12 furculite. Asta nu ma multumeste deloc...
Emblema de pe coada a fost facuta pe imprimanta cu cerneala, hirtie normala. Doua straturi de lac nitro care
a izolat cerneala si a facut hirtia transparenta (aproape) apoi lipit pe pinza cu hobby universal. A iesit nesperat de bine.




Citeva poze de ansamblu inainte de zbor. La un moment dat, nu mi-au mai placut literele si cifrele negre si ma gindeam sa le refac. Pentru ca
sint desenate cu marker permanent, ramin asa. La teste a rezultat ca markerul asta nu iese cu numic si nici nu poate fi izolat sub vopsea.
Greutate finala, 2500g. Incarcare 42g/dmp la o anvergura de 1500mm cu coarda constanta de 200mm.
Cifra magica arata bine: 42.
Partea proasta e ca am fost nevoit sa centrez cu 50! de grame pe coada. Obsesia mea pentru greutate a ajuns cam departe...
Daca vrea cineva sa repete isprava, sa puna linistit pin de 5x5 pe grinda sau sa scurteze botul (finut, cit sa nu vada soacra).
Sper sa revin cu vesti bune.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4940.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4942.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4943.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4944.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4935.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4936.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4938.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4939.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4941.JPG

0

#25 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 13 April 2013 - 08:29 PM

Bravo, ai un spor teribil :)
Pe mine, daca a venit iarna si nu m-am mai dus la camp, m-a lovit o lene...
0

#26 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:35 PM

E, acum sintem la zi.
La probele de "casa" nu am turat motorul la maxim ca prea filfiiau toate. Dintr-un motiv necunoscut, nici inainte de zbor nu am facut-o.
Asadar, multlaudatul batiu a cedat imediat dupa ce l-am ridicat. In afara de ciuda teribila si orgoliul un pic sifonat, alte pagube nu au fost.
Am facut si un filmulet scurt si trist...
Deja am schimbat solutia de prindere si voi fi nevoit sa refac si partea frontala a capotajului ca nu se mai potriveste si este si ciobita un pic.
Am probat solutia si este in regula. Nu a fost neaparat o vibratie cit mai mult o rezonanta. Combinatia de placaj, chiar si aviatic si sticlotextolit subtire nu a fost buna.
A cedat initiat placajul in straturile interioare si apoi a zburat sticlotextolitul. In fine, miine pun si poze cu noua montura si cu cea veche ca sa fie evidenta diferenta.
Daca vremea va fi ok, mai dau o tura.

https://vimeo.com/63958410


Sa ne auzim cu bine.

PS. imi intrase in cap ca postarea la sfirsitul constructiei e cu noroc... aiurea; sint de fapt mici greseli sau neatentii care strica ziua.
0

#27 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 April 2013 - 08:37 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la 13 April 2013 - 08:29 PM, a spus:

Bravo, ai un spor teribil :)
Pe mine, daca a venit iarna si nu m-am mai dus la camp, m-a lovit o lene...



Sa stii ca m-am gindit la Bu ul tau dar am zis ca, daca tot e sezon prelungit la zapada, mai asteapta.
Important e sa iasa bine si sa-ti faca placere.

Spor
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 April 2013 - 06:02 AM

O frumusete, ca de fiecare data.
Micul incident nu se pune. A fost o avertizare de la Zeul Aviatiei. Daca ar fi fost rau intentionat se putea sfarsi altfel.
Multa, multa bafta si cat mai multe reusite, mestere cu maini de aur.
0

#29 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 April 2013 - 06:51 AM

inca un exemplu care vine sa intareasca faptul ca suntem doua tipuri de piloti pe lumea asta. Piloti de incercare si ceilalti!.
0

#30 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 14 April 2013 - 07:23 PM

Vezi postareabizu, la 13 April 2013 - 08:35 PM, a spus:

E, acum sintem la zi.
La probele de "casa" nu am turat motorul la maxim ca prea filfiiau toate. Dintr-un motiv necunoscut, nici inainte de zbor nu am facut-o.
Asadar, multlaudatul batiu a cedat imediat dupa ce l-am ridicat. In afara de ciuda teribila si orgoliul un pic sifonat, alte pagube nu au fost.
Am facut si un filmulet scurt si trist...

.....e scurt dar nu prea trist - pagube minore - n-as vrea sa-mi imaginez batiul cedand intr-o evolutie acrobatica . Superb model cu potential specific Bucker !!!

...pt.limitarea vibratiilor n-ar merge silence-uri montate pe suportul motor ? ...eu asa fac pe toate modelele electrice si nu mai am vibratii aproape deloc . In plus cu elici APC ( reechilibrate ) zborul devine aproape silentios .

Deja am schimbat solutia de prindere si voi fi nevoit sa refac si partea frontala a capotajului ca nu se mai potriveste si este si ciobita un pic.
Am probat solutia si este in regula. Nu a fost neaparat o vibratie cit mai mult o rezonanta. Combinatia de placaj, chiar si aviatic si sticlotextolit subtire nu a fost buna.
A cedat initiat placajul in straturile interioare si apoi a zburat sticlotextolitul. In fine, miine pun si poze cu noua montura si cu cea veche ca sa fie evidenta diferenta.
Daca vremea va fi ok, mai dau o tura.

https://vimeo.com/63958410


Sa ne auzim cu bine.

PS. imi intrase in cap ca postarea la sfirsitul constructiei e cu noroc... aiurea; sint de fapt mici greseli sau neatentii care strica ziua.


...eu zic ca totusi putea fi mult mai rau ....asa incat ...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro