De ceva vreme,am achizitionat un sc10 4x4,si in sfarsit a venit si vremea esc-ului.Intrebarea este: ce esc sa cumpar? Tekin RX8 sau Castle Mamba Max Pro. Diferenta de pret este destul de mare,asa ca vreau sa stiu cu ce este mai bun Tekin-ul,si daca merita sa mai strang bani,sau daca mamba max pro este destul de bun pentru sc10 fara sa am probleme cu el.
Cunosc cateva cazuri de esc-uri castle arse,dar Mamba Max Pro ars inca nu am vazut.(cunoaste cineva un caz?)
ESC-ul vreau sa il folosesc pentru inceput cu un motor Tekin sc4x de 5.5T,cu acumulator li-po 2S.
Pagina 1 din 1
RX8 sau Mamba Max Pro pentru short course 4wd
#3
Postat 26 February 2013 - 08:42 AM
Votez cu tekin, cu toate ca la pret nu sta minunat, mai ales daca vrei si cablul de programare... Intr-adevar se pare ca RX8-ul ar avea probleme cu Novak 4.5 si Tenshock, neafectandu-le timing-ul. A aparut un nou Mamba, parca pentru SC... Cred ca cel mai in masura sa-ti spuna treaba asta e Tudor, el le-a avut pe amandoua pe SC.:good::drinks:
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#4
Postat 26 February 2013 - 09:30 AM
Eu as alege Mamba. Vin si cu cateva argumente.
Cunosc 3 persoane care au RX8 pe SC10 4x4 si nu ii dau de cap setarii de timeing. Din cate am inteles de la ei (nu m-a interesat foarte tare subiectul), ESC-ul este proiectat pentru 1/8 si cu anumite motoare iti arata in soft ca ia acea setare de timeing, dar defapt nu face nimic. S-a probat treaba asta si cu Tenshock si cu Tekin si cu Novak si din cate stiu eu nu s-a gasit inca o solutie.
Pe partea cealalta eu am pe al meu Mamba Max Pro cu un motor Tekin ca al tau dar de 4.5. Pot sa zic ca masina mi se pare ca merge foarte ok, ba chiar in weekend acum am reusit sa iau un loc 3, clasandu-ma dupa Cata si Ovidiu.
Nu in ultimul rand ar fi si diferenta de pret, care exact cum ai zis si tu este destul de mare.
In concluzie eu daca mi s-ar arde Mamba-ul, cu siguranta mi-as lua altul si nu as trece pe RX8 :)
Bafta la alegere!
Cunosc 3 persoane care au RX8 pe SC10 4x4 si nu ii dau de cap setarii de timeing. Din cate am inteles de la ei (nu m-a interesat foarte tare subiectul), ESC-ul este proiectat pentru 1/8 si cu anumite motoare iti arata in soft ca ia acea setare de timeing, dar defapt nu face nimic. S-a probat treaba asta si cu Tenshock si cu Tekin si cu Novak si din cate stiu eu nu s-a gasit inca o solutie.
Pe partea cealalta eu am pe al meu Mamba Max Pro cu un motor Tekin ca al tau dar de 4.5. Pot sa zic ca masina mi se pare ca merge foarte ok, ba chiar in weekend acum am reusit sa iau un loc 3, clasandu-ma dupa Cata si Ovidiu.
Nu in ultimul rand ar fi si diferenta de pret, care exact cum ai zis si tu este destul de mare.
In concluzie eu daca mi s-ar arde Mamba-ul, cu siguranta mi-as lua altul si nu as trece pe RX8 :)
Bafta la alegere!
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#5
Postat 26 February 2013 - 04:12 PM
Pana acuma sunt de partea MMP-ului,pentru ca mi se pare mai bun raportul calitate/pret.Daca imi placa cum merge,si nu am probleme cu el,s-ar putea sa imi iau si pentru celalalte masini pe care o sa le am ,si o sa imi mai iau si interfata de programare,ca sa imi fie mai usor sa lucrez cu ele. Multumesc mult de sfaturi :good:
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"
contact:
0748209958
contact:
0748209958
#6
Postat 26 February 2013 - 06:23 PM
Nu am decit un mmp care se plictiseste facind drift (stiu, e overkill), ce pot sa spun despre el
- interfata castle link e obligatorie
- programarea e super, fineturi de gen poti desena curbele de acceleratie si frina (nu doar un simplu expo, le desenezi folosind puncte de control si specificind interpolarea) / poti seta timing dinamic, de la o anumita turatie sa creasca timing-ul odata cu turatia. E alta lume fata de programarea gen hk si clonele.
- (poti seta si tensiunea bec-ului daca te plictisesti foarte tare)
- poti sari intre versiunile de firmware cum vrei, in sus, in jos, de la cea mai veche la cea mai noua, fara restrictii
Con (la mine): nu se intelege bine la plecare cu un redline in mod sensored sau smart sense, a trebuit sa plec cu acceleratia (si frina) de la 20%, mai jos de atit doar tremura motorul pe loc. Aparent e chestie de motor cu magneti prea puternici combinat cu ceva limitare / protectie de soft, nu ii da impuls suficient ca sa-l mute in urmatoarea pozitie. Suportul de la castle a zis doar ca mda au mai auzit de din astea si mda e bine ce-am facut din setari ca sa evit problema.
- interfata castle link e obligatorie
- programarea e super, fineturi de gen poti desena curbele de acceleratie si frina (nu doar un simplu expo, le desenezi folosind puncte de control si specificind interpolarea) / poti seta timing dinamic, de la o anumita turatie sa creasca timing-ul odata cu turatia. E alta lume fata de programarea gen hk si clonele.
- (poti seta si tensiunea bec-ului daca te plictisesti foarte tare)
- poti sari intre versiunile de firmware cum vrei, in sus, in jos, de la cea mai veche la cea mai noua, fara restrictii
Con (la mine): nu se intelege bine la plecare cu un redline in mod sensored sau smart sense, a trebuit sa plec cu acceleratia (si frina) de la 20%, mai jos de atit doar tremura motorul pe loc. Aparent e chestie de motor cu magneti prea puternici combinat cu ceva limitare / protectie de soft, nu ii da impuls suficient ca sa-l mute in urmatoarea pozitie. Suportul de la castle a zis doar ca mda au mai auzit de din astea si mda e bine ce-am facut din setari ca sa evit problema.
USER BANNED BY ADMIN
#7
Postat 13 March 2013 - 03:50 PM
Problema la RX8 si timing apare numai la motoarele 540/550 ....
Se poate rezolva partial ... renuntand la modul DualDrive, dar tocmai, ca mie acest feature imi pare esential pentru un sensored, mai ales unul "de cuplu", care sa plece linear ...sa nu faca coging la plecare .....dar sa fie eficient apoi la turatii mari.
RX8 ...cu motoare de 1/8
RS pro ...cu motoare 540/550 .... nu poti avea ESC-ul "universal" :D
Ma gandesc la faptul ca e facut special asa .... sa vanda si RS Pro ;) nu numai posesorilor de buggy, unde RX8 e prea mare sa incapa sub caroserie
Se poate rezolva partial ... renuntand la modul DualDrive, dar tocmai, ca mie acest feature imi pare esential pentru un sensored, mai ales unul "de cuplu", care sa plece linear ...sa nu faca coging la plecare .....dar sa fie eficient apoi la turatii mari.
RX8 ...cu motoare de 1/8
RS pro ...cu motoare 540/550 .... nu poti avea ESC-ul "universal" :D
Ma gandesc la faptul ca e facut special asa .... sa vanda si RS Pro ;) nu numai posesorilor de buggy, unde RX8 e prea mare sa incapa sub caroserie
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 13 March 2013 - 03:51 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1