FxracingMS - Electric Off-Road Cup 2013
#121
Postat 09 July 2013 - 02:44 PM
intrebarea este: a mai mers transponderul dupa ? daca da,nu e vina lui
si eu mi-am cuplat o data prost transponderul,a mers 2 ture,si dupa nu a mai cronometrat nimic,pentru ca a iesit din prelungitor.nu am facut atunci scandal pentru asta,deoarece am recunoscut ca este vina mea,si in mod sigur nu am sa fac scandal nici peste 2 ani.
transponderele merg excelent in cazul in care ai grija de ele si le folosesti corespunzator. eu mu-am achizitionat unul personal,si de cand il am (6 concursuri) nu am avut nici o problema cu el,pentru ca am avut grija de el,si l-am pus pe caroserie intr-un loc in care sigur il vede sistemul de cronometrare.
iar cu cele 4-5 secunde nu aia am vrut sa zic. anul trecut cand ma dadeam la truck nu pilotam asa bine,si ma mai loveam de alti pioti,eram o "camicaza". printre pilotii pe care ii loveam din gresala mai erau si piloti care intrau in A,si desi ii loveam,si ajungeam inaintea lor,recuperau foarte repede,deaia zic ca nu afecteaza asa mult 4-5 secunde daca esti bun
contact:
0748209958
#122
Postat 09 July 2013 - 09:50 PM
Tu esti foarte pasionat si pui mult suflet in ceea ce faci dar asta se refera la tine, masina si statia ta. Din punct de vedere al organizatorului esti un concurent la start, iar tu, masina si statia sunteti la fel ca ceilalti concurenti. Organizatorul, pentru a putea desfasura concursul in bune conditii a ales sa foloseasca un sistem computerizat de cronometrare. Varianta alternativa ar fi fost sa se numere la ochi turele cu liniute pe hartie cum se facea la nationale pana acum 8-9 ani, cand, benevol, cineva a pus la dispozitie un sistem AMB RC. Tot din punctul de vedere al organizatorului o sa te rog sa imi faci un plan de amortizare pentru un sistem de cronometrare AMB (cu care sa nu mai fie probleme de nefunctionare....sau acestea sa se reduca). Pretul sistemului cu doar 10 transpondere e undeva in jur de 3000 eur, fara taxe si alte cheltuieli implicite. Calculeaza cat se incaseaza de la concurenti, cat se consuma pe materiale de amenajare + transportul lor, expunerea unui laptop si a unei imprimante la un praf dens si vezi ce rezultat obtii. Mai adauga alergatura pentru obtinerea locurilor de cazare si eventualele atentii de impins pe ici si colo. Tu ce ai face in locul organizatorului? Cat ai da de la tine in raport cu cat detii?
Personal, nu am fost de acord cu sistemul de cronometrare si vroiam AMB, dar daca iLaps era oferit, asta e, mi-am cumparat transpondere. Recunosc ca vroiam sa iau cateva seturi de roti decat acele transpondere care cred ca nu s-au amortizat nici la mine personal. Era mai bine sa inchiriez cu 10 lei si sa il tot mut de pe un model pe altul si apoi sa i-l dau lui Lucian terfelit, julit, matuit ca data viitoare sa dea rateuri la urmatorul utilizator.
Am pierdut ture la greu datorita sistemului, insa am dovedit ca nu e in regula si s-au rezolvat din condei :lol: . Ovidiu, la fel. Mai mult, era o vorba: "Mergi la FX? Vezi ca mai pierzi din ture! Sa fi atent!"
Arbitrajul trebuie reglementat si vad ca s-au produs schimbari. Vino la mai multe curse si fa o medie ca sa deduci calitatea per ansamblu.
A, inca ceva, stii cum era afara daca nu iti lua transponderul? Simplu! Anunta ca nu iti merge si aveai doua optiuni: fie opreai masina la pit stop ca sa o ia mecanicul si nu coborai de pe podium, fie trageai dar oricum aveai 0. E o regula uneori scrisa, alteori nescrisa si se aplica. Cei care o pateau nu se agitau, nu se stresau. Cam la fel era si cu ridicatorii. De cele mai multe ori dura chiar si 7-8 secunde, stiindu-se clar ca ridicatorul este acolo pentru a da o mana de ajutor si nu pentru a pune masina pe roti inca din timp ce se rostogoleste in aer. Nu erau Superridicatori ci doar ridicatori. Nu e problema lor ca te rastorni tu.
Nu tin partea organizatorului si nici nu te pun la zid pe tine. Pur si simplu prezint lucrurile la modul pragmatic.
#123
Postat 09 July 2013 - 10:13 PM
Personal, nu cred ca as rata un concurs de automodele. Macar vin sa arunc un ochi si tot vin. In acest an, insa, pista de mocheta Grand Arena a fost gazda unui campionat off-road care si-a avut etapele foarte aproape de cele de la FX. Recunosc ca nu as fi avut energie sa sustin doua campionate in paralel. Cand tragi la pozitiile fruntase nu iti permiti sa spui despre echipament "hai ca las asa ca mai tine" deoarece concurenta te pandeste la un metru in spate. Asadar, sacosa cu materiale modelistice cere facturi proaspete care golesc bugetul. Ce sa mai zic de Ovidiu care din cauza serviciului isi face masinile dupa 12 noaptea si doarme de la 5 la 10 dimineata. A doua problema a fost suprapunerea cu nationala de onroad nitro. Oricat de frumos ar fi un alt concurs, nationala este obligatie de serviciu pentru mare parte din echipa CSTA Bucuresti. Pe de alta parte, suprafata mea preferata este cea naturala, de pamant/iarba. In acest sens m-am dotat cu cauciucuri pentru 2013 si nu am apucat sa trag deloc "outdoor" asa ca voi ajunge la ultima etapa. Asadar, dorinta exista, dar nu s-a legat. Terminam cu nasterile (ca suntem multi tatici anul asta, eu si alfa pentru a doua oara) si la anul venim noi cumva.
#125
Postat 10 July 2013 - 11:07 AM
este siliconica? :rofl:
Aceasta postare a fost editata de Uzzy: 10 July 2013 - 11:08 AM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#129
Postat 10 July 2013 - 11:32 AM
Uzzy, la 10 July 2013 - 11:07 AM, a spus:
este siliconica? :rofl:
Ma Florine daca esti gelos te primim si pe tine :) si te iubim daca vrei tu sa fii linistit !
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#131
Postat 10 July 2013 - 02:19 PM
#132
Postat 10 July 2013 - 04:32 PM
Cred ca de-a lungul anilor nivelul pilotilor a crescut datorita acestui campionat. Piloti noi se vor forma si vor evolua mereu, si cred ca atunci cand vom relua si noi participarea nu ne va fi usor :). Cu bune si cu rele, campionatul trebuie sa mearga inainte. Poate exista si lucruri mai putin roz dar pana la urma campionatul il facem noi toti, cred ca de fapt rezolvarea problemelor sta atat in puterea organizatorului cat si a participantilor.
Personal sper sa ne revedem curand la concursuri :).
#133
Postat 10 July 2013 - 09:42 PM
ovidiugm, la 10 July 2013 - 04:32 PM, a spus:
Deabia astept ziua in care o sa te intrec :)) (valabil si pentru Cata,Vlad,Jsolt,Uzzy,Alex,cat despre Dan Andrei : te-am facut o data :D )
contact:
0748209958
#134
Postat 10 July 2013 - 09:44 PM
bogdan97, la 10 July 2013 - 09:42 PM, a spus:
Poate cand vor fi prea batrani sa mai vada masinuta la viteza mare, atunci va fi ziua aia.
Custom CNC parts GNS Racing
#135
Postat 10 July 2013 - 10:55 PM
radu94, la 10 July 2013 - 09:44 PM, a spus:
Stai calm ca vine ziua....,ajungi la un livel,si ramai acolo cand te dai de mult timp. Ei nu mai pot sa progreseze prea mult,dar eu am timp sa invat sa pilotez...,nu toti au fost campioni de prima data cand au pus mana pe telecomanda.
contact:
0748209958
#136
Postat 10 July 2013 - 10:57 PM
bogdan97, la 10 July 2013 - 10:55 PM, a spus:
A fost o gluma, trebuia tratata la fel :) Abia astept sa ma intrec cu tine, la ce clasa? Sa ma pregatesc.
Custom CNC parts GNS Racing
#137
Postat 10 July 2013 - 11:15 PM
radu94, la 10 July 2013 - 10:57 PM, a spus:
hmm,momentan ma dau la pro4,dar ma tot gandesc sa ma dau la 2 categorii. mai am un t4.1 si un b4.1,si sincer,vreau sa particip cu ambele,dar nu am bani/timp/nervi,si daca vreau sa invat sa pilotez mai bine,am sa alex buggy 2wd,dar numai de la anul. :D
din cate stiu eu,tu ai losi-ul ala fain,care de mult vreau sa il vad in realitate,asa ca te astept la concurs :) (daca poti sa ii scoti cureaua,si sa te dai la 2wd e super ,nu cred ca iti interzice regulamentul)
contact:
0748209958
#138
Postat 11 July 2013 - 08:11 AM
bogdan97, la 10 July 2013 - 11:15 PM, a spus:
Nu poti sa ii scoti cureaua ca ramai fara WD decat daca mai ai in geanta cumva WD40 sa le dai celorlalti participanti in timpul cursei in ochi si sa o tragi cu ata.:)):))
Losi XXX-4g are o singura curea!
Multumesc ("gluma" pt cine nu o intelege!:)))))))
Club Hobby: MDT (Militari Durango Team)
Nume: Alexandru
Tel: 0768076023
#139
Postat 29 July 2013 - 09:43 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#140
Postat 29 July 2013 - 10:54 PM
Fxpower, la 29 July 2013 - 09:43 PM, a spus:
nu merg inscrierile :(
contact:
0748209958
#142
Postat 30 July 2013 - 02:23 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#143
Postat 30 July 2013 - 06:47 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#144
Postat 31 July 2013 - 07:08 PM
sau la internat (camere cu 4 paturi, baie comuna) la 20 RON/pers, tot la cca.100 m de pista.
Dati-mi de stire pana 08 aug dimineata pana la ora 10,00
Kis Janos
0744174047, kisjani@hr.astral.ro
#146
Postat 31 July 2013 - 10:48 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#148
Postat 06 August 2013 - 09:25 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#150
Postat 07 August 2013 - 09:25 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club