Modelism - RHC Forum: putin ajutor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

putin ajutor gxr28

#1 Useril este offline   gill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 07-March 13
  • Gender:Male
  • Location:zimnicea,teleorman

Postat 21 March 2013 - 11:31 AM

Am achizitionat de curand un auto kyosho mercedes c-klasse DTM de la deagostini masinuta se vede noua si am o problema:la motoras am gasit chiuloasa slaba si asa ca l-am desfacut si am constatat ca pistonul se blocheaza in cilindru aproape de PMS si.sunt incepator si nu stiu ce sa fac rog un sfat de la 'batrani'.va multumesc.revin diseara cu foto.
0

#2 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 21 March 2013 - 06:59 PM

Vezi postareagill, la 21 March 2013 - 11:31 AM, a spus:

Am achizitionat de curand un auto kyosho mercedes c-klasse DTM de la deagostini masinuta se vede noua si am o problema:la motoras am gasit chiuloasa slaba si asa ca l-am desfacut si am constatat ca pistonul se blocheaza in cilindru aproape de PMS si.sunt incepator si nu stiu ce sa fac rog un sfat de la 'batrani'.va multumesc.revin diseara cu foto.



este exact ceea ce trebuie sa faca! daca ajunge pana sus, motorul nu va mai avea compresie. nu e nevoie sa pui foto. strange inapoi suruburile la chiuloasa, si vezi cum stai cu reglajele. daca sunt in regula, high si low needle, cat si idle, apoi incearca sa il pornesti! cauta manualul pe net pentru motor sa vezi reglajele

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#3 Useril este offline   gill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 07-March 13
  • Gender:Male
  • Location:zimnicea,teleorman

Postat 21 March 2013 - 08:20 PM

multumesc mult pentru raspuns.nu am mai avut asa ceva si nu stiam ce sa fac.sa-l montez la loc si sa ii dau o sfoara.am descarcat manualul si am facut reglajele sa vad cand porneste
0

#4 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 21 March 2013 - 08:28 PM

mai verifica si o-ringurile de la high si low needle, sa etanseze corect, eu am acelasi tip de motor si nu am reusit sa ii dau de cap inca! sunt extrem de mofturoase, dar daca merg sunt foarte bune si performante!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#5 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 21 March 2013 - 11:05 PM

sunt curios daca l-ai pornit si daca da explica ce si cum te rog...am avut aceeasi problema la un motor si inca nu-mi dau seama cum si ce,la fel mi se bloca pistonul in pms....si cat ai dat pe "drujba" asta mica ?

Aceasta postare a fost editata de soarece: 21 March 2013 - 11:05 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#6 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 21 March 2013 - 11:58 PM

Pentru a nu se bloca sus, trebuie pus ulei de mecanisme fine in capul pistonului si plimbat cateva curse, sa se creeze lubrifierea la rece, cand e alimentat cu combustibil lubrifierea se face cu uleiul existent in combustibil. este acelasi principiu ca la motoarele in 2 timpi, unde benzina este amestecata cu ulei, pentru ungerea la cald a motorului. Cilindrul este un pic mai ingust sus, pentru ca atunci cand ajunge sus pistonul sa se creeze presiunea necesara combustiei fara a se pierde nimic la aprindere si apoi extinderea gazelor arse impinge fortat pistonul in jos, cand motorul nu mai are compresie nu se mai genereaza ciclul asta.

Aceasta postare a fost editata de hassel: 21 March 2013 - 11:59 PM


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#7 Useril este offline   gill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 07-March 13
  • Gender:Male
  • Location:zimnicea,teleorman

Postat 22 March 2013 - 10:59 AM

inca nu l-am pornit ca nu am starter am comandat astazi.principiul de functionare il stiu ca sunt si eu mecanic dar asa ceva nu am mai avut si nu stiam.am cumparat-o de la un prieten care a luat-o din germania cu 50 ron.a fost lansata cu revista de la deagostini in 2008,nu a functionat nici odata.astept sa imi ajunga starterul si va informez
0

#8 Useril este offline   gill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 07-March 13
  • Gender:Male
  • Location:zimnicea,teleorman

Postat 22 March 2013 - 11:19 AM

Imagine atasata: DSCN2385.JPGImagine atasata: DSCN2386.JPGImagine atasata: DSCN2387.JPGImagine atasata: DSCN2388.JPG
0

#9 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 22 March 2013 - 12:23 PM

Vezi postareagill, la 22 March 2013 - 11:19 AM, a spus:



daca revista e din 2008 si noi suntem in 2013, ar fi bine sa desfaci motorul sa vezi daca nu cumva a ruginit intre timp.
mai fac o baie!
0

#10 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 22 March 2013 - 01:19 PM

Daca pozele sunt reale, nu inteleg pentru ce ai nevoie de starter, ai deja pull start, mai ai nevoie de un incalzitor de bujie doar, si asa cum zicea si e.cata, trebuia verificat daca nu cumva a ruginit in tot acest timp.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#11 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2013 - 05:57 PM

Eu am pe o masinuta un GXR21 si e al naibii de pretentios. Cum spuneau si ceilalti, desfa-l bucatele (DAR CU CARTEA IN FATA PENTRU CA ESTI INCEPATOR), verifica sa nu aiba rugina, verifica o-ring-urile de la high si low needle si vezi sa nu fie imbatranite (daca iti trage aer fals nu ai nicio sansa sa-l pornesti la cald si in general sa functioneze corect). Ai grija sa fie curat cand reasamblezi chiulasa. Ca fapt divers, al meu nu merge cu Tornado nici batut, se incinge de il iau dracii, asa ca folosesc Byron cu 12% ulei si 16-20% nitrometan. Nu spun ca-i o regula, dar poate merita luat in considerare. Bafta la pornire si mare grija la rodaj, daca nu a fost facut.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#12 Useril este offline   gill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 07-March 13
  • Gender:Male
  • Location:zimnicea,teleorman

Postat 22 March 2013 - 06:33 PM

motorasul l-am desfacut este impecabil.la carb nu am umblat decat la reglaje care erau deja facute.scuze am gresit 'incalzitor'nu starter.am cumparat combustibil hpi-racing cu 16% ca am mai citit pe aici despre rodaj.maine sau luni imi vine si incalzitorul,am incercat si asa dar fara rezultat
0

#13 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2013 - 06:37 PM

Vezi postareagill, la 22 March 2013 - 06:33 PM, a spus:

la carb nu am umblat decat la reglaje care erau deja facute

Adica exact unde nu trebuia!!!! Cauta cartea motorului si refa reglajele exact cum erau. In general reglajele de fabrica sunt spre zona bogata, adica unde nu ai performanta dar ai siguranta ca nu prajesti motorul.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#14 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2013 - 06:42 PM

http://www.kyosho.co...28_engine_m.pdf

Citeste CU ATENTIE engine starting and brake-in
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#15 Useril este offline   gill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 07-March 13
  • Gender:Male
  • Location:zimnicea,teleorman

Postat 22 March 2013 - 06:42 PM

am studiat manualul si am facut cum scrie.mai intai sa-l pornesc si apoi.macar in rodaj sa merg asa cu el
0

#16 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 March 2013 - 06:44 PM

Ar fi bine daca ai avea pe cineva sa te ajute. Completeaza-ti datele personale, inclusiv orasul in care esti, o sa ai mai multe sanse.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#17 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 23 March 2013 - 09:20 AM

Break -in -ul ar fi indicat sa fie facut bogat, pentru ca masina sta pe loc, si racirea e mai slaba! sunt o groaza de clipuri pe net, cauta unul in care se explica detaliat cum sa il faci, indicat pentru motorul tau!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#18 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 March 2013 - 12:55 PM

Vezi postareahassel, la 23 March 2013 - 09:20 AM, a spus:

pentru ca masina sta pe loc

Asta este foarte discutabil. Cate bordeie, atatea obiceie. Kyosho recomanda rularea cu viteza redusa. Iar amestecul este mai bogat pentru ca exista frecari mari la un motor nou (de unde si temeraturile mai mari), nu pentru ca masina sta pe loc.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#19 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 23 March 2013 - 01:01 PM

Vezi postareaTzicul, la 23 March 2013 - 12:55 PM, a spus:

Asta este foarte discutabil. Cate bordeie, atatea obiceie. Kyosho recomanda rularea cu viteza redusa. Iar amestecul este mai bogat pentru ca exista frecari mari la un motor nou (de unde si temeraturile mai mari), nu pentru ca masina sta pe loc.


Eu ziceam asta pentru ca am vazut ca foarte multi ard un rezervor sau doua pe loc, si apoi incep rularea la viteza redusa, cat despre amestec spuneam sa fie mai bogat, pentru ca nu circula un curent de aer prin raditor, sa raceasca mai rapid motorul, e logic sa fie temperaturi mai mari la un motor nou!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#20 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 05 April 2013 - 04:59 PM

ceva vesti noi ? l-ai pornit ?
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#21 Useril este offline   gill 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 07-March 13
  • Gender:Male
  • Location:zimnicea,teleorman

Postat 10 April 2013 - 11:24 PM

Scuze petru un radpuns asa de intarziat.am pornit masinuta cu greu cu fel si fel de reglaje si pina la urma am rupt un inel de la carb dar acum merge .asa este cand esti incepator si faci doar "din auzite" mai trbuie sa ii iau filtru de aer si sa o scot la zbor.multumesc mult pentru sfaturi
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro