putin ajutor gxr28
#1
Postat 21 March 2013 - 11:31 AM
#2
Postat 21 March 2013 - 06:59 PM
gill, la 21 March 2013 - 11:31 AM, a spus:
este exact ceea ce trebuie sa faca! daca ajunge pana sus, motorul nu va mai avea compresie. nu e nevoie sa pui foto. strange inapoi suruburile la chiuloasa, si vezi cum stai cu reglajele. daca sunt in regula, high si low needle, cat si idle, apoi incearca sa il pornesti! cauta manualul pe net pentru motor sa vezi reglajele
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#4
Postat 21 March 2013 - 08:28 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#5
Postat 21 March 2013 - 11:05 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 21 March 2013 - 11:05 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#6
Postat 21 March 2013 - 11:58 PM
Aceasta postare a fost editata de hassel: 21 March 2013 - 11:59 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#7
Postat 22 March 2013 - 10:59 AM
#9
#10
Postat 22 March 2013 - 01:19 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#11
Postat 22 March 2013 - 05:57 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#12
Postat 22 March 2013 - 06:33 PM
#13
Postat 22 March 2013 - 06:37 PM
gill, la 22 March 2013 - 06:33 PM, a spus:
Adica exact unde nu trebuia!!!! Cauta cartea motorului si refa reglajele exact cum erau. In general reglajele de fabrica sunt spre zona bogata, adica unde nu ai performanta dar ai siguranta ca nu prajesti motorul.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#14
Postat 22 March 2013 - 06:42 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#17
Postat 23 March 2013 - 09:20 AM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#18
Postat 23 March 2013 - 12:55 PM
hassel, la 23 March 2013 - 09:20 AM, a spus:
Asta este foarte discutabil. Cate bordeie, atatea obiceie. Kyosho recomanda rularea cu viteza redusa. Iar amestecul este mai bogat pentru ca exista frecari mari la un motor nou (de unde si temeraturile mai mari), nu pentru ca masina sta pe loc.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#19
Postat 23 March 2013 - 01:01 PM
Tzicul, la 23 March 2013 - 12:55 PM, a spus:
Eu ziceam asta pentru ca am vazut ca foarte multi ard un rezervor sau doua pe loc, si apoi incep rularea la viteza redusa, cat despre amestec spuneam sa fie mai bogat, pentru ca nu circula un curent de aer prin raditor, sa raceasca mai rapid motorul, e logic sa fie temperaturi mai mari la un motor nou!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#20
Postat 05 April 2013 - 04:59 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#21
Postat 10 April 2013 - 11:24 PM