RC HPI WR8 FLUX Ken Block Monster Energy Ford Fiesta
#2
Postat 26 October 2013 - 02:41 PM
Gandeste-te ce vrei sa faci cu ea si unde vrei sa te dai.
Asa ceva a fost prima mea optiune, adica un rally, ulterior am zis ca ma limitez destul de mult si mi-am luat un tot teren.
#3
Postat 26 October 2013 - 02:56 PM
#4
Postat 26 October 2013 - 03:01 PM
#6
Postat 26 October 2013 - 03:13 PM
Pe canalul youtube al lui nenea Jang, UltimateRC, poti vedea un review foarte bun, cat si un test in care a rulat modelul in 6 conditii diferite, de la pista din tarmac pana la praf si "bolovanis", cu rezultate impresionante.
#9
Postat 27 October 2013 - 05:50 PM
Radu Cainamisir, la 26 October 2013 - 02:56 PM, a spus:
Masina a fost lansata ca o masina de RALLY/CIRCUIT/DRIFT, ceea ce ai putea vedea si din poze. Este o masina care se comporta foarte bine si pe offroad, nu ca si un truggy sau buggy dar a fost gandita si pentru acest tip de folosire, cu cauciurile optionale de tarmac, exemplu aici
OFFROAD
http://www.youtube.c...h?v=9_h-2nn3FJ8
DRIFT/TOURING/BASHING
Documentarea este cel mai bun prieten al omului inainte de concluzionare :))
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 27 October 2013 - 05:51 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#10
Postat 28 October 2013 - 09:14 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#12
Postat 29 October 2013 - 06:18 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#15
Postat 09 January 2015 - 12:45 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#17
Postat 09 January 2015 - 03:44 PM
Am schimbat deasemeni rulmentii de la diff-ul central(cei mari de pe carcasa) cu unii noi.....in rest totul e verificat si revizuit....servo-urile is stock hpi sf10w,electronica rx-tx este tot hpi tf40 pe 2.4ghz,la fel ca cea de pe baja mea(o statie care isi merita toti banii,parerea mea).Am confectionat un hump de receptie din 5 elementi de 1,2v marca TRONIC(din lidl,tzicul mi-a spus ca-s ok),i-am inseriat,deci 6v la 2300mah.
Per total pare o masina destul de ok facuta si rezistenta,parerea mea e ca e "o mica piesa de arta".
Eu cred ca e gata de iesire,mai am nevoie de un charger pentru glow-plug si de motor .18(as fugi de hpi t/g3.0 din cauza bielei,cine stie despre ce e vorba o sa-mi dea dreptate),am suportii,am filtre de aer,saboti de ambreiaj de plastic -_- ,clopot,volanta,rulmenti,nitro,glow si o bujie r5 de rezerva marca EZ.
Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 January 2015 - 03:49 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#18
Postat 09 January 2015 - 03:47 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#19
Postat 09 January 2015 - 03:57 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 January 2015 - 03:57 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#22
Postat 09 January 2015 - 05:13 PM
Mr.Catalin, la 09 January 2015 - 04:19 PM, a spus:
Chiar imi place.
pacat ? bate-te peste gura :lol: :lol: :lol: ma ducea la faliment s-o transform,un motor bun+esc+baterii destepte+suport motor,suport baterii cat costau ? si un charger pentru baterii ca am doar unul orb si nu faceam treaba cu el!
Mr.Catalin, la 09 January 2015 - 04:21 PM, a spus:
pai ,la electricoase, ce telecomanda este ?
BTW,masina asta isi merita banii din magazin,sincer...sa vedem cum s-o comporta pe afara,sa pun mana pe un motor,ideea ca imie frica sa iau de afara ca n-am garantie(desi e ieftin),de aici e mai scump dar am garantie,poate are vreunul ok cineva pe forum....
am aruncat un f3.5 din cauza ca nu mergea de nou,cand ajungea pistonul in pms se bloca tot,cum naiba sa-i fac break-in ? am scris pe aici de patanie dar nimeni nu mi-a raspuns concret...
Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 January 2015 - 05:17 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#24
Postat 09 January 2015 - 06:29 PM
Si eu lucrez la un proiect similar .
Corson specter nitro 1/8 convertit brushless,scuze soarece dar nu ma impac cu nitro ,stiu ca tu esti fan nitro
Mai imi trebuie carcasa ,suport baterii si iese un rally sau onroad electric 1/8
Nu stiu daca am postat bine .
Aceasta postare a fost editata de maneta: 09 January 2015 - 06:30 PM
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#25
Postat 09 January 2015 - 06:52 PM
Mr.Catalin, la 09 January 2015 - 05:42 PM, a spus:
puiul sucks....
maneta, la 09 January 2015 - 06:29 PM, a spus:
Si eu lucrez la un proiect similar .
Corson specter nitro 1/8 convertit brushless,scuze soarece dar nu ma impac cu nitro ,stiu ca tu esti fan nitro
man,la mine,daca nu iese fum,nu e distractie ! m-am invatat sa inghit nitro,sa-mi sara in ochi,sa ma usture gatul si nasul....inceputul a fost mai greu :lol:
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#27
Postat 09 January 2015 - 08:02 PM
maneta, la 09 January 2015 - 06:29 PM, a spus:
Si eu lucrez la un proiect similar .
Corson specter nitro 1/8 convertit brushless,scuze soarece dar nu ma impac cu nitro ,stiu ca tu esti fan nitro
Mai imi trebuie carcasa ,suport baterii si iese un rally sau onroad electric 1/8
Nu stiu daca am postat bine .
As vrea sa ii bag in dif-ul central un ulei f.dens ca sa nu mai pierd aderenta pe fata.
Voi ce ziceti?
Si 2 poze cu tigaia:
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#28
Postat 09 January 2015 - 08:50 PM
Mr.Catalin, la 09 January 2015 - 07:10 PM, a spus:
da,de vreo 10 ani....cea mai mare tampenie a vietii mele !
maneta, la 09 January 2015 - 08:02 PM, a spus:
Voi ce ziceti?
vaselina siliconica,maine pun poze cu aia a mea pe care o pusei si in wr8 in carcasele diff-urilor....eu am pus la toate 3 la fel,acuma o sa vad eu cum o reactiona masina pe pietris/pamant !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 January 2015 - 08:51 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#29
Postat 09 January 2015 - 09:26 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 09 January 2015 - 09:26 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#30
Postat 09 January 2015 - 09:35 PM
soarece, la 09 January 2015 - 08:50 PM, a spus:
eu am pus in central 500.000 cst + 10.000 cst asa u amestec facut la ochi, ulei siliconic, cat mai tzapat sa fie centralul ca sa nu mai transmita toata puterea numai spre fata.
in fata ceva mai vascos ca spatele si sunt foarte multumit. :D
asa am si la savage-uri, pe fata mai vascos ca pe spate.