OS Engines FS-91SII-FI Fuel Injected
#1
Postat 02 April 2013 - 07:20 AM
abia astept sa apara si pe benzina.
pretul e cam ridicat....
nu prea mi se pare ca are raspuns bun, dar e un inceput !
link producator : http://www.osengines...products_id=180
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#2
Postat 02 April 2013 - 08:29 AM
hash84, la 02 April 2013 - 07:20 AM, a spus:
abia astept sa apara si pe benzina.
pretul e cam ridicat....
nu prea mi se pare ca are raspuns bun, dar e un inceput !
link producator : http://www.osengines...products_id=180
Foarte tare :good:
#3
Postat 02 April 2013 - 09:04 AM
Nu mai merge doar cu .. " Hai sa schimbam bujia " " Da invers la pala " " Deschide doua ture jumate hight-ul " etc ...
Multi considera super complicaciune montarea unei biete pompe Perry .. sa vezi cu injectia ... seringa curata !
#4
Postat 02 April 2013 - 05:19 PM
REAL DESIGN, la 02 April 2013 - 09:04 AM, a spus:
perfect deacord. cu toate astea, toti avem masini evoluate fata de vechea dacie, unde reconstruiai carburatorul pe marginea drumului.
daca gandim asa, de ce am iesit din pestera unde era cald si bine ?
adevarat, avand injectie, o sa fie mai grea depanarea problemelor. de fapt nu e mai grea, necesita doar munca de specialitate. trebuie citit un pic. nu mai merge dupa ureche. dar avantejele cred ca sunt net superioare ! nu ma refer la consum caci nu e cazul, doar la functionarea motorului. teoretic nu se mai inneaca, nu mai merge sec... merge cum trebuie. teoretic :)
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#5
Postat 02 April 2013 - 06:08 PM
hash84, la 02 April 2013 - 05:19 PM, a spus:
daca gandim asa, de ce am iesit din pestera unde era cald si bine ?
adevarat, avand injectie, o sa fie mai grea depanarea problemelor. de fapt nu e mai grea, necesita doar munca de specialitate. trebuie citit un pic. nu mai merge dupa ureche. dar avantejele cred ca sunt net superioare ! nu ma refer la consum caci nu e cazul, doar la functionarea motorului. teoretic nu se mai inneaca, nu mai merge sec... merge cum trebuie. teoretic :)
Mi-a placut chestia cu ".. toti avem masini evoluate .. ! " .. trebuia completat cu " unii doar de putin timp .. "
La masini nu se mai putea din motive de ITP .. s-au modificat normele internationale, au crescut pretentiile de protectie a mediului .
Acum daca ai probleme deja trebuie sa suni la Service sau la un prieten priceput - daca esti departe de casa ai si varianta
platformelor mobile .. deci nu mai merge bricolata pe marginea santului chiar si in miez de noapte ...
Toate asta insa costa ( Service , Platforma .. ).
Daca si atunci cand te distrezi vrei sa ai motive de a apela la specialist .... e ca si cum as plati pe cineva ca la pescuit sa imi puna rame in carlig ... nu e exclusa varianta, dar ..
Despre avantajele in functionare poti avea dreptate .. nu stiu ce face electronica de la injector .. ( vad ca nenea ala tot regleaza ceva cand e in full .. parca zicea ceva tot de amestec .. deci daca tot la mana omului ramane reglajul il poti pana la urma ineca sau saracii excesiv .. banuiesc ca ai avantajul intrarii pulverizate a carburantului ca la un motor diesel si asta duce la o mai buna aprindere a gas-ului .. daca la un diesel injectorul "stropeste" in loc sa "pulverizeze" din varii motive rezultatul e o functionare defectuosa sau chiar nefunctionare ..
#6
Postat 02 April 2013 - 06:23 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#7
Postat 02 April 2013 - 06:33 PM
Ce spune nea Gigi despre Diesel, nu are legatura cu motoarele Otto. La Diesel alimentate cu motorina, uleiuri sau alte parafine e necesar sa pulverizezi cat mai fin combustibilul pt ca nu se evapora la temperatura ambianta ca benzina sau alcoolul si nu se aprinde; motoarele noastre de modelism, astea pe metanol, functioneaza dupa ciclul Otto.
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 02 April 2013 - 06:33 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#8
Postat 02 April 2013 - 07:40 PM
P.S.
Scuze pentru ineptiile debitate ... Diesel, Otto .. la unii contabili sunt tot una .. :rolleyes:
M-am gandit ca daca nu ii da o aprindere scanteie la bujie am crezut ca e similara cu bujia incandescenta de la Diesel si aprinderea carburantului se face prin compresie ..
Oricum .. Hash tata .. ne intoarcem la pestera .. ca nu ne-a iesit socoteala ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 02 April 2013 - 07:43 PM
#9
Postat 03 April 2013 - 08:39 AM
REAL DESIGN, la 02 April 2013 - 07:40 PM, a spus:
P.S.
Scuze pentru ineptiile debitate ... Diesel, Otto .. la unii contabili sunt tot una .. :rolleyes:
M-am gandit ca daca nu ii da o aprindere scanteie la bujie am crezut ca e similara cu bujia incandescenta de la Diesel si aprinderea carburantului se face prin compresie ..
Oricum .. Hash tata .. ne intoarcem la pestera .. ca nu ne-a iesit socoteala ..
La DZ170 partea eletronica e doar pentru aprindere. I-au pus aprindere prin scanteie ca sa controleze si mai bine arderea.
Confuzia dintre glow si Diesel apare frecvent din cauza bujiei incandescente. La Diesel bujia are rol doar la pornire, la glow are rol de catalizator; o alimentezi doar la pornire,dar ea ramane incandescenta in functionare.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.