Micro Telemaster v2 cel mai mic dintre Telemeshteri
#64
Postat 23 July 2013 - 05:12 AM
Multa, multa bafta.
#65
Postat 23 July 2013 - 09:39 PM
Intre timp a aparut o alta 'problema'. Din pacate va trebui sa ma intorc in romania peste 2 luni. M-am gandit deja cum fac cu avionasele sa le iau cu mine, dar cu micul telemester trebuie sa am o discutie. Nu pot sa-i lipesc ampenajele, trebuie sa gasesc o solutie eleganta sa le fac demontabile. In momentul de fata am 3 idei de la care as putea porni:
- 2 suruburi de plastic prin fuselaj, de jos in sus, sa prinda in 2 piulite de plastic lipite in ansamblul de ampenaje. Cel mai elegant, dar cred ca varianta cu cea mai mare greutate extra adaugata.
- sa lipesc totusi ampenajele de fuselaj, dar in loc ca calce direct pe coada, sa pun intre o bucata subtire de balsa pe care ulterior as putea sa o tai. Ar fi simplu si cu greutate neglijabila, dar o sa arate mai urat si o sa fie mai greu de taiat jos cand plec.
- 2 gauri mici prin lateralele fuselajului sub coada si sa prind ansamblul de ampenaje cu soricei de plastic. Nu-mi place in mod special solutia, nu cred ca ar arata bine si nici nu stiu daca as avea atata incredere in niste soricei de plastic subtiri.
#67
Postat 25 July 2013 - 01:13 PM
Stii, medalia are si revers: intre zboruri trebuie sa le tii dezumflate si in cutie (la intuneric).
Multa, multa bafta.
#68
Postat 26 July 2013 - 09:34 AM
Am inceput sa lucrez la aripa: mult mult puf de balsa de la tura finala de slefuit.
- stiu ca in mod normal se incepe cu intradosul aripii dar in cazul meu va fi mai bine cum am facut. Unde a ramas descoperit, voi pune folie alba si voi veni cu ea de sub sa acopar bordul de atac pana se suprapune cu linia de unde incepe cea rosie.
- stiu ca nu se intinde folia inainte sa termin ambele parti ale aripii, dar am pus-o destul de intins din start, nu am incalzit-o in plus.
.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 26 July 2013 - 09:34 AM
#70
Postat 28 July 2013 - 11:27 PM
.
#72
Postat 30 July 2013 - 07:57 AM
Suntem foarte aproape... in cateva zile imi vine un receptor pentru el iar pana atunci am timp sa aranjez electronica. Apoi, doar sa prindem o zi cu cat mai putin vant si sus cu el.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 30 July 2013 - 08:00 AM
#73
Postat 30 July 2013 - 09:17 AM
victoras_h, la 30 July 2013 - 07:57 AM, a spus:
Suntem foarte aproape... in cateva zile imi vine un receptor pentru el iar pana atunci am timp sa aranjez electronica. Apoi, doar sa prindem o zi cu cat mai putin vant si sus cu el.
Da de ce ai folosit suruburi asa de mari? mai mici nu era mai bine?? :unsure:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#74
Postat 30 July 2013 - 09:23 AM
De ultimul surub probabil o sa ma folosesc sa prind si o rotita in coada.
#75
Postat 30 July 2013 - 03:23 PM
victoras_h, la 30 July 2013 - 09:23 AM, a spus:
Inseamna surub numarul 6 cu 32 de spire pe inci si surub numarul 4 cu 40 de spire pe inci. Corect se noteaza 6-32 si 4-40. In forma de fractie ar fi o dimensiune. Daca utilizezi suruburi din plastic, ideea este sa se rupa la o suprasolicitare, deci ar fi fost bune ceva mai mic, maxim 4-40, daca nu, chiar, 2-56.
Multa, multa bafta.
#76
Postat 30 July 2013 - 05:48 PM
Sunt din ce in ce mai curios cum stau cu greutatea. Ar trebui sa investesc intr-un cantar, dar cum peste nici doua luni trebuie sa merg acasa, la cate am adunat aici, mai asa ceva ar lipsi din bagaj.
#77
Postat 02 August 2013 - 09:02 AM
.
#78
Postat 02 August 2013 - 11:42 PM
Multa bafta.
#80
Postat 03 August 2013 - 01:46 AM
Multa, multa bafta.
#81
Postat 03 August 2013 - 09:09 AM
In rest, tot ce a mai ramas e trenul de aterizare, echilibrat si o zi fara vant.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 03 August 2013 - 09:09 AM
#82
Postat 03 August 2013 - 07:00 PM
#84
Postat 04 August 2013 - 03:39 AM
Multa, multa bafta.
#86
Postat 08 August 2013 - 02:49 AM
Am reusit in schimb sa-l cantaresc: a iesit un pic mai bondoc decat trebuia dar daca socotesc totul eu zic ca e ok. Fata de plan am adaugat in plus: luminile (4 leduri), fire subtiri, 4 rezistente, switchul, probabil un pic mai mult adeziv decat era necesar, rotile mai grele decat cele simple de burete si cele 2 suruburi de plastic care tin coada.
Limita de sus de greutate gata de zbor data de producator ar fi trebuit sa fie 9 oz = 266 g. Vom vedea la teste, daca trebuie totusi sa-i mai scad din greutate.
#87
Postat 08 August 2013 - 02:18 PM
De zburat va zbura, sunt sigur, dar ar putea zbura si mai bine.
Multa, multa bafta si, sper, sa nu fii suparat pe mine.
#88
Postat 08 August 2013 - 04:38 PM
#89
Postat 08 August 2013 - 07:15 PM
Multa, multa bafta, mestere.
#90
Postat 10 August 2013 - 03:51 AM
Centrul de greutate a fost exact unde trebuie din prima, cu bateria in locasul din bot. Tot ce s-a spus despre el este adevarat, e o minunatie cum zboara. A decolat din prima fara nici o problema iar dupa numai cateva clickuri de trim de profundor a zburat perfect. La 30-40% motor merge lin, drept, controlabil. Daca opresc motorul, incepe sa coboare usor si planeaza incet. La motor 100% urca destul de brusc; aici voi mai verifica cum e echilibrat si daca trebuie, mixez un pic de profundor cu motorul.
Nu am reusit sa-l filmez inca. Dupa nici 15 minute dupa ce am ajuns la locul de zbor, s-a aranjat o furtuna zdravana. L-am urcat de vreo 3 ori inainte sa impachetam. Nu am cuvinte decat de lauda. E o minunatie in aer. Ma gandesc serios ca urmatorul build sa fie unul din fratii mari.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 10 August 2013 - 03:51 AM