Modelism - RHC Forum: Seagull Arising Star - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Seagull Arising Star kit review

#1 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 01 April 2013 - 06:21 PM

Cum petrec timpul lunile astea in Istanbul, nu m-am putut abtine si am dat si o raita pe la un magazin de rc-uri prin zona. Ce sa pot spune, oameni foarte prietenosi, care isi fac timp sa discute cu tine chiar daca nu iei mare lucru. Ei si pentru ca nu le puteam irosi timpul chiar de pomana, am luat de la dansii un trainer fain frumusel la 1,6 anvergura. Asta din dorinta de a-mi reaprinde cheful de zburataceala dupa ce-am dat de pamant cu un acrobat de spuma vara trecuta dupa o intoarcere in coada la mica inaltime. Deh, socul crashului m-a facut sa las balta aeromodelismul si sa-mi vad de alte lucruri. Intre timp a rasarit soarele in viata mea de pilot amator si am zis sa atac problema altfel, daca tot ego-ul meu doreste ceva mare, ca sa nu fac praf investitia am decis sa iau un trainer.

Arising Star de la Seagull. La prima inspectie kitul pare foarte ingrijit lucrat, folia intinsa cum trebuie, fara sa stea labartata, cu toate accesoriile in pungute. La o analiza mai atenta am observat ca fuselajul ar avea nevoie de ceva intariri la partea centrala unde am tray-ul pentru servouri. Pana aici nimic de comentat, se poate aranja rapid cu nitel placaj decupat si ranforsat.
Ca motorizare tot de la domnii de mai sus, un Thunder Tiger GP 42 si bujii Redline.

Acum prima intrebare si ultima pana cand ajung in Romania sa ma apuc de lucru la el, ce-mi sugerati sa folosesc, metal gear sau carbon gear ? tot de la turci ma bate gandul sa iau 4 servouri Hitec HS-325HB Carbon Gear. Problema e ca am citit pe net ca nu prea e recomandat carbon gear pe benzinare, glow-uri din cauza vibratiilor pot sa cedeze. Voi ce sugerati din propria experienta ? O alternativa mai avantajoasa pe metal gear dar totusi sa se incadreze in 14,25 USD bucata, atat cat face un Hitec de mai sus.

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 09 April 2013 - 11:58 AM

Nimeni nu are vreo parere legata de servouri ?

Aceasta postare a fost editata de Andyned: 09 April 2013 - 11:58 AM

0

#3 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 12 April 2013 - 05:03 PM

Motorul TT GP 42 este super. Am 4 dintre care doua zburate deja si este deosebit. Trage cat un 7,5cm3 la greutate de 4-5cm3.
:clapping: Atentie mare cum il rodezi; este un ABN strans.
Sfatul meu , fiind un motor pe lagar, foloseste combustibil care sa aibe si ricin in el.
Despre servo poti folosi linistit servouri plastic sau metal standard sau din noua generatie 3-4 Kg*cm 30g.
Citeste la ARF diverse topice si vei gasi exemple de dotare avioane.
Numai bine
si s-al zboori cu placere

Aceasta postare a fost editata de Horja: 12 April 2013 - 05:03 PM

0

#4 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 12 April 2013 - 07:54 PM

Multumesc de feedback ! De aici nu ma complic sa aduc combustibil ca poate am probleme la vama. Tornado e bun ? Mai am un rest de Magnum de cativa ani cu care am rodat un Magnum de 2,5 cc.
0

#5 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 April 2013 - 07:53 PM

Vezi postareaAndyned, la 12 April 2013 - 07:54 PM, a spus:

Multumesc de feedback ! De aici nu ma complic sa aduc combustibil ca poate am probleme la vama. Tornado e bun ? Mai am un rest de Magnum de cativa ani cu care am rodat un Magnum de 2,5 cc.

La fel de bine iei un combustibil normal de la magazin , tornado de ex. si cum toate au undeva sub 16% ulei sintetic poti adauga ulei de ricin (castor oil) pana la 20%.
Din punct de vedere procent nitro incearca sa nu depasesti 10%. Cu 5% merge super
Numai bine
PS NU folosi combustibil vechi.

Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 April 2013 - 07:54 PM

0

#6 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 May 2013 - 09:35 AM

ei - combustibilul vechi e excelent pentru curatat chestii - urme de schoci, pete de ulei si alte lucruri nedorite. Numai la aia e bun!.
0

#7 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 12 June 2013 - 04:53 PM

Schimbare de plan, din cauze lipsei de Hitecuri, trebuie sa aleg Futaba, mai concret, Futaba S3003, made in Taiwan chipurile. M-am documentat pe net, par cat de cat ok, dar sunt nylon gear ceea ce ma nemultumeste. Voi ce parere aveti, pe trainer, exista riscuri sa crape relativ repede ? sau aici depinde si de norocul fiecaruia. Ma gandesc ca pe directie care e comuna cu roata fata sa bag un metal gear. Multumesc.
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 June 2013 - 06:28 PM

Angrenajul din nylon nu face jocuri. Pana acum cativa ani nu erau decat asa si toata lumea era fericita si zbura mult. Acum, musai, metal. Daca intrebi de care, vanzatorul da din umeri. Multe sunt din aluminiu. Crezi ca sunt mai bune decat cele din nylon? Oricum fac joc repede. Un trainer zboara perfect cu servo-uri standard cu roti din nylon.
Putine firme se respecta si spun din ce sunt facute pinioanele lor.
Multa, multa bafta.
0

#9 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 12 June 2013 - 07:02 PM

Multumesc frumos de raspuns !
Sincer sa fiu la cate reviewuri cu servo cedate in zbor si avioane facute praf ma gandesc sa le montez si sa le agat pe perete, dar ajung ca-n prostia omeneasca.
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 June 2013 - 04:45 AM

Vezi postareaAndyned, la 12 June 2013 - 07:02 PM, a spus:

Sincer sa fiu la cate reviewuri cu servo cedate in zbor si avioane facute praf ma gandesc sa le montez si sa le agat pe perete, dar ajung ca-n prostia omeneasca.

Ai dreptate, dar nu Futaba, parea mea.
Multa, multa bafta.
0

#11 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 13 June 2013 - 03:32 PM

Printr-o neintelegere cu cei de la magazin, eu o tineam cu carbon gear, ei ca au Futaba S3003, cu pretul de 40 de lire turcesti, la momentul adevarului, mi-au adus 4 bucati de Hitec HS-635HB Carbon Gear High Torque. Pe net vad ca sunt foarte laudate deci cred ca sunt mai castigat decat cu cele Futaba.

Aceasta postare a fost editata de Andyned: 13 June 2013 - 03:33 PM

0

#12 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 29 June 2013 - 08:42 PM

Citind pe forum unele recomandari la servo, observ ca ar fi o problema cu servo-ul care actioneaza directia si roata fata care e predispusa la socuri la aterizari, asa ca, sa nu plang dupa bunatate de hitec ma gandesc sa bag un metal gear. Am gasit la HK cateva modele toate cu 5 stele si specificatii bune.

http://www.hobbyking...?idproduct=6336
http://www.hobbyking...g_0_13_Sec.html

O alta nelamurire se afla la alimentarea receptiei si mai ales 4 servo care trag 400mA in standby. Am un pack batran de Sanyo NiMh tras in folie cu mufa de RX dar parca nu as mai avea incredere in el. Ma gandesc la un pack LiFe pentru ca am vazut ca l-a recomandat dan_mitea unui alt coleg si tot pentru un trainer. Se alimenteaza direct in RX ? mai trebuie si alta piesa intre el si receptie ? Alimentarea vreau sa fie pe direct fara intrerupatoare si alte complicatii pentru o siguranta mai mare in operare.

http://www.hobbyking...idproduct=14466

Sau niste packuri NiMh de 4,8v sau 6v (asta depinde in functie de ce receptor voi folosi)

http://www.hobbyking...eiver_Pack.html
http://www.hobbyking..._Hump_Pack.html


Multumesc anticipat !

Aceasta postare a fost editata de Andyned: 29 June 2013 - 08:47 PM

0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 June 2013 - 07:24 AM

Daca imi permiti o sugestie, as spune ca nu poti compara o baterie LiFe cu NiMh. Pur si simplu sunt din alta lume. Nu stiu cum se comporta servo-urile date de tine, dar cu cele Hitec se descurca de minune. Alimentezi receptorul direct din baterie fara nici un UBEC. In privinta simplitatii, sunt de acord cu tine. Am aceeasi obsesie. Dar, un comutator bun:
http://www3.towerhob...p?&I=LXVE88&P=7
sau JR, asta am folosit, iti usureaza viata.
Multa, multa bafta.
0

#14 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 30 June 2013 - 11:27 AM

Multumesc pentru informatii !
O sa merg pe LiFe atunci dar pe direct, nu ma deranjeaza sa dau aripa jos si sa decuplez mufa.
Am obsesia de a documenta mai mult chiar daca pun intrebari care au mai fost pe forum din cauza unor intamplari ciudate care mi-au dat emotii de cateva ori.
Glitchuri in zbor atat in 40mhz cat si cu modulul FrSky pus pe Graupner MC22, la distante nu foarte mari de mine si aproape de sol. O cauza (cred) ar fi si faptul ca sunt in camp deschis in bataia multor antene GSM si linkuri radio pe directia Piatra-Neamt - Bacau, sau ESC-ul care tragea mult din baterie.

Chestii care te fac sa stai si sa te intrebi de doua ori inainte de a lua ceva de la servo, cabluri, alimentare, sau chiar emisia.
0

#15 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 30 June 2013 - 11:36 AM

Am mai rezolvat o problema, zic eu, raman cu cele 4 Hitec HS-635HB dar pe cel comun cu directia si roata fata pun un servo saver ca cel de mai jos vazut pe RCgroups.

http://static.rcgroups.com/forums/attachments/8/0/1/a382772-22-servo4.jpg

Aceasta postare a fost editata de Andyned: 30 June 2013 - 11:37 AM

0

#16 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 06 July 2013 - 06:09 PM

Intre timp am mai lucrat la ranforsarea fuselajului. La modelul vechi am vazut ca foloseau o placare dubla cu placaj la interior decupat dupa care stratul de balsa finisajul exterior. La versiunea noua au renuntat in schimb la metoda asta asa ca a trebuit sa bibilesc la el. La inceput ma gandeam cu carbon dar am gasit prin cutia cu baghete cateva tije de 10x10mm. Am facut un cadru care a cuprins interiorul inclusiv zona de prindere a trenului de aterizare. Marginea unde se asaza aripa era dublata cu o stinghie de balsa dar cred ca in timp ar fi cedat de la presiunea elasticelor asa ca am schimbat-o cu cu o bagheta de 20x3mm.

Am dat jos de pe un automodel un GWS S03NXF 2BB Metal Gear, ce-i drept putin cam lent decat Hitecurile luate acum, dar care o sa stea pe comanda directie-jamba fata. Ca sa fiu sigur ca e in stare buna l-am pus la 1000 de cicluri pe servotester.

Fisiere atasate


0

#17 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 29 July 2013 - 01:04 PM

In cele din urma am terminat de montat totul pe trainer, acum astept gazul, bateria, si uleiul after run.
Din pacate servo saver-ul la care ma gandeam eu nu da rezultatele dorite, trebuie sa gasesc niste arcuri mai tapene ca astea de acum nici nu se simt. Urmeaza sa definitivez pozitia receptorului dupa ce vine packul de baterii si sa stabilesc CG-ul corect. La prima vedere se aseaza bine cu aripa montata, nu vad probleme in centraj. La cantar cu un pack de NiMh si fara combustibil am iesit 2437 grame, pe cutie scria sa ma incadrez intre 2300 - 2700 deci sunt aproape de adevar.
Pe langa imbunatatirile aduse la fuselaj in compartimentul electronicii, am schimbat si rotile originale din spuma cu unele de cauciuc si janta de aluminiu. Pe viitor cred ca o sa pun altele cu diametru mai mare pentru ca terenul de unde decolez are iarba inalta.
La motor, ca elice am de ales intre 10x6 APC sau Master Air Screw de lemn, dar acum nu stiu care e indicata sa o montez prima data si la rodaj.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (43.97K)
    Number of downloads: 77
  • Fisier atasat  2.jpg (43.53K)
    Number of downloads: 62
  • Fisier atasat  3.jpg (41.38K)
    Number of downloads: 80
  • Fisier atasat  4.jpg (63.63K)
    Number of downloads: 88
  • Fisier atasat  5.jpg (40.37K)
    Number of downloads: 80
  • Fisier atasat  6.jpg (48.66K)
    Number of downloads: 91
  • Fisier atasat  7.jpg (58.94K)
    Number of downloads: 101
  • Fisier atasat  8.jpg (74.12K)
    Number of downloads: 102

0

#18 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 30 July 2013 - 05:58 PM

Am echilibrat elicea APC si am montat-o pe motor.
Problema e ca axul are un joc de juma de mm inainte si inapoi in lungul sau, si chiar daca strang elicea nu se aduna mai mult de atat cu saiba si piesa de aluminiu care tine contra elicei. Cei care aveti motorul asta este normala miscarea asta ? dupa rodaj mai sunt probleme ?
0

#19 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 30 July 2013 - 06:03 PM

Atasez si o poza pentru o mai buna intelegere. Linia rosie cu sagetile indica sensul de miscare, stanga dreapta nu se misca.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  motor.jpg (35.16K)
    Number of downloads: 45

0

#20 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 30 July 2013 - 08:20 PM

Vezi postareaAndyned, la 30 July 2013 - 06:03 PM, a spus:

Atasez si o poza pentru o mai buna intelegere. Linia rosie cu sagetile indica sensul de miscare, stanga dreapta nu se misca.

E ok nu iti fa probleme.
Mult mai important vezi cum il rodezi, pentru ca aici intr-adevar poti sa il faci praf
Bafta
0

#21 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 30 July 2013 - 08:23 PM

Multumesc frumos ! M-am mai linistit. Pana la rodaj am timp sa mai documentez situatia si sa intelege ce zice in manual la fine tuning etc. Abia peste 15 zile o sa-i fac prima pornire :D, pana atunci sta pe perete.
0

#22 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 30 July 2013 - 08:26 PM

....se poate si asa daca nu permite tarlaua de decolare..bafta
https://www.youtube....h?v=7hm-UVABM9k
0

#23 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 30 July 2013 - 08:44 PM

Hehe, frumoasa decolare :D, dar nu ma bizui la inceput pe asa ceva. Am noroc de o pista lunga pentru ULM-uri, doar iarba e mai inalta in unele locuri.
0

#24 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 01 August 2013 - 09:54 PM

Pana vine pachetul cu combustibilul am cautat cateva informatii mai amanuntite legate de rodaj, manualul mi se pare putin cam greu de inteles.
Asa ca am dat peste cateva sfaturi concrete - http://www.rcunivers...b.asp?m=9205072

Am masurat si capacitatea rezervorului, 300ml. Intrebare, cat consuma un GP-42, sau cat ma ajunge un rezervor ca asta inca nu am gasit.
0

#25 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 02 August 2013 - 03:38 PM

Vezi postareaAndyned, la 01 August 2013 - 09:54 PM, a spus:

Pana vine pachetul cu combustibilul am cautat cateva informatii mai amanuntite legate de rodaj, manualul mi se pare putin cam greu de inteles.
Asa ca am dat peste cateva sfaturi concrete - http://www.rcunivers...b.asp?m=9205072

Am masurat si capacitatea rezervorului, 300ml. Intrebare, cat consuma un GP-42, sau cat ma ajunge un rezervor ca asta inca nu am gasit.

Pentru rodaj amestec bogat , turatie 6-7000 pentru 5 min si apoi pauza de racire. Pe masura ce se rodeaza vei constata si poti sa incepi usor usor sa mai saracesti amestecul, dar pe partea bogat tot timpul .
Primele 2-3 rezervoare in cicluri pentru a fi suficient de cald ca sa nu se roada in special la punctul de compresie maxima.
Evita sa il rotesti la rece cu mana .
Rezervorul este arhi suficient .
O decolare Rozi 2,2 Kg cu tt42 GP :
https://vimeo.com/71465016
Numai bine
0

#26 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 02 August 2013 - 03:45 PM

Suna frumos tare motorul si vad ca are si reactie rapida la mansa, la Magnum-ul de 2,5 cand dadeam rapid de stick abia se apuca de turat.
0

#27 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 02 August 2013 - 03:45 PM

Singurele probleme pe care le-am avut cu acest motor au fost legate de etanseitatea in zona marcata mai jos.
Eu am blocat zona cu rasina epoxidica si nu am mai avut nici o problema.
Fisier atasat  GP.png (352.27K)
Number of downloads: 38
In rest dupa cum ai vazut este extraordinar, foarte puternic si rezistent, iar ca sunet chiar aparte.
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 02 August 2013 - 03:47 PM

0

#28 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 02 August 2013 - 03:49 PM

Multumesc pentru informatii ! Intre timp am dat rezervorul jos si am inceput sa mai pompez cu seringa aracet pe la interior unde mi s-a parut ca responsabilul chinez a fost mai zgarcit cu cleiul.
Am vazut in clipuri ca GP-ul vibreaza destul de tare la relanti si mi-e ca o sa-mi sara panourile in timp.
0

#29 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 02 August 2013 - 08:05 PM

incearca si cu de astea la batiu
...////
0

#30 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1881
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 04 August 2013 - 12:58 AM

Vezi postareaincepatoru, la 02 August 2013 - 08:05 PM, a spus:

incearca si cu de astea la batiu
...////

Nu este cazul
Pana la urma este un 7cc metanol
Fiind un ABN strans are intr-adevar vibratii un pic mai mari dar in nici un caz deranjante.(doar pana se rodeaza bine)
sunetul este bestial.
Ba mai mult eu am pus servo de acceleratie pe batiu si nu am avut probleme ( un albastru HK)
Fisier atasat  Servo acc.jpg (201.35K)
Number of downloads: 35
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 04 August 2013 - 01:00 AM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro